IAA 2011
IAA 2011
Tak jsem se konečně vypravil na nějaký světový autosalon, tj. na letošní IAA ve Frankfurtu (dvě návštěvy AMI v Lipsku před pár lety do kategorie "světový" nespadaly). V neděli odpoledne tam (cesta nic moc, na dálnici schytaný šutr do okna - ne na mém autě, jelo se kamarádovou 530d, pak 100 km před Frankfurtem "stau", nejbližší exit 10 km, pak na okreskách taky narváno), ubytování na hotelu, poté do města do hospody na večeři, ráno v pondělí na autosalon a navečer cesta domů (při cestovní rychlosti okolo 200 km/h a prázdné dálnici to zpátky utíkalo rychle). Přestože šlo o všední den, byla tam spousta lidí, hlavně v expozicích velké německé trojky, které byly fakt zajímavé. Subaru mělo prezentaci prostší, ale pro mě samozřejmě zajímavou. 1x WRX STi s pravostranným řízením - kus, se kterým Tommi Mäkinen zajel rekordní jízdu na Nordschleife (viz známé video na Youtube), 1x WRX STi "Individual" v hnědé metle s bílými prvky (byl to polep, auto bylo podle podběhů jinak černé) a se světlou kůží uvnitř, nové XV, znovu průsvitný RWD concept (byl už na jaře v Ženevě) a dál spousta hajných, Legáčů a Otíků. Postupně přidám pár fotek.
Naposledy upravil(a) SLegacy dne čtv zář 22, 2011 11:22 pm, celkem upraveno 1 x.
ex - Subaru Legacy 2.0R SW Comfort Edition, MY2006 (2.0R 16V, 2x DOHC, EJ20, 121 kW, 187 N.m, 5MT)
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
Re: IAA 2011
Pokračování...
ex - Subaru Legacy 2.0R SW Comfort Edition, MY2006 (2.0R 16V, 2x DOHC, EJ20, 121 kW, 187 N.m, 5MT)
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
Re: IAA 2011
Pár dalších fotek... Pokud by "nesubarové" fotky vadily, klidně je může někdo s admin-oprávněním smáznout.
Naposledy upravil(a) SLegacy dne čtv zář 22, 2011 11:33 pm, celkem upraveno 1 x.
ex - Subaru Legacy 2.0R SW Comfort Edition, MY2006 (2.0R 16V, 2x DOHC, EJ20, 121 kW, 187 N.m, 5MT)
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
Re: IAA 2011
Nová Schade Rapid:
ex - Subaru Legacy 2.0R SW Comfort Edition, MY2006 (2.0R 16V, 2x DOHC, EJ20, 121 kW, 187 N.m, 5MT)
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
Re: IAA 2011
Tohle byla brutalita:
ex - Subaru Legacy 2.0R SW Comfort Edition, MY2006 (2.0R 16V, 2x DOHC, EJ20, 121 kW, 187 N.m, 5MT)
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: IAA 2011
určitě to nikomu vadit nebude, moc pěkný fotky :supeer:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Re: IAA 2011
Korejci mě dost překvapili, takové Rio nebo i30 si dají Fabii k snídani, jak motory, tak především výbavou. Pokud jde o Hyundai i40, až na tu motorově chudou nabídku je to taky velké překvapení, Mondeo a Passat se asi zatím bát nemusejí, ale už jsou Korejci na dostřel. Jinak leccos prozrazovaly počty lidí u jednotlivých automobilek, u zn. Hyundai a Kia narváno, naopak u tradičních japonských výrobců jako Honda, Nissan, Mitsubishi a částečně i Toyota bylo liduprázdno a ta produkce, co tam byla vystavená (hlavně od Hondy, Nissanu a Mitsubishi) - to byl hodně smutný pohled. Kde je doba, kdy se vyráběly auta jako Prelude, Primera GT, Lancer Evo apod. ?
ex - Subaru Legacy 2.0R SW Comfort Edition, MY2006 (2.0R 16V, 2x DOHC, EJ20, 121 kW, 187 N.m, 5MT)
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
Re: IAA 2011
OK, díky, tak ještě závěrem nějaký mix.tango píše:určitě to nikomu vadit nebude, moc pěkný fotky :supeer:
ex - Subaru Legacy 2.0R SW Comfort Edition, MY2006 (2.0R 16V, 2x DOHC, EJ20, 121 kW, 187 N.m, 5MT)
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
Re: IAA 2011
.
ex - Subaru Legacy 2.0R SW Comfort Edition, MY2006 (2.0R 16V, 2x DOHC, EJ20, 121 kW, 187 N.m, 5MT)
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
Re: IAA 2011
Já jsem tam byl v sobotu a byla to tragédie. Totálně narváno, neustálý pomalý proud
lidí jako při pouti do Mekky. V halách nedýchatelný vzduch, příšerné vedro od reflektorů
nad stánky, rozjívený turecký fakani, který okupovaly všechny auta. Byla chyba tam jet
ve dnech pro veřejnost. Příště pojedu ve dnech pro odbornou veřejnost, jinak to nemá
smysl...
