Motoristicke zpravy

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od HonzaCZ »

Slavek_xxx píše:2 a pul litru maximalni sazba za nedovoleny pouzivani modryho majaku? Tak to si ho taky koupim
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/des ... nizky-3502
Jo už jsem o tom kolikrát uvažoval. Jen kvůli blbečkům, co jezděj bezdůvodně v levym pruhu. Dokonce myslím, že poslední změny v bodovym ohodnocení to úplně vyjmuly. Dřív to bylo snad za 1 nebo 2 body. Hlavně to neinstalovat napevno, ale jen za okno ;-D
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
saburafu
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2125
Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
Bydliště: Budějce - Vyšák
Kontaktovat uživatele:

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od saburafu »

Konečně najdu pro ten maják využití :-) :-) :-) Akorát na to chce mít taky odpovídající auto :-/ :-D
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2441
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od JRJ »

Ještě k Olcitu. S Cigošem či Romaškánym, jak jsme mu říkali, jsem nalítal cca 20 tis. km a nedám na něj dopustit. Měl svý mouchy jako tehdy všechny auta krom importů z Německa, Švédska nebo Japonska, kterých bylo jako šafránu a drahý. První výhodou Oltcitu bylo, že člověk nemusel vstávat ve dvě ráno, aby se postavil do fronty před Mototechnou, kde se zapsal do pořadníku na Škodovku, kterou v lepším případě dostal za rok. Frajery co nakupovaly v Tuzexu na bony z montáže v Alžíru a podobnejch dírách nepočítám. Druhá výhoda byla cena. Třetí, praktický kufr, kam jsem naskádal velkej pevnej hlubokej kočárek (ne takovou měkkou a malou jebku jako dneska), do korbičky opět na dnešní poměry velkou dětskou vaničku a do ní a kolem kočárku všechny potřebný krámy pro celou rodinu. Motor, když se vytočil tak jel, na rovince i 140, na D1 přes vysočinu do kopců udržel i 120, což při rychlostním limitu 110 stačilo. Famózní byl ve městě, kde díky své lehkosti (750 kg) měl rychlé rozjezdy. Rozodně rychlejší než moderní výkřik té doby tunový Favorit.

Hlavní nevýhodou bylo naprosto tuhé maticové řízení. Další pak práce se sytičem, který šel vytáhnut taky ztuha a jedné tuhé zimy mi zůstal čudlík v ruce. Spojka byla taky tuhá a vrtošivá. Pokud člověk chtěl, aby to jelo byla spotřeba 9 l /100 km plus 1 l oleje na 5 tis. km. Olej nikudy nesákl, musel se tedy spalovat s benzínem ve válcích. Největší opruz bylo, že cca každých 5 tis. km bylo potřeba vyčistit a seřídit karburátor. A poslední nevýhodou, na kterou si vzpomenu byly úzký klouzavý gumy, který se mu staly osudnými. R.I.P.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od newli »

Nevim, zda to patri zrovna sem, ale prislo mi to relativne fer shrnuti - ani nadsene, ani extremne negativni

http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... st-review/
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od emve »

newli píše:Nevim, zda to patri zrovna sem, ale prislo mi to relativne fer shrnuti - ani nadsene, ani extremne negativni

http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... st-review/
Dokonalé shrnutí STI 2015. Tyto věty mi přijdou, jako bych je psal sám.

Worst thing is the ride. This latest WRX is the stiffest yet, but it’s sprung so firmly it makes a lot of supercars feel luxuriously compliant. Likewise the low-rev grunt – this engine really comes alive in the top 2000rpm of its rev range, but in traffic at lower speeds the response is laggy and often frustrating. The clutch can be tricky and the gearchange is notchy. Overall then, the WRX is a compromise – you get the occasional amazing drive and loads of charisma, but with a daily downside in terms of refinement and comfort.

Ještě bych doplnil myšlenku, že STI 2015 je auto z 90. let se vším pozitivním i negativním a je to kompletní.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
kwt2000
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1290
Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
Jméno a příjmení: Petr Jelínek
Bydliště: Rudolec u Sokolova

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od kwt2000 »

OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE

PONTIAC FIREBIRD - minulost ::-(((
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2230
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Subaru prodalo 847 aut 1-10/2016

Příspěvek od Levap »

Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Uživatelský avatar
saburafu
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2125
Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
Bydliště: Budějce - Vyšák
Kontaktovat uživatele:

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od saburafu »

Že by se z akumulátorů přešlo na kondíky? 8() 8-? Ukáže čas, ale třeba to bude trefa do černého.

https://www.novinky.cz/auto/422999-zapo ... atory.html
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od spm »

Bych řekl, že se to objeví spíše jenom v EV (v Číně teda snad už jezdí nějaký autobus na superkondezátor - má nabíječku v každé zastávce). Ono třeba i pro UPSky se dnes dělají kondenzátorové banky, ale jednak proti baterkám je to stále dost drahé (tady se dá operovat tím, že to narozdíl od akumulátorů vydrží a nemusí se měnit, ale u normálního aku do auta, který beztak vydrží 5+ let to není příliš argument) a navíc mám pocit, že většina z nich trpí tou horší vlastností, že se nějak ne úplně zrovna málo samovybíjí... což pro startování normálního auta, které týden někde stojí, bude dost problém :-) Nicméně pro EV to má celkem zásadní výhodu tím, že se to dá fakt rychle nabíjet - takže při rekuperaci se ta energie narve do kondíku a nezmizí jí většina, jako u dnešních (protože do baterek se to musí nabíjet přecejenom nějak kontrolovaně).
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od draconis »

spm píše:což pro startování normálního auta, které týden někde stojí, bude dost problém
Stojí v garáži, připojené na elektriku. To je prozatím nutný koncept téměř všech elektrovehiklů současnosti - přes noc dobít, přes den jezdit. Asi to tak bude do budoucna u většiny, když bude auto delší dobu stát - nějaký udržovací režim napájení.
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od spm »

Jo, u EV to smysl dává, pač to auto stejně jinak moc nepojede. Ale nedává to moc smysl jako náhrada akumulátoru pro auta se spalovacím motorem, protože je daleko menší oser jednou za ~5 let vyměnit akumulátor, než to připojovat k zásuvce pokaždý, když to bude stát déle jak den :-D

Ale jinak tohle mi přijde zrovna jako jeden z těch důvodů, proč to podle mě s rozšířením EV nebude tak dramatické - když člověk má tu garáž, tak fajn. Ale existuje dost lidí, co tu garáž (a teda ani šanci to nabít) nemají - v podstatě jsou vůbec rádi, že to alespoň někam zaparkují. A skoro bych i řekl, že jich bude většina...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od dethroned »

http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_t ... _hires.jpg

se mě líbí, jak všichni najednou používají pětiúhelníkové masky. to znamená, že moje lego bylo moderní již v roce 2004 :-D
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2441
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od JRJ »

Kde prodávali špatný benzin a naftu? Nový přehled pokut od ČOI

Ze značkových jen Benzina, a hned dvakrát. Jinak samé no-name. :-/

https://zpravy.aktualne.cz/finance/naku ... m=carousel
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od Subaru4ever »

Díky diskusi na Autíčkáři jsem "objevil" tohle fantastické vozidlo: Korres P4. Je to vážně nádherný kus engineeringu [RESPECT] . A navíc dokonalé univerzální auto ,,,,| (*_^) |,,,,
https://youtu.be/yIApK8BB2nY
http://www.korresproject.gr/

Myslím, že máte s Forestry ještě co dělat, než je takhle vyladíte [IRONIE]
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Motoristicke zpravy

Příspěvek od sima »

Nevěděl jsem kam to dát,tak sem...
Je to člen subaruclubu,dával tam na tohle odkaz,NAŠTĚSTÍ jsou všichni v pořádku!!!Snad nevadí,když to tu vložím???
http://hasici-zarosice.cz/5-2017-doprav ... teni-osob/
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Internet, média, foto, video“