Motoristicke zpravy
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Motoristicke zpravy
Zima 2009/2010: Zimní pneumatiky budou na dálnici D1 povinné pro všechny
Ministerstvo dopravy ve čtvrtek ukončilo diskusi na téma „Zimní výbava na dálnici D1 2009-2010“. Vedlo ji jak s dopravními odborníky, tak se zástupci krajů a Policií ČR. Výsledkem je rozhodnutí, že i pro letošní rok, bude značka Zimní výbava na dálnici D1 platit pro všechny vozidla bez rozdílu hmotnosti.
Resort dopravy sice přišel do diskuse se dvěma návrhy na změnu, po pečlivém vyslechnutí argumentů se však ministr dopravy Gustáv Slamečka přiklonil k návrhu ponechat platnost značky v původním rozsahu, tedy bez omezení hmotnosti. Po společném setkání se zástupci Středočeského kraje a Kraje Vysočina se navíc rozhodl i rozšířit rozsah území, kde bude tato povinnost během nadcházející zimy platit.
Od 1. listopadu 2009 do 30. března 2010 tedy bude pro každého řidiče v úseku dálnice D1 Loket (exit 66) – Velká Bíteš (exit 162) povinné mít na voze zimní obutí. Úřad bude navíc souběžně pracovat na návrhu novely, která by ustanovila pro další roky povinnost plošného použití zimních pneumatik v zimním období.
Dopravní značka „Zimní výbava“ přikazuje řidiči motorového vozidla pokračovat v jízdě v označeném úseku jen za použití zimních pneumatik. A to na všech kolech u vozidel do 3.500 kg (včetně) nebo pouze na hnacích kolech u vozidel nad 3 500 kg. Limitní hmotností 3.500 kg je pro účely této značky myšlena maximální přípustná hmotnost vozidla. Hloubka vzorku musí být nejméně 4 mm na všech kolech (u vozidel do 3.500 kg), nebo nejméně 6 mm na všech hnacích kolech (u vozidel nad 3 500 kg). Značka platí od loňského roku, kdy byla poprvé osazena v krajích i na dálnici D1.
Ministerstvo dopravy ve čtvrtek ukončilo diskusi na téma „Zimní výbava na dálnici D1 2009-2010“. Vedlo ji jak s dopravními odborníky, tak se zástupci krajů a Policií ČR. Výsledkem je rozhodnutí, že i pro letošní rok, bude značka Zimní výbava na dálnici D1 platit pro všechny vozidla bez rozdílu hmotnosti.
Resort dopravy sice přišel do diskuse se dvěma návrhy na změnu, po pečlivém vyslechnutí argumentů se však ministr dopravy Gustáv Slamečka přiklonil k návrhu ponechat platnost značky v původním rozsahu, tedy bez omezení hmotnosti. Po společném setkání se zástupci Středočeského kraje a Kraje Vysočina se navíc rozhodl i rozšířit rozsah území, kde bude tato povinnost během nadcházející zimy platit.
Od 1. listopadu 2009 do 30. března 2010 tedy bude pro každého řidiče v úseku dálnice D1 Loket (exit 66) – Velká Bíteš (exit 162) povinné mít na voze zimní obutí. Úřad bude navíc souběžně pracovat na návrhu novely, která by ustanovila pro další roky povinnost plošného použití zimních pneumatik v zimním období.
Dopravní značka „Zimní výbava“ přikazuje řidiči motorového vozidla pokračovat v jízdě v označeném úseku jen za použití zimních pneumatik. A to na všech kolech u vozidel do 3.500 kg (včetně) nebo pouze na hnacích kolech u vozidel nad 3 500 kg. Limitní hmotností 3.500 kg je pro účely této značky myšlena maximální přípustná hmotnost vozidla. Hloubka vzorku musí být nejméně 4 mm na všech kolech (u vozidel do 3.500 kg), nebo nejméně 6 mm na všech hnacích kolech (u vozidel nad 3 500 kg). Značka platí od loňského roku, kdy byla poprvé osazena v krajích i na dálnici D1.
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Motoristicke zpravy
Když udeří zima, prodej zimních pneumatik vzroste mnohonásobně. Někteří lidé ale často podcení volbu správné pneumatiky a snaží se co nejvíce ušetřit, jen aby už měli přezuto.