Jinak celkový dojem z aut je dost tristní. Všude chrastící levné plasty a to dokonce i
u drahých kár jako Grand Cherokee. Design interiérů je spíše sebeprezentací designérů,
než nějaký promyšlený a útulný prostor pro lidi. Všechno jednorázová spotřebka,
kvalita zpracování mizerná. Ty auta po týdnu na výstavě většinou vypadala jako kdyby
měla najeto 150.000km. Nakonec jsem už vypouštěl auta a chodil jen po stánkách
výrobců autodílů, kde se dala vidět pěkně prezentovaná technika (řezy převodovkou, apod...)
Úroveň stánků taky bídná - bez nápadů, připomínající klasický prodejní showroom, málo
místa jak na parkovišti před Lidlem. Ale jinak to měli němci dobře organizované, perfektně
zajištěné navádění na parkoviště (netřeba ani navigaci), kyvadlová doprava na výstaviště
a ceny vcelku vstřícné. Vlezné 15,-EUR, parkovné 9,-EUR, najíst se dalo do 5,-EUR. Jen
jsme měli s kolegama problém, že náš hotel ležel v Umweltzóně a my neměli to zelené
Kainovo znamení na skle, takže jsme si pojezdili S-Bahnem s místní spodinou (po setmění jsme
byli jediný běloši v MHD).
Když to srovnám s Ženevou, tak IAA byl o dvě třídy níž...
Fotky nemám žádný, protože se nadalo fotit - jak člověk odstoupil od auta, tak se za ním
zavřel proud lidí...
lidí jako při pouti do Mekky. V halách nedýchatelný vzduch, příšerné vedro od reflektorů
nad stánky, rozjívený turecký fakani, který okupovaly všechny auta. Byla chyba tam jet
ve dnech pro veřejnost. Příště pojedu ve dnech pro odbornou veřejnost, jinak to nemá
smysl...
Jinak celkový dojem z aut je dost tristní. Všude chrastící levné plasty a to dokonce i
u drahých kár jako Grand Cherokee. Design interiérů je spíše sebeprezentací designérů,
než nějaký promyšlený a útulný prostor pro lidi. Všechno jednorázová spotřebka,
kvalita zpracování mizerná. Ty auta po týdnu na výstavě většinou vypadala jako kdyby
měla najeto 150.000km. Nakonec jsem už vypouštěl auta a chodil jen po stánkách
výrobců autodílů, kde se dala vidět pěkně prezentovaná technika (řezy převodovkou, apod...)
Úroveň stánků taky bídná - bez nápadů, připomínající klasický prodejní showroom, málo
místa jak na parkovišti před Lidlem. Ale jinak to měli němci dobře organizované, perfektně
zajištěné navádění na parkoviště (netřeba ani navigaci), kyvadlová doprava na výstaviště
a ceny vcelku vstřícné. Vlezné 15,-EUR, parkovné 9,-EUR, najíst se dalo do 5,-EUR. Jen
jsme měli s kolegama problém, že náš hotel ležel v Umweltzóně a my neměli to zelené
Kainovo znamení na skle, takže jsme si pojezdili S-Bahnem s místní spodinou (po setmění jsme
byli jediný běloši v MHD).
Když to srovnám s Ženevou, tak IAA byl o dvě třídy níž...
Fotky nemám žádný, protože se nadalo fotit - jak člověk odstoupil od auta, tak se za ním
zavřel proud lidí...
Re: IAA 2011
RallyCAD: No tomu jsme se chtěli vyhnout, proto jsme zavrhli víkend a šli jsme tam schválně až ve všední den, to tam bylo volněji a vstupné bylo o 2 EUR levnější (ne že by teda právě tohle hrálo nějakou roli). Jít tam v novinářské dny by bylo samozřejmě mnohem lepší, ale jak to udělat, když novinář nejsem...? Na Umweltzone jsem si vzpomněl až v neděli, to už se nálepka nedala nikde sehnat, riskli jsme to bez ní, přijeli jsme už za tmy, tak to nebylo vidět, přes noc auto bylo na hotelovém parkovišti ve dvoře, pak jsme přejeli a zaparkovali na takové rozestavěné ploše poblíž West Tor, kde byla jen hotová ulice a jinak nic, a v pondělí navečer zase odjeli, naštěstí si nás nikdo nevšímal, řada aut taky plaketu neměla a to i místních. Policajti si nás všímali až cestou zpátky, kdy nás stáhli u Chemnitz z dálnice, protože jsme jim byli podezřelí díky noční době a české SPZ, a chtěli nás proťuknout, ale když jsme řekli, že jedeme z IAA a v kufru viděli reklamní předměty, tak se omluvili a hned nás nechali zase jet. Jinak souhlas, z řady vystavených aut jsem taky neměl moc dobrý pocit.
