Subaru XV 2018
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru XV 2017
Tak jak skoro do vseho Subaru cpe CVT tak elektrika se lisi hlavně vetsi vahou a horsim dojezdem. Zas je otazka zdali je horsi CVT nebo 5AT, pac pochybuju ze by Subaru vyvijelo jiny automat. No, uvidime jake to bude nazivo. Celkem bych se zaradoval za Levorga 2.0 DIT s manualem. Do XV dvoulitr nedaji. Coz je skoda.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19154
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Subaru XV 2017
stejne tu budou porad všichni, at to nazves, jak chces ...VDC píše:Až to dopadne jako to vpravo, uděláme z toho klub příznivců Subaru s boxerem....
(tak, jak je to ted) ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Subaru XV 2017
Ač toho taky nejsem zrovna zastáncem, Štěpán má pravdu. A já musím říct že z pohledu nezaujatého budou elektroauta fajn, až to bude použitelné co se týče dojezdu a/nebo nabíjení. Takže prostě počkáme na superkondenzátory. A já proti elektrice nic nemám, pokud to beru jako auto na dopravu z bodu A do bodu B. Má to velkou účinnost, je to tiché... A třeba jako jednohubka do města úplně ideál...
Jasně, že mám rád auta, ale proto nejsem slepý. Realistický pohled je prostě takový, jaký má Červ. A kdo má auta rád, prostě bude mít něco takového jako daily car a pak nějakou víkendovku pro radost. Taky se mi ta budoucnost nelíbí, ale nikdo se tomu nevyhne. Jasně že mám rád, když pořádnej spalovák zařve, cítíš ty vibrace a všechno. Ale řekněme 80% řidičů to tak prostě nemá - jen sedne do auta a chce se někam bezpečně a levně dostat. Budeme to sice oddalovat, jak můžeme, ale nemine nás to nikoho. Bohužel. A z druhé strany ač jsem na druhé straně barikády, ruku na srdce asi to je dobře. Vždyť technologie spalovacího motoru je tu s námi v autech (v majoritním měřítku) cca 100 let. Musí se to posunout dál. Jasně, že petrolhead nebo "agitátor" si v tom vedle toho najde starou školu, poctivost atd., nad kterou prostě není. A ten druhý zase buzerace EU, lobismus, nucení ovčanů kupovat nové věci. Ale co už. Taky se mi to dvakrát nelíbí, ale někam se to pohne. A nebude to tak dlouho trvat...
A jak už jsem psal, představa, kdy budu mít moderní elektromobil, který má dojezd 500 km, je za 10 minut dobitý kdekoli v síti stanic jako dnešní benzínky a bude stát stejně nebo méně jak současná auta a vedle toho mi bude stát v garáži jako víkendovka staré STI nebo nějaký youngtimer na veteránských značkách, díky kterým snad nebude podléhat nesmyslným výmyslům EU papalášů, tak s tím prostě nemám problém. A spokojeni budou všichni...
Samozřejmě, že teď to tak ještě není a v tuto chvíli jsou elektromobily použitelné jen značně omezeně - prakticky pouze město a krátké vzdálenosti + nutnost mít garáž na dobití (tahat prodlužovák z bytu někam na ulici asi fakt neeee )
Jasně, že mám rád auta, ale proto nejsem slepý. Realistický pohled je prostě takový, jaký má Červ. A kdo má auta rád, prostě bude mít něco takového jako daily car a pak nějakou víkendovku pro radost. Taky se mi ta budoucnost nelíbí, ale nikdo se tomu nevyhne. Jasně že mám rád, když pořádnej spalovák zařve, cítíš ty vibrace a všechno. Ale řekněme 80% řidičů to tak prostě nemá - jen sedne do auta a chce se někam bezpečně a levně dostat. Budeme to sice oddalovat, jak můžeme, ale nemine nás to nikoho. Bohužel. A z druhé strany ač jsem na druhé straně barikády, ruku na srdce asi to je dobře. Vždyť technologie spalovacího motoru je tu s námi v autech (v majoritním měřítku) cca 100 let. Musí se to posunout dál. Jasně, že petrolhead nebo "agitátor" si v tom vedle toho najde starou školu, poctivost atd., nad kterou prostě není. A ten druhý zase buzerace EU, lobismus, nucení ovčanů kupovat nové věci. Ale co už. Taky se mi to dvakrát nelíbí, ale někam se to pohne. A nebude to tak dlouho trvat...