Přitom právě nejlevnější zimní pneumatiky vykazují často mnohem horší vlastnosti než i průměrná letní pneumatika, zejména pak na mokré a suché vozovce. Zjistil to spotřebitelský magazín TEST ve svém říjnovém průzkumu.
Zkoušky podstoupilo 33 typů pneumatik a 5 jich naprosto propadlo, odnesly si nejhorší známku. Levné zimní pneumatiky selhaly při zkouškách na mokré vozovce, přitom právě naše středoevropské zimy jsou především o mokrých silnicích. Pneumatiky Sava Eskimo, Federal Himalaya a Goodride SW602 nevyhověly ani při jízdě na suchu.
TEST zároveň zjistil, že levné pneumatiky se opotřebovávají až dvakrát rychleji než ty nejlépe hodnocené. Dokonce v nich byl zjištěn i nadměrný obsah karcinogenních aromatických uhlovodíků, které se uvolňují do okolí.
Magazín TEST přinesl jasný důkaz, že na zimních pneumatikách se nevyplácí šetřit. Značková pneumatika je odolnější, zajišťuje lepší kontakt s vozovkou a zvyšuje ovladatelnost.
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... ecne/17419
Přitom právě nejlevnější zimní pneumatiky vykazují často mnohem horší vlastnosti než i průměrná letní pneumatika, zejména pak na mokré a suché vozovce. Zjistil to spotřebitelský magazín TEST ve svém říjnovém průzkumu.
Zkoušky podstoupilo 33 typů pneumatik a 5 jich naprosto propadlo, odnesly si nejhorší známku. Levné zimní pneumatiky selhaly při zkouškách na mokré vozovce, přitom právě naše středoevropské zimy jsou především o mokrých silnicích. Pneumatiky Sava Eskimo, Federal Himalaya a Goodride SW602 nevyhověly ani při jízdě na suchu.
TEST zároveň zjistil, že levné pneumatiky se opotřebovávají až dvakrát rychleji než ty nejlépe hodnocené. Dokonce v nich byl zjištěn i nadměrný obsah karcinogenních aromatických uhlovodíků, které se uvolňují do okolí.
Magazín TEST přinesl jasný důkaz, že na zimních pneumatikách se nevyplácí šetřit. Značková pneumatika je odolnější, zajišťuje lepší kontakt s vozovkou a zvyšuje ovladatelnost.
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... ecne/17419
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Motoristicke zpravy
Dálniční známky mají výrazně podražit
Ministerstvo dopravy (MD) chce zvýšit cenu roční dálniční známky pro osobní vozy ze současných 1000 na 1200 korun. Uvedl to v pátek mluvčí MD Karel Hanzelka. Zdůvodnil to tím, že se otevírají neustále nové úseky dálnic. Definitivně ale rozhodne vláda, ta bude o zdražení jednat už v pondělí.
Kromě roční známky zdraží i ta měsíční, z 330 na 350 korun. Nynější týdenní známky se změní na desetidenní a budou stát 250 korun. Týdenní kupón na letošek stojí 220 korun.
Zdražení známek kritizoval v pátek šéf Auto klubu ČR Václav Špička. Podle něj ke zdražení není důvod. "Pokračuje se dál v tendenci, že u motoristů je možné cokoliv, motoristé jsou taková dojná kráva," řekl Špička stanici Impuls. Dálnice jsou podle něj ve špatném stavu, mnohé z nich neodpovídají evropským standardům.
http://www.novinky.cz/ekonomika/182440- ... razit.html
Ministerstvo dopravy (MD) chce zvýšit cenu roční dálniční známky pro osobní vozy ze současných 1000 na 1200 korun. Uvedl to v pátek mluvčí MD Karel Hanzelka. Zdůvodnil to tím, že se otevírají neustále nové úseky dálnic. Definitivně ale rozhodne vláda, ta bude o zdražení jednat už v pondělí.
Kromě roční známky zdraží i ta měsíční, z 330 na 350 korun. Nynější týdenní známky se změní na desetidenní a budou stát 250 korun. Týdenní kupón na letošek stojí 220 korun.
