Motoristicke zpravy

Odpovědět
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48960
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od VDC »

No to je jednoduchý. Konzern chrlí tolik různých aut, že se do těch flotilových emisí prostě vejde. Všechny ty maloobjemový mrdky, který chrlí ty jeho masový značky, pokrejou velký motory prémiových značek. Žádná jiná automobilka není v Evropě ve stejné pozici.
Jedinej, kdo se tomu úplně malinko přibližuje, z dovozců, je Toyota, která má tu škálu širokou, ale nejvíc prodává malejch aut.
Konzern ale samozřejmě prodává v Evropě nejvíc.
Všichni ostatní, kteří sem auta dováží, mají flotilové emise vypočítávané z dovážených prodaných aut. Ale když ten objem prodaných aut je nízký, tak se do toho prostě nevejdou. To není žádná složitá logika. I ta Toyota třeba dneska branduje užitkový modely od Peugeotu, přestali dovážet Hi-Ace a prodávají nějakej Peugeot Expert jako Pro-Ace. Naftový motory do některých modelů berou od BMW.
Nikdo jinej z konkurentů, nemá tu škálu značek a škálu modelů tak širokou, jako Konzern. Takže nikdo jinej se s tím nemůže srovnat. PSA nevyrábí žádný větší auto, Renault-Nissan-Dacia-Mitsubishi taky ne,
Jedině Fiat-Chrysler, ale Amerik se tu moc neprodá a těch pár Ferrari...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od roura74 »

Je to hrozný kam to všechno spěje. Pak v přístavu nakopnou CSCL Globe a všechno je jinak. :-(
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48960
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od VDC »

roura74 píše:Je to hrozný kam to všechno spěje. Pak v přístavu nakopnou CSCL Globe a všechno je jinak.
Jsem se šel zeptat strejdy Googla, co to je CSCL Globe, abych pochopil tvůj povzdech... Už ho chápu. :-)
No a k tomu co jsem psal výše, je třeba připočíst, že v tom objemu všech značek, který Konzern chrlí je čím dál tím víc elektromrdek, který jim taky snižujou flotilové emise a mohou pak na druhé straně vyrábět velkoobjemové motory. Prostě mají pozici, kterou nikdo jinej není schopen naprosto ohrozit a oslabit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od námořník »

V přístavu je to v pohodě, tam taky musí splňovat emise. I my máme třeba v Rotterdamu kvůli emisím rychlostní limity. Jinak je otázka jestli by ekologická stopa byla nižší kdyby každej kontejner na tu vzdálenost vezl 1 náklaďák - teoreticky.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od HonzaCZ »

Taky nezapomeňte, že VW umí ty emise nejlíp ojebat. :-D
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od námořník »

Teď jsem si z nudy přečetl srovnání Octavky a i 30. Deklarovaná spotřeba o 2- 3litry podhodnocená. Auta vhodná na rovné dálnice bez zatáček. Moje zkušenost je stejná a z toho důvodu jsem si koupil Levorga :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od SCOOTER »

Byl jsem se dnes podívat na setkání Dakaru v Sosnové...musím říct co si ty kluci dovolí v kamionech to je neuvěřitelné!...
Přílohy
LIAZ
LIAZ
LIAZ
LIAZ
Tatra
Tatra
Doprovod
Doprovod
Adria Sedlčany
Adria Sedlčany
Lada Niva
Lada Niva
20180318_105550.jpg
20180318_105539.jpg
M. Macík
M. Macík
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
jkotek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1877
Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Jméno a příjmení: Jan Kotek
Bydliště: Praha

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od jkotek »

VDC píše:No to je jednoduchý. Konzern chrlí tolik různých aut, že se do těch flotilových emisí prostě vejde. Všechny ty maloobjemový mrdky, který chrlí ty jeho masový značky, pokrejou velký motory prémiových značek. Žádná jiná automobilka není v Evropě ve stejné pozici.
...
Jedině Fiat-Chrysler, ale Amerik se tu moc neprodá a těch pár Ferrari...
Ty flotové emisní limity nejsou tvrdé. Ale jejich překročení si nechává Brusel a další vlády zaplatit. Například auto s emisemi 151 g CO2/km (spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. Takže automobil takového výrobce bude ve Francii o téměř 100k Kč dražší než ten z koncernu. A tedy neprodejný.
U supersportů to navýšení ceny bude samozřejmě ještě větší, ale u nich není cena tím rozhodujícím faktorem. Ale u silnějších "normálních" vozidel ano.
Ještě připomenu, že se toto netýká Dieselgate, ale emisí sifonového plynu (CO2). Tam čarují všichni, specielní pneumatiky a provozní kapaliny, zalepování spár při testu doběhu... Asi nejvíce kreativní by MB, který pro testy zmenšil nádrž PHM na cca 20 litrů a větší je za příplatek.
Dieselgate byla o tom, že VW nechtěl Američanům přidělávat práci, nechtěl je nutit tankovat AdBlue (když už do osobáku naftu natankují jen na vybraných pumpách). A navíc prezentoval své motory jako mnohem čistší než konkurence (a proto že nepotřebují močovinu). Akorát, že to tak trochu vědomně ojebal a v USA musí emisní limity, narozdíl od Evropy, splňovat všechna vozidla, nejen ty homologační typy.
VDC píše:Pak v přístavu nakopnou CSCL Globe a všechno je jinak.
Co chceš, Hyundai nezastavíš... ;-)
Daily: Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek
Summer: Subaru Legacy 3.0R, MY2005
Obrázek
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od romull »

Tohle je možný snad jenom v Rusku 8() http://www.autoforum.cz/fascinace/rus-c ... -internetu
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
martinant
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2214
Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
Jméno a příjmení: Martin Antoš
Bydliště: Rokytnice n. Jiz.

