Stránka 3 z 626

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: čtv srp 20, 2009 9:48 am
od tango
K dodržování zákona policií tak za 1. za dobu co jezdím mně zastavili 2x. Jednou to byl známý a podruhý, když dělali zatáh na Frýdlant. :mrgreen:A to už je 2.roky. Jinak policajta nepotkám, ale vidím je jak k nám jezděj služebákama a vozej paničky domů :twisted: . Jinak s dodržováním si asi moc hlavu nelámou, protože schválně zkuste jet předpisově za policajtem, to nejde není na májákách ja jede jako prase :( . Myslím si, že na dodržování buď má člověk respekt nebo ne :good: .
No povinou výbavu si budem muset doplnit, protože co možná začne tak budou zastavovat a kontrolovat co tam řidiči maj. Budou počítat s tím, že spousta lidí nebude vědět a budou vybírat pokuty :wink: . Tak si musí dát bacha :good:

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: sob srp 22, 2009 9:38 pm
od hetzer
Stále pod dohledem

Evropská komise (EK) v pátek 21.8. vyslala poslední varovaní členským státům Evropské unie (EU) kvůli tomu, že některé z nich stále nepokročily s přípravami na zavedení technologie pro automobily eCall. Systém je založen na principu, že v případě závažné nehody eCall automaticky vytočí evropskou linku tísňového volání 112.
Zavádění zmiňované technologie je zatím dobrovolné. Systém je založen na principu, že v případě závažné nehody eCall automaticky vytočí evropskou linku tísňového volání 112. Díky tomu se má výrazně zkrátit čas, který lékaři potřebují k tomu dostat se na místo neštěstí.
Systém zatím v žádné zemi EU nefunguje, v řadě se už ale testuje a pracuje se na něm. Komise dnes varovala, že pokud do konce letošního roku nebude v zavádění systému dosaženo významného pokroku, mohl by Brusel přijít s regulačním opatřením.
"Každý týden se dozvídám o silničních nehodách, při nichž mohl pomoci eCall. Nastal čas, aby členské státy a průmyslová odvětí přistoupily od slov k činům," prohlásila eurokomisařka Viviane Redingová pod níž spadají informační technologie.

"Příští rok chci na našich silnicích vidět první auta se systémem eCall. Jestliže se zavádění systému nezrychlí, je komise připravena stanovit jasná pravidla, která donutí vlády, průmysl a tísňové služby reagovat," dodala.

Šest zemí EU kvůli obavám z nákladů, které se systémem souvisejí, na normy odmítá přistoupit. Jde o Dánsko, Francii, Irsko, Lotyšsko, Maltu a Británii.
zdroj: http://www.novinky.cz/auto/177005-bruse ... vidla.html

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned srp 23, 2009 10:18 am
od tango
To jsou pitomci :twisted: Tam kde může pomoct tak to nezavedou :blee: . Kdyby se někomu z mocipánů stalo něco při havárii tak je to schválený hned. Je to něco podobnýho jako se zaváděním alternativních pohonů do automobilů :cry: . Zpousta automobilek začíná dávat do aut elektromotory, ale mohli by to dávat už do nižších modolů a né do luxusních :good: . Jo jasný budete to trvat ještě dlouho, protože se to musí miniaturizovat a myslím si, že na tom ještě někdo musí zbohatnout ..... :? No na CNG ani nemluvím :cry:

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned srp 23, 2009 10:53 am
od hetzer
tango: ja nic takoveho do auta nechci. nevim proc by mel nekdo vedet kde zrovna moje auto jezdi a jak rychle. ( to sice neni smysl toho systemu ale da se k tomu vyuzit )

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned srp 23, 2009 2:01 pm
od tango
To máš pravdu, ale vzhledem k tomu, že s telefonem, který nosíš v kapse se dají dělat taky zajímavý věci, znám to od kámoše, tak to můžou zjistit cokoliv :good: . Jo je to blbý jak říkáš, ale nadruhou stranu to zachraňuje životy :winner: . No zkrátka mněli by to udělat tak, aby obě strany byli částečně spokojené. Třeba by to šlo, aby se to zaplo při výpadku systému auta :good: , ale to musej vymyslet lidi znalí dané věci :mrgreen:

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned srp 23, 2009 2:17 pm
od hetzer
tango. telefon ma tu vyhodu ze se da vypnout nebo nechat doma :wink:

