Subaru XV 2018
- JackL
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 570
- Registrován: úte zář 23, 2014 5:20 pm
- Jméno a příjmení: Jakub Loskot
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV 2017
Největší novinka je neviditelná, nová globální podvozková platforma.
Rozdíl má být opravdu znatelný (dle referencí od lidí, co tím už jeli), těším se, až to protáhnu Podobný hurá efekt z podvozku a řízení jako když člověk poprvé projel Levorga...
Tak uvidíme
Celkově se těším na budoucnost. Autonomní řízení, hybridní a elektrická auta a další technologie. Já se na to těším.
Jasně, sám mám plynového 92kW Forina, železnej tank a miluju ještě tu poctivost na něm, ale nejsem z těch, co brečí, jaký byly časy... mám rád technologie, vývoj, pokrok, obdivuju Teslu... ale zároveň i obdivuju atmosférický V8. Asi prostě nedělám škatulky a jsem otevřenej skoro všemu :D
Rozdíl má být opravdu znatelný (dle referencí od lidí, co tím už jeli), těším se, až to protáhnu Podobný hurá efekt z podvozku a řízení jako když člověk poprvé projel Levorga...
Tak uvidíme
Celkově se těším na budoucnost. Autonomní řízení, hybridní a elektrická auta a další technologie. Já se na to těším.
Jasně, sám mám plynového 92kW Forina, železnej tank a miluju ještě tu poctivost na něm, ale nejsem z těch, co brečí, jaký byly časy... mám rád technologie, vývoj, pokrok, obdivuju Teslu... ale zároveň i obdivuju atmosférický V8. Asi prostě nedělám škatulky a jsem otevřenej skoro všemu :D
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3142
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru XV 2017
nejvíc mu to sluší asi v červené:
(viz http://www.subaru-global.com/ms2017/geneva/)
(viz http://www.subaru-global.com/ms2017/geneva/)
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV 2017
Jakube jsi mladý chlapec, máš rád technologie, tak tvé nadšení chápu. Na podvozek jsem zvědavý také.JackL píše:Největší novinka je neviditelná, nová globální podvozková platforma.
Rozdíl má být opravdu znatelný (dle referencí od lidí, co tím už jeli), těším se, až to protáhnu Podobný hurá efekt z podvozku a řízení jako když člověk poprvé projel Levorga...
Tak uvidíme
Celkově se těším na budoucnost. Autonomní řízení, hybridní a elektrická auta a další technologie. Já se na to těším.
Na budoucnost v podobě elektrických aut a antonomních řízení se opravdu netěším, protože to jsou přesně ty technologie, které do Subaru prostě nepatří. A o opaku mě opravdu nikdo nepřesvědčí.
Subaru bez boxeru už nebude Subaru a Subaru, které neřídí řidič už vůbec nebude Subaru.
Až přijde tahle budoucnost, dám tomuhle klubu podtitul "klub pro majitele Subaru, které řídí lidé"
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- JackL
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 570
- Registrován: úte zář 23, 2014 5:20 pm
- Jméno a příjmení: Jakub Loskot
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV 2017
VDC píše:
Jakube jsi mladý chlapec, máš rád technologie, tak tvé nadšení chápu. Na podvozek jsem zvědavý také.
Na budoucnost v podobě elektrických aut a antonomních řízení se opravdu netěším, protože to jsou přesně ty technologie, které do Subaru prostě nepatří. A o opaku mě opravdu nikdo nepřesvědčí.
Subaru bez boxeru už nebude Subaru a Subaru, které neřídí řidič už vůbec nebude Subaru.
