Stránka 230 z 625

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř říj 26, 2016 11:45 am
od HonzaCZ
Slavek_xxx píše:2 a pul litru maximalni sazba za nedovoleny pouzivani modryho majaku? Tak to si ho taky koupim
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/des ... nizky-3502
Jo už jsem o tom kolikrát uvažoval. Jen kvůli blbečkům, co jezděj bezdůvodně v levym pruhu. Dokonce myslím, že poslední změny v bodovym ohodnocení to úplně vyjmuly. Dřív to bylo snad za 1 nebo 2 body. Hlavně to neinstalovat napevno, ale jen za okno ;-D

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř říj 26, 2016 11:56 am
od saburafu
Konečně najdu pro ten maják využití :-) :-) :-) Akorát na to chce mít taky odpovídající auto :-/ :-D

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: čtv říj 27, 2016 9:10 am
od JRJ
Ještě k Olcitu. S Cigošem či Romaškánym, jak jsme mu říkali, jsem nalítal cca 20 tis. km a nedám na něj dopustit. Měl svý mouchy jako tehdy všechny auta krom importů z Německa, Švédska nebo Japonska, kterých bylo jako šafránu a drahý. První výhodou Oltcitu bylo, že člověk nemusel vstávat ve dvě ráno, aby se postavil do fronty před Mototechnou, kde se zapsal do pořadníku na Škodovku, kterou v lepším případě dostal za rok. Frajery co nakupovaly v Tuzexu na bony z montáže v Alžíru a podobnejch dírách nepočítám. Druhá výhoda byla cena. Třetí, praktický kufr, kam jsem naskádal velkej pevnej hlubokej kočárek (ne takovou měkkou a malou jebku jako dneska), do korbičky opět na dnešní poměry velkou dětskou vaničku a do ní a kolem kočárku všechny potřebný krámy pro celou rodinu. Motor, když se vytočil tak jel, na rovince i 140, na D1 přes vysočinu do kopců udržel i 120, což při rychlostním limitu 110 stačilo. Famózní byl ve městě, kde díky své lehkosti (750 kg) měl rychlé rozjezdy. Rozodně rychlejší než moderní výkřik té doby tunový Favorit.

Hlavní nevýhodou bylo naprosto tuhé maticové řízení. Další pak práce se sytičem, který šel vytáhnut taky ztuha a jedné tuhé zimy mi zůstal čudlík v ruce. Spojka byla taky tuhá a vrtošivá. Pokud člověk chtěl, aby to jelo byla spotřeba 9 l /100 km plus 1 l oleje na 5 tis. km. Olej nikudy nesákl, musel se tedy spalovat s benzínem ve válcích. Největší opruz bylo, že cca každých 5 tis. km bylo potřeba vyčistit a seřídit karburátor. A poslední nevýhodou, na kterou si vzpomenu byly úzký klouzavý gumy, který se mu staly osudnými. R.I.P.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte lis 01, 2016 6:39 pm
od newli
Nevim, zda to patri zrovna sem, ale prislo mi to relativne fer shrnuti - ani nadsene, ani extremne negativni

http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... st-review/

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte lis 01, 2016 10:20 pm
od emve
newli píše:Nevim, zda to patri zrovna sem, ale prislo mi to relativne fer shrnuti - ani nadsene, ani extremne negativni

http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... st-review/
Dokonalé shrnutí STI 2015. Tyto věty mi přijdou, jako bych je psal sám.

Worst thing is the ride. This latest WRX is the stiffest yet, but it’s sprung so firmly it makes a lot of supercars feel luxuriously compliant. Likewise the low-rev grunt – this engine really comes alive in the top 2000rpm of its rev range, but in traffic at lower speeds the response is laggy and often frustrating. The clutch can be tricky and the gearchange is notchy. Overall then, the WRX is a compromise – you get the occasional amazing drive and loads of charisma, but with a daily downside in terms of refinement and comfort.

