Subaru XV 2018

Odpovědět
Uživatelský avatar
JackL
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 570
Registrován: úte zář 23, 2014 5:20 pm
Jméno a příjmení: Jakub Loskot
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od JackL »

Největší novinka je neviditelná, nová globální podvozková platforma.

Rozdíl má být opravdu znatelný (dle referencí od lidí, co tím už jeli), těším se, až to protáhnu :) Podobný hurá efekt z podvozku a řízení jako když člověk poprvé projel Levorga...

Tak uvidíme [SUBARU]

Celkově se těším na budoucnost. Autonomní řízení, hybridní a elektrická auta a další technologie. Já se na to těším.

Jasně, sám mám plynového 92kW Forina, železnej tank a miluju ještě tu poctivost na něm, ale nejsem z těch, co brečí, jaký byly časy... mám rád technologie, vývoj, pokrok, obdivuju Teslu... ale zároveň i obdivuju atmosférický V8. Asi prostě nedělám škatulky a jsem otevřenej skoro všemu :D
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3137
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od Albi »

nejvíc mu to sluší asi v červené:
(viz http://www.subaru-global.com/ms2017/geneva/)
Přílohy
XV2017-red.JPG
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od VDC »

JackL píše:Největší novinka je neviditelná, nová globální podvozková platforma.

Rozdíl má být opravdu znatelný (dle referencí od lidí, co tím už jeli), těším se, až to protáhnu Podobný hurá efekt z podvozku a řízení jako když člověk poprvé projel Levorga...

Tak uvidíme

Celkově se těším na budoucnost. Autonomní řízení, hybridní a elektrická auta a další technologie. Já se na to těším.
Jakube jsi mladý chlapec, máš rád technologie, tak tvé nadšení chápu. Na podvozek jsem zvědavý také.

Na budoucnost v podobě elektrických aut a antonomních řízení se opravdu netěším, protože to jsou přesně ty technologie, které do Subaru prostě nepatří. A o opaku mě opravdu nikdo nepřesvědčí.
Subaru bez boxeru už nebude Subaru a Subaru, které neřídí řidič už vůbec nebude Subaru.
Až přijde tahle budoucnost, dám tomuhle klubu podtitul "klub pro majitele Subaru, které řídí lidé" =)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
JackL
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 570
Registrován: úte zář 23, 2014 5:20 pm
Jméno a příjmení: Jakub Loskot
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od JackL »

VDC píše:
Jakube jsi mladý chlapec, máš rád technologie, tak tvé nadšení chápu. Na podvozek jsem zvědavý také.

Na budoucnost v podobě elektrických aut a antonomních řízení se opravdu netěším, protože to jsou přesně ty technologie, které do Subaru prostě nepatří. A o opaku mě opravdu nikdo nepřesvědčí.
Subaru bez boxeru už nebude Subaru a Subaru, které neřídí řidič už vůbec nebude Subaru.
Až přijde tahle budoucnost, dám tomuhle klubu podtitul "klub pro majitele Subaru, které řídí lidé"

Myslím, že samořídících aut v provozu se ještě hodně dlouho nedočkáme. Očekávám systémy na podporu řízení jako Eyesight, ale autonomní auta (jako ze scifi filmu) ne. Což o to, technologoie na to jsou, ještě dochytat mouchy, ale není na to legislativa. A to vůbec. A při pohledu na rychlost normálního legislativního procesu mi nepřijde reálné, že v horizontu třeba 10let pustíme ruce z volantu...
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od spm »

