Telefonování v autě
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19062
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Telefonování v autě
jo da ... delal jsem to (9200) ... nasel jsem to v goooglu v navodu k hf (uz davno)
Odesláno pomocí Tapatalk
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Telefonování v autě
Marku bacha. Strohý => Spartánský. Sparťanským interiérem bys mohl na Ostravsku někoho pěkně nasrat...mari75 píše: Ten Kenwood aspoň nějak vypadá, vylepšuje ten sparťanský interiér.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Telefonování v autě
Jó,ty vogo, Tome ! Bylo to psáno v práci z mobilu, aspoň že ne s velkým s ! Snad bych tady nikoho nenaštval, třeba můj děda byl zrovna sparťanVDC píše:
Marku bacha. Strohý => Spartánský. Sparťanským interiérem bys mohl na Ostravsku někoho pěkně nasrat...
Naposledy upravil(a) mari75 dne pát říj 26, 2018 8:20 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Telefonování v autě
No hele nikdy nevíš.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Telefonování v autě
To je faktVDC píše:No hele nikdy nevíš.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Telefonování v autě
Ahoj Petře,draconis píše:Dodnes nechápu, co na těch OEM všichni mají... Chápu to u aut typu BMW, Volvo, LR apod. kde to i u starších jako celek nějak vypadá. Ale vzhledem k dělnickému interiéru SG se mi to jeví - jak to říct - tak nějak neadekvátní, zbytečné a odpovídající věku vozu => těžce zastaralé. Ale to je každého věc a netvrdím, že můj názor je jediný správný...
Kdyžtak sem nahoď link na to cosi čínského, cos vybral a můžeme to zhodnotit. Třeba to překvapí, ale asi ne...
jelikož tomu fakt nerozumím, tak Ti tady dávám link stránky z Číny, je to od dvaceti dolarů a níž. Jak budeš mít čas a chuť, mohl bys to, prosím Tě, prolítnout ? Třeba tam podle psaných parametrů najdeš něco použitelného -aspoň papírově !
Měj se fajn a díky. Marek
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5208
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Telefonování v autě
Link nikde nevidímmari75 píše:tady dávám link stránky z Číny
V menu je možnost Factory Reset nebo jestli to mají přeložené, tak něco jako Obnovit výchozí nastavení.Mira píše:Dá se Parott nějak zresetovat?
V závislosti na modelu, řady MKI bývají v pohodě, ale třeba u řady CK3xxx dost často odcházejí jednotky a chová se to podobně, jak popisuješ. U MKI se dá taky jednoduše přes USB aktualizovat FW, za zkoušku to stojí. U CK3xxx to jde taky, ale jen přes BT např. z notebooku anebo se musí rozebrat interiér, vykuchat jednotku Parrotu a tu pak přeflashovat přes speciální kabel přes USB. Takto se mi povedlo zákazníkům zachránit už asi 20 jednotek, které byly jinak zcela mrtvé a nereagovaly.
