Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od HonzaCZ »

K semaforům:
Já vám tedy řeknu, že moc nově instalovaných semaforů, které by přispěly ke zvýšení plynulosti a/nebo bezpečnosti provozu si nevybavuji. Naopak těch, po jejichž instalaci začaly vznikat zácpy a to i po delší době jejich provozu, tudíž by měly mít odladěné řízení, si vybavuji docela dost. A neberu to jen z pohledu automobilové dopravy. Za jeden nový semafor v Praze na již existující komunikaci by se měl jeden někde jinde zase zrušit. A rovnou by se mohl ten konkrétní použít a ušetřilo by se spoustu peněz. Neříkám, že občas někde není potřeba, ale dle mé desetileté zkušenosti s provozem v Praze většinou vyroste tam, kde je to zcela kontraproduktivní a problematická místa zůstávají dál problematická.

Vtipný je např. semafor u Lidlu v Hloubětíně (ul. Kolbenova), který vás mimo špičku (třeba ve 4 ráno) nechá dojet až k němu a dokud nezastavíte, tak zelenou nedá. A to dělá i pokud se k němu blížíte povolenou rychlostí! Samozřejmě vtipnější jsou pak semafory, které každodenně ve špičce terorizují plynulý provoz. Pak se ani tolik nedivím, že jsou lidé vystresovaní a sklouzávají k agresivitě.

K omezení hluku:
Už vznikla nějaká studie, která jasně prokazuje, že při té 50 km/h rychlosti vzniká celkové méně hluku a dalších emisí (zplodiny, mikrosaze, prach z pneumatik a brzd atd.) při stejném počtu projetých aut oproti stavu, kdy by jeli 60, 70, 80, 90 km/h? Já nevím, ptám se. Zajímalo by mě to. Jaktože zrovna těch 70 je špatně a těch 50 je dobře...že to tak pěkně vychází.

K pravidlům a jejich vymáhání:
Ano, taky si myslím, že se u nás málo postihuje dodržování bezpečného a plynulého provozu. Resp. spíš asi vůbec. Ještě jsem neviděl, aby Policie trestala někoho, kdo nedodržuje bezpečnou vzdálenost, nebezpečně mění směr, či rychlost, nedává znamení o změně směru, nemá v pořádku technický stav vozidla (a tím nemyslím přítomnost zimních pneumatiky sice v "zimním období", ačkoliv je 20°C), svítí nesmyslně mlhovkami atd.

Vidím akorát neustále měření rychlosti a odtahování/botičkování ve městech. Ano, jednoduše postihnutelné přestupky, které se jednoduše převedou na penízky. Motivace policistů ve smyslu kvót pokut, které musí ze služby přinést je taky zcela zjevně pro bezpečnost a plynulost. Měření maximální povolené rychlosti je taky zcela logické. Takže když bude dálnice pokrytá ledem, tak je v poho jet 130? Ano v zákoně je klauzule o přizpůsobení rychlosti podmínkám atd. Tak ale ať vynucují a kontrolují přiměřenou rychlost a ne maximální povolenou. Jak mě ochrání úsekové měření nastavené na 50 km/h před idiotem, který pojede těch 50 km/h po sněhu v naloženém náklaďáku, který nebrzdí...? Neochrání. A co se stane, když tam já za jasného dne bez provozu pojedu 60 km/h v autě ve výborném technickém stavu? Můžu dostat pokutu. A reálně jsem při tom nikoho neohrozil. Ano, když mě smete výše uvedený náklaďák, tak mu samozřejmě řeknou, že nepřizpůsobil rychlost podmínkám. Ale co mi to bude platné v rakvi? Je potřeba, aby fungoval systém, který přiměje lidi, aby jezdili bezpečně a plynule, ne jim to vnucovat pevně danými pravidly (bez nějakého základu pravidel se to samozřejmě nikdy neobejde). Ale není cesta stále zesložiťovat zákony, dělat výjimky, podmínky, víc a víc pravidel...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
imagiag
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 384
Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
Jméno a příjmení: Petr Vlk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od imagiag »

k původnímu tématu -

já teda nechci úplně mlátit prázdnou slámu, ale myslím že tady nezazněla ještě jedna docela podstatná věc, a sice - začít závodit (tím hůř za provozu) s někým cizím je podle mě vrchol zhovadilosti za volantem - můžeš být mistr svého vozu, znát trasu na 100%, ale nemáš nejmenší ponětí jestli druhý "závodník" auto právě ukrad, má upito nebo vyhuleno, jede v autě poprvé atd... tím pádem dát sebe, a za provozu i všechny ostatní řidiče všanc téhle loterii mi přijde, podobně jako Tomášovi zcela neakceptovatelné
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18903
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od hamoun »