A jak už jsem psal, představa, kdy budu mít moderní elektromobil, který má dojezd 500 km, je za 10 minut dobitý kdekoli v síti stanic jako dnešní benzínky a bude stát stejně nebo méně jak současná auta a vedle toho mi bude stát v garáži jako víkendovka staré STI nebo nějaký youngtimer na veteránských značkách, díky kterým snad nebude podléhat nesmyslným výmyslům EU papalášů, tak s tím prostě nemám problém. A spokojeni budou všichni...
Samozřejmě, že teď to tak ještě není a v tuto chvíli jsou elektromobily použitelné jen značně omezeně - prakticky pouze město a krátké vzdálenosti + nutnost mít garáž na dobití (tahat prodlužovák z bytu někam na ulici asi fakt neeee )
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru XV 2017
Já stejně spíš sázím na vodík, než na ty superkondenzátory Ono i ty baterky dneska není problém nabíjet fakt rychle. Problém je, že ty rychlonabíječky skoro nejsou, protože jsou kurevsky drahé. A taky kde na to tu elektriku brát - když člověk musí ten výkon dotáhnout do každé horní / dolní, jako jsou dnes benzinky. Když vezmu tvůj modelový příklad - 500km dojezd za 10 minut, vemu třeba i3, která s lehkou nohou jede něco jako 12kWh / 100km, takže na dobití 500km za 10 minut (když ještě nebudu počítat účinnost při nabíjení, při konverzi, atd.) bys do toho auta musel rvát 360kW. Budeš tam chtít mít víc než jeden stojan, takže budeš v příkonech jednotek MW na každou pumpu. Nevim, jak moc z toho bude distribuční soustava nadšená
Ale jinak mě osobně ta technologie elektromotoru nevadí, naopak, líbí se mi. Jako spolujezdec jsem v tom něco najezdil. Je to tichý, což se mi líbí (H6 ostatně taky spíš neslyšim) a ten zátah s tím konstatním točícím momentem je brutální. Dost by se mi líbil třeba ten hybrid - zrovna u motorů jako H6 by to razantně snížilo spotřebu ve městě, využije to vyhozenou energii při brždění a na to cukání v koloně po pár metrech to nemusí roztáčet a trápit ten mega motor... jenže tohle nikdo nevyrobí, pač když už někdo udělá super eko hybrid, tak do něj přece nedá velkej spalovací motor, kterej zabíjí zvířátka
Ale jinak mě osobně ta technologie elektromotoru nevadí, naopak, líbí se mi. Jako spolujezdec jsem v tom něco najezdil. Je to tichý, což se mi líbí (H6 ostatně taky spíš neslyšim) a ten zátah s tím konstatním točícím momentem je brutální. Dost by se mi líbil třeba ten hybrid - zrovna u motorů jako H6 by to razantně snížilo spotřebu ve městě, využije to vyhozenou energii při brždění a na to cukání v koloně po pár metrech to nemusí roztáčet a trápit ten mega motor... jenže tohle nikdo nevyrobí, pač když už někdo udělá super eko hybrid, tak do něj přece nedá velkej spalovací motor, kterej zabíjí zvířátka
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Subaru XV 2017
Baterky dneska nabíjet rychle problém pravda není, ale pokud vycházíme z faktu, že se současně jedná vždy o formy lithiových aku:
Takže oproti lithiovým článkům vysoká účinnost, krátká doba nabíjení, schopnost okamžitě dodat plný výkon, odolnost proti přebíjení i hlubokému vybíjení, životnost v řádech desítek let, odolnost vůči vibracím a teplotám, zásadně vyšší počet nabíjecích cyklů, dostupná cena... Ale taky jedna "drobná" nevýhoda - byť už se vyrábí kondíky s kapacitou několika set i tisíc Faradů (pro nás byla na průmyslovce kapacita 1F naprostou utopií, později jsem se v práci začal setkávat až v autohifi s kapacitory až 4F), stále jsou s podobnou kapacitou příliš velké oproti lithiovým a fakt je, že prostě zatím nemají dostatek kapacity (Ah) jako běžné články. Ale budoucnost v tom určitě podle mě je.
