První dojmy s H6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kofilka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1257
Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
Bydliště: Rousínov
Kontaktovat uživatele:

První dojmy s H6

Příspěvek od Kofilka »

Prve sem se chtěl rozepsat protože mi dneska volal jeden kolega jakej je rozdíl mezi 2,5 a 3,0. Řekl bych to asi takhle:

:657: :-) :845: :811: :supeer: :banana: :banana: :winner: :winner: :wink: :-) ::-DD: ::-DDD: :657: :love:
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo :-); 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
zdenal-awd
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 261
Registrován: pát čer 10, 2011 4:43 pm
Jméno a příjmení: Zdenek Vavra

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od zdenal-awd »

Z vlastní čerstvé zkušenosti mohu jen dodat :657: :657: stručné jasné a stoprocentně pravdivé hodnocení :657: :657:
Subaru Outback 3.0H6 154kw+LPG 280 000km voňavka
Subaru Legacy 2.5l 121kw 2005 210 000km
Subaru Outback 3.0H6 154kw 2003+LPG 580 00km část bude jezdit u předsedy
Subaru Outback 3.0H6 154kw 2001 316 000km ex. na orgány
Legacy Turbo Combi Limited 147kw 1994 236 000km stále v kompletní rekonstrukci
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3126
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od Albi »

mé dojmy (svezení se SpecB)?
je to fajn ale chce to přesednout z 1.2HTP :845:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
UhnakXTi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 01, 2012 10:52 am

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od UhnakXTi »

::-DD: :657:
Naposledy upravil(a) UhnakXTi dne čtv srp 23, 2012 8:02 am, celkem upraveno 1 x.
FXTi MT6 400PS
UhnakXTi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 01, 2012 10:52 am

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od UhnakXTi »

Albi odpovedal skusene :-) ..vziadnom pripade nepresadávat do H6 s 2,5 turbo :845: ..mne sa to stalo a za 3mesiace som ju predal :-)
FXTi MT6 400PS
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od Slavek_xxx »

Moje prvni dojmy z H6ky byly, ze to nejak moc nejede ::-DD: V dobe dnesnich foukanych dvoulitru je i diky dlouhym kvaltum a stalymu 4x4 projev toho sestivalcovyho motoru spis prumer...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2441
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od JRJ »

IMO, ono to jede a zatraceně dobře, ale ten automat je děsně pomalej. Jó sedan SpecB s MT to je jiná káva. Ale když já potřebuju auto co něco odveze. Život je holt plný kompromisů.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od romull »

Jede to fakt dobře :826: , ale samo sebou musí být otáčky nad 4 000.... jinak je to moc vláčný, takový přidušený tím automatem a stálou 4x4, ten motor je podobný jako motorky - točit a točit, jenže potom ta spotřeba :670: . Taky se to nesmí srovnávat s jinými třílitry jako třeba s BMW 330i, které jede jak k ohni a i za rozumnou spotřebu.... těm to ale vrátím v zimě :845: :811:.... H6 je auto několika tváří a dokonale splňuje to co po něm chci :850:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Kofilka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1257
Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
Bydliště: Rousínov
Kontaktovat uživatele:

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od Kofilka »

Jasné že turbo je něco jinýho, ale prostě celkové svezení, nehjsu honič sekund na stovku ale celkový dojem z auta, samože že jsem už jezdil s větčíma raketama ale toto je prostě ideál, když se netočí tak má furt solidní krouťáček a když se točí tak je to paráda.
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo :-); 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Uživatelský avatar
Tomáš1002
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2649
Registrován: čtv říj 01, 2009 5:14 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Raška
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od Tomáš1002 »

Já mám po necelém roce ježdění s 2,5 turbem a prvotním úžasu pocit, že to zase až takovej zázrak není. Člověk si zvykne na všechno :686: :686: .
Docela by mě zajímalo, jak by se mi teď jelo s atmosférickým dvoulitrem. Možná si ho někde na chvíli vypůjčím, abych pak turbínu zase ocenil :850:

Ale abych nebyl úplně od tématu, nedají se někde najít podrobnější údaje o jednotlivých modelech Subaru? Mám na mysli třeba pružné zrychlení, to jsem nikdy nikde neobjevil a právě třeba srovnání H6, 3,6 a turbíny by mě hodně zajímalo. Nebo porovnání dvoulitrové atmosféry benzínu a ropáka.
Subaru Forester 2,5XT 2011
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od romull »

Podrobnější údaje se dají najít snad jen v testech Světa motorů, Auto tipu a pod. Něco je i na Auto.cz v rubrice testy. Srovnání dvoulitrové atmosféry s dechtem, oboje ještě v Legacy MY 2009 ( benzín měl i LPG ) jsem tam četl. Srovnání nakonec vyznělo lépe pro benzín s LPG, ale v tom pružném zrychlení ho zase dehet naprosto deklasoval, což je vzhledem k jeho krouťáku jasný. Škoda že není turbo 2,0, ale snad se i v Evropě toho nového 2,0GT dočkáme :850:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18904
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od hamoun »

Tomáš1002 píše:Já mám po necelém roce ježdění s 2,5 turbem a prvotním úžasu pocit, že to zase až takovej zázrak není. Člověk si zvykne na všechno :686: :686: .
rikam si to same ... doma mam jedno velke skoro 300k auto + WRX .. oboji jezdi tak - normalne ...
.. nedavno si kamos koupil swifta (1.4i? ) a ze se jdem projet ..

toz jsem tam sed a jedem, rikam, zajimave je, ze to jede stejne na vsechny polohy pedalu, ze to vubec nechce zrychlit ... on rikal, pockej, az se trochu zahreje a az se vytoci nad 4500 .. rikam, ok, zahrejem, zkusim, seslapnu plyn, nic, ... podradim ... nic .. ono to na ten pedal fakt nereagovalo ... zacalo to vic hucet, jinak nic ... :) :)

zas jsem si chvili vazil WRX :)

k H6 ... nekdy bych se svez .. snad to klapne nekde na srazu :)
mel jsem R6 - par let zpet - a jelo to pekne .. pohodove :-) ted uz jenom H4 a V8 :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2441
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od JRJ »

:ironie: Jó jedno "vinikající" srovnání Legacy 3.0R se zde už objevilo http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... =75#p51211 Prostě H6 nejede a dehtová Réza jí to natře kdy si vzpomene. Pokud tedy není zovna horko http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=1501 nebo se nevypaluje DPF nebo zrovna nevím co. :ironie:
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6133
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: První dojmy s H6

Příspěvek od ladis77 »

hehe, ja byl jezdit v utery s ferrari a taky sem si z toho nejak nekak.pravda, 2 kolecka na letisti sou malo, mit jich zaplacenejch 20, asi by si to clovek osahal. presednuti z otase do wrx byl vetsi sok ::-DDD:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Odpovědět

Zpět na „Řízení, ježdění“