Subaru XV 2018

Odpovědět
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od romull »

dethroned píše:
Přesně!

Citace komentáře z auto.cz:
aproximus
aproximus 11.12. 23:23
stvořit vůz
se vzhledem drsňáka a dát do něj cvt a dýchavičné atmosféry, to je panečku počin

...proboha kolik by v tomhle autě chtěli výkon? jako 200kW do auta, co bude většina lidí používat na jízdu po městech a případně na chatu nebo někde do hor na dovolenou? nechápu tu neustálou kritiku motorizace XV!!.... 115kW z dvoulitru mě přijde moc pěkný, a CVT je boží.
všichni chytrý a přitom 90% jezdí v 63 kW 1,2l. však si můžou koupit STI, když se jim nelíbí atmosféra a CVT.
Klidně mě ukamenujte ;-D , já to nemyslel teda jen na XV, ale na skoro všechny řady vyjma STI. Copak 2,5 atmo je nějaký vrcholný pohon pro OTB? Nebo 1,6 pro Levorg? Podvozky jako blázen a pohoné jednotky někde u mizerného průměru koncernu :-/ ...... Neříkám že všude by mělo být těch 200 kW, ale bylo by fajn mít možnost takový motor koupit jak v Levorgu tak i v OTB. Byl v lesníkovi, ale i ten za chvilku zmizí >:-f .....
Proti CVT v podstatě nic nemám, i když moje první zkušenost s ním v OTB 2,5 MY 2010 byla katastrofická, ale v XT se mi už zamlouvalo. Jen je škoda že auta přišla o středový dif....
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
PetrAT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 579
Registrován: pon dub 10, 2017 9:52 am
Bydliště: Beskydy

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od PetrAT »

Ono je potřeba si především uvědomit, že ten atmosferický boxer dodává autu neskutečný adrenalin .
Předjedu - nepředjedu
Stihnu to - nestihnu
Přežiju - zabiju se
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od romull »

PetrAT píše:Ono je potřeba si především uvědomit, že ten atmosferický boxer dodává autu neskutečný adrenalin .
Předjedu - nepředjedu
Stihnu to - nestihnu
Přežiju - zabiju se
Tak to jo, to sedí úplně přesně a moje chyba že z tohoto úhlu jsem se na to podívat zapoměl :-D
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4924
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od Makovica »

Nebude to vobec zle.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yRsyHiXe6bE[/youtube]
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1625
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od Harous »

Tady by to chtělo anketu kdo s jakým výkonem jezdí. Chvílema mám taky pocit, že to chce silnější motory, ale... Vezměme si třeba Levorg. Výborný auto, vyčítá se mu pouze motor 1.6T s výkonem 125kW. Těch Levorgů už je i tady poměrně dost. A teď ruku na srdce. Být v nabídce motor řekněme o výkonu 150-160kW dražší o cca 150 tisíc, kolik procent prodaných kusů v ČR tahle motorizace bude dělat? Dvacet procent? Deset procent?
Nová Impreza, evidentně super auto. Motory jaký jsou, pro mě plus, že jsou atmosféry. Lepší než třívál turba s objemem třeba 1.0 - 1.2. Jasně, říkám si, chtělo by to Imprezu s výkonem okolo 300 koní, ale není tady kvůli tomu STI? Možnost výběru je. Respektive byla by kdyby EU neměla nesmyslný požadavky na emise. Vyčítat Impreze 1.6, že to není trhač asfaltu mi přijde stejný jako doba, kdy firmy houfem kupovaly jako flotilový auta Fabie HTP a zaměstnanci pak brečeli jak to nejede.
XV - CVT a 2.0? Za mě optimum pro takový auto. Že není nějaký XV XT nebo XV WRX či co? Jasně, vypadalo by to dobře na plakátech a v autosalonech, ale kdo by to reálně kupoval?
Podívejte se na BRZ. Tam bylo breku na výkon stejně. A dělá snad to auto motor?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od VDC »

