Jízdní styl a spotřeba
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Jízdní styl a spotřeba
Jakýpak copak?!? :713: To je oficiální název daný náčelníkem..., jen si vzpomeň. ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jízdní styl a spotřeba
:-D:-DTraveller píše:Jakýpak copak?!? To je oficiální název daný náčelníkem..., jen si vzpomeň.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Jízdní styl a spotřeba
..ten prázdninový provoz po Praze mě fakt baví, za pár minut v práci, žádný stres a spotřeba, která potěší.. :670:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Jízdní styl a spotřeba
To jsi vezl tchyni, ze mas vypnuty airbag? ::-DDD:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Jízdní styl a spotřeba
..tchýni mám výbornou, tý bych ho nechal zapnutej :811: Jinak se pytel vypíná sám když tam nikdo nesedí..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Jízdní styl a spotřeba
Tím my silniční piráti, kdož jezdíme s větrem o závod, minimalizujeme škody ve formě zbytečně vystřelených pytlů v případě, že se někam nevejdeme, víš Australane. ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Jízdní styl a spotřeba
..že by to neměli v tej Austrílii taky tak ?? ::-DDD: Třeba to maj furt puštěný páč tam porád vozej v autech ty klokani.. ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Jízdní styl a spotřeba
Abych tu nekrizitoval spotřebu jen u Subaru. Tento víkend svezení v Renaultu Espace 1.6 dCi 160k (biturbo-diesel). Strašné auto, krom toho, že tam pořádně nic nefunguje (infotainment, cirkulace vzduchu, stěrače/ostřikovače atd), nejede to naprosto vůbec (na akceleraci nám regulérně ujížděla Fabia I 1.4 16V 100k), tak to žralo fakt nesmyslně, v pátek díky kolonám 11,1l nafty, v neděli 9,8l (dálnice 160-170). Obstojně to zvládalo jen zatáčky díky 4Control. Takže za příznivých 1,2 mil. Kč se dost často modlíte, aby vám nějaké městské vozítko při předjíždění nepřidalo plyn. Bohužel je to dnes celkem časté, že u menších motorů downsizing vede k mizerné dynamice a nesmyslné spotřebě při jiné než minimální zátěži.
Oproti tomu dnes trocha blbnutí s inovovanou OIII 2.0 TDI MY17 (nově s adaptivním podvozkem), ač zde nenáviděná, tak pro běžného uživatele, který nehledá v autě emoce, ať už jezdí pomalu, nebo rychle, je to skvělé univerzální auto. Jede to, funguje to podvozkově, řazení, reakce na plyn... Jako za starých časů. Párkrát jsme experimentálně zkusili maximálku (nakonec 233 tacho), poměřili zrychlení s OII RS TDI 170k (identické, což odpovídá testům), dokonce i ve 200 je to zcela použitelné, zásadně neobtěžuje hlukem a točí asi jen 3100 ot. To vše při průměru 8,1l v tomto testovacím režimu. Dlouhodobá spotřeba u tohoto testovacího kusu 5,5l. Takže někde je oproti např. Renaultu ještě svět normální.
Oproti tomu dnes trocha blbnutí s inovovanou OIII 2.0 TDI MY17 (nově s adaptivním podvozkem), ač zde nenáviděná, tak pro běžného uživatele, který nehledá v autě emoce, ať už jezdí pomalu, nebo rychle, je to skvělé univerzální auto. Jede to, funguje to podvozkově, řazení, reakce na plyn... Jako za starých časů. Párkrát jsme experimentálně zkusili maximálku (nakonec 233 tacho), poměřili zrychlení s OII RS TDI 170k (identické, což odpovídá testům), dokonce i ve 200 je to zcela použitelné, zásadně neobtěžuje hlukem a točí asi jen 3100 ot. To vše při průměru 8,1l v tomto testovacím režimu. Dlouhodobá spotřeba u tohoto testovacího kusu 5,5l. Takže někde je oproti např. Renaultu ještě svět normální.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Jízdní styl a spotřeba
Něco z dálniční spotřeby Levorgu, která je naprosto přijatelná. Auto je navíc stále v záběhu (3500 km v době měření).
A) rakouská A1 Vídeň - Linz, 150-160 když to šlo, výsledný průměr 9,2l @ 137 km/h
B) Kufstein - Innsbruck (omezení 100), takže zde populárních 110 na tempomat - 6,0l @ 105 km/h
A) rakouská A1 Vídeň - Linz, 150-160 když to šlo, výsledný průměr 9,2l @ 137 km/h
B) Kufstein - Innsbruck (omezení 100), takže zde populárních 110 na tempomat - 6,0l @ 105 km/h
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22542
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jízdní styl a spotřeba
Tak mám na mé H6 konečně nějaké tankování najeté při nějakém normálním provozu (tj. jezdil jsem s tím sám a tak nějak normálně). A celkem mě to překvapilo - příjemně Po dotankování (do cvaknutí pistole) to ukazuje 9,52. Což když vemu, že to na tu nádrž jelo zátah 150km dálnice vesměs 130-140km/h a pak dojíždění do práce / z práce (jedna cesta dálnice 20km - cca 120km/h, občas víc při předjíždění, 15km jižní spojka, kde zejména ráno je na většině trase popojížděcí kolona a kus Prahy), tak mi to přijde jako hodně slušný výsledek. Zvlášť když je tam prakticky nula okresek, kde to žere obvykle nejmíň. Když si vezmu, že u moderních aut se nejde na udávanou spotřebu dostat vůbec...