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od martinant »

Odesláno z rozežranýho jabka.

Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22544
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od spm »

jkotek píše: Ty flotové emisní limity nejsou tvrdé. Ale jejich překročení si nechává Brusel a další vlády zaplatit. Například auto s emisemi 151 g CO2/km (spotřeba 6,3 l benzinu na 100 km) znamená zátěž 1 995 Eur (skoro 54 000 Kč) ze strany EU a třeba dalších 1 600 Eur (asi 43 000 Kč) ze strany Francie. Takže automobil takového výrobce bude ve Francii o téměř 100k Kč dražší než ten z koncernu. A tedy neprodejný.
U supersportů to navýšení ceny bude samozřejmě ještě větší, ale u nich není cena tím rozhodujícím faktorem. Ale u silnějších "normálních" vozidel ano.
Ještě připomenu, …
Já mám ještě pocit, jestli tam taky nebyl rozdíl v tom, že se na emisích v USA u osobáku úplně nerozlišuje benzina/nafta a pak má nafťák problém, když z něj oproti benzinu lítá tolik sraček navíc... Stejně mě ale tohle fascinuje. Ze sifónového plynu se můžou všichni zbláznit, dělaj flotilový emise, pokuty za to... a jako řešení se vezmou chrochtáky, ze kterých po nastartování lítá rakovina a ještě když se přijde na to, že to jedna automobilka vědomě ojebe, tak se to vyřeší tím, že při první návštěvě autorizovanýho servisu zákazníkovi dojebou auto (tedy změnímu mu SW na takový, který mu zvýší spotřebu a sníží výkon) a jede se dál... a stejně si to Das Auto zase hromada lidí koupí.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
clay
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2258
Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
Jméno a příjmení: Michal Šprachta
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
Kontaktovat uživatele:

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od clay »

Stádní chování při volbách či nákupech je zcela bez logiky, v područí marketingu. Clay

Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
jkotek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1877
Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Jméno a příjmení: Jan Kotek
Bydliště: Praha

Motoristicke zpravy

Příspěvek od jkotek »

spm píše:Já mám ještě pocit, jestli tam taky nebyl rozdíl v tom, že se na emisích v USA u osobáku úplně nerozlišuje benzina/nafta a pak má nafťák problém, když z něj oproti benzinu lítá tolik sraček navíc... Stejně mě ale tohle fascinuje. Ze sifónového plynu se můžou všichni zbláznit, dělaj flotilový emise, pokuty za to... a jako řešení se vezmou chrochtáky, ze kterých po nastartování lítá rakovina a ještě když se přijde na to, že to jedna automobilka vědomě ojebe, tak se to vyřeší tím, že při první návštěvě autorizovanýho servisu zákazníkovi dojebou auto (tedy změnímu mu SW na takový, který …
Emisní limity nemohou být stejné pro naftu a benzín, protože z každého lítá něco jiného. Tedy převážně. Například u té rakoviny je dnes starší nafta čistší než nový benzín. Než mě ukamenujete, tak vysvětlím.
Diesely mají problém s kouřivostí a proto ji emisní normy sledují a to včetně nanočástic. U benzínu tento problém nebyl, takže tam limity pro saze nejsou.
Nicméně oturbené přímovstřiky již nanosaze produkují a ne málo. Takže některé Euro6b benzíny produkují VÍCE nanosazí než je Euro5 limit pro diesely. Ale v Euro6c se to začíná řešit a brzo bude DPF i u benzínů...

Jinak celá Dieselgate je kvůli sifonovému plynu. Tlak na nízké emise CO2 > tlak na nízkou spotřebu > vyšší plnící tlaky > vyšší produkce NOx.
Podobná rovnice platí i pro benzín, tam ale díky zapalování jiskrou jsou nižší tlaky a tím i méně NOx. Ale až zavedou vznětové spalování benzínu, tak budeš tankovat močovinu i tam.
Daily: Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek
Summer: Subaru Legacy 3.0R, MY2005
Obrázek
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22544
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od spm »

No, můžou, nemůžou... v zemi, kde naftové osobáky nejsou, protože by taková blbost nikoho nenapadla, jenom nějaká helmutí automobilka se tam snaží vnutit svoje traktory, protože nic jiného vyrábět neumí, to klidně možné být může :-)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od HonzaCZ »

Tady tě nikdo nebude kamenovat. Tady každej, kdo se o to aspoň trochu zajímá, ví, že z moderních dieselů a i moderních přímovstřikovejch benzínů lítaj nanočástice sazí (~ rakovina). Zlatý hromady uhlí, co lítaj ze starých dieselů... to aspoň člověk vidí a může se tomu vyhnout...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Internet, média, foto, video“