Ale jo, připravujem turbo na 1.8 asi 140 kW, 300 Nm, pak se tam furt motaj ty různý výkonový verze těch 2.4 od 180 kW do 265 kW... otázka je, co se dostane do Evropy, což je uplně minoritní trh..CoZmo píše: Každopádně se podívej, kam se například ubírá subaru...já u nich v benzínovejch motorech žádnej vývoj směrem k výkonu atp. nevidím. Ani snahu už ne. Otb 2021 - chceme nižší spotřebu a větší kufr a tišší auto...aneb bububu, v elektru nemáme co nabídnout, nebo nechceme, ale ujíždí nám vlak...už ujel. Pevně věřím, že subaru příjde s něčím "revolučním"...ale čistě na benzín už to asi nebude.
Motoristicke zpravy
Re: Motoristicke zpravy
Re: Motoristicke zpravy
Máš pravdu. A není to jen elektronika, ale v Číně se dělá uplně všechno... naprosto všechno. Třeba veškerý součástky na motoru, odlitky, mechanické komponenty, všechno Čína, Indie. A oni to dokonce už umí líp. Obrábění, sestavy, slévárny, spojovák, advanced technologie... vše Asie. Evropa už dělá jen služby a finančnictví (západ) a montovny (východ).podvlada píše:Přestat nakupovat v Číně, ale nejen my jako koncoví spotřebitelé z aliexpressu, ale i všichni velcí výrobci elektroniky tam musí přestat nakupovat. A nejen ti. Nicméně, jsme ochotni si platit řádově dražší elektroniku, oblečení, ...?
To prostě neni jenom o tom, koupit si tričko made in CZ místo z číny...
My si třeba necháme udělat odlitky a obrobek v Číně, pak to pošlem do Evropy, tady smontujem prototypovou sestavu a posíláme to zpět do Číny na test.
Kecy ekologů jsou jen kecy z blahobytu, když šmatlaj po iPhonu a jezdí autobusem, kde 99% komponentů je vyrobených v Číně, jezdí na kole, které je vyrobené na Tajwanu, cestujou letecky po světě, kupujou bitcoin, kterej spotřebuje tolik energie, kolik neušetří nikdy všechny vyrobené Tesly na světě atd atd.
Prostě západní blahobyt byl vybudován na uhlí, ropě a oceli, na drancování přírodních zdrojů a využívání otrocké práce v levných krajinách - kde zase tím zase zvyšuje blahobyt, viz Čína, která už je světelný rok před náma...
Buďme za to rádi, zatím to funguje
Re: Motoristicke zpravy
Takze znacim si - nove STI 360kdethroned píše:
Ale jo, připravujem turbo na 1.8 asi 140 kW, 300 Nm, pak se tam furt motaj ty různý výkonový verze těch 2.4 od 180 kW do 265 kW... otázka je, co se dostane do Evropy, což je uplně minoritní trh..
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 587
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Motoristicke zpravy
Staré káry, vím, tak tuhle splolehlivou "peřinu" jsem měl, teda hezčí, než na fotkách jen s taky spolehlivým, jak jinak, motorem 1.8 benzínem. Podrobně si článek přečtu až zítra, ale srdíčko zaplesalo, bylo to mimořádně fajnové auto velké zážitky s ním...
Tyhle Hdi vydržely nesmysl a žraly minimum ropy.
https://www.garaz.cz/clanek/citroen-xan ... .seznam.cz
Tyhle Hdi vydržely nesmysl a žraly minimum ropy.
https://www.garaz.cz/clanek/citroen-xan ... .seznam.cz
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Austin
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 287
- Registrován: úte zář 18, 2018 10:55 pm
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ken Block’s New Rally Car Will Surprise You
Ahoj, nevím, zda jste si všimli, že Ken Block si koupil Fabii R5+
a byl druhý za Subaru na 100 Acre Wood Rally v USA.
Ken Block’s New Rally Car Will Surprise You
https://www.autorevue.cz/ken-block-prod ... ovy-rekord
https://www.autorevue.cz/ken-block-prod ... .seznam.cz
A naučil americké servery psát Škoda
https://www.newsy-today.com/american-ra ... -about-it/
Mj. popisuje, že je z Fabie R5+ naprosto urvaný, že je to bestie.
https://www.autoevolution.com/news/ken- ... 57798.html
https://www.guideautoweb.com/en/article ... prise-you/
česky https://auto-mania.cz/ken-block-bude-je ... -ohromila/
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DQpvzuUkqsQ[/youtube]
a byl druhý za Subaru na 100 Acre Wood Rally v USA.