Zdražení známek kritizoval v pátek šéf Auto klubu ČR Václav Špička. Podle něj ke zdražení není důvod. "Pokračuje se dál v tendenci, že u motoristů je možné cokoliv, motoristé jsou taková dojná kráva," řekl Špička stanici Impuls. Dálnice jsou podle něj ve špatném stavu, mnohé z nich neodpovídají evropským standardům.
http://www.novinky.cz/ekonomika/182440- ... razit.html
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- Harry
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1517
- Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
- Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
Re: Motoristicke zpravy
Nové zprávy o benzinu (i naftě). Nic co by nás těšilo,
škoda to kopírovat a :zachod: tento web..... :725:
http://www.petrol.cz/noviny/clanek.asp?id=12792
Ale je dobré to vědět..... :655:
škoda to kopírovat a :zachod: tento web..... :725:
http://www.petrol.cz/noviny/clanek.asp?id=12792
Ale je dobré to vědět..... :655:
Naposledy upravil(a) Harry dne ned říj 25, 2009 6:09 pm, celkem upraveno 1 x.
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
Re: Motoristicke zpravy
Je třeba přestat pěstovat řepku(stejně patří JEN do kamen :D ) a vysadíme všude třtinu. Hned bude dost levnýho paliva :supeer:
- Harry
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1517
- Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
- Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
Re: Motoristicke zpravy
No, on je čistý řepkový olej jeden z nejzdravějších, podobně jako čistý slunečnicový, na rozdíl od nám v potravinářství vnucovaného nezdravého ale daleko výrobně levnějšího sójového oleje, po kterém řadu lidí pálí žáha, a který je daleko hůře stravitelný..... ::-DD:FilipV píše:Je třeba přestat pěstovat řepku(stejně patří JEN do kamen :D ) a vysadíme všude třtinu. Hned bude dost levnýho paliva :supeer:
Ale to je jiná otázka. :655:
Někteří z nás si s tím už poradili,
http://www.rostlinnyolej.cz/ :845:
a další si také asi poradí..... :811:
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Crashtesty dětských autosedaček: pozor na děti na předním sedadle
Jediná z deseti dětských autosedaček dostala výborné hodnocení za ochranu dětských pasažérů při bočním nárazu v nejnovějších testech evropských autoklubů.
http://auto.idnes.cz/crashtesty-detskyc ... tomoto_fdv
Jediná z deseti dětských autosedaček dostala výborné hodnocení za ochranu dětských pasažérů při bočním nárazu v nejnovějších testech evropských autoklubů.
http://auto.idnes.cz/crashtesty-detskyc ... tomoto_fdv
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Motoristicke zpravy
Čtvrtina vybodovaných řidičů neměla nikdy řidičský průkaz
Každý čtvrtý řidič, který nasbíral dvanáct trestných bodů, a měl proto přijít o řidičský průkaz, úředníky překvapil. Nikdy totiž žádné řidičské oprávnění neměl. Vyplývá to z ministerské statistiky dvanáctibodových motoristů
Na znepokojivý fakt ukázala statistika dvanáctibodových řidičů, kterou včera dokončilo ministerstvo dopravy. Podíl vybodovaných motoristů bez řidičského průkazu tu činí 24 procent.
Samotné ministerské úředníky zmíněný statistický údaj zaskočil. "Je to neuvěřitelné. My jsme se snažili, aby k tomu nedocházelo. Vždyť řízení bez příslušného oprávnění je trestným činem. Ale ukazuje se, že zloději prostě nejde zakázat, aby kradl," říká mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka.
http://www.lidovky.cz/ctvrtina-vybodova ... _domov_pks
Každý čtvrtý řidič, který nasbíral dvanáct trestných bodů, a měl proto přijít o řidičský průkaz, úředníky překvapil. Nikdy totiž žádné řidičské oprávnění neměl. Vyplývá to z ministerské statistiky dvanáctibodových motoristů
Na znepokojivý fakt ukázala statistika dvanáctibodových řidičů, kterou včera dokončilo ministerstvo dopravy. Podíl vybodovaných motoristů bez řidičského průkazu tu činí 24 procent.
