Motoristicke zpravy
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1883
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
- Jméno a příjmení: Jan Kotek
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
Slova klasika "Kolaloka - to je zákon!" lze aplikovat i na Agrofert .
Ale k té štěpce - pokud máš nízký tlak, tak si toto přečti:
http://www.osel.cz/10370-jaky-je-potenc ... svete.html
Je to sice delší, ale po přečtení ten tlak už nízký mít nebudeš.
Ale k té štěpce - pokud máš nízký tlak, tak si toto přečti:
http://www.osel.cz/10370-jaky-je-potenc ... svete.html
Je to sice delší, ale po přečtení ten tlak už nízký mít nebudeš.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Motoristicke zpravy
O nějakou ekologii už dávno nejde, je to jen byznys, který se skvěle podporuje stylem "jseš proti? Tak to ničíš planetu a fakuješ malou holku, jsi fakt frajer."
Ve chvíli, kdy zelená energie znamená "z obnovitelných zdrojů" a obnovitelné zdroje jsou třeba stromy, a protože tu je stromů málo tak se kácí jinde a vozí se sem, je něco špatně.
Ve chvíli, kdy vyprodukuješ celkově víc emisí na to, abys něco nahradil a vytvořil na konci řetězce trochu míň emisí, je něco špatně. (A je jedno, jestli jde o alternativní paliva, biosložky, elektrifikaci, nebo třeba chov masa, kdy je kvůli dotacím zvíře někde zplozeno, jinde vychováno, jinde poraženo, jinde rozbouráno, jinde zpracováno a jinde prodáno, jen aby výsledná cena byla co "nejnižší", protože jsme na ni mohli několikrát přispět. To samozřejmě ovlivňuje nejen emise přímo převozem, ale i nepřímo kvůli tomu, kolik peněz tím procesem proteklo.)
Ve chvíli, kdy tady honíme gramy CO2 u evropských osobních aut, které se na celosvětové produkci CO2 podílí jednotkami procent, možná jen promilemi; a mezitím si papaláši létají soukromými letadly, jezdí luxusními vozy a v Asii vypouští bordel do řek a moří, je něco špatně. (Celková světová produkce CO2 silniční dopravou je kolem 10 % Kolik z toho asi budou evropská osobní auta? A kdo vůbec řekl, že je CO2 nejhorší? Co oxidy dusíku?)
Před asi 10 - 15 lety se emise snížily výrazně se zavedením prvních EURO norem, to samozřejmě smysl mělo, ale teď už řešíme procenta, promile, jsme na limitech technologií... a je potřeba se soustředit na jiná odvětví a na záchranu přírody i jinými způsoby.
Průser největší je dnes to, že každej umí jenom kázat, ale zjistit důsledky ne. Ono dnešní zákonodárci (bohužel až k evropské komisi) ani nemusí. A kdyby museli, nechtěli by.
Je to jen o penězích, každej u moci se z toho chce jen napakovat a je jim jedno co bude.
Ve chvíli, kdy zelená energie znamená "z obnovitelných zdrojů" a obnovitelné zdroje jsou třeba stromy, a protože tu je stromů málo tak se kácí jinde a vozí se sem, je něco špatně.
Ve chvíli, kdy vyprodukuješ celkově víc emisí na to, abys něco nahradil a vytvořil na konci řetězce trochu míň emisí, je něco špatně. (A je jedno, jestli jde o alternativní paliva, biosložky, elektrifikaci, nebo třeba chov masa, kdy je kvůli dotacím zvíře někde zplozeno, jinde vychováno, jinde poraženo, jinde rozbouráno, jinde zpracováno a jinde prodáno, jen aby výsledná cena byla co "nejnižší", protože jsme na ni mohli několikrát přispět. To samozřejmě ovlivňuje nejen emise přímo převozem, ale i nepřímo kvůli tomu, kolik peněz tím procesem proteklo.)
Ve chvíli, kdy tady honíme gramy CO2 u evropských osobních aut, které se na celosvětové produkci CO2 podílí jednotkami procent, možná jen promilemi; a mezitím si papaláši létají soukromými letadly, jezdí luxusními vozy a v Asii vypouští bordel do řek a moří, je něco špatně. (Celková světová produkce CO2 silniční dopravou je kolem 10 % Kolik z toho asi budou evropská osobní auta? A kdo vůbec řekl, že je CO2 nejhorší? Co oxidy dusíku?)
Před asi 10 - 15 lety se emise snížily výrazně se zavedením prvních EURO norem, to samozřejmě smysl mělo, ale teď už řešíme procenta, promile, jsme na limitech technologií... a je potřeba se soustředit na jiná odvětví a na záchranu přírody i jinými způsoby.