Jenom mě to počítání spotřeby asi bude stát duševní zdraví... ťukal jsem to na mobilu do spritmonitoru při tankování. "Pani" co tankovala vedle si ale všimla přeškrtnuté nálepky s mobilem a dostal jsem přednášku o tom, jak "statická elektrika je svině" a že je všechny pozabíjim a tak podobně
Jenom mě to počítání spotřeby asi bude stát duševní zdraví... ťukal jsem to na mobilu do spritmonitoru při tankování. "Pani" co tankovala vedle si ale všimla přeškrtnuté nálepky s mobilem a dostal jsem přednášku o tom, jak "statická elektrika je svině" a že je všechny pozabíjim a tak podobně
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Jízdní styl a spotřeba
Ani nápad Trávo. Vše v mezích limituTraveller píše:Takže krokem... ::-DDD: ::-DDD:
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Jízdní styl a spotřeba
V Mythbusters to zkouseli - zapalit rozlitej benzin v uzavrenym prostoru mobilem - nepovedlo se, takze pani byla jen predposera.spm píše:Tak mám na mé H6 konečně nějaké tankování najeté při nějakém normálním provozu (tj. jezdil jsem s tím sám a tak nějak normálně). A celkem mě to překvapilo - příjemně Po dotankování (do cvaknutí pistole) to ukazuje 9,52. Což když vemu, že to na tu nádrž jelo zátah 150km dálnice vesměs 130-140km/h a pak dojíždění do práce / z práce (jedna cesta dálnice 20km - cca 120km/h, občas víc při předjíždění, 15km jižní spojka, kde zejména ráno je na většině trase popojížděcí kolona a kus Prahy), tak mi to přijde jako hodně slušný výsledek. Zvlášť když je tam prakticky nula …
Jinak H6ka v benzinu zere konstantne kolem deseti se 3ma vyjimkama, kdy spotreba leti nahoru. Studeny starty a velka Zima, dalnice nad 160kmh nebo mestskej ci tereni provoz. V LPG se pohybuju kolem 12ti.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22542
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jízdní styl a spotřeba
Jojo, já ten díl i viděl, ale je to úplná blbost, stejně jako v letadlech Krom toho ty zákazy tam jsou ještě z dob NMT telefonů, které taky vysílaly úplně jiným výkonem. To jak vzniká statická elektřina při držení mobilu, to mi už taky nevysvětlila. Měl jsem 100 chutí ji říct, že největší riziko pro bezpečnost všech je tam ona s tím svým korejským pekáčem, který každou chvíli někde hoří
Mě to překvapilo právě i z toho, že ráno díky tomu provozu je přes 15km prakticky jenom město (když tím člověk stejně jenom cuká po krocích). A taky že za těch pár minulých tankováních, co jsem tam musel dolít, tak jsem měl 11,2 a 12,5. Ale ono se to v tomhle období taky válelo po servisech, takže to nějaké kilometry asi při testování najelo v trochu jiném režimu, než běžné jízdy
Mě to překvapilo právě i z toho, že ráno díky tomu provozu je přes 15km prakticky jenom město (když tím člověk stejně jenom cuká po krocích). A taky že za těch pár minulých tankováních, co jsem tam musel dolít, tak jsem měl 11,2 a 12,5. Ale ono se to v tomhle období taky válelo po servisech, takže to nějaké kilometry asi při testování najelo v trochu jiném režimu, než běžné jízdy
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2441
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Jízdní styl a spotřeba
Při servisu v 210 tis. km mi v AWD zavařili díru na výkufu (spíš menší dírku v rozvětvení ke koncovým tlumičům) a vypadá to, že spotřeba klesla cca o litr. I s poskakováním po Praze mám 2 tankování pod 10. Ale taky se ztratil příjemný bublavý zvuk.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22542
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jízdní styl a spotřeba
Jo, to už jsem taky zažil, ale zjevně asi i závisí, kde se to udělá... kdysi jsem felicii posadil na obrubník schovaný v trávě někde v úrovni mezi dveřma a bylo to strašný - zvuk jak natuněný golf, absolutně to nejelo (neudrželo to 5ku) a žralo to snad 20 na sto. Oproti tomu na Suzuki než jsem měnil prakticky celý výfuk od katu dál, který byl sežraný na trout, tak to sice ztichlo, ale žádný jiný projev to nemělo. Takže nikdy jsem nepochopil na čem to vlastně závisí