Stránka 88 z 195

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: úte bře 19, 2019 1:22 pm
od sima
No kurvy jsou to neskutečné.Tohle bych nečekal ani u founu kolem střední cenové relace a vůbec už ne po 3 měsících!Jsem naivní,mě by to nasralo a překvapilo i u founu z těch nejlevnějších,po 3 měsících opravdu jo!

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: úte bře 19, 2019 1:46 pm
od VDC
To je teda nepříjemný.

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: úte bře 19, 2019 1:58 pm
od spm
No, napsal jsem na Samsung, tak uvidíme co napíšou :-DDD Jako: mám to v zásadě opravený, neplatil jsem nic, takže spíš výhra, ale ty řeči kolem toho mě štvou. Nepopírám, že ten telefon u mě má asi těžký život. Ale sakra přesně kvůli tomu si pak kupuju takovýhle telefon. Kdybych chtěl něco, čím budu akorát zvedat hovory, tak vezmu to nejlevnější v nabídce...

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: sob bře 23, 2019 9:27 pm
od spm
Tak jsem dostal oficiální stanovisko zastoupení. Nemůžu úplně říct, že by mě to překvapilo:
Dobrý den, pane Krajdle,

kontaktuji Vás na základě Vámi vznesenému požadavku týkající se mobilního telefonu Samsung Galaxy Note8 (MC: SM-N950F------, IMEI: ------------------), který byl zakoupen dne 19.06.2018 u společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.. Níže jsou vypsány veškeré autorizované servisní záznamy daného zařízení, které ke dnešnímu dni evidujeme.

1. Reklamační řízení č. 3893715 (BRITEX-CZ, s.r.o.)
Závada: "Na displej se vypalila navigace, nejvic to jde videt na svetlem pozadi"
Oprava: Zákazníkem reklamovaná vada se projevila. Provedena kalibrace displeje. Na základě zjištěných skutečností (displej vystaven statickému obrazu) se nejedná o záruční vadu ve smyslu ustanovení OZ, ale jako vstřícný krok výrobce. V případě zjištění opakovaného poškození způsobené nesprávným používáním se bude jednat o plně hrazenou opravu. Provedená oprava není považována za záruční zásah ve smyslu ustanoveni OZ.
Ukončeno: 15.03.2019

Předmětem Vámi vzneseného podnětu byla žádost o prověření postupu autorizovaného servisního střediska Samsung. Tímto bych Vás rád informoval, že interní šetření skrze kontrolní oddělení VOC bylo dokončeno a níže Vám zasílám finální stanovisko.

Na základě interního prošetření Vámi řešeného podnětu nebylo shledáno jakékoliv pochybení na straně autorizovaného servisního střediska BRITEX-CZ, s.r.o.. Provedené kroky jsou zcela v souladu s postupy naší společnosti a vyjádření, které jste v servisním protokolu obdržel je nadále platné z následně uvedených důvodů.

Při aktuálním reklamačním řízení č. 3893715 bylo zařízení po příjmu na servisní středisko zcela správně podrobeno kompletní servisní diagnostice, přesně dle nastaveného procesu výrobcem. Výsledek této diagnostiky potvrdil, že Vámi reklamovaný jev "Na displeji se vypálila navigace" není způsoben závadou nebo vadou samotného přístroje/náhradního dílu.

Jedná se o důsledek nesprávného použití zařízení, které je způsobenou chybou uživatele nedodržením informací z uživatelského manuálu. Tyto informace je možné dohledat ve zmíněném uživatelském manuálu → „Ponechání dotykového displeje v nečinnosti po delší dobu může vést ke stínovým obrazům (vypálením obrazu do obrazovky) nebo duchům. Pokud zařízení nepoužíváte, vypněte dotykový displej“.

Za předpokladu nedodržení tohoto kroku s následným defektem zobrazovací části, je záruční oprava zamítnuta. Jelikož nám ovšem velmi záleží na zákaznické spokojenosti, tak v prvním případě tohoto poškození přístroje dojde k tzv. mimozáruční opravě v rámci vstřícného kroku, kdy kompletní náklady jsou hrazeny k tíži výrobce. Jakmile se následně však poškození opakuje, je záruční oprava zamítnuta vystavením cenového návrhu.

Je mi opravdu líto, ale vzhledem k výše uvedeným informacím není možné z pozice výrobce jakkoli více pomoci.

Děkuji Vám za pochopení.

S pozdravem

Josef Kočí

VOC Control Desk
Samsung System Support
voc@samsungpartner.cz
Tedy abych to shrnul: telefon za bratru 26.000Kč není určen k tomu, aby měl zapnutý display. Pokud display přece jenom zapnutý má, tak se zničí (už po pár týdnech používání) a je to nesprávným používáním. No nic, za sebe si jsem jist tím, že příští telefon už od Samsungu nebude. A ačkoliv jsem doteď s obouma jejich posledníma telefonama spokojený byl a všude jsem je chválil, tak po téhle zkušenosti od nich budu akorát odrazovat. A jim můžu asi akorát popřát hodně štěstí, protože na prodávání telefonů za prémiovou cenu, u kterých uživatel nesmí používat display (tady ještě ironií osudu je, že ty telefony mají v továrním nastavení zapnutý always on display, kdy je to furt zapnutý a ukazuje to nějaký hodiny a notifikace - a taky ne jeden uživatel tam tyhle kraviny má vypálené), ho budou potřebovat.