Průser největší je dnes to, že každej umí jenom kázat, ale zjistit důsledky ne. Ono dnešní zákonodárci (bohužel až k evropské komisi) ani nemusí. A kdyby museli, nechtěli by.
Je to jen o penězích, každej u moci se z toho chce jen napakovat a je jim jedno co bude.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 590
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
Ještě jedna zajímavost k štěpce.
Mám doma na starosti pozemek cca 3 ha, plný přestárlých stromů.
Jen na údržbě pozemku, stromů a keřů každoročně vyrobím cca 12 kubíků štěpky.
Půjčuji si na to drtičku, kzerá zvládne průměr větví až 13 cm.
Přestárlé stromy, lemující pozemek po obvodu, nechávám prořezávát odbornou firmou aby někoho nezranily padající větve.
Odborná firma je jeden absolvent VŠ zemědělské, který se zamiloval v jednom semestru do stromolezectví, s kamarády.
Protože při práci každodeně vyrobí velkou hromadu větví, pořídili si stejnou drtičku a velký vlek za VW transportér, kam nadrtí skoro 5 kubíků.
Zajímavé na tom je, že mi nabízí bezplatné dodávky štěpky každý týden, protože nevědí co s ní, za likvidaci na některých sběrných dvorech by měl dokonce platit
Mám doma na starosti pozemek cca 3 ha, plný přestárlých stromů.
Jen na údržbě pozemku, stromů a keřů každoročně vyrobím cca 12 kubíků štěpky.
Půjčuji si na to drtičku, kzerá zvládne průměr větví až 13 cm.
Přestárlé stromy, lemující pozemek po obvodu, nechávám prořezávát odbornou firmou aby někoho nezranily padající větve.
Odborná firma je jeden absolvent VŠ zemědělské, který se zamiloval v jednom semestru do stromolezectví, s kamarády.
Protože při práci každodeně vyrobí velkou hromadu větví, pořídili si stejnou drtičku a velký vlek za VW transportér, kam nadrtí skoro 5 kubíků.
Zajímavé na tom je, že mi nabízí bezplatné dodávky štěpky každý týden, protože nevědí co s ní, za likvidaci na některých sběrných dvorech by měl dokonce platit
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
Re: Motoristicke zpravy
A zkoušel jsi EyeSight? Zkus ho! Já zrovna na D1 byl naprosto nadšen. A to hlavně v noci, po delší jízdě, kdy už jsem unavenej. V té chvíli k nezaplacení. Na tyhle štreky už budu brát jenom Levorga a to z tohoto důvodu.newli píše:Tak to me naopak vubec neprekvapuje. Kdyz zacne nekdo v dalce brzdit, ty jako ridic muzes zareagovat mnohemndriv nez technika, ktera zacne reagovat az, kdyz zacne zpomalovat auto pred tebou. Cim pozdejsi reakce, tim razantnejsi. Dominovy efekt uz za tretim, ctvrtem aute? Ja adaptivni tempomat na ceskych dalnicich po tydnu prestal pouzivat.
Pravda, že passat funguje "divněji", ostatní neznám
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3915
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
EyeSight je skvělý!
Adaptivní tempomat a navigaci v jízdních pruzích používám jen když já chci, ale funguje výborně, většinu času ale mám rád vše pod svou kontrolou. Ale předkolizní brzdění při detekci překážky mám zapnutou pořád.
Adaptivní tempomat a navigaci v jízdních pruzích používám jen když já chci, ale funguje výborně, většinu času ale mám rád vše pod svou kontrolou. Ale předkolizní brzdění při detekci překážky mám zapnutou pořád.
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Motoristicke zpravy
Jak píše puschpull EyeSight je skvělý, v podstatě je auto skvělé jako celek se všemi asistenty které Subaru nabízí a je fajn že se to dá skoro všechno vypnout
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Motoristicke zpravy
A jéééé, toto je zase perla, ano mluví se o tom dlouho ale přeci jenom jsem myslel že zdravý rozum zvítězí
EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí
Myslím že spousta lidí si nechá starší auto mnohem déle než zprvu zamýšlelo a celé to bude kontraproduktivní. Jsem celkem zvědavý co se z toho po čase vyklube
EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí
Myslím že spousta lidí si nechá starší auto mnohem déle než zprvu zamýšlelo a celé to bude kontraproduktivní. Jsem celkem zvědavý co se z toho po čase vyklube
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1039
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Motoristicke zpravy
EyeSight je super. Jen sledování pruhů používám pouze na dálnicích a někdy na dálnici zapínám normální tempomat - adaptivní vypínám. Zbytečně brzy přibržďuje za dojížděným vozem. Přidání plynu to ale také řeší.Lefie píše:Jak píše puschpull EyeSight je skvělý, v podstatě je auto skvělé jako celek se všemi asistenty které Subaru nabízí a je fajn že se to dá skoro všechno vypnout
Ale při delších štrekách je EyeSight k nezaplacení !