Romullovu výtku směrem k motoru do OTB bych chápal, Outbacku by slušel větší motor. Je to fakt velký auto.
Ale konkrétně pro Imprezu a XV je prostě dvoulitr dostatečný, vzhledem k velikosti auta.
A když Honza Havel ze Subaru Liška, který má setsakra najeto s ostrými auty napíše po jízdě s novou Imprezou:
Nikdy by me nenapadlo ze reknu o atmosferickym dvoulitru s automatem ze to super jede ..... ale musim ... new impreza je fakt dobre udelana a motor s prevodovkou jsou super ...podvozek ten je uplne mega ...
Tak to nejsou nějaký marketingový kecy a znamená to, že to v tuhle chvíli ještě vůbec není v prdeli.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
GordiK
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Bydliště: Novohradský hory

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od GordiK »

Ja miluju tyhle hospodsky reci...

Za prvy je otazka, proc na ceskym netu neni moc zkusenosti uzivatelu o aktualnim Forejsovi XT. Kdyz je dvoulitr do imprezy/XV malo, tak je kazdej nove prodanej forejs XT, ne? Akorat holt asi maj jeho uzivatele svy forum - tady ani u sousedu o aktualnim XT toho moc neni - aspon ja kdyz hledal, tak jsem nenasel... Proste - kdyby zakaznici pozadovali po Subaru vykon, dostanou ho. Zatim se ale se soucasnyma modelama za poslednich 6 let prodeje skoro zdvojnasobily....

Druha otazka je, proc se to tady hemzi plynarema, kdyz by novy Subaru meli mit aspon 200kW a sestilitr... Uvaha je asi takova "az bude za deset let za par susnu, tak ho koupim, zaplynuju a parada"...

Treti otazka je - kolik vykonejsich aut v dany kategorii na trhu je? Podivejte se na Mazdu CX5, Nissan Quashquai atd... Nejsilnejsi motorizace daj stovku za 10s... Pokud chce nekdo vic, holt si musi logicky priplatit - BMW, Audi nebo MB radi poslouzi vykonejsima modelama. X3 s dvakrat preplňovaným benzinovym ctyrlitrem da stovku za 4,8s - takze i Impreza WRX STI se muze jit zahrabat...

Ale kdyz clovek vyroste z puberty, tak mu dojde, ze ten vykon vlastne tezko upotrebi. 90/130 zvlada i Fabie HTP, v cesku najit dalnici je svatek, v Rakousku jsou na dalnicich dost radary a na nemeckou dalnici si koupi Subaru jen pitomec. Takze za me auto kolem 100 - 130 kW je na bezny rodiny jezdeni naprosto dostatecny.

Dokonce i chapu to CVT. Proste zakazniky nebavi kvedlat a honit vykon ve vyssich otackach - proste pro beznyho uzivatele je turbomotor prijemnejsi. CVT castecne nevyhody atmosfery vuci turbu eliminuje.

Ja mel soucacnej Outback pujcenej pul dne - 2,5i je dostatecnej motor, celkove je to auto delany na pohodlny cestovani - takze ten motor k charakteru auta pasuje skvele. Velkej rychlej kobik je ale holt M5 nebo S6 - ale taky dvakrat vic stoji...

Ja osobne jsem po zkusenostech s "podmotorizovanym" Outbackem o nem zacal vazne uvazovat - proste se na zaklade prodeju zda, ze Subaru vi co dela - a dela to dobre.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od VDC »

Gordíku jen doplním, že plynařema se to tady sice hemží, ale pouze u starých modelů do roku 2008.

Nové modely plynovat nejdou a pokud ano, tak jen krátkodobě. Nevydrží to.

Takže opravdu nepřipadá v úvahu, že za 10 let zaplynuješ nějaký Subaru. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1295
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od PeteBiggy »

GordiK píše:Ja miluju tyhle hospodsky reci...

Za prvy je otazka, proc na ceskym netu neni moc zkusenosti uzivatelu o aktualnim Forejsovi XT. Kdyz je dvoulitr do imprezy/XV malo, tak je kazdej nove prodanej forejs XT, ne? Akorat holt asi maj jeho uzivatele svy forum - tady ani u sousedu o aktualnim XT toho moc neni - aspon ja kdyz hledal, tak jsem nenasel....
Pod tohle se tedy musím podepsat.