ex - Subaru Legacy 2.0R SW Comfort Edition, MY2006 (2.0R 16V, 2x DOHC, EJ20, 121 kW, 187 N.m, 5MT)
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
Re: IAA 2011
No já nemyslel ani tak novinářské dny, ale dny pro odbornou veřejnost...
Nevím to jistě, ale možná by stačila včasná registrace jako nějaká
automotive firma a pak by to mělo jít.
Mě to platila jedna firma, takže jsem si nemohl moc vybírat čas a nevícuž
nemám žádné volno, takže jsem musel vzdít zavděk tím víkendem.
Všimnul sis, kolik tam bylo čechů?
Tam se ani nedalo mluvit sprostě, protože ti každej druhej rozuměl:)
Nevím to jistě, ale možná by stačila včasná registrace jako nějaká
automotive firma a pak by to mělo jít.
Mě to platila jedna firma, takže jsem si nemohl moc vybírat čas a nevícuž
nemám žádné volno, takže jsem musel vzdít zavděk tím víkendem.
Všimnul sis, kolik tam bylo čechů?
Tam se ani nedalo mluvit sprostě, protože ti každej druhej rozuměl:)
Re: IAA 2011
Jo, to jsem zapomněl napsat, naprostá pravda, Čechů strašně moc. Jo a když si zpětně promítám, jak jsme tam s kamarády komentovali ty vytuněný slečny pózující u aut, doufám, že to nebyly Češky a nerozuměly nám ::-DD:RallyCAD píše:Všimnul sis, kolik tam bylo čechů?
Tam se ani nedalo mluvit sprostě, protože ti každej druhej rozuměl:)
ex - Subaru Legacy 2.0R SW Comfort Edition, MY2006 (2.0R 16V, 2x DOHC, EJ20, 121 kW, 187 N.m, 5MT)
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
BMW 530xd (E61), Bj. 2006 (170 kW, 500 N.m, 6MT)
Kawasaki W650
- alky
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: úte srp 11, 2009 12:00 am
- Bydliště: býv. voj. výcvk. p. Ralsko
Re: IAA 2011
Konečně pořádný fotky a "reportáž", co píšou v novinách, z toho je mi na :725:
Clověk se dozvěděl, že u mercedesu je los, ale tim to skončili, pitomci jedni.
Díkes :pr:
Clověk se dozvěděl, že u mercedesu je los, ale tim to skončili, pitomci jedni.
Díkes :pr:
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 186
- Registrován: stř črc 20, 2011 7:31 pm
- Jméno a příjmení: Jiří Vokurka
- Bydliště: Jihočeský kraj
Re: IAA 2011
Plně souhlasím se vším výše napsaným. Vrátil jsem se dnes lehce po půlnoci, díky několika "stau zone" :725:
Jinak můj poznatek - stánek Subaru byl dle mého hodně bídný a slečny, vcelku hezké, věděli o autech jen to co měli napsáno na papíře, ale naprosto tomu nerozuměli a žádnýho chlapíka od Subaru jsem u stánku nepotkal :713:
Suveréně nejlepší stánek mělo Audi, to co tam postavili za cca 20 dnů byla opravdu paráda, viz. video na youtube Audi Halle Frankfurt.
Je vidět, že nešetří a investují i do reklamy neskutečný prachy :670:
Fotky bohužel nemám, jelikož mi umřel foťák a kolega je ještě nezpracoval :839:
Jinak můj poznatek - stánek Subaru byl dle mého hodně bídný a slečny, vcelku hezké, věděli o autech jen to co měli napsáno na papíře, ale naprosto tomu nerozuměli a žádnýho chlapíka od Subaru jsem u stánku nepotkal :713:
Suveréně nejlepší stánek mělo Audi, to co tam postavili za cca 20 dnů byla opravdu paráda, viz. video na youtube Audi Halle Frankfurt.
Je vidět, že nešetří a investují i do reklamy neskutečný prachy :670:
Fotky bohužel nemám, jelikož mi umřel foťák a kolega je ještě nezpracoval :839:
SUBARU Legacy sedan 3.0R Comfort MY 2006
ex. Subaru Impreza 2.0D MY09 Executive Sport Edition
ex. Subaru Impreza 2.0D MY09 Executive Sport Edition