Motoristicke zpravy
Re: Motoristicke zpravy
emve: na jednu stranu chapu. Na druhou stranu, pokud prodavaji 3-er v sestivalci, co ma v papirech maximalku 250 (a podle me tim nemci i po dalnici jezdi, ne?), tak by jeden cekal, ze aspon do 18o to bude prijemna cestovni rychlost. A neni. A to necham stranou cenu, kdy za tento model uz si reknou pomerne dost penez.
Vybrano nemam, ted mam vypujceno z rodiny a nejspis si vezmu nejaky pekac od skodovky (superb?) na kratsi operativni leasing - uz jsem to tu i psal. Uz nemam chut cokoli kupovat, nebot me nic nezaujalo.
Vybrano nemam, ted mam vypujceno z rodiny a nejspis si vezmu nejaky pekac od skodovky (superb?) na kratsi operativni leasing - uz jsem to tu i psal. Uz nemam chut cokoli kupovat, nebot me nic nezaujalo.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
newli, tak to pojď ticho vyzkoušet s mojí E 91 330 xd, ve 200km/h je to úplná pohoda, v testu opravdu zbytečně neříkali, že je to pro to auto ideální cestovní rychlost. Jen ten strach o noty . Cit v řízení je parádní, holt ještě starý hydro, podvozek tichý a přesný a kupodivu i pohodlný, nesmí to být M paket, to je potom opruz. Nechám si ji, ony se ani moc neprodávají, spousta kluků si je chce nechat než budou dostupný G20. F 31 měl brácha a zbavil se jí do půl roku, načichl tou mojí E91 a myslel že bude lepší. Bohužel nebyla, nejelo to, protože to byl jen dvoulitr ale nebylo to hlučný, jen to bylo zkrátka Mondeo a ne BMW, ta snaha přiblížit to auto masám se jim opravdu moc nepovedla a říkají to i kluci na BMW klubu, ani tam jich moc není. G21 je ovšem ale úplně jiný kafe, vem si ji na víkend, když to půjde. Je tichá, je rychlá, je super, 170 na okresce a prodejce chtěl vlézt pod sedačku, úplně se v ní ztratil a přitom to působilo jako 120 . 200 po dálnici to pojede kam až tvoje tankovací karta vydrží, a potichu, to si piš. Zkusím toho dechta vzít do firmy, s odpočtem DPH ta cena vypadá opravdu jinak. Teď jsem se ale zamiloval do nového Defendera, ale doufám, že je to chvilkové a že mě to brzy pustí, já bych takové auto nevyužil ani náhodou a co s ním potom v důchodu, budu v tom jezdit na ryby?newli píše:
Hele, precti si patecni test na auto.cz na M340i. Jeden ze dvou (tri?) duvodu, proc si bmw 3-er uz nikdy nekoupim, tester benzinu odhalil a v diskusi lidi souhlasili + divili se, ze tento "dieselovy" manik ne. To auto je nadprumerne hlucne. Ja to u nove generace (G20/21) nemuzu potvrdit, protoze jsem s tim (g21) jel jen na okreskach (a byl provoz). Ale ma ex-F31 byla na dalnici strasna. Ted mam kratkodobe pujcene mondeo 2014 1.6T a je smutne, ze ve 180 je to tissi nez f31 ve 140. Samozrejme to nejede a ma to milion …
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Motoristicke zpravy
romull: ad hluk jen rikam, co psal recenzent te benzinove g20 (a co jsem se docetl v diskusi k tomuto clanku). Jak rikam, v g21 330d jsem jel a tissi nez f31 to bylo, ale jel jsem max. tak 120km/h, takze informace k nicemu. Kazdopadne (a to uz jsem zde take psal), ta g21 mela najeto asi 6.000km a vrzala jak stara dacie (nebo spis skdoa 120). Takze jak pravil emve, mam fetish na vrzani interieru (na mackani plastu ne, na to sere pes, ale nesmi to samo od sebe po ceste vrzat) a bmw je v tomto ohledu kram, ktery neni pro me.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Jasně, jsou to ty nižší modely (i když tam mají ještě i nižší šarži) a jsou to pro ně obdoby těch slepic, o tom žádná. Ale jednou to je holt BMW, tak by tohle to měli, teda aspoň podle mě, mít zmáknuté i u těchto nižších modelů, které stojí klidně až 1,4 resp. 1,8 mičudy. A o vrzání ani nemluvě... No a jestli to je pro mnohé automobilový vrchol, to nevím, já okamžitě zjistil, že by to byl velký krok zpět, navíc za vyšší financ. Jediné co mě k BMW táhlo, tak byl ten motor, co měl Radek.emve píše:Halt si něco musí nechat pro ty lepší modely, bavíme se tady prakticky o základních modelech (X1, 3er). To je pro Němce jako Kamiq a Octávka. Tedy městské a příměstské auta. To, že v Čechách je to pro mnohé automobilový vrchol a sen je věc druhá.
Newli: Operák jo? Hmm. A to už chceš u toho takhle zůstat? Protože ač píšeš, že nevíš co bys vybral, tak myslíš, že se to zlepší a do budoucna tě něco osloví??? No nevím nevím, podle mě to bude jen a jen horší....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
newli: mě se to chlape nezdá, jel jsi i jinými auty stejného typu, čímž myslím BMW? Třeba jsi měl špatný kus, nebo špatně opravený. Vím o čem mluvím, jednou, když jsem ještě podnikal s auty jsme rozebrali komplet interiér u Volva a když jsme to zase poskládali, tak to bylo šílený a všechny čudlíky, lišty a dokonce i některé plasty jsme museli koupit nové a předělat to, stálo to spoustu peněz a tři dny práce. To stejné nás potkalo i u MB E320.
To že F 20 byla horší než E90 je asi jasný, to tvrdí všichni, ale koukni třeba na nějaké videotesty BMW G20/21, všichni testeři dávají to auto, a to i interiér za vzor pro ostatní a pokud by vrzal, nebo dělal nějaké jiné pazvuky, tak by to asi nedělali. Mě se to auto líbí a že by nejelo v pohodě 250 po dálnici? To určitěn pojede, protože to jede i to moje, ve 258 tacho mě odpojí omezovač a mám i předomezovač, ve 235 se mi začíná zvedat pravý stěrač, nejsou origo
To že F 20 byla horší než E90 je asi jasný, to tvrdí všichni, ale koukni třeba na nějaké videotesty BMW G20/21, všichni testeři dávají to auto, a to i interiér za vzor pro ostatní a pokud by vrzal, nebo dělal nějaké jiné pazvuky, tak by to asi nedělali. Mě se to auto líbí a že by nejelo v pohodě 250 po dálnici? To určitěn pojede, protože to jede i to moje, ve 258 tacho mě odpojí omezovač a mám i předomezovač, ve 235 se mi začíná zvedat pravý stěrač, nejsou origo
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
Chlapi tak já nevím, ale jestli je pro některé G20 krok zpět, tak mám pocit že autům nerozumí . Možná je to ale jenom pocit, chce to do toho auta vlézt a trošku ho projet. Ten dehet jede ještě líp než ten benzín co měl newli, ale to se není co divit, je silnější a 700 Nm je strašná darda, táhne jak lokomotiva. Do 150 je v autě absolutní ticho, potom když zarazíš plyn do koberečku tě auto i ve 150 zarazí do sedačky, zaduní a podle kluků co to auto znají líp, tak to zrychlení pokračuje plynule až do 250. Za 2,5 až 5 tis. je možné omezovač deaktivovat a potom prý plně zrychluje skoro do 290, jen pozor na pneu. Myslím, že to auto za 1,7 mega stojí. Na nějakou dodatečnou super výbavu kálím, mě jde hlavně o motor, podvozek, brzdy a celkovou bezpečnost.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Motoristicke zpravy
romull: hele, co se tyce f31, tak jsem nemel zadnou velkou smulu - viz zde:
https://www.youtube.com/watch?t=430&v=t ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?t=105&v=R ... e=youtu.be
co se tyce g21, dost me to prekvapilo. Tak jsem okamzite zacal googlit a nasel jsem radu for, kde si uzivatele stezovali presne na ty pazvuky, co jsem za tu chvilku tak nejak identifikoval. A reknu ti, nebylo to vubec jednoduche (podle nich) se jich zbavit - nekdo to zkousel u dealera, nekdo sam - obe skupiny se dost trapili (ti u dealera vic). Vse US fora. A pro me je zcela neakceptovatelne u auta s cenikovou cenou 2M (chapu, ze podle emveho je to model za 700 tisic, nebo kolik stoji nejvetsi holatko s nejmensim motorem), ale ja koukam na vrchol dane rady. A pro me je neakceptovatelne u takoveho auta doma rozebirat interier, zkoumat, kde to vrze, a vselijak to podlepovat a delat s tim jine nesmysly. To jsem absolvoval u ujete f31 (a kupodivu to dostal do akceptovatelneho stavu), ale podruhe uz to delat nebudu. Jak to, ze legacy IV generace tophle nedelalo a nedela to ani alfa romeo giulia (ve stelviu jsem nejel, ale cekal bych to podobne), pritom na italy kazdej nadava?
https://www.youtube.com/watch?t=430&v=t ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?t=105&v=R ... e=youtu.be
co se tyce g21, dost me to prekvapilo. Tak jsem okamzite zacal googlit a nasel jsem radu for, kde si uzivatele stezovali presne na ty pazvuky, co jsem za tu chvilku tak nejak identifikoval. A reknu ti, nebylo to vubec jednoduche (podle nich) se jich zbavit - nekdo to zkousel u dealera, nekdo sam - obe skupiny se dost trapili (ti u dealera vic). Vse US fora. A pro me je zcela neakceptovatelne u auta s cenikovou cenou 2M (chapu, ze podle emveho je to model za 700 tisic, nebo kolik stoji nejvetsi holatko s nejmensim motorem), ale ja koukam na vrchol dane rady. A pro me je neakceptovatelne u takoveho auta doma rozebirat interier, zkoumat, kde to vrze, a vselijak to podlepovat a delat s tim jine nesmysly. To jsem absolvoval u ujete f31 (a kupodivu to dostal do akceptovatelneho stavu), ale podruhe uz to delat nebudu. Jak to, ze legacy IV generace tophle nedelalo a nedela to ani alfa romeo giulia (ve stelviu jsem nejel, ale cekal bych to podobne), pritom na italy kazdej nadava?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
Zkusím se jít projet ještě k jiným dealerům, byl jsem už u dvou a po obou jsem chtěl alespoň jak tenkrát s Forestrem XT alespoň 80 km a půlku okresky a oba mi řekli že okresky mě dostanou a dostali. To ticho s kterým to auto maskuje skutečnou rychlost, nechce se mi věřit nějakým pazvukům, ale vymlouvat ti to nechci, mě to auto vyhovuje. Nechám to ale na jaro, teď jsou okresky samý štěrk a to by nebylo objektivní.newli píše:romull: hele, co se tyce f31, tak jsem nemel zadnou velkou smulu - viz zde:
https://www.youtube.com/watch?t=430&v=t ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?t=105&v=R ... e=youtu.be
co se tyce g21, dost me to prekvapilo. Tak jsem okamzite zacal googlit a nasel jsem radu for, kde si uzivatele stezovali presne na ty pazvuky, co jsem za tu chvilku tak nejak identifikoval. A reknu ti, nebylo to vubec jednoduche (podle nich) se jich zbavit - nekdo to zkousel u dealera, nekdo sam - obe skupiny se dost trapili (ti u dealera vic). Vse US fora. A pro me je zcela neakceptovatelne u auta …
Ale jak už jsem psal, z mého jsem zvyklý na ticho a nevrzání. Mě by to zabilo, už prázdný kelímek od kafe občas poskakující v držáku nápojů mě přivádí do extáze , takže bych si nějakého vrzání nebo pazvuků určitě všiml. Něco takového neakceptuji ani ve Fiestě se kterou jezdím jen do práce, natož v autě, se kterým jezdím napříč republikou. Stejně jako hluk při jízdě, já se většinou přistihnu že jedu rychle až podle budíku, ne podle hluku, nebo když přijde složitější profil tratě a je třeba ubrat. Naposledy na celkem rovinaté a prázdné silnici druhé třídy jsem se před Brnem přistihl že si jedu 190. Bože, vždyť to je na dvojce už o noty jsem se vyděsil. Ale jasně, 190 by nenaměřili, ale kdyby to auto v té rychlosti bylo hlučné, tak tolik určitě nejedu.
Já na Italy nenadávám, to moje žena, jak na Fiaty, tak na Alfy. Já kdysi Alfu chtěl a pokud mi na nich něco vadí, tak ty interiéry, sedačky, to mě moc neoslovilo a budu se držet BMW nebo MB, nové céčko je taky bomba.
Sice jsem se teď zamiloval do Defenderu, ale to mě brzy pustí, ta cenovka posadí člověka na zadek a i ojetý bude drahý a navíc bez záruky to bude mazec na servis ......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Motoristicke zpravy
takhle na rychlo na me vypadlo neco jineho nez tehdy ale i tak mi to staci:
https://www.youtube.com/watch?v=bU1VJjH228c
https://www.youtube.com/watch?v=hxxw0NGtNTc
https://g20.bimmerpost.com/forums/showt ... 196&page=5
ale rada lidi si auta chvali a pak se ukaze, ze jim nevadi to co me. Nicmene, pokud ti romulle vadi kelimek, tak mas asi velkou kliku a preji ti ji!
https://www.youtube.com/watch?v=bU1VJjH228c
https://www.youtube.com/watch?v=hxxw0NGtNTc
https://g20.bimmerpost.com/forums/showt ... 196&page=5
ale rada lidi si auta chvali a pak se ukaze, ze jim nevadi to co me. Nicmene, pokud ti romulle vadi kelimek, tak mas asi velkou kliku a preji ti ji!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
Díky newli, ten kelímek mě naprosto štve, dokud je v něm kafe, tak dobrý, ale prázdný trochu poskakuje a to mě štve. Minule se mi nechtělo zastavovat, tak jsem do něj hodil dvacku a byl klid . Jsem zvědavý, jestli mi bude vrzat a skřípat i G21, ale věřím že ne. Zkus ale třeba 5kovou řadu, to je už parník, ale já v tom rozdíl neviděl.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Motoristicke zpravy
Dik za tip, ale hamoun (pokud jsem dobre koukal) taky jezdi koncernovou stodolou (superb), kterou vymenil za wrx. Tak to zkusim na par mesicu taky s ni a pak se uvidi. Jak tu nekdo psal, lepsi uz to nikdy nebude, ale momentalne nemam nic, co bych si chtel poridit na dalsich 10 let (coz jsem si puvodne o f31 myslel).
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Motoristicke zpravy
Za ty prachy bych si hoši bezstarostně koupil toho Outbacka 2,4 DiT od Impexty za 1,38M s tím, že by mi zbylo mraky peněz kdyby se něco vysralo a byl bych úplně nadšenej. Rozhodně víc než s nějakým němcem, kde za každou drobnou opravu dáš několik desítek. A to pominu ty nabubřelý zmrdy v Inveltu, kteří nejsou schopný člověka informovat ani o svolávačce.
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19146
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Motoristicke zpravy
clovece .. ja mel jako mezistupen na 5 let Sharana .. a 2 roky jsem brecel ...newli píše:Dik za tip, ale hamoun (pokud jsem dobre koukal) taky jezdi koncernovou stodolou (superb), kterou vymenil za wrx. Tak to zkusim na par mesicu taky s ni a pak se uvidi. Jak tu nekdo psal, lepsi uz to nikdy nebude, ale momentalne nemam nic, co bych si chtel poridit na dalsich 10 let (coz jsem si puvodne o f31 myslel).
kdyz jsem pak sel do superba, je to cista radost ..
kdybych ho koupil po impreze, asi by to nebylo tak radostne ...
nicmene .. je to podmineno 200kW benzinem (jede to, zni to .. hodne utlumene, ale ano ... a jedine tahle verze nema falesne vyfukove koncovky ), LED Matrix svetlama (to maji uz myslim vsechny pofacelift), DCC adaptivnim podvozkem (nic jineho nez sport podvozek se jezdit neda ... standard nebo komfort je brutalne uhoupane), virtualnim kokpitem, kolumbusem (je si s cim hrat) ...
jo .. a jeste musim dodat mobilem ovladane nezavisle topeni .. pro jezdeni nedulezita kravina, ktera je v zime neskutecne prijemna ... bezdratove dobijeni telefonu ...
... hromada blbosti .. zatim mam najeto asi 9tkm, ale jezdim s tim porad rad
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22744
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
Když čtu ty vaše rychlosti... já jsem si včera připadal jak největší vrah zvířátek a pyrát, když mi to zase nějaký jelito poslal na spojce před čumák a jak mu to jede začal ukazovat, až když jsem ho předjížděl. (130 už mu to nejelo ). A měl jsem staženou prdel kdy se kde objeví majáky. No, teď jsem o něco klidnější, když vidim ty 2 kila + všude
Re: Motoristicke zpravy
2 kila jezdi jak kdo. Ja na okresce myslim vic nez 140-150 (kdyz je pekne a je rovna a mam duvod) nejedu. Na dalnici typicka rychlost 140-160, vyjmecne 180
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98