Jinak klasika co zkusit vždy a u všeho je:
- Vypnout HF (zapalování)
- Na telefonu zrušit párování a vymazat BT zařízení z paměti
- Vypnout BT na telefonu
- Zapnout HF sadu (zapalování)
- Zrušit párování a vymazat telefon z paměti HF sady
- Vypnout HF sadu (zapalování)
- Napárovat vše znovu
Dost často se také setkávám s tím, že je HF sada chybně zapojená. Ve výchozím stavu je totiž na kabeláži většiny HF sad oproti standardu přehozené stálé a spínané napětí (+12V). Což např. u koncernu (a pár dalších, povětšinou starších Francouzů) funguje, protože ti to mají taky opačně, ostatní auta ale ne. Stálé napětí slouží k udržení nastavení a paměti, spínané pak pro vlastní napájení a zapnutí/vypnutí HF. Dost často se to pak chová, jak popisuješ - chce se to pořád dokola znovu párovat a také si to nepodrží hovor při vypnutí zapalování. Pozná se jednoduše - pokud vypnu zapalování, HF nesmí hned "natvrdo" zhasnout, ale displej musí ještě chvilku svítit a pokud není aktivní hovor, napíše "Nashledanou" a až potom se korektně vypne. Pokud zhasne hned, je to špatně zapojené (nicméně i tak to v závislosti na okolnostech mohlo nějakou dobu fungovat). Dá se říct, že 8 z 10 Parrotů, které mi sem přijedou jako problematické a byly instalované jinde, je takto špatně zapojených. Pokud by to byl ten případ, není nutné to přepinovávat v ISO konektoru, ale v kabeláži Parrotu jsou na červeném a žlutém vodiči stálého a spínaného napětí (+12V) plastová pojistková pouzdra s 5A skleněnými trubičkovými pojistkami. Stačí se tak dostat k tomuto svazku a prostě jen přehodit "čepičky" pouzder mezi sebou (jsou na plast. bajonet), čímž jednoduše přehodíte žlutý a červený kabel mezi sebou => tím prohodíte pozice těchto vodičů v ISO konektoru bez nutnosti se s tím nějak složitě babrat a většinou je to nejsnáze přístupné, páč to bývá někde hned v blízkosti rádia.
Re: Telefonování v autě
Petře,promiň. To je tak,když se dělá tisíc věcí najednou a myslí se u toho na dalších jiných věcí . https://www.aliexpress.com/w/wholesale- ... axPrice=20
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5208
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Telefonování v autě
Možná, ale určitě je to z bláta do louže. OEM i u mnohem dražších vozů (nejen u Subaru) = spodní lajna produkce dělaná výhradně na cenu , nikoli funkčnost a prodaná za cca 5-10x vyšší cenu oproti aftermarketu. Tak to prostě je.Mira píše:A rozdíl mezi 1-din a 2-din rádiem v SG je velmi výrazný
A opravdu bez výjimky značky - kdo měl tu čest např. s Bose u Audi - aktivní audiosystém za příplatek >100 000 Kč. Všichni nad tím onanují, jak je to super. S muzikou za 30 000 Kč v aftermarketu se to nedá srovnávat...
A mimochodem nedávno jsem měl na instalaci základní verzi Ford Transit z roku asi 2010 nebo 2011 a bylo tam kazetové autorádio. U žabožroutské produkce je to taky vtipné, jejich RD3 a RD4 rádia najdete napříč nejrůznějšími modely cca od r. 2002 až do r. 2014. Stále stejné šuntové zastaralé rádio...
Jak s tím prodejci různě šachují je vidět i třeba u překombinované X5 - audio je poslepované z komponentů Alpine, Becker a Clarion...
Problém je akorát u novějších aut, kde je vše už natolik integrované a propojené, že je velice obtížné a nákladné, někdy dokonce nemožné použít něco jiného než originál. Takže tam to pak smysl má to zachovat...
No vidíš, já si tam přendal před prodejem Ochcávky Alpine a to auto začalo hrát docela rozumně.Mira píše:Ta palubní deska vypadá o míli dál. Velký rozdíl a to i v kvalitě, hraje úplně jinde. To 1-din bylo na svou dobu fakt hroznej krám z muzea
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10645
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Telefonování v autě
Mám FM modulátor jako přhrávač MP3, ale v Brně se mi nepodařilo naladit "čistou" volnou frekvenci kde by tp nebylo něčim rušený. I mimo město abys furt hledal, kde bude ten přenos bez rušení. Ale možná mám jen nějakej lacinej krám co má slabej výkon, nebo má rádio tak blbou citlivost.
A díkym Drakoušovy za návod, strejda google to taky říká. Prostě to ukazuje plnou paměť a to bude asi tim napájením.
