Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je pon pro 16, 2019 12:35 pm
Autor |
Zpráva |
Zkušený uživatel
Registrován: pát dub 21, 2017 4:49 pm Příspěvky: 496 Bydliště: Most, Korozluky
|
Norsko po podpoře elektromobilů zavede daň z Teslyhttps://www.novinky.cz/auto/452069-norsko-po-podpore-elektromobilu-zavede-dan-z-tesly.htmlto je ta překotná a až nesmyslná touha po řízené záchraně světa
_________________ Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018) Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004) Škoda Fabia Combi (2004)
|
úte říj 17, 2017 8:14 am |
|
 |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 30833 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
Snad je to první krůček k tomu, aby přehodnotili tuhle svojí dementní politiku.... A to by si člověk rád myslel, že politici jsou kokoti jen tady u nás... 
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
úte říj 17, 2017 8:33 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10148
|
U nás to v nějaký menší míře je taky. Třeba v Praze se elektro auta docela množí. Jeden asi z hlavních důvodů je, že se s tím v Praze dá legálně parkovat na všech těch parkovacích zónách pro rezidenty. Což je pro firmy velká výhoda, protože za a) firma nezíská parkovací kartu na městskou část, kde nemá sídlo/provozovnu a za b) ty ceny karet se odvíjejí od počtu aut, takže to roční parkování na auto stojí nějaký desítky tisíc korun - takže jenom tímhle se to auto najednou vyplatí... Ale taky očekávám, že až se jich rozmnoží víc, tak najednou tenhle benefit zmizí 
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
úte říj 17, 2017 8:55 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am Příspěvky: 7696 Bydliště: Nové Hrady
|
To neni prvni krucek vubec k nicemu. Proste je opet jen potreba poradne pustit zilou spotrebitelum. S ekologii nebo nedejboze se zdravym rozumem to nema nic spolecnyho.
_________________ Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
|
úte říj 17, 2017 8:57 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am Příspěvky: 8659 Bydliště: Česká Třebová
|
Fakt si nedělej iluze. Je to naprosto stejné všude!!! Někde v tom, někde v onom, ale v podstatě stejné.
_________________ WRX STI MY2016 Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
|
úte říj 17, 2017 10:30 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: pát zář 09, 2011 7:39 am Příspěvky: 3408 Bydliště: Jemnice, Vysočina
|
Je to blázinec a mohou za něj v první řadě výrobci, zvlášť v případě Tesly. Na co je mi proboha v autě typu SUV 386 kW a 498 Nm a 250 km/h ......a to do toho umí narvat i 700 Ps  . Dojezd skoro 600 km je fajn, ale musí tam být tolik baterií, že je to těžký jako prase, jízdní vlastnosti těm koníkům nestačí ani náhodou ( možná tak ještě pro zrychlení v přímce ) a taky se to dlouho nabíují a ještě to stojí ranec. Už aby ty "výstavní skříně" automobilového pokroku trošku upozadili a vymysleli něco pro lidi, třeba čtyřkolku s motory přímo v kolech, tak 4x50 PS, dojezdem okolo 500 km a cenou pod mega 
_________________ Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat Nyní: BMW 330xd AT
|
úte říj 17, 2017 11:18 am |
|
 |
Předseda klubu
Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm Příspěvky: 30833 Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
|
Nedělám si iluze, proto jsem tam dal toho smalíka. 
_________________http://monstersubaru.euhttps://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 Toyota Previa 4WD 2.4 ´97 Subaru-Robin Generator 3 kW
|
úte říj 17, 2017 12:08 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10148
|
Jako tady je otázka proč tam ten výkon nemít, ten elektromotor bude dost jednoduchý, tak proč ne... ta celková váha (a tedy to co tady vadí) je stejně daná těma bateriemi a tedy dojezdem; ten výkon na to mít vliv nebude (ostatně když na to budeš šlapat, tak to 600km nedojede ani omylem). Těch čtyřkolek s motorem v každým kole bych se fakt bál... teda ostatně ona i ta tesla dělá čtyřkolky, které sice nejsou v každém kole, ale jsou tam dva motory, každý na jednu nápravu a řídí se nezávisle. Ale já tomu nějak nevěřim, elektronika se posere, udělá to hovadinu a auto nezatočí...
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
úte říj 17, 2017 12:51 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: pát dub 21, 2017 4:49 pm Příspěvky: 496 Bydliště: Most, Korozluky
|
Ty dojezdy jsou podle zatím pořád z říše snů! Pokud pojedeš v zimě, v dešti, přes kopečky, potřebuješ klimatizaci, topení, stěrače, světlomety a šlapat na plyn aby to trochu jelo ... Pochybuji o větším dojezdu než nějakých 250km
_________________ Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018) Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004) Škoda Fabia Combi (2004)
|
úte říj 17, 2017 1:01 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 15218 Bydliště: Praha
|
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
|
úte říj 17, 2017 1:06 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm Příspěvky: 10148
|
Když elektronika bude suplovat diferák (eventuelně úplně všechny diferáky, kdyby byl motor v každém kole) a nevychytá to? Tuším že to bylo někde tady, jak se psalo, že se zapeklou viskospojkou se na okreskách v zatáčce muselo couvat 
_________________Subaru Outback BH 3.0 H6  Suzuki Swift MA 1.0 
|
úte říj 17, 2017 1:15 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 15218 Bydliště: Praha
|
To se víc bojím elektrických posilovačů s proměnlivým převodem a pokusů o "brake by wire". Jako, že by to nezatočilo na pevnym podkladu bych se fakt v tebou uvedenym případě nebál. Ale na kluzku nebo někde v terénu si to představit dokážu. Ostatně ten elektromotor změní otáčky v řádech procent ochotněji, než když máš auto celý zašpérovaný mechanickejma závěrkama.
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
|
úte říj 17, 2017 1:31 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: stř črc 07, 2010 9:53 pm Příspěvky: 1439 Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
|
Dojezd elektroaut je to samé jako spotřeba normálních aut. ...také z říše snů. Clay
Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk
_________________Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!! Subaru Outback H6 3,6 2010 Spotřeba SUBARU OUTBACK 3.6R Boxer (EJ255) 195 kW / 265 HP
|
úte říj 17, 2017 7:11 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm Příspěvky: 496 Bydliště: Rudolec u Sokolova
|
_________________ SUBARU OUTBACK 2,5i CVT SPORT 2015 - současnost SUBARU FORESTER Active 2,0i - současnost (mama car) SUBARU OUTBACK 2,5i Lineartronic Comfort 2010 - minulost PONTIAC FIREBIRD "nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný" "seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
|
stř říj 18, 2017 6:40 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm Příspěvky: 15218 Bydliště: Praha
|
Příspěvky ohledně problémů s dálkovým zamykáním přesunuty do: Články o SUBARU
_________________V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)  [ vlákno o autě] Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
|
čtv říj 19, 2017 10:41 am |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|