Re: Tablet Android a diagnostika
Napsal: úte bře 06, 2018 10:17 pm
Určitě udělej, hodíme to do wiki. Hlavně včetně infa, pro jaký auto to platí. Někomu se to bude hodit a takový informace bývají k nezaplacení.
Fórum zájmového sdružení příznivců automobilů značky SUBARU
https://subarufanclub.cz/forum/
Ok, včera jsem na to neměl čas, tak alespoň dnes stručně popíšu postup. Klidně to pak nakopíruj do wiki, jestli to k něčemu bude.HonzaCZ píše:Tak bys to mohl doplnit do té wiki nebo aspoň tady popsat, jak jsi toho docílil a on to někdo doplní nebo tam dá aspoň odkaz na příspěvek.
Čerpali jsme ze stejných zdrojů, ale koukám, že jsi o něco dáldanielo píše:Funguje to aj na Forester 2.0D 2014, denne to používam. Vidím že sme info čerpali z rovnakých zdrojov Prikladam aj exportovane PID z Torque applikacie, da sa to priamo importovat, pre tych lenivejsich Ten subor ale treba rucne nakopirovat do adresara:
.torque/extendedpids
a potom v aplikaci Torque naimportovat cez Settings->Manage extra PIDs/Sensors kliknut hore na 3 bodky a vybrat "Add predefined set" a tam uz len vybrat podla mena suboru.
Okrem toho ja mam napevno nastaveny protokol na komunikaciu OBDII, obcas sa mi stalo ze autodetekcia zblbla a potom mi zblblo auto a hlasilo chyby ako ABS a pod. …
Tie korekcie vstrekov mi žiaľ nefungujú... Asi len s original diagnostikou. A injector learning mám viac menej len zo zvedavosti, asi ak by sa ten interval nejak veľmi skracoval tak by to mohlo indikovat problém. Mám tiež nastavený alarm na DPF regeneráciu, začne mi pipat mobil keď sa spustí, takže Torque beží na pozadí a Waze navigácia na popredí. A ešte to mam celé automatizované cez Tasker ale to už je iná debataqwertzi píše:
Čerpali jsme ze stejných zdrojů, ale koukám, že jsi o něco dál
Tak já se rovnou zeptám: ty "correction cyl" jsou doby vstřiků na jednotlivých válcích? A k čemu je dobré "injector learning". Jako asi chápu co to je, ale k čemu je dobré to sledovat?
ahoj,danielo píše: Okrem toho ja mam napevno nastaveny protokol na komunikaciu OBDII, obcas sa mi stalo ze autodetekcia zblbla a potom mi zblblo auto a hlasilo chyby ako ABS a pod. V logoch chyb sa potom objavila chyba kominikacie OBDII, tu som vedel cez Torque vymazat a vsetko bolo OK. Odkedy mam nastaveny protokol na komunikaciu OBDII na pevno tak som tento problem uz nemal. To len take odporucanie. Protokol na komunikaciu som nastavil podla autodetekcie ked vsetko bolo OK. Aktualne teda pouzivam protokol ISO 15765-4 CAN (11bit 500k baud)
podělil by ses jak tohoto docílit? přesně tohle jsem chtěl realizovat, ale nějak jsem to v Torque nenašel, kde nastavit zvukový alarm na DPF regeneration switch nebo hodnotu SOOT nad např 65%danielo píše:
Sorry ale až dnes mi prišla notifikácia že si niečo chcel, ale vidím že už si si poradilSkulile píše:tak nastavení alarmů jsem nakonec našel
a kupodivu je to v nastavení - nastavení alarmů
stačí pak z menu přidat alarm, pojmenovat ho (pojmenování pak může být i čteno jako TTS při aktivaci alarmu - to se nastavuje v řeči alarmu), vybrat který senzor se má sledovat a prahovou hodnotu a je to