Ken Block’s New Rally Car Will Surprise You
https://www.autorevue.cz/ken-block-prod ... ovy-rekord
https://www.autorevue.cz/ken-block-prod ... .seznam.cz
A naučil americké servery psát Škoda
https://www.newsy-today.com/american-ra ... -about-it/
Mj. popisuje, že je z Fabie R5+ naprosto urvaný, že je to bestie.
https://www.autoevolution.com/news/ken- ... 57798.html
https://www.guideautoweb.com/en/article ... prise-you/
česky https://auto-mania.cz/ken-block-bude-je ... -ohromila/
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DQpvzuUkqsQ[/youtube]
Re: Motoristicke zpravy
No jo, jenže co to auto má s fábií společného?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2276
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
A pořadí je správné
Odesláno z mého Nokia 7.2 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nokia 7.2 pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Že jí to reprezentuje. To bys takhle mohl napsat o kterémkoliv závodním autě.dracekvo píše:No jo, jenže co to auto má s fábií společného?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Motoristicke zpravy
Ahoj, to je přesně napsané.
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Re: Motoristicke zpravy
Hustý. Tohle mi nesmí do domu.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Motoristicke zpravy
Po tomto článku akcie Tesly spadli o 80%. /irony off
Ani 50 staníc na 10 kilometrov štvorcových situáciu nezlepší. Pomôže iba vysoký dojazd a radikálne nabíjanie, čo nebude nikdy. Elektroauto áno, ale nie z batérií.
Jazdím na Levorgu
Ani 50 staníc na 10 kilometrov štvorcových situáciu nezlepší. Pomôže iba vysoký dojazd a radikálne nabíjanie, čo nebude nikdy. Elektroauto áno, ale nie z batérií.
Jazdím na Levorgu
Subaru Levorg 2.0i ES CVT Style Crystal White Pearl
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Tak to je teda naprosto super článek !! Moc díky za sdílení !!!
Je to krásně napsaný. Krásný ženský pohled. Jak tam píše, že musíte neustále sledovat stav, neustále používat páčku rekuperace. To je přesný. Nějakýho Vaculíka to může bavit. Ale většina normálních ženskejch se na nějaký páčky vyprdne.
Je to krásně napsaný. Krásný ženský pohled. Jak tam píše, že musíte neustále sledovat stav, neustále používat páčku rekuperace. To je přesný. Nějakýho Vaculíka to může bavit. Ale většina normálních ženskejch se na nějaký páčky vyprdne.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Motoristicke zpravy
Jako majitel obou druhů paliva se musím k článku vyjádřit.
1. Paní si evidentně pro svůj účel zvolila špatné auto. Když potřebuje nahodile jezdit stovky a stovky kilometrů. A taky jestli se jí za 3 hodiny nabíjení zvedl dojezd o 13 km, tak evidentně udělala něco špatně.
Taky jsem byl prvních 14 dní po pořízení elektra nervózní, jestli dojedu, nebo nedojedu a tak jsem hypnotizoval ukazatel stavu baterie. Ale člověk se časem otrká a pak už ví, co si může dovolit.
Ale s nějakýma částma článku souhlasím. Ekologie je sporná (dle mého názoru je to nula z nuly pošla oproti spalovacímu autu) a jsou nesmyslně drahé.
2. Ale na rozdíl od této paní jsou lidé, kteří jezdí pravidelné trasy a nemají potřebu každou chvilku trajdat po všech čertech. Což jsem třeba já. S elektromobilem žiju už 3 rok, najel jsem přes 30 tis km a nepřipadám si, že bych byl nějak omezen. Prostě si jezdím do práce a zpět. Občas si zajedu někam okolo a o nic dalšího se nestarám. Přijedu domů, zapojím nabíječku a ráno mám zase auto připravené na další cestu. Neřeším nějaké pečené kuřata, zajíždění k benzínce, nehlídám servisní intervaly a výměny spotřebáků.