MMira píše: prevedu to trochu jinam. zaujala me zminka (volne citovano): "... ted uz mam deti a zklidnil jsem se....". teda ja vam nevim, ja mam potomka taky, ale jezdim stale stejne bez ohledu na to, jestli mam na palube prcka, celou rodinu, jine osoby nebo jedu sam. co vede lidi k tomu, aby sami jezdili rychleji a s detmi najednou zpomaluji?.
ja teda s detma (a manzelkou) na palube zpomaluju ...
on ten naklad je poznat a jede to min ... takze zakonite musim jet pomaleji, bo to vic nejede :845:

ps: kdybych shodil 30kg, taky by mi to asi jelo lip .. navic bych vypadal jak clovek :655:
škoda superb
ex WRX 2008
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od ozawasan »

Diskuze se hezky rozjela, což si myslím, že není vůbec na škodu :839:

Tak si myslím, že autor opravdu myslel, že ho všichni pochválí, jak vozávodil čtyři kruhy a najednou je z toho diskuze o morálce za volantem a vlastně jaký je hovado......... Udělat to já, tak si koušu yokohamy na autě... Ale tak nějak doufám, že v koutku duše někde ví, že to není tak úplně proti němu, ale zkrátka je to o nastavení v nás.

O těch normách, nařízeních atd. atd. - může jich být tuna, ale základní nastavení je v každém člověku a zároveň ve společnosti. Snad se nikoho nedotknu, ale zkrátka tahle země je tak morálně zdevastovaná a "nedospělá", že je to prostě v nás. Spousta lidí považuje schopnost překračovat normy a nařízení za "frajeřinu" a míru "suprovosti".
Ten, kdo se dokáže vožrat, sednout do sporťáku a projet Prahou na plnej plyn je Free and cool and In.......... Jak označuje jeden můj kamarád tyhle typy - frykulíni..........
Prostě je to v každém - jestli sešlápne ten plyn nebo tu nohu nechá v klidu. A sám za sebe se přiznám, že někdy ten plyn sešlápnu - ale mnohem mnohem srabáčtěji, protože se mi v hlavě honí ty myšlenky, které mladší kolegy tak nějak netrápí - typu - co když mi bouchne guma(ta na disku), co když tam bude štěrk, kdo uživí rodinu, co kdyby tam byl chodec...atd. atd. atd.

Společnost může pomoci nastavit normy, ale lidé - jedinci jí tvořící mají vytvořit klima, aby ti, kteří normy neberou, byli "mimo" tím, že je nedodržují....
no jo - ale to potrvá.........a každý k tomu musí dojít tak nějak časem....
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
MMira
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 644
Registrován: sob led 01, 2011 7:01 pm

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od MMira »