Oni na to nejsou ani ty technologie... Jasně, nyní když to má relativně optimální podmínky, tak to dokáže samo jezdit (a i tam se občas stane brutus chyba), ale jaksi nevěřím tomu, že to bude reálně spolehlivě fungovat se všema nástrahama a nestandardníma situacema, co se v provozu objevují. Asi to může celkem slušně fungovat na dálnicích, celkem bez problémů by to asi mohlo jít ve městech typu USA, kde jsou jednosměrné x proudé ulice, kolmé na sebe a asi by to celkem slušně fungovalo, kdyby se ty silnice proto uzavřely do tubusu, kde budou jezdit jenom tyhle auta a nic jiného, vč. chodců. Ale po průjezdu historickým centrem Prahy, kde jsou tvary křižovatek, který nechápe ani ten člověk, chodci skáčou na červenou pod auta, cyklofašisti vyjíždějí odevšud, každou chvíli tam někdo naprosto debilně zastaví a ještě tam do toho lítají tramvaje s absolutní předností, na to jsem fakt zvědavej, jak si s tim autopilot poradí :-D

Oni teď všichni hrozně machrujou, že jim to funguje naprosto skvěle a není na to legislativa. Ale když si to někdo zapne, nedává pozor a zabije se v tom, tak to ihned není jejich problém, protože v návodu je napsáno, že je to asistent a takhle se to používat nesmí.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1295
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od PeteBiggy »

Je pěkné, hlavně v bílé a červené barvě.
Dlouho jsem čekal na jeho představení, měl to dokonce poznačené v kalendáři, poslední dva dny googlím co to dá :-DDD ....ale pořád nemůžu najít, jak velký je kufr. Každopádně nějak nedodrželi dopředu avizované rozměry, původně mělo mít 4,52 m a dokonce 1,90 na šířku. Což by byl mazec. Nakonec ale jen 4,465 m a 1,80. Tedy jen o centák a půl delší a dva širší než stávající verze.

Kurňa, jak jsem moc spokojený se svým XV, které ještě pořád voní novotou, omladil bych ;o)(o; Kdyby tak chtěl být ten kufr větší...jenomže jestli to bude jen ve variátoru, tak to je pro mě mimo. Pokud tam teda nedají aspoň ten, co funguje jako v Levorgu, tzn., že pozná sportovní jízdu a pak se začne chovat jako standardní automat. To by ještě šlo a asi bych i tu poctivou 4x4 oželel...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11889
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od Traveller »

Něco podobného tam bude. 7 přednastavených virtuálních stupňů..., nebo jak tomu říkají.
Také jsem na to zvědav, jak to bude fungovat. Sice zlehka pokukuji po něčem výkonnějším, ale kdyby to jezdilo pěkně, tak nakonec proč ne.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
clay
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2271
Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
Jméno a příjmení: Michal Šprachta
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od clay »

Generační obměna pro rodinnou čtyřkolku přináší řadu změn - novou platformu, motor a spoustu vylepšení
Tvary jsou více méně povědomé, ale nenechte se zmást – toto je zcela nové auto, postavené na moderní globální platformě Subaru. Je o 70 až 100 procent tužší, než ta současná, také se může pochlubit pevnějšími body uchycení podvozku. Nové XV má strmější řízení, méně se naklání a v zatáčkách si může pomáhat aktivním vektorováním točivého momentu. Symetrický pohon všech kol byl vylepšen systémem X-Mode pro jízdu náročným terénem, pomůže vám přibrzďováním kol a celkovou optimalizací hnacího ústrojí v nepříznivých podmínkách – v těch také oceníte světlou výšku 220 milimetrů. Nové XV se představuje s dvoulitrovým benzínovým boxerem, u kterého došlo oproti minulé verzi k výměně 80 procent dílů. Je lehčí, výkonnější a zároveň nabídne nižší spotřebu – disponuje 156 koni a 196 Nm. Spolupracuje s rovněž upravenou bezestupňovou převodovkou Lineartronic s možností řadit manuálně v sedmi přednastavených stupních.
a pak

Novému XV samozřejmě nechybí oceňovaný systém EyeSight, který díky stereokamerám umožňuje nouzové brzdění, fungování adaptivního tempomatu nebo například udržení se v jízdním pruhu. Novinkou je automatické přepínání dálkových světel, máme zde také přední světlomety s funkcí přisvětlování do zatáček. Záda vám hlídá systém detekující předjíždějící auta a sledující slepé úhly.

na http://www.autoweb.cz/zcela-nove-subaru ... edstaveno/

Takže se dá řící, alespoň podle mne, že to nejde až tak do kelu.