3. ano, aby měl elektromobil smysl, tak si člověk musí pořídit doma nabíjecí místo. Ale ono nabíjecí místo je jakákoliv 3f zásuvka. Paní k autu evidentně dostala jen základní 1f kabel, takže to pak vychází dobíjení do plna na 20 hodin. Ale né vždy se vyjede baterie úplně do mrtě. A po přípojení na 3f to nabíjí obvykle 11kWh. Což je z 0 na 100% otázka 6 hodin.
Je to prostě něco nového a jiného. Člověk se s tím musí nejdříve sžít, aby pak mohl využít potenciál této dopravy. Neříkám, že je to zářivá budoucnost. Například pro lidi z paneláku to nebude vhodné nikdy, pokud nemají vlastní garáž. A pro cestující obchoďáky, co mají velké nájezdy, to taky vhodné není. Ale pro lidi, co jezdí hlavně kolem komína a mají barák to může být zajímavá alternativa, pokud to někdy zlevní na normální ceny.
Za mě? Já jsem s elektromobilem velice spokojený, protože vím co od něj čekat, jak ho používat a nechci po něm něco, na co není vhodný. Určitě si pořídím další, až tento doslouží. A pákou rekuperace fakt pořád nekvrdlám, používám jen střední hodnotu. Staší se naučit pracovat s plynem. Brzdí to jako auto motor po uvolnění plynu, jen o něco silněji. Brzdy používám až teprve tehdy, když chci opravdu zastavit. Jinak si celou cestu vystačím jen s jedním pedálem. Což je taky dost příjemná věc.
1. Paní si evidentně pro svůj účel zvolila špatné auto. Když potřebuje nahodile jezdit stovky a stovky kilometrů. A taky jestli se jí za 3 hodiny nabíjení zvedl dojezd o 13 km, tak evidentně udělala něco špatně.
Taky jsem byl prvních 14 dní po pořízení elektra nervózní, jestli dojedu, nebo nedojedu a tak jsem hypnotizoval ukazatel stavu baterie. Ale člověk se časem otrká a pak už ví, co si může dovolit.
Ale s nějakýma částma článku souhlasím. Ekologie je sporná (dle mého názoru je to nula z nuly pošla oproti spalovacímu autu) a jsou nesmyslně drahé.
2. Ale na rozdíl od této paní jsou lidé, kteří jezdí pravidelné trasy a nemají potřebu každou chvilku trajdat po všech čertech. Což jsem třeba já. S elektromobilem žiju už 3 rok, najel jsem přes 30 tis km a nepřipadám si, že bych byl nějak omezen. Prostě si jezdím do práce a zpět. Občas si zajedu někam okolo a o nic dalšího se nestarám. Přijedu domů, zapojím nabíječku a ráno mám zase auto připravené na další cestu. Neřeším nějaké pečené kuřata, zajíždění k benzínce, nehlídám servisní intervaly a výměny spotřebáků.
3. ano, aby měl elektromobil smysl, tak si člověk musí pořídit doma nabíjecí místo. Ale ono nabíjecí místo je jakákoliv 3f zásuvka. Paní k autu evidentně dostala jen základní 1f kabel, takže to pak vychází dobíjení do plna na 20 hodin. Ale né vždy se vyjede baterie úplně do mrtě. A po přípojení na 3f to nabíjí obvykle 11kWh. Což je z 0 na 100% otázka 6 hodin.
Je to prostě něco nového a jiného. Člověk se s tím musí nejdříve sžít, aby pak mohl využít potenciál této dopravy. Neříkám, že je to zářivá budoucnost. Například pro lidi z paneláku to nebude vhodné nikdy, pokud nemají vlastní garáž. A pro cestující obchoďáky, co mají velké nájezdy, to taky vhodné není. Ale pro lidi, co jezdí hlavně kolem komína a mají barák to může být zajímavá alternativa, pokud to někdy zlevní na normální ceny.
Za mě? Já jsem s elektromobilem velice spokojený, protože vím co od něj čekat, jak ho používat a nechci po něm něco, na co není vhodný. Určitě si pořídím další, až tento doslouží. A pákou rekuperace fakt pořád nekvrdlám, používám jen střední hodnotu. Staší se naučit pracovat s plynem. Brzdí to jako auto motor po uvolnění plynu, jen o něco silněji. Brzdy používám až teprve tehdy, když chci opravdu zastavit. Jinak si celou cestu vystačím jen s jedním pedálem. Což je taky dost příjemná věc.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)