Tomáš1002 píše:S dvoudenním odstupem, kdy jsem tuhle diskusi jen sledoval si dovolím ještě jeden, snad méně emotivní příspěvek.
a ja za nej dekuji, protoze posouva diskuzi prave tam, odkud ma sanci se nekam vyvinout. mene emoci, vice rozumu. jak se ukaze dale, shodujeme se ve vice oblastech, nez by se pop prvnim kole mohlo zdat.
Za ty dva dny mi došlo, co mi na tom vadí nejvíc. Zjistil jsem, že to není ani tak ta jízda samotná, ale ten z mého pohledu naprostý nedostatek empatie některých lidí charakterizovaný otázkou "A co se jako vlastně stalo?". Tohle je pro mě na tom všem nejmíň stravitelný. Nikdo nejsme svatý (díky quickly za obhajobu :845: ), ale lišíme se v tom, jak svoje prohřešky vnímáme. Pokud by takto se chovající řidič řekl "Ano, trochu mě přemohl testosteron a adrenalin a vím, že jsem se choval způsobem pro někoho možná nepříjemným", tak by to pro mě bylo přijatelné, ale přístup typu "Nic se nestalo, nikoho jsem nerozstřelil, když jsem ho míjel, byl už jsem ve svém pruhu a tudíž ten, komu se to nelíbí, má smůlu.", tak ten je zcela mimo můj způsob uvažování.
tohle je, zcela ocekavane, nejproblematictejsi cast. muj pohled je opacny, uzce souvisejici z pravidlem, ze svoboda jednotlivce konci tam, kde zacina tech ostatnich. pokud nedojde k omezeni ci dokonce ohrozeni, nic se nedeje a at si kazdy jezdi jak chce. je samozrejme tezke najit tu hranici konce a zacatku svobod, ta urcite neni konstantni stejne, jako mira pocitu ohrozeni.
Asi máme každý jinde hranici toho, jak vážíme své vlastní potěšení ve vztahu k tomu, jak tím obtěžujeme druhé. Vyletět proti někomu ze zatáčky je z mého pohledu bezohlednost a neomalenost, i když se "bezpečně" vrátím na svou půlku, než se mineme, jiný to vnímá jako zcela přijatelný a normální způsob chování. V tom vidím ten zásadní rozdíl.
ano, kazdy mame tu hranici jinde. jde totiz i to, jak kdo vnima jaky manevr. nejednou se mi stalo, a jiste kazdemu, ze vjedu do zatacky a musim brzdit a uhybat, protoze si to za ni nekdo spatne spocital. to je chyba ridice a shodneme se, ze na silnice nepatri. jenze to, co bylo na videu, nebyl dany pripad. uz se o tom asi tezko presvedcime, uz je stazeno, ani v jednom pripade ale neslo o prejeti do protismeru, vynoreni se v pulce zatacky a urychlenem vraceni se na svou stranu kvuli protijedoucimu autu.
Několikrát se tu opakovalo, že lepší tento způsob jízdy, má-li řidič auto pod kontrolou, než vyjukaný striktní dodržovač předpisů, který moc neví, co se kolem něj děje. Krom toho, že je to klasický úkrok stranou ("A vy zase bijete černochy") v tom vidím ještě jeden podstatný háček. Podle čeho se pozná, že to má "pod kontrolou" a co to vlastně znamená? Na videu řidič zřetelně ukázal schopnost sešlápnout plyn až na podlahu a jakž takž se udržet na silnici, ale indicii toho, jak moc má situaci skutečně pod kontrolou, tam nevidím ani jednu. Jak by zareagoval, kdyby například někdo z předjížděných udělal něco nečekaného? Co kdyby ze zatáčky vyjel někdo, kdo by jel úplně stejným stylem, jako on sám? Až pokud by takovouto situaci zvládl, dalo by se usuzovat, jak moc to má vše pod kontrolou. Aby bylo jasno, neříkám, že autor je špatný řidič, říkám, že z toho videa se to nedá poznat.
vidis, ja naopak z videa videl, ze ridic auto pod kontrolou ma. dival jsem se na volbu stopy, brzdne body, poslouchal jsem razeni.... proste ze to jeden nedokaze neznamena, ze to poznat nejde. chtel jsem ale reagovat na jinou vec. na ono klasicke "co kdyby.... zacaly padat trakare". predjizdeny vzdy muze udelat neco necekaneho bez ohledu na to, jak rychle je predjizden. zvlaste v CR, kde ma spousta lidi ve zvyku nejdrive otocit volantem, pak hodit blinkr a pak se teprve podivat do zrcatka. na kdyby se proste nehraje, protoze "co kdyby mi zitra venku na hlavu spadl kus ledu z letadla".
Proč je pro mě tenhle způsob ježdění, který "nikoho neohrožuje", nepřijatelný? Asi jako většina z nás jsem měl možnost jezdit nejen po ČR, ale i v jiných zemích. Zdaleka nejlíp se mi jezdilo v USA, pak ve Velké Británii, Rakousku a Německu. V prvně jmenovaných proto, že se tam tenhle způsob jízdy prakticky vůbec nevyskytuje, v druhých proto, že i rychle jedoucí řidič se tam chová s mnohem větším respektem k druhým. Když jedu po dálnici v Německu v levém pruhu třeba 160 a dojede mě někdo, kdo jede 200, vždy v poklidu zpomalí, udrží odstup, počká, až se já budu moci vrátit a pak v klidu předjede. Nelepí se a svým způsobem jízdy nedává najevo "uhni, bídná nulo, jedu JÁ", protože respektuje druhé. Není v tom ta nervozita a agrese, která je u nás všudypřítomná. Mnoho cizinců tohle vnímá velmi intenzivně a není to tedy jen má přecitlivělost.
Jinými slovy, v zemích, kde se tak, jak bylo na videu, nejezdí, se jezdí podstatně příjemněji, když člověk nemusí být v napětí, odkud se vyřítí nějaký projektil, je také podstatně méně unavený a v pohodě.
ja uz toho taky dost sjezdil a zkusenosti tak slunickove nemam. v US me malem sundal trucker, ktery si za volantem snad varil polevku nebo co, na zelandu blaznivy turista studujici mapu a v japonsku staricka oba-san, kterou za volantem ani nebylo videt, jez se najednou rozhodla odbocit pres 3 pruhy. a o islandu a domorodcich ani nemluvim.
Poznámka k postoji k dopravním předpisům. Někdo je nazývá "byrokratickým" zásahem státu do svobody jednotlivce. Já je chápu úplně jinak. Do systému silniční dopravy vstupují stovky tisíc lidí. Je v principu nemožné, aby si ad hoc domlouvali pravidla vzájemného soužití. Proto nechápu pravidla jako omezení, ale jako nastavení parametrů celého toho systému tak, aby mohl jakž takž plynule fungovat. A pokud se mi nelíbí, že je někde 50 a já si myslím, že tam můžu jet 80, nebudu to řešit, ten systém nikdy nemůže být dokonalý pro všechny. A krom toho, projíždějící řidič často nemůže tušit, proč tam to omezení je. Třeba si to místní přáli, aby se snížil hluk. A můžu pak své "právo" jet 80 nadřadit nad jejich právo nežít v nadměrném hluku? Nazvěte to klidně "slepým" dodržováním pravidel.
na toto uz krasne odpovedel catana. pravidla nekdo vymyslel, nevznikla kodifikaci prirozenych zvyku. navic se zeme od zeme lisi. nelze je tedy povazovat za neco absolutniho.