Samotné ministerské úředníky zmíněný statistický údaj zaskočil. "Je to neuvěřitelné. My jsme se snažili, aby k tomu nedocházelo. Vždyť řízení bez příslušného oprávnění je trestným činem. Ale ukazuje se, že zloději prostě nejde zakázat, aby kradl," říká mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka.
http://www.lidovky.cz/ctvrtina-vybodova ... _domov_pks
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Články nejen o Subaru
Že by se jedna z legend vrátila v omlazené podobě? :845:
Kód: Vybrat vše
http://www.trabant-nt.de/374/en/the-project/trabant-nt.aspx
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články nejen o Subaru
No mluví se o tom už léta, tak by to nic divnýho nebylo. Kdyby to vypadalo takhle, tak by to bylo pěkný. Je ale důležitý, aby se to povedlo jako Mini, tedy auto, který je hezký a je s ním radost jezdit a ne jako novej brouk, kterej je odpornej, hnusnej fujtajbl a ještě je to auto na hovno. :725:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Motoristicke zpravy
Místo řízení si na dálnici přečteme noviny, stačí se zařadit do autovlaku
Nový projekt EU jménem SARTRE má za úkol vyvinout systém, díky němuž budou auta schopna jezdit po dálnicích v jakýchsi autovlacích. Zkratka znamená Safe Road Trains for the Environment - tedy "bezpečné autovlaky pro životní prostředí".
Auta se mají po dálnicí pohybovat v šesti, až osmičlenných vláčcích. V čele kolony jede vůz se zkušeným řidičem, třeba šoférem taxíků, autobusů nebo náklaďáků. Řidiči na dálnici zadají do navigace svůj cíl a ona je navede k nejbližšímu dálničnímu vlaku. Řidič se zařadí na konec kolony a v tu chvíli převezme řízení autopilot. Jediný, kdo bude v koloně řídit, bude šofér vedoucího vozu, ostatní auta se s jeho vozem bezdrátově spojí a přebírají pokyny k řízení od něj.
První reálné testy se mají uskutečnit někdy v roce 2011. Praktického nasazení bychom se pak mohli dočkat do deseti let.
Jakým způsobem budou "kapitáni autovlaků" na daných trasách vybíráni, je otázkou. A při jejich absenci nemůže celý systém vůbec fungovat.
Otázkou také zůstává, jak bude ošetřena celková bezpečnost systému. Ten vlastně totiž počítá s tím, že všechny vozy v koloně budou v dobrém technickém stavu. Při jízdě v malých rozestupech budou mít i automaticky řízené elektronické systémy jen málo času třeba na panické brzdění. V takovém případě se pak může výrazně projevit technický stav daného vozidla a fakt, že ne každý vůz brzdí stejně. Nemluvě o tom, že každý má ještě nazuté jiné pneumatiky, které dovedou brzdné vlastnosti výrazně změnit.
http://auto.idnes.cz/misto-rizeni-si-na ... tomoto_vok
Nový projekt EU jménem SARTRE má za úkol vyvinout systém, díky němuž budou auta schopna jezdit po dálnicích v jakýchsi autovlacích. Zkratka znamená Safe Road Trains for the Environment - tedy "bezpečné autovlaky pro životní prostředí".
Auta se mají po dálnicí pohybovat v šesti, až osmičlenných vláčcích. V čele kolony jede vůz se zkušeným řidičem, třeba šoférem taxíků, autobusů nebo náklaďáků. Řidiči na dálnici zadají do navigace svůj cíl a ona je navede k nejbližšímu dálničnímu vlaku. Řidič se zařadí na konec kolony a v tu chvíli převezme řízení autopilot. Jediný, kdo bude v koloně řídit, bude šofér vedoucího vozu, ostatní auta se s jeho vozem bezdrátově spojí a přebírají pokyny k řízení od něj.
První reálné testy se mají uskutečnit někdy v roce 2011. Praktického nasazení bychom se pak mohli dočkat do deseti let.
Jakým způsobem budou "kapitáni autovlaků" na daných trasách vybíráni, je otázkou. A při jejich absenci nemůže celý systém vůbec fungovat.
