Klidně mě ukamenujte , já to nemyslel teda jen na XV, ale na skoro všechny řady vyjma STI. Copak 2,5 atmo je nějaký vrcholný pohon pro OTB? Nebo 1,6 pro Levorg? Podvozky jako blázen a pohoné jednotky někde u mizerného průměru koncernu ...... Neříkám že všude by mělo být těch 200 kW, ale bylo by fajn mít možnost takový motor koupit jak v Levorgu tak i v OTB. Byl v lesníkovi, ale i ten za chvilku zmizí .....dethroned píše:
Přesně!
Citace komentáře z auto.cz:
aproximus
aproximus 11.12. 23:23
stvořit vůz
se vzhledem drsňáka a dát do něj cvt a dýchavičné atmosféry, to je panečku počin
...proboha kolik by v tomhle autě chtěli výkon? jako 200kW do auta, co bude většina lidí používat na jízdu po městech a případně na chatu nebo někde do hor na dovolenou? nechápu tu neustálou kritiku motorizace XV!!.... 115kW z dvoulitru mě přijde moc pěkný, a CVT je boží.
všichni chytrý a přitom 90% jezdí v 63 kW 1,2l. však si můžou koupit STI, když se jim nelíbí atmosféra a CVT.
Proti CVT v podstatě nic nemám, i když moje první zkušenost s ním v OTB 2,5 MY 2010 byla katastrofická, ale v XT se mi už zamlouvalo. Jen je škoda že auta přišla o středový dif....