rad bych se ale zastavil u toho hluku. akusticke studie jsou soucasti meho zivobyti a shodou okolnosti jsem je delal pro radu administrativnich budov v okoli 5.kv. vzhledem k intenzite, ktera tam panuje, prineslo snizeni rychlosti z 80 na 50 km/h zcela minimalni snizeni v rozsahu jednotek dBA. nejake mereni snad ukazalo jen 1,neco dBA. jen pro ilustraci, obvykla nejistota takoveho mereni je +-2 dBA, nektere sebejiste laboratore uvadeji 1.2 dBA. z toho je patrne, ze omezovat rychlost kvuli hluku ma smysl jen na cestach s velmi hrubym povrchem, napr. panelkach ci dlazdenych kocicimi hlavami. podle mych informaci ma omezeni na 5.kv uplne jine pozadi a ten hluk tam hraje jen zastupnou roli.
Jezdím často jako spolujezdec. Jsem hodně kritický a s valnou částí řidičů se fakt bojím. Skutečně nesledují situaci, brzdit začnou v okamžiku, kdy já už dvě vteřiny prošlapuju podlahu před svým sedadlem, nemají odhad a kritické situace, které následně řeší, vyvolávají sami. Bohužel si to ale vůbec neuvědomují. Mám zkušenost, že míra přesvědčení o vlastních řidičských schopnostech, žvanivosti o nich a jejich skutečná úroveň jsou často nepřímo úměrné. Z toho plyne i onen výše zmiňovaný postoj "vždyť se nic nestalo", který často ve skutečnosti znamená "nevšiml jsem si, že se něco stalo". Samozřejmě tím nemyslím, že jsem někoho sestřelil, toho si snad všimne opravdu každý, ale třeba to, že někdo musel kvůli mě brzdit, zajet na krajnici a tak.
tohle je hrebicek uhozeny na hlavicku. ostatne proto jsem se ptal na ty dobre ridice. zeptejte se ve svem okoli. najde se jen velmi malo jedincu, kteri na takovou otazku odpovi zaporne. vsichni jsou mistri sveta a jejich ridicskym schopnostem nic nechybi. jenze pak s nimi sednete do auta a desite se od prvniho rozjeti. mam kolem sebe par znamych, kteri jezdi opravdu rychle a presto u nich v aute na miste spolujezdce usinam. s mym svagrem za volantem sedivim a znam take par lidi, se kterymi bych do auta nesedl. presto mi i oni odpovedeli, ze se citi byt dobrymi ridici.