Otázkou také zůstává, jak bude ošetřena celková bezpečnost systému. Ten vlastně totiž počítá s tím, že všechny vozy v koloně budou v dobrém technickém stavu. Při jízdě v malých rozestupech budou mít i automaticky řízené elektronické systémy jen málo času třeba na panické brzdění. V takovém případě se pak může výrazně projevit technický stav daného vozidla a fakt, že ne každý vůz brzdí stejně. Nemluvě o tom, že každý má ještě nazuté jiné pneumatiky, které dovedou brzdné vlastnosti výrazně změnit.
http://auto.idnes.cz/misto-rizeni-si-na ... tomoto_vok
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Motoristicke zpravy
Šéf dopravní policie Leoš Tržil ve středu na senátní konferenci o bezpečnosti silničního provozu připustil určitého zmírnění systému bodového trestání řidičů, který na českých silnicích platí od roku 2006.
Tržil také uvedl několik konkrétních příkladů, kde by změny uvítal: Pokud by například řidič neměl při jízdě rozsvícená světla, nezískal by jeden trestný bod jako dosud, pokud prohřešek bezprostředně napraví.
Tržil by chtěl také vyřešit svádění viny za přestupky na osobu blízkou, zjednodušit dokazování nepřiměřené rychlosti jízdy, nebo upravit rychlost na dálničních přivaděčích.
Připomněl také snahu zrušit dopravní značky upozorňující řidiče na radary městských strážníků, které byly letos zavedeny. K jeho požadavku se připojili i zástupci měst.
Alespoň jeden bod má aktuálně kolem 650 tisíc řidičů, uvedl Kadula.
Řada účastníků konference kritizovala to, že řidiči se o udělení bodů dozvídají s mnohaměsíčním zpožděním; bodový systém tak podle nich nemá preventivní účinek.
Jen čtvrtina řidičů dosáhla 12 bodů za drobné přestupky, nepřiměřená rychlost "vybodovala" maximálně 3000 lidí, dodal Kadula.
http://domaci.ihned.cz/c1-39041370-sef- ... ena-svetla
Tržil také uvedl několik konkrétních příkladů, kde by změny uvítal: Pokud by například řidič neměl při jízdě rozsvícená světla, nezískal by jeden trestný bod jako dosud, pokud prohřešek bezprostředně napraví.
Tržil by chtěl také vyřešit svádění viny za přestupky na osobu blízkou, zjednodušit dokazování nepřiměřené rychlosti jízdy, nebo upravit rychlost na dálničních přivaděčích.
Připomněl také snahu zrušit dopravní značky upozorňující řidiče na radary městských strážníků, které byly letos zavedeny. K jeho požadavku se připojili i zástupci měst.
Alespoň jeden bod má aktuálně kolem 650 tisíc řidičů, uvedl Kadula.
Řada účastníků konference kritizovala to, že řidiči se o udělení bodů dozvídají s mnohaměsíčním zpožděním; bodový systém tak podle nich nemá preventivní účinek.
Jen čtvrtina řidičů dosáhla 12 bodů za drobné přestupky, nepřiměřená rychlost "vybodovala" maximálně 3000 lidí, dodal Kadula.
http://domaci.ihned.cz/c1-39041370-sef- ... ena-svetla
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články nejen o Subaru
To jsou ale změny, Chrysler upustil od vývoje elektromobilů.
Kód: Vybrat vše
http://digiweb.ihned.cz/c1-39025220-chrysler-necekane-konci-s-elektromobily
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Články nejen o Subaru
saburafu: italove nejsou blbi, konecne nekdo pojmenoval hlavni problem
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články nejen o Subaru
Italové nejsou o nic chytřejší, než jiné národy, ale mají prostě jen jinou automobilovou politiku. Chrysler chtěl na jednej straně produkovat elektromobily, aby tím ospravedlnil produkci takovejch hovadin jako je Viper a jiné osmilitrové obludy. Taliáni jsou v tomhle trošku jako japonci, prdí na elektriku a radši vyrábí auta jako krabičky od sirek. V zásadě to lze jen odsouhlasit, protože každej ví, že ve většině aut stejně sedí jeden, maximálně dva lidé. Kromě toho produkci elektromobilů stejně plánovali hlavně kvůli Californii, kde musí mít určitý procento aut nulový emise. Ale nepamatuju si to procento... :655:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97