Ještě bych doplnil myšlenku, že STI 2015 je auto z 90. let se vším pozitivním i negativním a je to kompletní.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: pát lis 04, 2016 6:49 am
od kwt2000

Subaru prodalo 847 aut 1-10/2016

Napsal: sob lis 05, 2016 3:43 pm
od Levap

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: čtv pro 08, 2016 1:15 pm
od saburafu
Že by se z akumulátorů přešlo na kondíky? 8() 8-? Ukáže čas, ale třeba to bude trefa do černého.

https://www.novinky.cz/auto/422999-zapo ... atory.html

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: čtv pro 08, 2016 1:24 pm
od spm
Bych řekl, že se to objeví spíše jenom v EV (v Číně teda snad už jezdí nějaký autobus na superkondezátor - má nabíječku v každé zastávce). Ono třeba i pro UPSky se dnes dělají kondenzátorové banky, ale jednak proti baterkám je to stále dost drahé (tady se dá operovat tím, že to narozdíl od akumulátorů vydrží a nemusí se měnit, ale u normálního aku do auta, který beztak vydrží 5+ let to není příliš argument) a navíc mám pocit, že většina z nich trpí tou horší vlastností, že se nějak ne úplně zrovna málo samovybíjí... což pro startování normálního auta, které týden někde stojí, bude dost problém :-) Nicméně pro EV to má celkem zásadní výhodu tím, že se to dá fakt rychle nabíjet - takže při rekuperaci se ta energie narve do kondíku a nezmizí jí většina, jako u dnešních (protože do baterek se to musí nabíjet přecejenom nějak kontrolovaně).

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: čtv pro 08, 2016 5:16 pm
od draconis
spm píše:což pro startování normálního auta, které týden někde stojí, bude dost problém
Stojí v garáži, připojené na elektriku. To je prozatím nutný koncept téměř všech elektrovehiklů současnosti - přes noc dobít, přes den jezdit. Asi to tak bude do budoucna u většiny, když bude auto delší dobu stát - nějaký udržovací režim napájení.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: čtv pro 08, 2016 6:08 pm
od spm
Jo, u EV to smysl dává, pač to auto stejně jinak moc nepojede. Ale nedává to moc smysl jako náhrada akumulátoru pro auta se spalovacím motorem, protože je daleko menší oser jednou za ~5 let vyměnit akumulátor, než to připojovat k zásuvce pokaždý, když to bude stát déle jak den :-D

Ale jinak tohle mi přijde zrovna jako jeden z těch důvodů, proč to podle mě s rozšířením EV nebude tak dramatické - když člověk má tu garáž, tak fajn. Ale existuje dost lidí, co tu garáž (a teda ani šanci to nabít) nemají - v podstatě jsou vůbec rádi, že to alespoň někam zaparkují. A skoro bych i řekl, že jich bude většina...

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř led 25, 2017 10:25 pm
od dethroned
http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_t ... _hires.jpg

se mě líbí, jak všichni najednou používají pětiúhelníkové masky. to znamená, že moje lego bylo moderní již v roce 2004 :-D

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: čtv úno 02, 2017 2:15 pm
od JRJ
Kde prodávali špatný benzin a naftu? Nový přehled pokut od ČOI

Ze značkových jen Benzina, a hned dvakrát. Jinak samé no-name. :-/

https://zpravy.aktualne.cz/finance/naku ... m=carousel

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: pát úno 10, 2017 12:54 pm
od Subaru4ever
Díky diskusi na Autíčkáři jsem "objevil" tohle fantastické vozidlo: Korres P4. Je to vážně nádherný kus engineeringu [RESPECT] . A navíc dokonalé univerzální auto ,,,,| (*_^) |,,,,
https://youtu.be/yIApK8BB2nY
http://www.korresproject.gr/

Myslím, že máte s Forestry ještě co dělat, než je takhle vyladíte [IRONIE]

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: pát úno 10, 2017 1:42 pm
od sima
Nevěděl jsem kam to dát,tak sem...
Je to člen subaruclubu,dával tam na tohle odkaz,NAŠTĚSTÍ jsou všichni v pořádku!!!Snad nevadí,když to tu vložím???
http://hasici-zarosice.cz/5-2017-doprav ... teni-osob/