Až přijde tahle budoucnost, dám tomuhle klubu podtitul "klub pro majitele Subaru, které řídí lidé"
Myslím, že samořídících aut v provozu se ještě hodně dlouho nedočkáme. Očekávám systémy na podporu řízení jako Eyesight, ale autonomní auta (jako ze scifi filmu) ne. Což o to, technologoie na to jsou, ještě dochytat mouchy, ale není na to legislativa. A to vůbec. A při pohledu na rychlost normálního legislativního procesu mi nepřijde reálné, že v horizontu třeba 10let pustíme ruce z volantu...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru XV 2017
Oni na to nejsou ani ty technologie... Jasně, nyní když to má relativně optimální podmínky, tak to dokáže samo jezdit (a i tam se občas stane brutus chyba), ale jaksi nevěřím tomu, že to bude reálně spolehlivě fungovat se všema nástrahama a nestandardníma situacema, co se v provozu objevují. Asi to může celkem slušně fungovat na dálnicích, celkem bez problémů by to asi mohlo jít ve městech typu USA, kde jsou jednosměrné x proudé ulice, kolmé na sebe a asi by to celkem slušně fungovalo, kdyby se ty silnice proto uzavřely do tubusu, kde budou jezdit jenom tyhle auta a nic jiného, vč. chodců. Ale po průjezdu historickým centrem Prahy, kde jsou tvary křižovatek, který nechápe ani ten člověk, chodci skáčou na červenou pod auta, cyklofašisti vyjíždějí odevšud, každou chvíli tam někdo naprosto debilně zastaví a ještě tam do toho lítají tramvaje s absolutní předností, na to jsem fakt zvědavej, jak si s tim autopilot poradí
Oni teď všichni hrozně machrujou, že jim to funguje naprosto skvěle a není na to legislativa. Ale když si to někdo zapne, nedává pozor a zabije se v tom, tak to ihned není jejich problém, protože v návodu je napsáno, že je to asistent a takhle se to používat nesmí.
Oni teď všichni hrozně machrujou, že jim to funguje naprosto skvěle a není na to legislativa. Ale když si to někdo zapne, nedává pozor a zabije se v tom, tak to ihned není jejich problém, protože v návodu je napsáno, že je to asistent a takhle se to používat nesmí.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV 2017
Je pěkné, hlavně v bílé a červené barvě.
Dlouho jsem čekal na jeho představení, měl to dokonce poznačené v kalendáři, poslední dva dny googlím co to dá ....ale pořád nemůžu najít, jak velký je kufr. Každopádně nějak nedodrželi dopředu avizované rozměry, původně mělo mít 4,52 m a dokonce 1,90 na šířku. Což by byl mazec. Nakonec ale jen 4,465 m a 1,80. Tedy jen o centák a půl delší a dva širší než stávající verze.
Kurňa, jak jsem moc spokojený se svým XV, které ještě pořád voní novotou, omladil bych Kdyby tak chtěl být ten kufr větší...jenomže jestli to bude jen ve variátoru, tak to je pro mě mimo. Pokud tam teda nedají aspoň ten, co funguje jako v Levorgu, tzn., že pozná sportovní jízdu a pak se začne chovat jako standardní automat. To by ještě šlo a asi bych i tu poctivou 4x4 oželel...
Dlouho jsem čekal na jeho představení, měl to dokonce poznačené v kalendáři, poslední dva dny googlím co to dá ....ale pořád nemůžu najít, jak velký je kufr. Každopádně nějak nedodrželi dopředu avizované rozměry, původně mělo mít 4,52 m a dokonce 1,90 na šířku. Což by byl mazec. Nakonec ale jen 4,465 m a 1,80. Tedy jen o centák a půl delší a dva širší než stávající verze.
Kurňa, jak jsem moc spokojený se svým XV, které ještě pořád voní novotou, omladil bych Kdyby tak chtěl být ten kufr větší...jenomže jestli to bude jen ve variátoru, tak to je pro mě mimo. Pokud tam teda nedají aspoň ten, co funguje jako v Levorgu, tzn., že pozná sportovní jízdu a pak se začne chovat jako standardní automat. To by ještě šlo a asi bych i tu poctivou 4x4 oželel...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru XV 2017
Něco podobného tam bude. 7 přednastavených virtuálních stupňů..., nebo jak tomu říkají.