abych to nejak uzavrel. myslim, ze do znacne miry vyznavame stejne principy, jen uz se lisime v nazoru na jejich uplatneni v praxi. a hlavne mame jiny pohled na svet. oba jsme shledli stejne video a kazdy z nas v nem videl neco jineho.
ex Reza WRX 2,5 combi
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6133
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od ladis77 »

andream: no teda jako kdyz si vzpomenu na nas spolecny odjezd loni z krkonos, kdy si po najeti na "lepsi" silnici pomalu nabirala rychlost 120+ a ja za tebou nejak nestihal, a ani nechtel, pac ve vesnici pred tim se na nas nalepili policajti....tak nevim zda tvuj prispevek neni tak trochu opacneho razu. navic ty sama se rozhodne nepovazujes za pomalyho, predpisovyho ridice. kdyz rikas jak stahnes 1/2 hodiny na ceste do ostravy, tak sam vim jak clovek jede aby to dal :845: ne tak jak uhnak, nicmene taky rychle
sam taky nejezdim po dalnici 130, mimo obec dle moznosti, obcas se mi stane ze jedu 110-120 tacho, pac to jde a jeste me kupa lidi predjizdi. pac kdyz ma clovek prejet za celej den tam a zpet pul republiky a jeste vytvorit nejaky hodnoty, tak proste tak jet nejde, striktne dle predpisu.
jinak souhlasim v necem s catanou, semafory jsou opravdu nekde nastaveny velice inteligentne a stani ve 2 rano na prazdny krizovatce me taky potesi, a ta 50 na 5. kvetna je taky vymazlena.

to uz ale odbihame nekam dal, kam treba nechceme
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
M.Z.
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 709
Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Jméno a příjmení: Marek Zrak
Bydliště: FM

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od M.Z. »

To je klasika, spousta moudrých řečí, kdyby si raději každý zametl před svým prahem.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48960
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od VDC »

Tak abychom to odlehčili, když už se to stočilo k nesmyslnejm semaforům, v Plzni na Domažlický bejval jeden naprosto kreténskej semafor, kterej sloužil pro výjezd trolejbusu z konečný. Linka už je asi 15 let o několik km delší a konečná jinde, takže byl opravdu k ničemu. Ale přesto pořád zapnutej. Asi před dvěma lety jsem jel cca v 8 večer domů z dílny. Bylo to v zimě a na silnici asi 5 cm čerstvýho sněhu.
A mě tam skočila červená. Byl jsem tam v tu chvíli úplně sám, nikde žádný auto, tak si říkám se*u na tebe a jel jsem furt. A jel jsem si v pohodě po tom čerstvým sněhu, projel jsem několik křižovatek a postupně jsem začal mit pocit, že za mnou jede auto, tedy jako že mě stíhá. Abych byl nucen používat co nejmíň křižovatek se semaforama, kličkuju menšíma uličkama. A skutečně, asi za osmou křižovatkou, se stíhající Felicia státního četnictva přiblížila natolik, že příslušníci rozžali majáky, abych si jich všiml. I zastavil jsem. Přišel příslušník a jal se mi spílat, za tu červenou. Přiznávám se,že jsem ho umlčel předložením svého služebního průkazu. Na to on reagoval vtipnou změnou tónu. Ty vole, my tě s tou feldou, nemohli na tom sněhu dohnat. Hele tak příště na ty červený bacha. :-)
Takže to dobře dopadlo a já se poučil, že stavět na červenou je dobrý vždy a všude ...

