V ovladači/softwaru jsem to nechal default, takže předpokládám 100 %. Ve hře jsem s tím zkoušel různě hejbat, ono při hraní (jízdě) mi to nepřišlo nijak extrémně moc, i když jsem taky zkoušel nižší nastavení - 75, 50, 30, ... 30 mi přišlo už málo. Co mi ale vadilo, že ať jsem nastavil procenta jakkoliv, tak při stání na místě je to vždycky moc a peru se se stolem Nejhorší, když se na nějaký úzký trati šprajcnu naštorc. Zpátečka, 900° doleva, cuknout metr dozadu, za 1, 900° doprava, posbírat popadaný věci na stole, cuknout metr dopředu, a opakovat. Chápu že když stojím na místě tak se kolama zatáčí blbě. Ale přijde mi že ten volant ničímHonzaCZ píše: Vláďo, na kolik máš ten FF? Jak jsem ti už psal, tak já se ustálil na takových 30 % a při driftech 5 %. A u ECS 2 jsem měl FF vypnutej úplně, včetně simulace pružiny, takže se prostě nevracel vůbec, což mi vyhovovalo nejvíc.
Zkusím to snížit v ovladači na nějakých cca 50 % a nechat to ve všech hrách naplno. Uvidíme.
Ani nevim jakou měl RBR podporu volantu a jak v něm funguje FF? To bych taky mohl zkusit. Kdysi když jsem ho pařil docela dost se mi nakonec povedlo i tu výuku dodělat na klávesnici a i některý stage jsem dokázal udělat za lepší čas. Byl to ale masakr a bylo nutný minimálně oddělit plyn/brzda na jednu ruku a zatáčení na druhou. Přiznám se ale že jsem neřadil.Keana píše:U těch Rally je asi problem v tom, že kdyby to mělo bejt fakt realistický, tak to hraje hrstka statečných. Přemejšlel jsem o tom, co by se dělo, kdyby někdo předělal RBR (Richard Burns rally) do hezčího kabátu. A jak by všechna ta fyzika byla náročná na výkon PC. Dyť jen dodělat výuku je očistec i s volantem.
A jak říká Honza, taky si nemyslím, že by byl problém že by to moc lidí nehrálo. Nadšenců je dost a stejně jako si svoje hráče najdou nenáročný arkády kde "vypneš", tak by si našly i hardcore simulátory, vždyť onroad sim je populární dost, proč by off nebyl?
A to mě napadlo, Spintires s volantem umí?
S tím Kingdom Come máš pravdu. Je to takový "reálnější" a ta hra si to určitě zaslouží. Já právě udělal tu blbost, že jsem si dal tasemnici a řekl si "no co, tak budu víc jíst a hledat kotlíky". Jenže volný kotlíky po světě tě zasytí o 5 bodů místo 25, a ještě musím žrát za dva.
Jo, to se někdo má Jak se člověk k testování her dostane? Přes vývojařinu, nebo jaký jsou požadavky? Dokážu si totiž představit, že tohle by chtělo dělat spousta lidí Sám dělám vývoj softwaru, ale ne her, a u nás se testeři zas tak moc nehrnou.Filipkooo píše:
Jojo, jak říkám - z práce (tester v SCS Software), sám bych tolik peněz do volantu nenalil :D