..jojo, škoda že zrovna Micina kterou mám rád..ale dneska bohužel už je všechno takovej propletenec že jen málo značek zůstane bez vlivu jiných automobilek..Majer píše:https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
V tomhle světě už fakt není čemu věřit
Motoristicke zpravy
Re: Motoristicke zpravy
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Motoristicke zpravy
O důvod víc zůstat tam, kde jsme.
Ale mrzí mě to strašně..., nejvíc teda to, že tam figuruje ta "pinda", kvůli které už u mě před pár lety ztratil reputaci ten Nissan.
Ale mrzí mě to strašně..., nejvíc teda to, že tam figuruje ta "pinda", kvůli které už u mě před pár lety ztratil reputaci ten Nissan.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Motoristicke zpravy
.....jakmile je někde ,,pinda" dycky je s tím potíž Jiříku...Traveller píše:.....že tam figuruje ta "pinda", kvůli které už u mě před pár lety ztratil reputaci ten Nissan.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Motoristicke zpravy
No tak u Mitsu jsou dokonce tři pindy, takže to určitě bude fungovat
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Motoristicke zpravy
Viva la EU:
Český řidič kamionu dostal ve Francii pokutu. Měl příliš nízkou mzdu
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/cesky-ridic-f ... nomika_ane
Český řidič kamionu dostal ve Francii pokutu. Měl příliš nízkou mzdu
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/cesky-ridic-f ... nomika_ane
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Motoristicke zpravy
Konečně. Tak já jdu jezdit :D
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5207
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Motoristicke zpravy
Hm, zajímavé. Asi to bude ležet v žaludku nejednomu výrobci aut, obzvlášť v dnešní době...
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=417110
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=417110
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22542
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
Mně jenom hrozně fascinuje, jak se všichni chvástaj tím, že používaj ultra lehké materiály, machrujou hmotností... a přitom ve výsledku je to stejně těžší než varianta se spalovacím motorem. V tom článku taky - "Vůz je extrémně jednoduchý a lehký" - a bum ho, 1,5 tuny Já chápu, že ty baterky něco váží a jsou tam potřeba... ale proč se tím mermomocí chlubit, když není čím...
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5207
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Motoristicke zpravy
U toho pošťáka je to zrovna asi dobře, páč až tam naloží tunu a půl dopisů a balíků, tak by se to jinak zlomilo vejpůl...
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2441
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
Opravdu? Která dodávka má míň než 2 tuny? Vždyť i Lego je těžší než tahle dodávka.spm píše:Mně jenom hrozně fascinuje, jak se všichni chvástaj tím, že používaj ultra lehké materiály, machrujou hmotností... a přitom ve výsledku je to stejně těžší než varianta se spalovacím motorem. V tom článku taky - "Vůz je extrémně jednoduchý a lehký" - a bum ho, 1,5 tuny Já chápu, že ty baterky něco váží a jsou tam potřeba... ale proč se tím mermomocí chlubit, když není čím...
Mě zase zaujala cena 5000 Eur. Bych si klidně koupil na ježdění kolem komína.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22542
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
Rozměry v tom článku nevidím, ale podle fotek mi to taky nepřijde jako dodávka. Spíš jako užitkový osobák. A pokud vemu třeba Ford Transit Connect, který mi rozměrově na to přijde dosti podobný, tak z toho co jsem našel, váží asi 1450kg. U ostatních elektro aut podobně, Tesla má hodně přes dvě tuny, i3 má tuším taky 1400kg (a velikostně to odpovídá malým osobákům, které jsou dnes někde lehce přes tunu, chcípák co mám já a nemá žádné hyper odlehčené materiály má něco přes 700kg).JRJ píše: Opravdu? Která dodávka má míň než 2 tuny? Vždyť i Lego je těžší než tahle dodávka.
Jo, ta cena pokud doopravdy bude reálná, tak je hodně krásná. Asi od toho nelze očekávat jakékoliv jízdní vlastnosti, ale za ty peníze pokud se to rozjede, tak to bude úspěch
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2441
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
Hm, nevím teda v čem jezdíš, ale i stará škodárna měla 850 kg. Co já pamatuju, tak 700 kg měl jen Oltcit, t.j. vzduchem chlazený motůrek, vzadu jednoduchá tuhá náprava bez tlumičů chycená přes silentbloky, místo kol galusky chycené jen na 3 šroubech atd. Dnešní hatch-backy váží minimálně 1300 kg, vozy nižší střední třídy 1500. Nejlehčí krátkej užitkovej Transit Connect má s 1.6 ecoboostem 1570 kg a to fakt není dodávka. V článku se píše o dodávkách.
Podle toho, že už nahradili 1000 aut tipuju, že těch 5 tisíc Eur jsou reálné výrobní náklady za kus, při výrobě nevím kolik kusů, rychlostí 5000 kusů ročně.
Podle toho, že už nahradili 1000 aut tipuju, že těch 5 tisíc Eur jsou reálné výrobní náklady za kus, při výrobě nevím kolik kusů, rychlostí 5000 kusů ročně.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22542
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
Starej Swift - v podstatě sociální 2WD verze Justy II. Pravda, ve váze jsem se seknul, teď koukám do TP a je tam 835kg. Hatchback - třeba Fabia III 1.2 1129kg (podle http://skoda.katalog-automobilu.cz/auto ... -tsi-81-kw), starší měla pod 1,1. V článku o dodávkách sice píšou, nicméně to co je na tý fotce jako dodávka taky moc nevypadá - takže zase srovnávat to s klasickou skříňovou dodávkou v tomhle ohledu je taky celkem nefér...
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5207
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Motoristicke zpravy
Evidentně nejen rozjede, ale dokonce to vydrží i jezdit nějakou dobu...spm píše:Asi od toho nelze očekávat jakékoliv jízdní vlastnosti, ale za ty peníze pokud se to rozjede, tak to bude úspěch
Jízdní vlastnosti? Na co? S max. rychlostí 80 km/h a předpokládaným použitím stačí, když se to v zatáčce nepřeklopí na bok. Páč většinu času to stráví ve městě popojížděním po 200 metrech a zbytek nabíjením...
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5207
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Motoristicke zpravy
Tak já si teda myslím, že to je hodně zajímavé. Obzvlášť s přihlédnutím k ceně. Jasně, nebude to zrovna vůz na běžné cestování, ale jako užitkáč po městě to musí být super. Pokud jste pozorně četli info ohledně životnosti atd., tak pokud se budu živit rozvážením zboží nebo čehokoli po městě/okrese, těžko najdu něco výhodnějšího. Když se na to podívám očima pošty, která povětšinou nakupuje nové Transity a spočítám si jejich pořizovací cenu (3-4x vyšší) a servisní náklady, tak se to prostě nedá vůbec srovnávat. O životnosti nemluvě, protože v městském provozu ta auta dostávají totální kopr, což tuplem u dieselu není zrovna košer.
Víte, co mi to připomnělo? Znáte taková ta elektro vozítka, co bývají občas vidět na nádražích ČD? Taková věc musí být stará nejmíň 30 let a pořád to jezdí jako fík. Tohle bude něco podobného, jen samozřejmě o něco vyvinutějšího.
Víte, co mi to připomnělo? Znáte taková ta elektro vozítka, co bývají občas vidět na nádražích ČD? Taková věc musí být stará nejmíň 30 let a pořád to jezdí jako fík. Tohle bude něco podobného, jen samozřejmě o něco vyvinutějšího.