Stránka 54 z 57

Re: Subaru XV 2018

Napsal: pát zář 14, 2018 8:31 pm
od VDC
To je celkem známá věc, že hybridní technika bude od Toyoty, vzhledem k majetkovému podílu Toyoty v Subaru.

Re: Subaru XV 2018

Napsal: pát zář 14, 2018 9:56 pm
od Lefie
Tomu já věřím že je to známá věc. *_*=*_*
Proto nevěřím elektromotoru se 14 koňmi. Protože Toyota nic takového nemá a ani se u Toyoty s něčím takovým nepočítá. A že by se vyvíjelo přímo na míru Subaru nevěřím taky. Uvidíme, nechme se překvapit s čím nakonec přijdou.
Spíš bych věřil tomu že se vytasí s něčím co půjde použít napříč výrobním portfoliem.

Re: Subaru XV 2018

Napsal: pát zář 14, 2018 10:41 pm
od dethroned
vyvíjí se takový věci, že by se jeden divil... ty auta budou jednou složitý jak odstředivka.

Re: Subaru XV 2018

Napsal: sob zář 15, 2018 1:00 am
od Albi
Nové Subaru XV přichází jako hybrid. Systém e-Boxer ale bude dostupný jen v Japonsku
Dvoulitrový boxer vybavený systémem přímého vstřiku paliva je u varianty e-Boxer naladěn na 107 kW (145 k) a 188 Nm. Pro srovnání, konvenční provedení disponuje parametry 113 kW (154 k) a 196 Nm. Spalovací jednotce ovšem pomáhá elektromotor. Ten přidá 10 kW, respektive 65 Nm.
více na https://autobible.euro.cz/nove-subaru-xv-prichazi-jako-hybrid-system-e-boxer-bude-dostupny-jen-japonsku/

Re: Subaru XV 2018

Napsal: sob zář 15, 2018 1:04 am
od Albi
TEST: Subaru XV 1.6i EyeSight. Víte, v čem je tohle auto nejlepší na světě?
Dynamika je ve spojení s CVT převodovkou Lineartronic jedním slovem... no zkrátka.. dostatečná. Nízkým objem bez foukání znamená klidnou a pohodovou jízdu ve městě a kolem komína. Když ale do auta pozvete i nějakého spolucestujícího nebo se vydáte na dálnici či do kopcovitého terénu, nedostatek výkonu zkrátka pocítíte. S tím také úzce souvisí hlučnost při dynamičtější jízdě. Řidič leckdy při snaze o splynutí s provozem totiž až příliš snadno mine číslici 4 na otáčkoměru a tam už boxer zkrátka naříká.
více na https://autoroad.cz/testy-aut/93707-test-subaru-xv-1-6i-eyesight-vite-v-cem-je-tohle-auto-nejlepsi-na-svete

Re: Subaru XV 2018

Napsal: sob zář 15, 2018 8:27 am
od spm
Nemuze to byt mysleno nejak tak, ze je to + tech par kW a +65Nm, kdyz se to pocita jako celkovy vykon obou motoru dohromady? Tam je ten vypocet pak vzdycky desna magie (a taky obvykle ten elektromotor uz nic nedela, kdyz je spalovaci v otackach...)

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

Re: Subaru XV 2018

Napsal: sob zář 15, 2018 9:24 am
od námořník
Já bych řek že určitě

Re: Subaru XV 2018

Napsal: sob zář 15, 2018 11:07 am
od Levap
Albi píše: TEST: Subaru XV 1.6i EyeSight. Víte, v čem je tohle auto nejlepší na světě?//Dynamika je ve spojení s CVT převodovkou Lineartronic jedním slovem... no zkrátka.. dostatečná. Nízkým objem bez foukání znamená klidnou a pohodovou jízdu ve městě a kolem komína. Když ale do auta pozvete i nějakého spolucestujícího nebo se vydáte na dálnici či do kopcovitého terénu, nedostatek výkonu zkrátka pocítíte. S tím také úzce souvisí hlučnost při dynamičtější jízdě. Řidič leckdy při snaze o splynutí s provozem totiž až příliš snadno mine číslici 4 na otáčkoměru a tam už boxer zkrátka naříká.

Kde ovšem XV nepřekvapivě vyniká, jsou jízdní vlastnosti. První slovo, které vás po pár stovkách metrů napadne, je komfort. Do XV jsem přesedl přímo z nejen mezi Čechy oblíbeného Karoqa a rozdíly, s jakými se přenášejí přes hluboké nerovnosti nebo zpomalovací prahy, jsou obrovské a subaru tady vítězí na plné čáře. Při řízení si všimnete i vysoké tuhosti karoserie, příkladné stability ve vyšších rychlostech i v rozbitých zatáčkách. Před zatáčkou jednoduše zatočíte volantem a na výjezdu jej vrátíte zpátky. Žádné korekce v oblouku nejsou potřeba a to ani při opravdu divoké jízdě. Tomu kromě nové platformy napomáhá stálý pohon všech kol spojený s víceprvkovou zadní nápravou, ve standardu dodávané do každého XV. Je zkrátka vidět, že podvozek byl postaven z drahých a kvalitních součástek.

Zdroj: https://autoroad.cz/testy-aut/93707-tes ... i-na-svete

Re: Subaru XV 2018

Napsal: sob zář 15, 2018 1:28 pm
od Lefie
Pěkně napsáno, Takové testy se čtou majitelům i potencionálním majitelům moc pěkně.

I nás při testovací jízdě mile překvapilo jak auto dokáže projíždět vracečky a střídat levou a pravou jdoucí hned za sebou na takhle vysoký podvozek. To byla ta láska na první svezení o které jsem psal někdy v květnu.

Jinak sypu popel na hlavu s tím e-BOXERem https://www.subaru.jp/xv/advance/conten ... ations.pdf
Nicméně stále jsem zvědavý co z toho vypadne :-/

Re: Subaru XV 2018

Napsal: pon zář 24, 2018 11:09 pm
od Albi
Subaru XV STi:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AarZ-lY77_A[/youtube]
kola, spojler ... ale ani koník navíc :-)

Re: Subaru XV 2018

Napsal: úte zář 25, 2018 8:34 pm
od Marty73
Proč tohle dělaj

Re: Subaru XV 2018

Napsal: stř zář 26, 2018 12:13 am
od sima
Tohle je fakt trapnost,v mých očích se subaru tímhle těžce shazuje,důvody jsou jasné,víme proč,ale tj lepší se na to vysrat,než takhle oblbovat,náhražky jsou špatně.Originalita je fuč,všecko je fuč,tady v tomhle smyslu jo.

Re: Subaru XV 2018

Napsal: stř zář 26, 2018 12:33 am
od spm
Aspoň tomu nedávají repráky do výfuku :-) To jsem dneska slyšel na nějaké X5ce a byl to fakt děs :-DDD

Re: Subaru XV 2018

Napsal: stř zář 26, 2018 12:35 am
od sima
No to už je ale jedno,ta filozofie je fuč,aspoň zde u nás jo,nevím jak v usa a jinde,nesleduji to tak.U subaru mě to prostě bolí,nehledě na region,u jiných značek s tím počítám víc...

Re: Subaru XV 2018

Napsal: stř zář 26, 2018 9:34 am
od VDC
Nebuďte tak kritičtí. Přece se to dělalo vždycky. Taky například existovala obyčejná Impreza s GT lookem a to už před 20 lety. To není žádnej novovýmysl.