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned srp 23, 2009 2:52 pm
od tango
To máš pravdu, ale telefon jde na dálku aktivovat :wink: . Takže jedině ho nechat doma :mrgreen:

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned srp 23, 2009 4:18 pm
od hetzer
tango:muzes mi vysvetlit jak nekdo muze na dalku zapnout muj mobil? to by slo asi tezko kdyz je bez proudu a sit o nem nevi

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned srp 23, 2009 4:56 pm
od quickly
mobil se ani nemusí vypínat, stačí vypnout mobilní vysílač (já mám třeba HTC a ten to umí) a v ten okamžik o Tobě nikdo neví. Pouze u providera je zaznamenaná BTSka, kde jsi byl naposled přihlášený. "Zapnout" vypnutý mobil na dálku nejde, protože by musel na něco reagovat :) .

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned srp 23, 2009 6:05 pm
od tango
Ok to nevím. Bylo mně to řečený od znamého, který pracuje na sledování osob atd. Dal jsem to sem jenom jako zajímavost :mrgreen: .

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned srp 23, 2009 6:17 pm
od hetzer
tango: to dokazou jen pokud se fyzicky dostanou k tomu telefonu a nahraji do neho software umoznujici takove sledovani. a pokud majitel toho founu nebude vsimavy.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: ned srp 23, 2009 8:18 pm
od tango
Aha tak to jo :good: . Takže ten známej pěkně kecal :good:

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř srp 26, 2009 8:59 am
od VDC
Systém icall se testuje i tady, mám s tím osobní zkušenost, neb ti pazdráti, co to mají na starosti nás s tím otravujou, když provádí testovací volání. :D
Sice jsem taky proti přemíře elektroniky v autech, ale pokud neovlivňujou provoz vozidla, tak mi nevadí. Vím že to má spolupracovat s GPS, což je v pořádku. To že to zavolá informace, že si někdo rozbil držku a kde, tak proti tomu nic nenamítám. Pokud to ovšem bude nastaveno tak, že to bude volat fakt až v okamžiku, kdy třeba vyletí pytle, aby to pak neotravovalo při každým ťukanci na semaforu.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř srp 26, 2009 10:24 am
od tango
To máš pravdu VDC. Jestli to bude nastavený optimálně při větší destrukci vozu tak ok. No kdy by mně to mnělo volat jen kvůli tomu, že jsem se otřel o nějakýho borce tak by to bylo fakt k ničemu :blee:

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: čtv srp 27, 2009 1:04 pm
od hetzer
Povinné ESP pro všechny nové automobily v Evropě, USA a Austrálii nejpozději v roce 2014

Na konci loňského roku dosáhl počet nových automobilů vybavených ESP v Německu 81 %, v celé Evropské unii je to pak 55 %.

Jejich podíl se neustále zvyšuje i v ostatních zemích starého kontinentu. Například v Itálii oproti roku 2007 stoupl ze 42 na 51 %, ve Velké Británii ze 48 na 56 %. Kontrastně působí jen francouzské statistiky – Francouzi nejeví o tento bezpečnostní prvek zájem. Podíl nových aut s ESP tam totiž klesl ze 46 na 42 %, částečně i proto, že v zemi galského kohouta tvoří většinu registrací malé vozy. Němci jsou ovšem i v tomto ohledu zodpovědnější, s elektronickou stabilizací jezdí u našich západních sousedů 44 % nových aut této kategorie. Na pěti největších evropských trzích je to ale dohromady jen 20 %, tedy každý pátý vůz. Podle Wernera Strutha, prezidenta divize Chassis System Control firmy Bosch, jejich počty určitě porostou: Malé vozy jsou naším hlavním zájmem, ESP je pro ně přinejmenším stejně důležité, jako pro ty větší

A kdy se dočkáme standardní montáže tohoto systému? V USA bude povinný od modelového roku 2012. Legislativa EU jej předepisuje pro všechny nové modely počínaje listopadem 2011, všechny nově zaregistrované automobily jej pak budou muset používat od listopadu 2014.

Nezávislá společnost Euro NCAP (European New Car Assessment Program), která provádí bariérové testy bezpečnosti nových vozidel, ji v nové metodice, která platí od února 2009, také zohledňuje. Od příštího roku pak dojde k dalšímu zpřísnění, na nejvyšší pětihvězdičkové hodnocení budou mít nárok jen ty vozy, které budou mít ESP v základní výbavě.

zdroj: http://news.auto.cz/aktuality/povinne-e ... -2014.html