Naštěstí už ten semafor konečně odstranili... :-)

[Příspěvek odeslán z Dell Streak pomocí aplikace Tapatalk] Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
AndreaM
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1906
Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od AndreaM »

ladis77 píše:andream: no teda jako kdyz si vzpomenu na nas spolecny odjezd loni z krkonos, kdy si po najeti na "lepsi" silnici pomalu nabirala rychlost 120+
myslíš tu širokou rovnou silnici, na kterou se vedle sebe vejdou i 4 auta? A předjížděla jsem někde někoho riskantně? Ne. A obcí jsem jela max. 54. Mimo obec jsem si toho vědoma, že dělám něco co by se nemělo. Ale rozhodně si to nenatáčím a nechlubím se tím, aby mě někdo za to obdivoval :713:
ladis77 píše:kdyz rikas jak stahnes 1/2 hodiny na ceste do ostravy, tak sam vim jak clovek jede aby to dal
Láďo, z Prahy do Ostravy jedeš celou cestu po dálnici, a to je trochu jiná. To uznej sám.

Co se týká semaforů na prázdných křižovatkách ve 2 v noci, za který pravděpodobně Eltodo inkasuje že jsou zapnutý, tak ty mám vždy chuť orazítkovat kamenem, ale zatím jsem pokaždé zastavila :baseball:
Od původního videa jsme se ale dostali opravdu už hodně daleko.
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 Obrázek - prodáno
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6133
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od ladis77 »

:690: ok, ok, vsechno dobry. ja jen na to ze si video nevidela me prisel tvuj nazor trochu, jak to napsat, odmereny :pr:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od ozawasan »

Tome já chci taky služebák :839: :839:

Když už dáváš k dobru semafory, tak tady v Chebu je jeden u Hasičů....Oblíbená kratochvíle Polního četnictva je ta, že si jeden stoupne k nim do kanclu, odkud je vidět na cestu a druzí stojí o cca 300 metrů dál.
Schéma je následující - auto se přibližuje a červená se zapíná dle nepřímé úměry mezi inektilikencí spínače a vzdálenosti vozu oběti před světlem.
Načež nahoře to k velké radosti vybírají...
Tedy takhle to bylo před pár lety - doufám, že už jim někdo zatnul tipec....
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48960
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od VDC »

ozawasan píše:Tome já chci taky služebák :839: :839:

..
To už jsi propásl, už jsi starej... :-D

Jinak máš pravdu Láďo, dostali jsme se úplně někam jinam, ale upřímně mě to těší. Jinak bychom se mohli zacyklit a začít se opakovat, jak už to tak u podobných vláken bývá... :-)

[Příspěvek odeslán z Dell Streak pomocí aplikace Tapatalk] Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od ozawasan »

věkovej rasystooooooooo
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od catana »

ozawasan píše:Když už dáváš k dobru semafory, tak tady v Chebu je jeden u Hasičů....
Ozzy, jestli je tam jen jeden, tak si klidně do Chebu pár semaforů z Prahy odvez, tady si toho nikdo nemůže všimnout ::-DDD:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Pokec k videu aneb "My na silnicích.."

Příspěvek od ozawasan »

tak máme jich tu více jak jeden - páč jsme světoví přece ::-DDD: ::-DDD:

když jsme u těch pravidel a dodržování - za poslední týden mám dva zážitky ohledně řidičů audi a bmw a parkování na invalidech - mé oblíbené :839:
Nejdříve řidič A6 mi rovnou chtěl dát přes držku se slovy "chceš dělat problémy..." mne zval ven, když jsem ho slušně požádal,ať si tam dá cedulku nebo přeparkuje no a dnes řidič skvělého BMW X5 se na mne mile usmál a podával mi klíčky, ať mu to teda přeparkuju, když chci..... Ani jeden nepočkal až přijedou pomahači(nutno podotknout, že tam byli rychle)
Poučení pro příště - už na to kašlu..... po dohodě s policií stačí nafotit a podat..........
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Odpovědět

Zpět na „Internet, média, foto, video“