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: sob bře 23, 2019 9:32 pm
od námořník
Já mel na note8 vypalenou stranku SFC. Já to teda neviděl, ale synátor si všimnul hned :-) .

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: sob bře 23, 2019 9:54 pm
od spm
Hmm, to celkem potvrzuje, že ty display fakt stojí za vyližp... :-) ještě u toho wazu jsem si říkal, že ten telefon tím fakt dostává celkem kouř. Ale jestli se na tom vypálí i webová stránka, tak to no comment :-DDD

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: sob bře 23, 2019 9:57 pm
od námořník
Já to vubec neviděl a tak mi to ani nevadilo :-) . Jedu pořád na plný podsvícení . Uvidíme jestli to udělá i 9ka :-).

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: sob bře 23, 2019 10:02 pm
od spm
Já měl auto podle senzoru. Což třeba v létě ta navigace byla často taky na max... jinak vypáelná je i ta S7, když jsme to hledali, ale na tom notu se to právě vypálilo fakt hodně a už to v tom bylo vidět ikdyž bylo třeba puštěný video, takže tam mě to dost iritovalo. Po té jejich opravě to v tom vidět je pořád taky, ale už dost slabě, takže to bych jinak i zkousnul, nebýt u toho těch keců, že když na telefonu za tyhle peníze po 3 měsících odejde display, tak je to vadným používáním, protože ho nemáš co zapínat :-DDD Nj, jinak ty keboard casy, kvůli kterým jsem si to tenkrát poprvé koupil, už stejně od 9. generace nedělají, takže asi fakt nemám teď jediný důvod si příště koupit telefon od nich...

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: sob bře 23, 2019 10:03 pm
od VDC
Já tam nic vypálenýho nemám, ale plný podsvícení jsem teda nikdy neměl. Mám ho vytažený tak do 2/3 a víc jsem to teda nikdy nepotřeboval. Tím samozřejmě nechci omlouvat přístup servisu. Jen tím chci říct, že jsem teda rád, že mi to takhle podsvícený stačí. :-)
A tu automatiku jsem vypnul asi druhej den, protože mě to neustále se měnící podsvícení a obvykle blbě, lezlo na nervy. :-)

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: sob bře 23, 2019 10:06 pm
od spm
On to právě není přístup servisu :-( kdyby to bylo o servisu, tak to příště dám jinam, mávnu nad tím rukou, etc... ale když samotný zastoupení výrobce mi napíše to samý, tak je to už trochu smutný... Se tu hromada lidí rozčiluje nad subaru dieslem, ale tam spoustu těch aut v záruce aspoň opravili a většina z nich taky vydržela dýl jak 3 měsíce v provozu :-DDD

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: sob bře 23, 2019 10:18 pm
od ybrcek
Ještě že je porno tak pestrý a nevypalí se

nasmrdlany v NOTE 9

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: sob bře 23, 2019 10:20 pm
od spm
No jenom bacha na pornosity, který si do těch videí dávají vodoznak - ten se tam s přehledem vypálí taky a ještě se to blbě vysvětluje :-DDD

(americký fóra byly dost plný lidí, co tam měli vypálený logo amzon prime, netflixu nebo jiné podobné internetové televize)

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: sob bře 23, 2019 11:40 pm
od námořník
Teda úplně na plno to nemám taky .tak na 4/5tiny.
Protože ten automat je úplně na hovno :-) . To je jedno kdy, nevidím nic :-)

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: úte kvě 14, 2019 6:27 pm
od ybrcek
Dnes jasné zkoušeli rozchodit dex v karoqu
Zatím to nejdeObrázek

nasmrdlany v NOTE 9

Re: Naši mobilní mazlíčci

Napsal: úte kvě 14, 2019 7:31 pm
od sosak
za me Samsung uz nikdy! me sice ten automaticky kontast funguje prefektne, ale hned po porizeni jsem 2x reklamoval u Britexu nefunkcni datove prenosy. argument, ze ziju nekde, kde nejsou data jsem vyratil (dolozeny videm a fotkami) porovnanim s jinym zarizenim na stejnem miste. neuspel s vyjadrenim, ze kazdy zarizeni je jinak citlivy. navic servisnim ukonem udajne clovek ztraci zaruku na vodeodolnost.

nicmene po truhe zamitnute reklamaci zacal zazracne fungovat. :)

jinak pro info, zkouseli jsme i reklamovat u Alzy a ta nam odpovedela ze by to resili pres Britex a tak bude rychlejsí, když si to vyřídíme sami. :)))))

az umřre vratim se Sony ....