Clay
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1295
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od PeteBiggy »

Traveller píše:Něco podobného tam bude. 7 přednastavených virtuálních stupňů..., nebo jak tomu říkají.
Také jsem na to zvědav, jak to bude fungovat. Sice zlehka pokukuji po něčem výkonnějším, ale kdyby to jezdilo pěkně, tak nakonec proč ne.
No, to co píšeš ještě neznamená, co jsem psal já. I "staré" XVéčko v lineartronicu má přednastavené virtuální stupně (i když jen 6). To ale jen znamená, že si člověk může řadit sám pomoci pádel u volantu. Ale já měl na mysli automatický režim, který se nechová skůtroidně, ale jako klasický automat. Tzn., že to nerve tak uši, což podle mě variátor musí tak činit každému, kdo aspoň jen trochu vnímá motor [!]

A toto bylo poprvé použito u Levorgu, teď už to mají možná i jiné modely. Mám za to, že jsem to snad četl i v testu u aktuálního Forestra (bez záruky)....
Naposledy upravil(a) PeteBiggy dne stř bře 08, 2017 12:52 pm, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1295
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od PeteBiggy »

Podvozek bude pecka. On už je totiž i u mé 2016, tuhý a zároveň velmi komfortní. Na rozdíl od prvních XV, kde platila jen ta tuhost, ale o komfortu nemohla být řeč - na horších cestách to odskakovalo. Vyřešili to až od MY 2014 a 2016 se zase o trochu zlepšila. Teda v tomto ohledu, např. v interiéru o hodně, jakožto třeba v utlumení kabiny (dutiny vyplněné umělým vláknem podobným jako u sportovních hader)...

Tak teď jsem našel první zmínku o zavazadelníku na auto.cz píšou, že má být větší. Litráž ale uvedena není. Tipuju 410-440l.
Jo a ještě jeden důležitý fakt, a sice, že motor má přímý vstřik!
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od Mareka »

clay píše: Tvary jsou více méně povědomé, ale nenechte se zmást – toto je zcela nové auto, postavené na moderní globální platformě Subaru. Je o 70 až 100 procent tužší, než ta současná, také se může pochlubit pevnějšími body uchycení podvozku.
Ta první věta zní jak od koncernu - sjednocení platforem, snížení nákladů....
A u té druhé - když slyším o 100% tak přestávám věřit a současně si říkám: předchozí generace byla z perníku?
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11889
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od Traveller »

PeteBiggy píše:
No, to co píšeš ještě neznamená, co jsem psal já. I "staré" XVéčko v lineartronicu má přednastavené virtuální stupně (i když jen 6). To ale jen znamená, že si člověk může řadit sám pomoci pádel u volantu. Ale já měl na mysli automatický režim, který se nechová skůtroidně, ale jako klasický automat. Tzn., že to nerve tak uši, což podle mě variátor musí tak činit každému, kdo aspoň jen trochu vnímá motor

A toto bylo poprvé použito u Levorgu, teď už to mají možná i jiné modely. Mám za to, že jsem to snad četl i v testu …
Tak tahle možnost mě ani nenapadla. Skůtr bych nepřekousl!!!
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od Kolben »

Outback to ma uz taky. Musi se na to ale slapat, jinak je to variator.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od spm »

Kolben píše:Musi se na to ale slapat, jinak je to variator.
Což teda upřímně nechápu... teda, na jednu stranu možná někdo čeká, že když na to dupne, že to bude řvát jak formule, na druhou stranu když na to šlápnu a chci aby to co nejvíc jelo, tak je skútr výhodnější :-)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Subaru XV 2017

Příspěvek od newli »

Nemuzu se nezeptat .. neprijde vam, ze interier noveho XV je dost vosklivej? :-D

Z meho pohledu velky krok zpet (interier stareho XV teda neznam, ale predpokladam, ze vypada stejne jako ve WRX STI, levorgu a forestru).
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Odpovědět

Zpět na „Internet, média, foto, video“