Řidičské chyby a zlozvyky

Odpovědět
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od RadekN »

Třeba ty brzdy aspoň konečně pořádně vypálil a teď už to bude ok :-D
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22730
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od spm »

Brzdilo to uplne v pohode, vibrace zadny. Ale nebylo to do zastaveni, takze tezko rict, jestli by se kously :-DDD

Taknejak tajne doufam, ze vibrovat by to ted ani takhle nemuselo - ty stary brzdy taky nevibrovaly, takze bych rekl, ze to byla kombinace, ze se to nekdy trosku seklo, zahralo a novy kotouce znicilo... ted jsou stoceny, takze by mozna uz mohly mit to napeti uvolneny a nemuselo by se to znova stat... mozna

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14844
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od Tapan »

Měl bys těm jelitům poděkovat, že ti pomohly zajet brzdy :-D
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10652
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od podvlada »

Řidič z videa, kterému to tam volvo tak pěkně poslalo, i když připojovací pruh má ještě asi 300 m, taky vyzkoušel brzdy a reakce :-)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6waLRup6OXE[/youtube]

Edit: video není vhodné pro děti a mladistvé. PG-18 (Strong language)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
cleo
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 6343
Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
Bydliště: Poddžbánsko

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od cleo »

Klasika, setkavam se s tim prakticky denne.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš Obrázek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14844
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od Tapan »

Nevím úplně, kam s tím, tak třeba sem.
V pátek v Prahe se mi stala zvláštní a dost překvapivá věc. Jedu si takhle po 4proudovce někde na trase Zličín - Řeporyje (přesněji to nelokalizuji, Prahu jezdím podle Waze), vjede se do tunelu, rychlost omezená asi na kilo, středně hustý provoz, pohoda. Jel jsem v levém pruhu, najednou řidič ob auto přede mnou zastavil úplně na nulu. Tak úplně jsem to nečekal, ne že by úplně krizovka, ale příjemné to nebylo. Říkal jsem si, že má asi nějaký problém na voze, asi dost akutní, když musel zastavit v tunelu a v pruhu. Pravý pruh normálně frčel dál, zhruba tím kilem. Asi za půl minuty se zase rozjel. No nechápal jsem nic, ale mám pocit, že než se rozjel, přeblikla ta tabulka nad jízdním pruhem z červeného X na zelenou šipku. Tedy asi jsme byli vybržděni touhle signalizací. Po zbytek tunelu nenalezena žádná překážka nebo zjevný důvod omezení provozu.
Přátelé z městských aglomerací, můžete venkovskému klukovi sdělit, jestli je to normální a jak moc je to běžné? Po pravdě řečeno, jet v tom pruhu jediný, buď si červeného X vůbec nevšimnu, nebo všimnu a přejedu do pravého, každopádně bych tedy asi nezastavoval...
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22730
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od spm »

Neviděl jsem to... ale skoro mám pocit, jestli to spíš nebyl následek, tedy že to X se tam objevilo až po tom, co on zastavil a zablokoval pruh. S tím jaký dementy poslední dobou potkávám mě vůbec nepřekvapilo, kdyby zastavil kvůli tomu, aby si zvednul telefon...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14844
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od Tapan »

Jestli tam bylo X na počátku události netuším, po pravdě, měl jsem úplně jiné starosti. Všiml jsem si té signalizace ve chvíli, kdy změnila stav, do té doby marná snaha zorientovat se v situaci (proč stojí, jestli ještě pojede...)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od emve »

podvlada píše:Řidič z videa, kterému to tam volvo tak pěkně poslalo, i když připojovací pruh má ještě asi 300 m, taky vyzkoušel brzdy a reakce
https://www.youtube.com/watch?v=6waLRup6OXE

Edit: video není vhodné pro děti a mladistvé. PG-18 (Strong language)
Tak třeba tohle už mě vůbec nevzruší. U připojováků s tím počítám, buď zvolním, nebo předjíždím levým.

Typicky předjíždím levým, co mě už vzruší je, že typicky koncernové vozy v TDI (Okina, Passat, A4/A6), mají tendenci se po najetí do pravého okamžité cpát do levého a kdo a jak rychle za nimi v tom levém jede, už je tak nezajímá, hlavně aby mohli těm autům před sebou co nejrychleji ukázat záda a saze z výfuku.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od newli »

Souhlas s emve, to pripojeni uz beru jako dan doby (moc aut, malo mozku, nekdy treba i mensi vykon auta). Ale to prejeti okamzite do leveho bez zajmu, co se v nem presne deje, nepochopim!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22730
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od spm »

A jeste u toho ukazujou, ze jsou jednicky, kdyz se pri tom krizovem brzdeni omylem padnu na klakson :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
bonboniera
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 797
Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vit Pochman

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od bonboniera »

Z pripojovaciho hned do pravyho je blby. Ale jeste mnohem horsi je z pripojovaciho hned do levyho, v podstate sikmo pres pravej. V takovym pripade do toho levyho pres ten pravej neni videt, je to vrchol hlouposti a arogance.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19120
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od hamoun »

na d1 pred brnem pripojeni od slavkova jsou na to specialisti .... ze zacatku pripojovaciho hup do leveho ...
to muzu VZDY prijizdet rovnou s klaksonem ...

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22730
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od spm »

Na tohle je podobně super začátek D11 v Praze. Ta dálnice tam vzniká ze 3 pruhů, jeden, ten úplně vlevo, vede z obchodní zóny, pravej pruh je spojka směr do centra a třetí pruh, který je tam jako připojovák a po chvíli se řadí do pravého je spojka z centra. Levý pruh z obchodní zóny je dost rovný a v podstatě s jakýmkoliv autě v místě, kde se to sbíhá, se tam dá jet už dost přes kilo. Ty ostatní dva pruhy se před tím napojením dost kroutí. I tak se v té zatáčce dá jet v pohodě 80+, ale jsou tam experti, co tam najíždějí 40km/h... a pak celá řada expertů, co je ještě na té plné čáře tou zatáčkou, kde kulový v tom zrcátku vidí, začne předjíždět a narvou to pod to rozjeté auto v levém pruhu. Zabít...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
schmako
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1258
Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
Jméno a příjmení: Ondřej M.
Bydliště: Praha 6

Re: Řidičské chyby a zlozvyky

Příspěvek od schmako »

Tapan píše:Nevím úplně, kam s tím, tak třeba sem.
V pátek v Prahe se mi stala zvláštní a dost překvapivá věc. Jedu si takhle po 4proudovce někde na trase Zličín - Řeporyje (přesněji to nelokalizuji, Prahu jezdím podle Waze), vjede se do tunelu, rychlost omezená asi na kilo, středně hustý provoz, pohoda. Jel jsem v levém pruhu, najednou řidič ob auto přede mnou zastavil úplně na nulu. Tak úplně jsem to nečekal, ne že by úplně krizovka, ale příjemné to nebylo. Říkal jsem si, že má asi nějaký problém na voze, asi dost akutní, když musel zastavit v tunelu a v …
Potkal jsem se s tím taky a doteď tomu nerozumím. Bylo to cestou po PO od Zličína dolů k řece. Levý pruh měl na těch pár vteřin, co jsem ho viděl červený X. Tak jsem přejel do pravého a dával jsem pozor, co se děje. A na dalším ukazateli už byli všechny pruhy OK.... Nevím, co to bylo. Možná takhle to vypadá, když ruší omezení po nějakém servisním úkonu?

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Odpovědět

Zpět na „Řízení, ježdění“