Mě se pickupy samozřejmě taky líbí. Kdo má rád terén, musí se mu to líbit. Ale musí to mít krátkou dvoumístnou kabinu, dual range převodovku a oooobrovský kola. Optimálně Toyota Tacoma. Ale kromě terénu a funkce náklaďáku je to fakt úplně nejvíc na hovno karosářská varianta.
Pár dní stará zpráva.Uvědomil jem si,že jsem jeho kresby dobře znal,hodně obdivoval,byly opravdu nádherné,ale toho autora ne.Minimálně hodně před léty ze starého světa motorů a kdo ví kde jsem je všude zahlédl.Netušil jsem,že udělal takovou díru do světa,ale vůbec se nedivím. https://auto.idnes.cz/vaclav-zapadlik-0 ... jetiny_fdv
Omlouvám se pokud to tu již někde je, ale zaujal mě test OTB 2018 na roadblog.cz. Konkrétně mě zaujala pasáž o spotřebě. S takovým autem zní 7,5 litru jako sen.
_________________ Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition KIA Ceed SW 1.6 GDI TOP KTM 990 Adventure
Přitom motor je stejný. Já na SVÝM (MY16) najel za posledních 18 měsíců 54t km, většina (80%) po dálnicích (90% EU a 10% CZE) a jsem na 8,9. Ale je jasné, že po EU dálnicích nejezdím 110 (krom AUT ).
Já mám po 100tkm taky 8,9, ale při mé skladbě cest to považuji za dobrou hodnotu. Delší štreky není problém jezdit za 7-7,5 a když se budu hodně hlídat tak to umím i za nějakých 5,5/100.
_________________ SUBARU OUTBACK 2,5i CVT SPORT 2015 - současnost SUBARU FORESTER Active 2,0i - současnost (mama car) SUBARU OUTBACK 2,5i Lineartronic Comfort 2010 - minulost PONTIAC FIREBIRD "nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný" "seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Ono jak je sucho, tak je něco divně. PP na A = 970 km a ukazuje 8,4 a na B = 8960 km a ukazuje 9 l/100km u 3,6 najeto 180 t km. Cesty kolem Poličky a Hlinska a do a z Pardubic. Už si připadám jako Quickly. Clay
Odesláno z mého Nokia 7 plus pomocí Tapatalk
_________________ Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!! Subaru Outback H6 3,6 2010
Něco na tom bude,mě to tak žere méně a to vozím na střeše ještě furt nosiče na kola.Jo přifoukl jsem více pneu,kapku,dle vzoru předsedy,mám totiž pneu mírně AT.Dřív jsem nechtěl tolik přefoukávat,protože se sjížděli vždy více vnitřky a to znatelně a to při doporučovaném tlaku,který jsem zvedl jen o desetinku,takže nula nula prd.Teď jsem překvapivě zjistil,že vnitřky drží,ale klasicky bočnice běhounu se sjíždějí více,ale furt jen tak,jak je běžné,tak jsem přifoukl o tři desetiny.Je znát lepší dojezd,líp to plachtí,taky trochu víc drncá,v zatáčkách je to taky trochu znát,ale to nevadí,vše je o zvyku. Širší pneu asi umožňují větší přefouknutí(i když mám včil origo rozměr od subaru a jejich "tabulku" huštění ignoruju a přefoukávám)bez toho aby se víc sjížděli vnitřky,přijde mě to opět logické,tu bude asi zakopaný pes,jen jsem nad tím dřív nikdy neuvažoval,měl jsem vždy stejné rozměry pneu,teď už ne.Tak uvidíme za čas. Příklad:staré myšáky 215/60/16 se sjížděli furt víc vnitřkem,to samé vraníky zimáky 195/65/15.Teď mám 205/70/15 rikeny.
Taky jsem to četl.Dřív jsem se divil jak to může být tak docela levné a ještě se jim to jako byznys rentovat,tak to vypadá,že asi už ne,že přeci jen špatně počítali.Jen si říkám,že když to takhle od stolu na první dobrou napadne mě,kde jsou pak ty chytré hlavy.Nevím,třeba je vše ještě jinak.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru