Motoristicke zpravy
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49364
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
To polemizuješ blbě Pavle, když zrovna Norsko se nijak nehrne do vyrábění elektřiny třeba jádrem, nebo spalováním plynu. A vyrobit dostatek elektřiny z příboje, větru nebo slunce a ještě to dopravit do dostatečného množství stojanů, to už je úplná utopie. Naštěstí...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1052
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Motoristicke zpravy
Ono tou polemikou bylo asi míněno, že distribuce požadovaného množství el. energie na potřebná místa pro rychlonabíječky je ještě větší problém, než vlastní výroba energie. Ale protože se to nehodí do argumentací, raději se to příliš neprezentuje. Výkonnost přenosových soustav do míst odběru - obytných zón - by se měla navýšit řádově. Fyzika je totiž potvora a politicky ji neukecám
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20730
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Motoristicke zpravy
Já si vždycky představím jak na sídlišti vede z každého okna kabel k autu. Snědí spoluobčané to v noci oběhnou a ráno všichni jedou do práce autobusem, pěšky nebo na kole.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22872
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
Dostat tu elektriku do obytných zón asi problém ještě nebude; tam se to dá nabíjet pomalu, takže jí nebude potřeba zase až tolik. Větší legrace mi přijdou ty veřejné nabíjecí stanice... tam jednak i ty dnešní rychlonabíječky nejsou časově žádná sláva (u tesly mám pocit, že je to něco jako hodina nabíjení 0-80%... a to tam teda v tu chvíli to auto musí být samotné) a jednak ikdyby se teda ten akumulátor povedlo vyrobit tak, že půjde nabíjet libovolně velkým proudem a tedy bude šance ho nabít v relativně krátké době, tak právě tam bude potřeba docpat té elektriky dost... a oni i ty dnešní rychlonabíječky se stavějí někde hned vedle trafostanice, takže tohle asi nevyroste v každé horní/dolní, jako benzinka Dokud má člověk tu vlastní garáž, kde si to může nabíjet, tak se to asi ještě dá... nicméně u nás ve větších městech většina obvytel takový luxus nemá (a řekl bych, že v dalších evropských zemích to zrovna lepší taky nebude), takže ti by zůstali odkázáni jenom na ty veřejné nabíječky... což je dle mě nereálné, protože z praxe těch rychlo bude stejně málo a stejně tam ztvrdnou příliš dlouho na to, aby to někoho bavilo.
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2476
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
No ono dobíjení je řešitelné tak, že by každé parkovací místo bylo vybaveno dobíječkou, takže elektromobily by se mohly dobíjet vždy, když stojí, což je zpravidla většina času. Distribuce elektřiny je řešitelná distribuovanými zdroji, kdy každá domácnost má nějaký ten solární panel, a každá vesnice či sídliště má svoji mini elektrárnu a DC rail jen prot tyto účely. Prostě hudba daleké budoucnosti, pokud vůbec.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22872
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
Nj, ale podívej se na libovolné pražské sídliště... ty auta stojí všude, kde se dá i kde se nesmí, stejně se tam půlka lidí nevejde... takže nabíjecí sloupek na každé místo je dost utopie
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Motoristicke zpravy
Myslím, že polemizuje dobře. Norsko vyváží zhruba 1/4 energie ven a všechno jde podmořskými kabely. Takže pro ně je výhodnější si tu energii spotřebovat doma než budovat a udržovat podmořské kabely. Vzhledem k geografickým podmínkám nemají žádný důvod k budování jiných zdrojů energie.VDC píše:To polemizuješ blbě Pavle, když zrovna Norsko se nijak nehrne do vyrábění elektřiny třeba jádrem, nebo spalováním plynu. A vyrobit dostatek elektřiny z příboje, větru nebo slunce a ještě to dopravit do dostatečného množství stojanů, to už je úplná utopie. Naštěstí...
V Norsku jsem nebyl, ale ve Finsku a Švédsku je celkem standard, že na parkovištích u sídlišť jsou vybudované zásuvky na připojení elektrického předehřevu motoru. Samozřejmně spotřeba elektriky na ohřev motoru vs. nabíjení auta je trošku jiná liga, ale elektrika se tam používá na všechno, včetně vytápění baráků, takže ta infrastruktura by tam mohla být použitelná.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Motoristicke zpravy
Já se furt udivuji, jak někoho vůbec může napadnout, že by někdy v blízké budoucnosti (ty 2020, 2030 a podobné plány) by byly všechny auta na elektriku. To přeci není možný ani vzhledem k surovinám potřebným na výrobu, nehledě na diskutovanou infrastrukturu pro nabíjení.
Proč nepředělaj 15 největších lodí na světě na elektriku? Auta by pak měly na pár set let zase klid.
Proč nepředělaj 15 největších lodí na světě na elektriku? Auta by pak měly na pár set let zase klid.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Motoristicke zpravy
Protoze ziskat penize od milionu jednotlivcu je paradoxne jednodussi nez ziskat je od peti rejdaru...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Motoristicke zpravy
Je mi to jasný, byla to spíš řečnická otázka. Když se to zpolitizuje, tak je to snadný a miliony jednotlivců se mnohem hůř bráněj, protože lidi se bojej seskupovat a jít proti establishmentu a sami nic nezmůžou.Slavek_xxx píše:Protoze ziskat penize od milionu jednotlivcu je paradoxne jednodussi nez ziskat je od peti rejdaru...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49364
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Aha, to jsem nevěděl. Zase jsem chytřejší.zhor píše:
Myslím, že polemizuje dobře. Norsko vyváží zhruba 1/4 energie ven a všechno jde podmořskými kabely. Takže pro ně je výhodnější si tu energii spotřebovat doma než budovat a udržovat podmořské kabely. Vzhledem k geografickým podmínkám nemají žádný důvod k budování jiných zdrojů energie.
V Norsku jsem nebyl, ale ve Finsku a Švédsku je celkem standard, že na parkovištích u sídlišť jsou vybudované zásuvky na připojení elektrického předehřevu motoru. Samozřejmně spotřeba elektriky na ohřev motoru vs. nabíjení auta je trošku jiná liga, ale elektrika se tam používá na všechno, včetně vytápění baráků, takže ta infrastruktura by tam mohla být použitelná.
Dík, za usměrnění Stando.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- lojzmen
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 392
- Registrován: ned srp 30, 2009 11:38 pm
- Jméno a příjmení: Lojza
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Re: Motoristicke zpravy
Někde jsem četl, že distributor bude vykupovat ojeté baterie a dá je do nabíječek, kde dožijí při vykrývání nárazových odběrů.
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16173
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Před chvíli mi došel email z C&K
C&K píše:Dobry den vazeni Subaraci,
dovolujeme si Vas upozornit na planovane ukonceni prodeje vozu SUBARU WRX STI 2,5T a SUBARU FORESTER 2,0XT (turbo) v Evrope.
Bohuzel i na nasi znacku doleha zprisneni emisnich predpisu. Proto mame uz jen necele tri mesice na objednani vyse zminenych modelu (s terminy dodani brezen – cerven 2018). Navic mame trochu komplikovanou sitauci s celkovou nedostatecnou vyrobni kapacitou Subaru Corporation a jsme limitovani poctem objednavanych vozu.
s pozdravem
Vit SEDLACEK
Prodej vozu SUBARU
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3157
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Motoristicke zpravy
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2593
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Motoristicke zpravy
Tak XT taky?
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)