Motoristicke zpravy
Re: Motoristicke zpravy
Jo, neco jineho se tam taky dava, dokonce ve vetsim mnozstvi. Zda a jak moc to vadi netusim (pry ne). Ale cisty benzin nikde nesezenem ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Už jsem to tu zmiňoval mnohokrát; do Vervy a obecně 100 oktanovek se dává ETBE (Ethyl tert-butyl eter). Není to klasický bioethanol, ale již druhoprodukt, výrobek z oné biosložky. Tohle již nemá negativa jako biolíh, a sice především již na sebe tak neváže vlhkost a naopak má pozitiva, především to zásadně zvyšuje oktanové číslo....
Jinak to je samozřejmě prasárna, ale nic, co bychom nevěděli, že to stejně přijde. Koneckonců, už to tu mělo být, myslím, že v termínu jak na SK....No, já to (myslím tím tu E10) tankovat fakt nehodlám
Jinak to je samozřejmě prasárna, ale nic, co bychom nevěděli, že to stejně přijde. Koneckonců, už to tu mělo být, myslím, že v termínu jak na SK....No, já to (myslím tím tu E10) tankovat fakt nehodlám
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Motoristicke zpravy
Takze biopalivo druhe generace. No, ale ja bych radeji cisty benzin ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Motoristicke zpravy
Opravdu i do ostatnich 100 oktanu nez jen do vervy? Onehda sem to hledal, a u nikoho na webu jsem to psane prave nenasel, jen u vervy. Nejsem si tim padem jisty, ze to je pravidlo. ;/PeteBiggy píše:do Vervy a obecně 100 oktanovek se dává ETBE
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
Re: Motoristicke zpravy
Ano, do vsech. Staci zagoglit.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Motoristicke zpravy
Skutečně do všech.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Motoristicke zpravy
Však se podívejte na Volvo v úpravě Polestar. Taky mají jen 2.0 a vykony jsou hodně slušný. Až 240 kW . Takže asi to jde, když se chceUsername píše: je mi sympatický, že se neženou za megavýkonem. Asi ví proč. Když vidím CLA AMG-s 2.O s jedním T 421k ?! Zajímala by mě živostnost
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Re: Motoristicke zpravy
Čistý benzín má velmi nízké oktanové číslo, takže vždy se do něj musí něco přidat pro jeho zvýšení. Předpokládám tedy, že se do 100 oktanového benzínu ETBE přidávalo už dávno předtím než byly stanoveny nějaké podíly biosra*eknewli píše:Takze biopalivo druhe generace. No, ale ja bych radeji cisty benzin ...
Subaru Impreza WRX MY 2008
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
Tak dnes jsem ho prohlídl v Rakousku naživo. Tenhle je trošku ujetý, ale jinak je to parádní auto ...... https://www.testyojetin.cz/zajimavosti/ ... .sznhp.box
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Motoristicke zpravy
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Když se oprostím od toho politického provedení a výjimek, tak konečně někomu došlo, že ty emise nejsou jenom o CO2 co se dá změřit u výfuku, ale že velkým problémem je váha aut.
Auta rostou hmotnostně hodně, dává se do nich plná výbava, která se odemyká v aplikaci, vyšší hmotnost vyžaduje větší gumy, robustnější transmise, celkově tužší karosérii, větší brzdy a tím roste váha aut. Takový začarovaný kruh.
Co jsem tak pochopil, tak dneska u silnic není problém s špinavým vzduchem typu CO2 nebo NOx, ale nejvěší problém dělá polétavý prach (ten většinou pochází z brzd a z pneumatik). A taky mikrosaze, ale to zase na jinou diskuzi.
Když se oprostím od toho politického provedení a výjimek, tak konečně někomu došlo, že ty emise nejsou jenom o CO2 co se dá změřit u výfuku, ale že velkým problémem je váha aut.
Auta rostou hmotnostně hodně, dává se do nich plná výbava, která se odemyká v aplikaci, vyšší hmotnost vyžaduje větší gumy, robustnější transmise, celkově tužší karosérii, větší brzdy a tím roste váha aut. Takový začarovaný kruh.
Co jsem tak pochopil, tak dneska u silnic není problém s špinavým vzduchem typu CO2 nebo NOx, ale nejvěší problém dělá polétavý prach (ten většinou pochází z brzd a z pneumatik). A taky mikrosaze, ale to zase na jinou diskuzi.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Musím upřímně říct, že takovýhle nařízení má větší hlavu a patu, než nesmyslný emisní limity a tlak na elektromobilitu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Motoristicke zpravy
To je opět dvousečná zbraň. Co třeba takový lesák, který potřebuje něco typu L200 ke svojí práci. Nebo drobný soukromý zemědělec.
Velké těžké auta nejsou jen noblesní SUV.
Velké těžké auta nejsou jen noblesní SUV.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Motoristicke zpravy
To je věc, které se říka "kategorie" (v ČR). Jenomže tady to mrví úředníci, kteří jsou schopní Škodu Octavii zaregistrovat jako traktor. Nevím, možná ve Francii to nejde?dracekvo píše:To je opět dvousečná zbraň. Co třeba takový lesák, který potřebuje něco typu L200 ke svojí práci. Nebo drobný soukromý zemědělec.
Velké těžké auta nejsou jen noblesní SUV.
Ten lesák pak má kategorii N1. Stejně jako já
Ale již jsem to tady psal dřív - hmotnost auta je cesta, jak snížit emise, a současný způsob výpočtu emisí (kdy vstupem pro výpočet limitu CO2 je hmotnost auta) je nesmyslný. Proto se automobilky moc nehrnou do snahy auta udělat lehčí, a vůbec se nebrání tomu je naopak udělat těžší.
Jenomže v EU se o fyzice hlasuje.
Naposledy upravil(a) mirekst dne pát říj 09, 2020 10:15 am, celkem upraveno 1 x.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Tak samozřejmě, že záleží na nastavení takovýho předpisu. Ono to tam bude určitě nějak formulovaný, že když to bude na práci, tak pro to tyhle omezení neplatí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Motoristicke zpravy
Ono to nakonec bude stejně napi*u když to přijde formou zákazu, nařízení nebo nepřímo dotacemi, když se opět bude(me) snažit obcházet nebo rovnou ignorovat fyzikální zákony. Ale jo, aspoň je to cesta trochu lepším směrem než to co doteď EU předvádí s emisemi. Nicméně, pokud to zase bude jen formou "pokut", dotkne se to opět jen tý samý majoritní střední třídy. Průměrnýmu uživateli luxusního SUV to bude jedno, jestli zaplatí trochu víc, vláda si bude 8válcovými SUV jezdit taky pořád, a "odneseme" to zase jen my, plebs, a až to do nás nějakej ignorant z výše uvedených skupin narve, akorát to budem mít v tom malym hatchi rychlejc za sebou.
A SUV není kategorie, SUV je diagnóza
A SUV není kategorie, SUV je diagnóza
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!