Stránka 280 z 626

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: sob bře 17, 2018 7:18 am
od VDC
No to je jednoduchý. Konzern chrlí tolik různých aut, že se do těch flotilových emisí prostě vejde. Všechny ty maloobjemový mrdky, který chrlí ty jeho masový značky, pokrejou velký motory prémiových značek. Žádná jiná automobilka není v Evropě ve stejné pozici.
Jedinej, kdo se tomu úplně malinko přibližuje, z dovozců, je Toyota, která má tu škálu širokou, ale nejvíc prodává malejch aut.
Konzern ale samozřejmě prodává v Evropě nejvíc.
Všichni ostatní, kteří sem auta dováží, mají flotilové emise vypočítávané z dovážených prodaných aut. Ale když ten objem prodaných aut je nízký, tak se do toho prostě nevejdou. To není žádná složitá logika. I ta Toyota třeba dneska branduje užitkový modely od Peugeotu, přestali dovážet Hi-Ace a prodávají nějakej Peugeot Expert jako Pro-Ace. Naftový motory do některých modelů berou od BMW.
Nikdo jinej z konkurentů, nemá tu škálu značek a škálu modelů tak širokou, jako Konzern. Takže nikdo jinej se s tím nemůže srovnat. PSA nevyrábí žádný větší auto, Renault-Nissan-Dacia-Mitsubishi taky ne,
Jedině Fiat-Chrysler, ale Amerik se tu moc neprodá a těch pár Ferrari...

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: sob bře 17, 2018 7:33 am
od roura74
Je to hrozný kam to všechno spěje. Pak v přístavu nakopnou CSCL Globe a všechno je jinak. :-(

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: sob bře 17, 2018 8:32 am
od VDC
roura74 píše:Je to hrozný kam to všechno spěje. Pak v přístavu nakopnou CSCL Globe a všechno je jinak.
Jsem se šel zeptat strejdy Googla, co to je CSCL Globe, abych pochopil tvůj povzdech... Už ho chápu. :-)
No a k tomu co jsem psal výše, je třeba připočíst, že v tom objemu všech značek, který Konzern chrlí je čím dál tím víc elektromrdek, který jim taky snižujou flotilové emise a mohou pak na druhé straně vyrábět velkoobjemové motory. Prostě mají pozici, kterou nikdo jinej není schopen naprosto ohrozit a oslabit.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: sob bře 17, 2018 9:36 am
od námořník
V přístavu je to v pohodě, tam taky musí splňovat emise. I my máme třeba v Rotterdamu kvůli emisím rychlostní limity. Jinak je otázka jestli by ekologická stopa byla nižší kdyby každej kontejner na tu vzdálenost vezl 1 náklaďák - teoreticky.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: sob bře 17, 2018 12:10 pm
od HonzaCZ
Taky nezapomeňte, že VW umí ty emise nejlíp ojebat. :-D

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: sob bře 17, 2018 12:19 pm
od námořník
Teď jsem si z nudy přečetl srovnání Octavky a i 30. Deklarovaná spotřeba o 2- 3litry podhodnocená. Auta vhodná na rovné dálnice bez zatáček. Moje zkušenost je stejná a z toho důvodu jsem si koupil Levorga :-).

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned bře 18, 2018 4:43 pm
od SCOOTER
Byl jsem se dnes podívat na setkání Dakaru v Sosnové...musím říct co si ty kluci dovolí v kamionech to je neuvěřitelné!...

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: pon bře 19, 2018 9:57 am
od jkotek
VDC píše:No to je jednoduchý. Konzern chrlí tolik různých aut, že se do těch flotilových emisí prostě vejde. Všechny ty maloobjemový mrdky, který chrlí ty jeho masový značky, pokrejou velký motory prémiových značek. Žádná jiná automobilka není v Evropě ve stejné pozici.
...
Jedině Fiat-Chrysler, ale Amerik se tu moc neprodá a těch pár Ferrari...
Ty flotové emisní limity nejsou tvrdé. Ale jejich překročení si nechává Brusel a další vlády zaplatit. Například auto s emisemi 151 g CO2/km (spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. Takže automobil takového výrobce bude ve Francii o téměř 100k Kč dražší než ten z koncernu. A tedy neprodejný.
U supersportů to navýšení ceny bude samozřejmě ještě větší, ale u nich není cena tím rozhodujícím faktorem. Ale u silnějších "normálních" vozidel ano.
Ještě připomenu, že se toto netýká Dieselgate, ale emisí sifonového plynu (CO2). Tam čarují všichni, specielní pneumatiky a provozní kapaliny, zalepování spár při testu doběhu... Asi nejvíce kreativní by MB, který pro testy zmenšil nádrž PHM na cca 20 litrů a větší je za příplatek.
Dieselgate byla o tom, že VW nechtěl Američanům přidělávat práci, nechtěl je nutit tankovat AdBlue (když už do osobáku naftu natankují jen na vybraných pumpách). A navíc prezentoval své motory jako mnohem čistší než konkurence (a proto že nepotřebují močovinu). Akorát, že to tak trochu vědomně ojebal a v USA musí emisní limity, narozdíl od Evropy, splňovat všechna vozidla, nejen ty homologační typy.
VDC píše:Pak v přístavu nakopnou CSCL Globe a všechno je jinak.
Co chceš, Hyundai nezastavíš... ;-)

