Jízdní styl a spotřeba

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od HonzaCZ »

To je fakt dost. 13 mi bral 2.5 OTB s automatem při hbitym ježdění po městě.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
AŠA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 08, 2017 11:25 am
Jméno a příjmení: Václav Čoček

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od AŠA »

No tak kdosi se ptal na nájezd km. Momentálně mám tak 10 - 15 tis. za rok, ale chci jezdit o pár tisíc více.
Spotřeba byla od koupi pořád vysoká.
Check engin prosvítal jen když jsem zkoušel jezdit na Ethanol. JInak nikdy.
Kde tedy sídlí pan Vaněk (skrz tu přestavbu)????
Zátah motoru není poznat v žádných otáčkách, pořád je to jakoby přidušené oproti fabii sedan 1.2htp rv.2004, která alespoň zatáhne do sedadla, tak Subo je klidné v celém rozsahu otáček.

Jestli vás něco napadá skrz pročištění či přenastavení,tak zkusím,.................... díky za nápady.
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5207
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od draconis »

AŠA píše:Zátah motoru není poznat v žádných otáčkách, pořád je to jakoby přidušené oproti fabii sedan 1.2htp rv.2004, která alespoň zatáhne do sedadla, tak Subo je klidné v celém rozsahu otáček.
Oho, tak to bude někde asi chyba. Samozřejmě si uvědom, že Lego je určitě těžší než Fábka, navíc stálá 4x4 (AWD) a atmosférické boxery 2l nejsou do cca 4-4500 otáček žádní divočáci. Ale pak se to čapne. Srovnávat to zrovna s HovnoToPojede teda nevím, nenajdeš moc aut, která jsou v tomto ohledu horší... Spíš tam asi bude něco špatně, ne, když to žere a ještě nejede? :-)
AŠA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 08, 2017 11:25 am
Jméno a příjmení: Václav Čoček

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od AŠA »

Ano přesně tak pak už je to letadlo k nezastavení, ale musím točit 4000 až 6000, pak už v pohodě mohu jezdit. Ale nevím jestli tak mohu jezdit pořád. To by jsem asi nebyl se subem =)(=
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22543
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od spm »

HTP je hlavně zpřevodovaný nějak tak, aby tam člověk při jízdě po městě při 50km/h zařadil 6ku a ono to mělo optimální otáčky :-D Podle mě to vyráběli jenom jako trenažér na řazení... takže ono když se v ní šlápne na plyn, tak otáčkoměr vyletí do červeného jako raketa... jenom tachoměr se skoro nepohne :-D
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48960
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od VDC »

To je opravdu něco špatně. To by chtělo průzkum od někoho, kdo tomu hoví. Ale tam, kde se pohybuješ nevím, ke komu ze schopných to máš nejblíž.
Matyáš sídlí v Praze.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
AŠA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 08, 2017 11:25 am
Jméno a příjmení: Václav Čoček

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od AŠA »

Jo a ještě jsem chtěl vědět jak je to u EJ20 se štelováním ventilů. Mám jednu vačku na každé straně a v servisním manuálu jsem nenašel žádný šroub na štelování ventilů, tzv jsem usoudil že Hydroštel nikdy nenastaviš. Je tomu tak????
AŠA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 08, 2017 11:25 am
Jméno a příjmení: Václav Čoček

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od AŠA »

Taky mám podtlaky v nádrži, jako by nefungoval zpětný okruh...., možná to dělá ucpaný přepad od vstřikovačů, nvm??
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od Slavek_xxx »

AŠA píše:Jo a ještě jsem chtěl vědět jak je to u EJ20 se štelováním ventilů. Mám jednu vačku na každé straně a v servisním manuálu jsem nenašel žádný šroub na štelování ventilů, tzv jsem usoudil že Hydroštel nikdy nenastaviš. Je tomu tak????
Mam dojem, ze EJ20 se zezacatku delal i s hydrostelama a az pozdeji s nastavovanim vahadel na sroubek. Poznas to jednoduse - sundej plastovy nalivaci hrdlo oleje (na jednu nebo 2 sestky sroubky) a posvit si do motoru. Bud uvidis vahadla nebo ne :-D
Podtlak nebo pretlak v nadrzi byt muze, v tom bych problem az tak nehledal. Spis podle popisu, jestli nemas nekde nejakou netesnost v sani nebo jestli to nejde na tri valce. Kontroloval jsi kabely ke svickam? Co vzduchovej filtr, je novej nebo v nem sidli mysi?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
AŠA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 08, 2017 11:25 am
Jméno a příjmení: Václav Čoček

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od AŠA »

Tak jsem zkoušel odpojit lambdu a check engine se nerozsvítil ani po zahřátí motoru, přitom svítíl před startem...Dokonce motor jel naprosto stejně jak před tím, vše ok, volnoběch ok, tak jsem z toho jelen. :-()()-:

Tak jestli má někdo diagnostiku na moravě, tak se musím asi zastavit.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48960
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od VDC »

No možná by stálo za to si domluvit audienci u Ládise v Proturbo nebo u Waltra Emberta ve Fryčovicích. Ze zkušených servismanů jsou tihle dva tobě asi nejblíž.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od Mareka »

Ještě můžu doporučit Subaru Dancars Opava.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4852
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od Makovica »

Dnes par horskych a rychlostnych premii Tale - Krpacovo, BB-Harmanec-Turcianske Teplice (na snehu to musi byt fakt zazitok), Banovce n.B. -Trenc.Teplice.
Kde som na mape videl kopec, tadial som isiel :) Chcelo by to do Waze pridat do vyhladavania okrem najkratsej a najrychlejsej cesty aj najzabavnejsiu.
Motor sa konecne parkrat pozrel cez 5500 otaciek.
Na zaver sa to cele vykompenzovalo asi zjazdami a vysledok po cca 200km bol 7.2l/100km. Za tu jazdu uplne zadarmo.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od emve »

Včera menší porovnání spotřeby na trase ValMez - Olomouc přes Palačov, cca 70 km, dálnice 150-180. Já ve Focusu ST 2,5T R5, kamarád v Levorgu.

Levorg 1.6 GT-S - 11,4l
Focus II ST - 10,7l

Takže v porovnání moderního downsizovaného čtyřválce s obstarožním turbo pětiválcem downsizing neuspěl.

Na druhou je Levorg asi nejúspornější současné benzínové Subaru (mimo BRZ). Outback 2,5i, Forester XT i WRX STI jelo tímto stylem za víc.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10622
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Jízdní styl a spotřeba

Příspěvek od Mira »

Tak poslední tankování za 12. Ale fakt to furt syčelo, turbo permanentně v akci, pod 4.000 jsem neřadil, pěkně jsem se povozil. Myslím, že za to svezení dobrý. Jenom ta nádrž je malá, ujet od rezervy k rezervě kousek přes 400 km nic moc.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Odpovědět

Zpět na „Řízení, ježdění“