S palivovými články už laborovala spousta výrobců (Toshiba třeba i v noteboocích), ale zatím se to nikde výrazně neprosadilo. Uvidíme, ať už to bude tak či onak, něco nového se vymyslet musí
- zásadním způsobem to snižuje jejich životnost, která mimochodem už tak není nic moc
- jsou poměrně náročné na správné nabíjení/vybíjení
- ačkoli lithium je nejhlehčí kov, stále jsou akumulátory dost těžké
- zásoby lithia jsou omezené a vyskytuje se především v Číně + hrstce zemí třetího světa, takže do hry vstupují další geologické/politické faktory
- lithium je vysoce reaktivní, běžně se tedy vyskytuje pouze ve sloučeninách => jeho získání je složité a energeticky náročné
- v čisté formě může vzplanout už jen při kontaktu s vlhkostí => dle mezinárodních předpisů se jedná o nebezpečný materiál => vše s tím související co se týče legislativy
- Na druhou stranu LiPol technologie do jisté míry zlepšila nutnou velikost, hmotnost i ekologické aspekty (zejména kobalt u Li-ion)
- kromě jiného i díky výše uvedenému je lithium poměrně drahé
Takže oproti lithiovým článkům vysoká účinnost, krátká doba nabíjení, schopnost okamžitě dodat plný výkon, odolnost proti přebíjení i hlubokému vybíjení, životnost v řádech desítek let, odolnost vůči vibracím a teplotám, zásadně vyšší počet nabíjecích cyklů, dostupná cena... Ale taky jedna "drobná" nevýhoda - byť už se vyrábí kondíky s kapacitou několika set i tisíc Faradů (pro nás byla na průmyslovce kapacita 1F naprostou utopií, později jsem se v práci začal setkávat až v autohifi s kapacitory až 4F), stále jsou s podobnou kapacitou příliš velké oproti lithiovým a fakt je, že prostě zatím nemají dostatek kapacity (Ah) jako běžné články. Ale budoucnost v tom určitě podle mě je.
S palivovými články už laborovala spousta výrobců (Toshiba třeba i v noteboocích), ale zatím se to nikde výrazně neprosadilo. Uvidíme, ať už to bude tak či onak, něco nového se vymyslet musí
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Subaru XV 2017
Ale udělá. Třeba Lexus a Infinity dělají kombinaci 3.5l V6 + 50/60 kW elektromotor.spm píše: zrovna u motorů jako H6 by to razantně snížilo spotřebu ve městě, využije to vyhozenou energii při brždění a na to cukání v koloně po pár metrech to nemusí roztáčet a trápit ten mega motor... jenže tohle nikdo nevyrobí, pač když už někdo udělá super eko hybrid, tak do něj přece nedá velkej spalovací motor, kterej zabíjí zvířátka
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Subaru XV 2017
Ale třeba jo. Nicméně je to pravda asi poslední záchvěv. A taky to holt není auto pro masy zrovna...spm píše:jenže tohle nikdo nevyrobí, pač když už někdo udělá super eko hybrid, tak do něj přece nedá velkej spalovací motor, kterej zabíjí zvířátka
https://en.wikipedia.org/wiki/LaFerrari
https://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_P1
https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_918_Spyder
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Subaru XV 2017
1 Farad je 1 Ampér za sekundu na Volt. 1 F = 1 As/V.
1 Ah = 3600 As
3600 As / 12V = 300 As/V = 300F
Běžný akumulátor má nějakých 50 Ah, tedy 1 500 F.
Tesla S má nějakých 70 až 80 kWh / 300V tedy 840 až 960 kF
1 Ah = 3600 As
3600 As / 12V = 300 As/V = 300F
Běžný akumulátor má nějakých 50 Ah, tedy 1 500 F.
Tesla S má nějakých 70 až 80 kWh / 300V tedy 840 až 960 kF
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru XV 2017
Jo, na tu trojku z TGT jsem si vzpomněl, ale to mi přišlo tak nereálný, že si o tom nenechávám ani zdát
Ta životnost těch akumulátorů dneska už je celkem dobrá, ono se tam taky nedávají mrdky jako do telefonů. Třeba na tu zmíněnou i3 dávají záruku 80% kapacity po 8 letech... a v zásadě ikdyby se po těch 8 letech vyměnila, tak to finančně asi nevyjde nějak zásadně hůř, než co člověk u normálního auta utratí za údržbu motoru. V tom priusu, co má cerv, jsou snad ještě NiCD články, ty auta už jsou taky pár let stará a i tam se to snad nijak houfně nevyměňuje... Nicméně... já si furt myslim, že hlavní problém bude tu elektriku v tomhle množství vyrábět a distribuovat, ikdyž to ta technologie vydrží U superkondenzátorů mám navíc ještě pocit, že trpějí dost samovybíjením... což je celkem problém, když to auto necháš dva dny stát a už se nerozjede
Palivové články se snad v USA někde používají i na provoz datacenter. Takže ona to žádná scifi technologie není. Jo, sice se kdysi slibovalo, jak se to bude dávat do mobilů a podobně, což se nedělá... pač v tý velikosti to nějak nedává smysl tam cpát článek. Myslim že těch, co teď jsou, tak největší problém asi je, že se zanáší -> mají omezenou životnost...
Ta životnost těch akumulátorů dneska už je celkem dobrá, ono se tam taky nedávají mrdky jako do telefonů. Třeba na tu zmíněnou i3 dávají záruku 80% kapacity po 8 letech... a v zásadě ikdyby se po těch 8 letech vyměnila, tak to finančně asi nevyjde nějak zásadně hůř, než co člověk u normálního auta utratí za údržbu motoru. V tom priusu, co má cerv, jsou snad ještě NiCD články, ty auta už jsou taky pár let stará a i tam se to snad nijak houfně nevyměňuje... Nicméně... já si furt myslim, že hlavní problém bude tu elektriku v tomhle množství vyrábět a distribuovat, ikdyž to ta technologie vydrží U superkondenzátorů mám navíc ještě pocit, že trpějí dost samovybíjením... což je celkem problém, když to auto necháš dva dny stát a už se nerozjede
Palivové články se snad v USA někde používají i na provoz datacenter. Takže ona to žádná scifi technologie není. Jo, sice se kdysi slibovalo, jak se to bude dávat do mobilů a podobně, což se nedělá... pač v tý velikosti to nějak nedává smysl tam cpát článek. Myslim že těch, co teď jsou, tak největší problém asi je, že se zanáší -> mají omezenou životnost...
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 141
- Registrován: čtv dub 29, 2010 8:15 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Prnka
Re: Subaru XV 2017
Našel jsem nějakě info ( japonština, překladač zvládá ). Asi budou jen dvě motorizace, 1.6 a 2.0. Dva stupně výbavy. Vždy lineartronic a el. park. brzda.
http://motorcars.jp/subaru-starts-preli ... ls20170313
http://www.subaru.jp/xv/xv/grade/grade.html#grade4
http://motorcars.jp/subaru-starts-preli ... ls20170313
http://www.subaru.jp/xv/xv/grade/grade.html#grade4
Subaru Forester 2.0 MT, MY 2010
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV 2017
Tohle vůbec není směrodatné pro český trh. V Japonsku samozřejmě nemají diesely, jelikož se tam v osobácích nevyskytují. A stačí se podívat jen po Evropě a už i tady jsou rozdíly ve výbavě, natož pak porovnávat s Japonskem. Já na začátku roku 2016 jsem ještě obj. prostřední výbavu Comfort ve spojení s manuální převodovkou a poctivou 4x4, přičemž za pár měsíců v půlce roku už to objednat nešlo. V manuálu jen v základním Activu. V ceníku to změnili až v říjnu. No a třeba v Německu Comfort v MT už nešel objednat od začátku 2016, na některých trzích (třeba Polsko) jde obj. ještě i nyní. Dále např. rok 2014 v Německu v Comfortu třeba neměl Xenony, přičemž u nás jo atd. atd.
Takže fakt, že budou u nás jen dvě výbavy, dva benzíny a jedna převodovka a pohon 4x4, není absolutně směrodatný. Samozřejmě to tak nakonec může i být, ale nejde z výše uvedeného fakticky vycházet a ani si to nemyslím. Bohužel ale asi skutečně nebude manuální převodovka, středový dif.+viskózní spojka Což si podle mě měla značka jako Subaru zachovat, i když prodejně to v této konfiguraci není žádný trhák. Podle mě to ale měli vzít za povinnost
Takže fakt, že budou u nás jen dvě výbavy, dva benzíny a jedna převodovka a pohon 4x4, není absolutně směrodatný. Samozřejmě to tak nakonec může i být, ale nejde z výše uvedeného fakticky vycházet a ani si to nemyslím. Bohužel ale asi skutečně nebude manuální převodovka, středový dif.+viskózní spojka Což si podle mě měla značka jako Subaru zachovat, i když prodejně to v této konfiguraci není žádný trhák. Podle mě to ale měli vzít za povinnost
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2276
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV 2017
Náš problém je, že o tom víme více než ostatní. Ale když si představím, že chci auto pro dceru, tak beru subaru :
- pohon 4x4 od subaru poskytuje jistotu na silnici, že když musíte na krajnici, tak Vás to nestane dolů.
- zvýšený podvozek umožní dojezd na chalupu, i když není prohrnuto
- podélně uložený motor a tři podélné nosníky + koncepce podkluzu motoru pod karoserii dává nejlepší skutečnou pasivní bezpečnost auta
Proto kupují subaru, i když není takové, jaké bych si přál.
Ono pořád je 4x4 subaru lepší než ostatní a i ta CVT převodovka má hydromechanický měnič je na komfort o mnoho dál něž jiná CVT a dvojspojky.
Kdyby dělali auta dle našich přání, tak už je nedělaj.
Clay
Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk
- pohon 4x4 od subaru poskytuje jistotu na silnici, že když musíte na krajnici, tak Vás to nestane dolů.
- zvýšený podvozek umožní dojezd na chalupu, i když není prohrnuto
- podélně uložený motor a tři podélné nosníky + koncepce podkluzu motoru pod karoserii dává nejlepší skutečnou pasivní bezpečnost auta
Proto kupují subaru, i když není takové, jaké bych si přál.
Ono pořád je 4x4 subaru lepší než ostatní a i ta CVT převodovka má hydromechanický měnič je na komfort o mnoho dál něž jiná CVT a dvojspojky.
Kdyby dělali auta dle našich přání, tak už je nedělaj.
Clay
Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 141
- Registrován: čtv dub 29, 2010 8:15 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Prnka
Re: Subaru XV 2017
Ani jsen nemyslel, že je to směrodatné pro český trh.
Jen se mi tím potvrzuje, že Subaru opouští svůj styl a že manuál nebude. Tím se pro mne stává nezajímavé. Skůtr fakt nechci.
Clay - ano, Lineartronic asi bude nejlepší variátor. Min. tyden jsem se svezl s RAV4 s variátorem, to byla fakt hrůza. To však nic nemění na mých preferencích.
Jen se mi tím potvrzuje, že Subaru opouští svůj styl a že manuál nebude. Tím se pro mne stává nezajímavé. Skůtr fakt nechci.
Clay - ano, Lineartronic asi bude nejlepší variátor. Min. tyden jsem se svezl s RAV4 s variátorem, to byla fakt hrůza. To však nic nemění na mých preferencích.
Subaru Forester 2.0 MT, MY 2010
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2276
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV 2017
No já preferuji podélně uložený motor. A tam toho na výběr moc není. Clay
Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3140
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru XV 2017
Mně osobně se CVT líbí, super je i díky hydroměniči ...
Mně vadí především absence stálé 4x4 ... VTD, alespoň za příplatek ...
... a marketingově využít a podpořit (namísto marketingově maskovat absenci) ...
Tím Subaru příšlo o jednu konkurenční výhodu ... aut s "nějakou" 4x4 se dnes dělá hodně ...
Mně vadí především absence stálé 4x4 ... VTD, alespoň za příplatek ...
... a marketingově využít a podpořit (namísto marketingově maskovat absenci) ...
Tím Subaru příšlo o jednu konkurenční výhodu ... aut s "nějakou" 4x4 se dnes dělá hodně ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989