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: pon bře 19, 2018 10:43 am
od romull
Tohle je možný snad jenom v Rusku 8() http://www.autoforum.cz/fascinace/rus-c ... -internetu

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: pon bře 19, 2018 2:55 pm
od martinant

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: pon bře 19, 2018 3:03 pm
od spm
jkotek píše: Ty flotové emisní limity nejsou tvrdé. Ale jejich překročení si nechává Brusel a další vlády zaplatit. Například auto s emisemi 151 g CO2/km (spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. Takže automobil takového výrobce bude ve Francii o téměř 100k Kč dražší než ten z koncernu. A tedy neprodejný.
U supersportů to navýšení ceny bude samozřejmě ještě větší, ale u nich není cena tím rozhodujícím faktorem. Ale u silnějších "normálních" vozidel ano.
Ještě připomenu, …
Já mám ještě pocit, jestli tam taky nebyl rozdíl v tom, že se na emisích v USA u osobáku úplně nerozlišuje benzina/nafta a pak má nafťák problém, když z něj oproti benzinu lítá tolik sraček navíc... Stejně mě ale tohle fascinuje. Ze sifónového plynu se můžou všichni zbláznit, dělaj flotilový emise, pokuty za to... a jako řešení se vezmou chrochtáky, ze kterých po nastartování lítá rakovina a ještě když se přijde na to, že to jedna automobilka vědomě ojebe, tak se to vyřeší tím, že při první návštěvě autorizovanýho servisu zákazníkovi dojebou auto (tedy změnímu mu SW na takový, který mu zvýší spotřebu a sníží výkon) a jede se dál... a stejně si to Das Auto zase hromada lidí koupí.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: pon bře 19, 2018 3:14 pm
od clay
Stádní chování při volbách či nákupech je zcela bez logiky, v područí marketingu. Clay

Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk

Motoristicke zpravy

Napsal: úte bře 20, 2018 2:20 pm
od jkotek
spm píše:Já mám ještě pocit, jestli tam taky nebyl rozdíl v tom, že se na emisích v USA u osobáku úplně nerozlišuje benzina/nafta a pak má nafťák problém, když z něj oproti benzinu lítá tolik sraček navíc... Stejně mě ale tohle fascinuje. Ze sifónového plynu se můžou všichni zbláznit, dělaj flotilový emise, pokuty za to... a jako řešení se vezmou chrochtáky, ze kterých po nastartování lítá rakovina a ještě když se přijde na to, že to jedna automobilka vědomě ojebe, tak se to vyřeší tím, že při první návštěvě autorizovanýho servisu zákazníkovi dojebou auto (tedy změnímu mu SW na takový, který …
Emisní limity nemohou být stejné pro naftu a benzín, protože z každého lítá něco jiného. Tedy převážně. Například u té rakoviny je dnes starší nafta čistší než nový benzín. Než mě ukamenujete, tak vysvětlím.
Diesely mají problém s kouřivostí a proto ji emisní normy sledují a to včetně nanočástic. U benzínu tento problém nebyl, takže tam limity pro saze nejsou.
Nicméně oturbené přímovstřiky již nanosaze produkují a ne málo. Takže některé Euro6b benzíny produkují VÍCE nanosazí než je Euro5 limit pro diesely. Ale v Euro6c se to začíná řešit a brzo bude DPF i u benzínů...

Jinak celá Dieselgate je kvůli sifonovému plynu. Tlak na nízké emise CO2 > tlak na nízkou spotřebu > vyšší plnící tlaky > vyšší produkce NOx.
Podobná rovnice platí i pro benzín, tam ale díky zapalování jiskrou jsou nižší tlaky a tím i méně NOx. Ale až zavedou vznětové spalování benzínu, tak budeš tankovat močovinu i tam.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte bře 20, 2018 2:25 pm
od spm
No, můžou, nemůžou... v zemi, kde naftové osobáky nejsou, protože by taková blbost nikoho nenapadla, jenom nějaká helmutí automobilka se tam snaží vnutit svoje traktory, protože nic jiného vyrábět neumí, to klidně možné být může :-)

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte bře 20, 2018 2:28 pm
od HonzaCZ
Tady tě nikdo nebude kamenovat. Tady každej, kdo se o to aspoň trochu zajímá, ví, že z moderních dieselů a i moderních přímovstřikovejch benzínů lítaj nanočástice sazí (~ rakovina). Zlatý hromady uhlí, co lítaj ze starých dieselů... to aspoň člověk vidí a může se tomu vyhnout...