A díkym Drakoušovy za návod, strejda google to taky říká. Prostě to ukazuje plnou paměť a to bude asi tim napájením.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5208
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Telefonování v autě
FM transmitter je už z principu věc, která je prakticky nepoužitelná. Neustálá nutnost přelaďování, špatná kvalita zvuku, nepohodlné ovládání... No taky je to prostě nejlevnější řešení, že...
Max. vysílací výkon transmitterů je daný předpisy v rámci EU, takže ten bývá stejný pro všechny (levnější i dražší). U některých lze přepnout na silnější, většinou nějakým neoficiálním tajným dvojhmatem, mívaly to třeba Emgetony... Ale už z principu to bude fungovat vždycky blbě.
Jinak ohledně toho Parrotu - pokud to ukazuje plnou paměť, zkus se podívat do seznamu napárovaných přístrojů. Pokud tam je opravdu plno, je to jasné. Pokud tam není nic nebo třeba jeden či dva telefony a přesto hlásí plnou paměť, bude to nejspíš jednotkou. Tohle typicky dělaly právě Parroty řady CK3xxx, přeflashování přes USB většinou pomůže.
Co říká Google nevím, věřím svým zkušenostem...
Max. vysílací výkon transmitterů je daný předpisy v rámci EU, takže ten bývá stejný pro všechny (levnější i dražší). U některých lze přepnout na silnější, většinou nějakým neoficiálním tajným dvojhmatem, mívaly to třeba Emgetony... Ale už z principu to bude fungovat vždycky blbě.
Jinak ohledně toho Parrotu - pokud to ukazuje plnou paměť, zkus se podívat do seznamu napárovaných přístrojů. Pokud tam je opravdu plno, je to jasné. Pokud tam není nic nebo třeba jeden či dva telefony a přesto hlásí plnou paměť, bude to nejspíš jednotkou. Tohle typicky dělaly právě Parroty řady CK3xxx, přeflashování přes USB většinou pomůže.
Co říká Google nevím, věřím svým zkušenostem...
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10645
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Telefonování v autě
Tydle věci jsou pro mne trošku složitější, tak jsem nahlídnul třeba sem https://blog.kerpof.net/mobil/novy-firm ... ot-ck3100/
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5208
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Telefonování v autě
Článek z r. 2010...
Jednoduše, do PC se nainstaluje "Parrot Software Update Tool", v něm si vybereš adekvátní sadu a jazyk a je v něm možnost stáhnout aktuální verzi FW. Víceméně Tě pak SW provede instalací. Nebo to svěř někomu v okolí, kdo se Parroty zabývá. My si to účtujeme 300 Kč bez nutnosti demontáže jednotky, nicméně většina Parrot klubů nasadila cenu vyšší. Takže záleží, jestli se Ti vyplatí se s tím babrat nebo to nechat někomu udělat. Já bych ale osobně tedy začal tím resetováním do výchozího nastavení a opětovným napárováním od začátku, jak jsem popisoval výše. Až pak zkoušet šachovat s FW.
Jednoduše, do PC se nainstaluje "Parrot Software Update Tool", v něm si vybereš adekvátní sadu a jazyk a je v něm možnost stáhnout aktuální verzi FW. Víceméně Tě pak SW provede instalací. Nebo to svěř někomu v okolí, kdo se Parroty zabývá. My si to účtujeme 300 Kč bez nutnosti demontáže jednotky, nicméně většina Parrot klubů nasadila cenu vyšší. Takže záleží, jestli se Ti vyplatí se s tím babrat nebo to nechat někomu udělat. Já bych ale osobně tedy začal tím resetováním do výchozího nastavení a opětovným napárováním od začátku, jak jsem popisoval výše. Až pak zkoušet šachovat s FW.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10645
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Telefonování v autě
Ten článek věkem odpovídá tomu zařízení. Strašně to letí.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Telefonování v autě
Zase psal, že to dobře hraje. To Spartu vylučuje...VDC píše:
Marku bacha. Strohý => Spartánský. Sparťanským interiérem bys mohl na Ostravsku někoho pěkně nasrat...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´