Také jsem na to zvědav, jak to bude fungovat. Sice zlehka pokukuji po něčem výkonnějším, ale kdyby to jezdilo pěkně, tak nakonec proč ne.
Také jsem na to zvědav, jak to bude fungovat. Sice zlehka pokukuji po něčem výkonnějším, ale kdyby to jezdilo pěkně, tak nakonec proč ne.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2276
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV 2017
Generační obměna pro rodinnou čtyřkolku přináší řadu změn - novou platformu, motor a spoustu vylepšení
Tvary jsou více méně povědomé, ale nenechte se zmást – toto je zcela nové auto, postavené na moderní globální platformě Subaru. Je o 70 až 100 procent tužší, než ta současná, také se může pochlubit pevnějšími body uchycení podvozku. Nové XV má strmější řízení, méně se naklání a v zatáčkách si může pomáhat aktivním vektorováním točivého momentu. Symetrický pohon všech kol byl vylepšen systémem X-Mode pro jízdu náročným terénem, pomůže vám přibrzďováním kol a celkovou optimalizací hnacího ústrojí v nepříznivých podmínkách – v těch také oceníte světlou výšku 220 milimetrů. Nové XV se představuje s dvoulitrovým benzínovým boxerem, u kterého došlo oproti minulé verzi k výměně 80 procent dílů. Je lehčí, výkonnější a zároveň nabídne nižší spotřebu – disponuje 156 koni a 196 Nm. Spolupracuje s rovněž upravenou bezestupňovou převodovkou Lineartronic s možností řadit manuálně v sedmi přednastavených stupních.
a pak
Novému XV samozřejmě nechybí oceňovaný systém EyeSight, který díky stereokamerám umožňuje nouzové brzdění, fungování adaptivního tempomatu nebo například udržení se v jízdním pruhu. Novinkou je automatické přepínání dálkových světel, máme zde také přední světlomety s funkcí přisvětlování do zatáček. Záda vám hlídá systém detekující předjíždějící auta a sledující slepé úhly.
na http://www.autoweb.cz/zcela-nove-subaru ... edstaveno/
Takže se dá řící, alespoň podle mne, že to nejde až tak do kelu.
Clay
Tvary jsou více méně povědomé, ale nenechte se zmást – toto je zcela nové auto, postavené na moderní globální platformě Subaru. Je o 70 až 100 procent tužší, než ta současná, také se může pochlubit pevnějšími body uchycení podvozku. Nové XV má strmější řízení, méně se naklání a v zatáčkách si může pomáhat aktivním vektorováním točivého momentu. Symetrický pohon všech kol byl vylepšen systémem X-Mode pro jízdu náročným terénem, pomůže vám přibrzďováním kol a celkovou optimalizací hnacího ústrojí v nepříznivých podmínkách – v těch také oceníte světlou výšku 220 milimetrů. Nové XV se představuje s dvoulitrovým benzínovým boxerem, u kterého došlo oproti minulé verzi k výměně 80 procent dílů. Je lehčí, výkonnější a zároveň nabídne nižší spotřebu – disponuje 156 koni a 196 Nm. Spolupracuje s rovněž upravenou bezestupňovou převodovkou Lineartronic s možností řadit manuálně v sedmi přednastavených stupních.
a pak
Novému XV samozřejmě nechybí oceňovaný systém EyeSight, který díky stereokamerám umožňuje nouzové brzdění, fungování adaptivního tempomatu nebo například udržení se v jízdním pruhu. Novinkou je automatické přepínání dálkových světel, máme zde také přední světlomety s funkcí přisvětlování do zatáček. Záda vám hlídá systém detekující předjíždějící auta a sledující slepé úhly.
na http://www.autoweb.cz/zcela-nove-subaru ... edstaveno/
Takže se dá řící, alespoň podle mne, že to nejde až tak do kelu.
Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV 2017
No, to co píšeš ještě neznamená, co jsem psal já. I "staré" XVéčko v lineartronicu má přednastavené virtuální stupně (i když jen 6). To ale jen znamená, že si člověk může řadit sám pomoci pádel u volantu. Ale já měl na mysli automatický režim, který se nechová skůtroidně, ale jako klasický automat. Tzn., že to nerve tak uši, což podle mě variátor musí tak činit každému, kdo aspoň jen trochu vnímá motorTraveller píše:Něco podobného tam bude. 7 přednastavených virtuálních stupňů..., nebo jak tomu říkají.
Také jsem na to zvědav, jak to bude fungovat. Sice zlehka pokukuji po něčem výkonnějším, ale kdyby to jezdilo pěkně, tak nakonec proč ne.
A toto bylo poprvé použito u Levorgu, teď už to mají možná i jiné modely. Mám za to, že jsem to snad četl i v testu u aktuálního Forestra (bez záruky)....
Naposledy upravil(a) PeteBiggy dne stř bře 08, 2017 12:52 pm, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV 2017
Podvozek bude pecka. On už je totiž i u mé 2016, tuhý a zároveň velmi komfortní. Na rozdíl od prvních XV, kde platila jen ta tuhost, ale o komfortu nemohla být řeč - na horších cestách to odskakovalo. Vyřešili to až od MY 2014 a 2016 se zase o trochu zlepšila. Teda v tomto ohledu, např. v interiéru o hodně, jakožto třeba v utlumení kabiny (dutiny vyplněné umělým vláknem podobným jako u sportovních hader)...
Tak teď jsem našel první zmínku o zavazadelníku na auto.cz píšou, že má být větší. Litráž ale uvedena není. Tipuju 410-440l.
Jo a ještě jeden důležitý fakt, a sice, že motor má přímý vstřik!
Tak teď jsem našel první zmínku o zavazadelníku na auto.cz píšou, že má být větší. Litráž ale uvedena není. Tipuju 410-440l.
Jo a ještě jeden důležitý fakt, a sice, že motor má přímý vstřik!
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru XV 2017
Ta první věta zní jak od koncernu - sjednocení platforem, snížení nákladů....clay píše: Tvary jsou více méně povědomé, ale nenechte se zmást – toto je zcela nové auto, postavené na moderní globální platformě Subaru. Je o 70 až 100 procent tužší, než ta současná, také se může pochlubit pevnějšími body uchycení podvozku.
A u té druhé - když slyším o 100% tak přestávám věřit a současně si říkám: předchozí generace byla z perníku?
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru XV 2017
Tak tahle možnost mě ani nenapadla. Skůtr bych nepřekousl!!!PeteBiggy píše:
No, to co píšeš ještě neznamená, co jsem psal já. I "staré" XVéčko v lineartronicu má přednastavené virtuální stupně (i když jen 6). To ale jen znamená, že si člověk může řadit sám pomoci pádel u volantu. Ale já měl na mysli automatický režim, který se nechová skůtroidně, ale jako klasický automat. Tzn., že to nerve tak uši, což podle mě variátor musí tak činit každému, kdo aspoň jen trochu vnímá motor
A toto bylo poprvé použito u Levorgu, teď už to mají možná i jiné modely. Mám za to, že jsem to snad četl i v testu …
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru XV 2017
Outback to ma uz taky. Musi se na to ale slapat, jinak je to variator.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru XV 2017
Což teda upřímně nechápu... teda, na jednu stranu možná někdo čeká, že když na to dupne, že to bude řvát jak formule, na druhou stranu když na to šlápnu a chci aby to co nejvíc jelo, tak je skútr výhodnějšíKolben píše:Musi se na to ale slapat, jinak je to variator.
Re: Subaru XV 2017
Nemuzu se nezeptat .. neprijde vam, ze interier noveho XV je dost vosklivej?
Z meho pohledu velky krok zpet (interier stareho XV teda neznam, ale predpokladam, ze vypada stejne jako ve WRX STI, levorgu a forestru).
Z meho pohledu velky krok zpet (interier stareho XV teda neznam, ale predpokladam, ze vypada stejne jako ve WRX STI, levorgu a forestru).
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98