GordiK píše: CVT castecne nevyhody atmosfery vuci turbu eliminuje.....
Pod tohle teda už nee. CVT mi naopak přijde smysluplnější u turbín, kde negativa této převodovky přeplňovaný motor smazává ( a k tomu samozřejmě už jen pozitiva lineartronicu), kdežto u atmošky...no, no, .... tam mi asi pořád přijde lepší prostě ten manuál.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20601
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od námořník »

Jenom výkonem to není, já mám na lodi 16ti valec Caterpillar co má 2000 koní a stejně jede Levorg rychlejc :-). Podle mě pro většinu normálních uzivatelů jsou výkony dostačující. Samozřejmě ne pro všechny. V nabídce chybí nějaký opravdu silný auto na tahání přívěsů apd. XT má sice koní dost, ale určitě by byla lepší větší atmosféra s něčím jiným než s cvt. Už jsem psal jinde, u Levorga mi koně stačí jak na rohlík tak i na to aby mi sebrali řidičák. Než jsem se s ním svezl, tak jsem říkal že 1,6 nikdy. A už ho mám přes rok a jsem spokojenej.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
GordiK
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Bydliště: Novohradský hory

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od GordiK »

@ Pete

Mame stejnej motor, tak snad me pochopis s tim CVT.

Proste jedu 100, mam tam kolem 2000 otacek, chci zrychlit do kopce - takze bud kvedlat nebo nezrychlovat...

Proste turbomotor je pruznejsi a tak casto radit netreba. Tocak je dosazitelnej ve vetsim spektru.

U atmosfery je pasmo max. tocaku uzsi - proto mi dava CVT smysl - vyzene otacky do idealniho pasma a drzi je tam behem zrychlovani. Ano - fajnsmekrovi to rve usi, je to jak vysavac. Obycenymu uzivateli XV je to fuk. Osobne znam 4 XVeckare. Jedno XV je auto pro zenskou, 3 ostatni maj pani v letech - 55 a vic... Tam uz vetsinou nejde o to, kopnout tam s meziplynem dvojku a vyrazit, ale jet na pohodu - a tudiz neradit... Jeden si dokonce po 4 letech koupil znova naprosto to samy XV ale CVT - uz ho nebavilo radit...
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1295
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od PeteBiggy »

GordiK píše:@ Pete
Mame stejnej motor, tak snad me pochopis s tim CVT....
No nemáme, já už XVčko od konce léta nemám. Teď už se konečně blíží upgrade, takže pak snad budu moct srovnat právě tyto dvě rozdílné koncepce motoru i převodovek v dlouhodobější praxi.... ;)
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od VDC »

Samozřejmě, že to není jenom výkonem. Previa má 97kW, což se z místního pohledu jeví jako zcela marginální výkon. Na normální ježdění je ten výkon dostatečný a pokud jsem s tím autem nejel do terénu, nebo nepotřeboval tahat vlek, tak mi nikdy výkon nechyběl. Ano, předjíždění v kopci je z říše snů. Tak holt je třeba počkat a víc to roztočit... Ale že bych potřeboval, aby to mělo 300 koní, tak to teda fakt ne.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od davidherda »

Hele to je furt dokola, dejme tomu 50% starších Subaru má 92kw a nikomu kdo s tím jezdí to málo nepřijde. Ano když si člověk chce zablbnout tak jo, ale to auto není brzda v provozu, v zatáčkách překoná díky podvozku téměř všechny TDi. A dá se s tím taky táhnout dvoutunový vlek. Na běžný provoz je to naprosto dostačujcí.

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3135
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Subaru XV 2018

Příspěvek od Albi »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MLS5tfWT-2s[/youtube]
když si vzpomenu, kolikrát (a jak snadno) jsem zůstal viset s jedním protáčejícím se kolem, tak tohle vypadá prima ... :-)
Naposledy upravil(a) Albi dne stř pro 13, 2017 7:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Odpovědět

Zpět na „Internet, média, foto, video“