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Re: Motoristicke zpravy
...takže čtyřkola je v zatáčce pomalejší..no budu muset změnit asi uvažování
https://www.garaz.cz/clanek/omyly-a-myt ... paign=null
https://www.garaz.cz/clanek/omyly-a-myt ... paign=null
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Motoristicke zpravy
Teda, to jsou slinty. Čtyřkolka je horší, když je řidič dement. To je tedy objev.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Motoristicke zpravy
tykraso, clanek je tezka hlina :DdSubaru70 píše:...takže čtyřkola je v zatáčce pomalejší..no budu muset změnit asi uvažování
https://www.garaz.cz/clanek/omyly-a-myt ... paign=null
njn, autor ma M3 a 911 .. To je nespis takovej ten klasickej argument predevsim zadokolkaru, ze ctyrkola je na suchu nedotaciva a pro to pomalejsi, navic subo s motorem pred napravou o to vic, ale ze tohle resi aktivni mezinapravak co pripojuje/rozpojuje a tohle chovani eliminuje, o tom uz nevi ;Dd A o mokru/snehu vubec nemluvim, tam je autor komplet mimo misu.
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Motoristicke zpravy
Autor je hlavně mimo tím, že na začátku řekne, že je 4kolka k ničemu když na ní nedáš pořádný gumy, a že moderní SUV si sednou na břicho. Ekvivalent toho, že tank bez pásů nejede a tank vzhůru nohama se špatně ovládá.
Pak že 4kolka je v zatáčce horší, protože když vezmeš Octu a Octu "4x4", tak stejně obě jedou jen s předním náhonem, kdežto ta druhá s sebou táhne nepoužitej pohon jako zátěž. Takže asi stejný, jako říct, že tank blbě projíždí lesem, protože když ho naposledy táhnul jeepem na vleku, tak se nehli z místa.
Nečíst, nesdílet, neotevírat, nekomentovat...
Pak že 4kolka je v zatáčce horší, protože když vezmeš Octu a Octu "4x4", tak stejně obě jedou jen s předním náhonem, kdežto ta druhá s sebou táhne nepoužitej pohon jako zátěž. Takže asi stejný, jako říct, že tank blbě projíždí lesem, protože když ho naposledy táhnul jeepem na vleku, tak se nehli z místa.
Nečíst, nesdílet, neotevírat, nekomentovat...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Já bych zase tak kritickej a vztahovačnej nebyl. Ten člověk tam opakovaně zmiňuje vofci a jsem přesvědčen, že když píše o moderních čtyřkolkách, že myslí všechny ty Koráqy, Kokodáqy, Kodiáqy a podobný píčoviny. Tam bych vztahoval i to konstatování, že když mají čtyřkolku, jezdí rychleji a že je to nízký a snadno to sedne na břicho.
A to, že když stojí za hovno gumy, čtyřkolka nepomůže taky není žádná hovadina, ale pravda. Takže nebuďte zbytečně kritičtí.
A to, že když stojí za hovno gumy, čtyřkolka nepomůže taky není žádná hovadina, ale pravda. Takže nebuďte zbytečně kritičtí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Motoristicke zpravy
To sice hovadina není, ale nesouvisí to se čtyřkolkou
A jo, evidentně má na mysli všechny ty qáqy, kde se pohon 4x4 zapne až v průseru, v 99 % času tedy projíždíš zatáčku jen s mrtvou váhou navíc. Ale soudit dle připojitelných systémů, nízké světlé výšce a špatných pneumatik, že je 4x4 špatný? To je jak říct, že je ti doma hasičák k hovnu, protože jsi ještě doma nemusel hasit.
Edit: Ještě že ve většině Subaru máme AWD a ne 4x4
A jo, evidentně má na mysli všechny ty qáqy, kde se pohon 4x4 zapne až v průseru, v 99 % času tedy projíždíš zatáčku jen s mrtvou váhou navíc. Ale soudit dle připojitelných systémů, nízké světlé výšce a špatných pneumatik, že je 4x4 špatný? To je jak říct, že je ti doma hasičák k hovnu, protože jsi ještě doma nemusel hasit.
Edit: Ještě že ve většině Subaru máme AWD a ne 4x4
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Motoristicke zpravy
Všechny CVT Subaru nebudou lepší ani horší než haldexy. Nedělal bych z toho Subaru pohonu nějakou modlu. Ve spojení s CVT to není nic extra.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html