proč to nejelo?
proč to nejelo?
Ahoj,
dokáže mi nějaký němec přeložit co to vlastně na tom videu řeší?
A co by na tento test řeklo subaru. Chvilku by asi hrabalo, než by sepla spojka, že?
http://www.youtube.com/watch?v=zmCgHdfy ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8 ... r_embedded
dokáže mi nějaký němec přeložit co to vlastně na tom videu řeší?
A co by na tento test řeklo subaru. Chvilku by asi hrabalo, než by sepla spojka, že?
http://www.youtube.com/watch?v=zmCgHdfy ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8 ... r_embedded
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: proč to nejelo?
http://www.youtube.com/watch?v=mkQ5yBnS ... re=related
ještě jedna podobná.....
no v podstatě v komentářích řeší neustále několik okruhů - první je- že za to může ta ženská - že je to řidička a tudíž totální trubka- čemuž ale odporuje výsledek kolečka ve videu, které jsem přiložil ::-DDD:
pak se řeší, že je to nahrané dealerem BMW,aby ztrapnil Audi. Což mezi námi nemusí, že........ No a pak jsou tam majitelé audi, kteří trvají na tom, že "jejich" vůz to bez problému zvládne - a pak jiní, kteří zkrátka říkají, že Audi je šrot......... Tolik základní rozdělení do skupin. Spousty příspěvků řeší, že měla víc šlapat na plyn, že pak to rychleji zabere. Nejrozumnější se mi tam její jedna reakce, která tvrdí, že ale na sněhu jsou ty podmínky neporovnatelné, neboť v tomhle testu je to jenom pod jednou nápravou a na sněhu to klouže všude -což může být pak pro řidiče problém........
ještě jedna podobná.....
no v podstatě v komentářích řeší neustále několik okruhů - první je- že za to může ta ženská - že je to řidička a tudíž totální trubka- čemuž ale odporuje výsledek kolečka ve videu, které jsem přiložil ::-DDD:
pak se řeší, že je to nahrané dealerem BMW,aby ztrapnil Audi. Což mezi námi nemusí, že........ No a pak jsou tam majitelé audi, kteří trvají na tom, že "jejich" vůz to bez problému zvládne - a pak jiní, kteří zkrátka říkají, že Audi je šrot......... Tolik základní rozdělení do skupin. Spousty příspěvků řeší, že měla víc šlapat na plyn, že pak to rychleji zabere. Nejrozumnější se mi tam její jedna reakce, která tvrdí, že ale na sněhu jsou ty podmínky neporovnatelné, neboť v tomhle testu je to jenom pod jednou nápravou a na sněhu to klouže všude -což může být pak pro řidiče problém........
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: úte led 04, 2011 3:02 pm
- Jméno a příjmení: Josef Varilek
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: proč to nejelo?
Ahoj,
Řekl bych, že za to může vlastnost torsenu - torsen je samosvorný diferenciál, který umí v případě prokluzu kola na ostatní poslat až 6x větší sílu, něž-li ta, co je aktuálně na tom protáčejícím.
Problém je, když se to kolo točí volně, protože 6x0 je pořád nula.Řekl bych, že ta tyčka se točí docela volně.
Docela stejný efekt js když se u audiny jedno kolo zvedne - to pak auto taky neodjede.
U Subaru by to podle mne bylo ok - viskoza by se uzavrela a zabrala by 2. naprava. Horsi by to bylo, pokud by byl tel protáčející váleček u jednoho kola každé nápravy, tam by to LSD asi nedal, čili tam snad jen VTD/VDC... :3gears:
Řekl bych, že za to může vlastnost torsenu - torsen je samosvorný diferenciál, který umí v případě prokluzu kola na ostatní poslat až 6x větší sílu, něž-li ta, co je aktuálně na tom protáčejícím.
Problém je, když se to kolo točí volně, protože 6x0 je pořád nula.Řekl bych, že ta tyčka se točí docela volně.
Docela stejný efekt js když se u audiny jedno kolo zvedne - to pak auto taky neodjede.
U Subaru by to podle mne bylo ok - viskoza by se uzavrela a zabrala by 2. naprava. Horsi by to bylo, pokud by byl tel protáčející váleček u jednoho kola každé nápravy, tam by to LSD asi nedal, čili tam snad jen VTD/VDC... :3gears:
Subaru Outback 2.5i, 5MT comfort-navi, MY08 Prodáno... ;-(
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3138
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: proč to nejelo?
zajímavý, ač značně sterilní test; diferák není vždy výhoda ... pokud není řešeno jeho uzamčení ...
s tím Torsenem je to (pokud vím) přesně tak jak říkáš, násobí moment 3-5x, ale nula se násobí blbě
BMW nemá mezinápravový diferák, prostě to připojilo přední nápravu a vyjelo ...
stejně dobře by (bohužel) dopadl i obyčejný haldex ... vyjel by ...
btw kdysi se mi s Toyotou Tercelem stalo, že mi přední kola uvízla ... zařadil jsem zadek, zatížil kufr a v pohodě vycouval...
když se mi to samé stalo později u Legacy, ani jsem si neškrt, hrabala jen přední kola ... :655:
subarácká mezinápravová viskózka by určitě pomohla, VTD by to asi zvládlo úplně s přehledem; ale ne tu situaci s jedním kolem na každé nápravě - tam mezináprava stojí; trochu by pomohla nápravová viskózka kterou mají některé modely vzadu, otázka je jak moc ...
s tím Torsenem je to (pokud vím) přesně tak jak říkáš, násobí moment 3-5x, ale nula se násobí blbě
BMW nemá mezinápravový diferák, prostě to připojilo přední nápravu a vyjelo ...
stejně dobře by (bohužel) dopadl i obyčejný haldex ... vyjel by ...
btw kdysi se mi s Toyotou Tercelem stalo, že mi přední kola uvízla ... zařadil jsem zadek, zatížil kufr a v pohodě vycouval...
když se mi to samé stalo později u Legacy, ani jsem si neškrt, hrabala jen přední kola ... :655:
subarácká mezinápravová viskózka by určitě pomohla, VTD by to asi zvládlo úplně s přehledem; ale ne tu situaci s jedním kolem na každé nápravě - tam mezináprava stojí; trochu by pomohla nápravová viskózka kterou mají některé modely vzadu, otázka je jak moc ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: úte led 04, 2011 3:02 pm
- Jméno a příjmení: Josef Varilek
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: proč to nejelo?
U toho haldexu to neni jiste, otazka je, zda-li haldex preneso dostatecny vykon (je to dost do kopce)
viz http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw
Haldexy nic moc, subaru o.k. (i kdyz pouzite modely jsou s VTD)
Taky nerozumim tomuhle http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj ... re=related
proc to to Volovo nevyjede? orpavdu teh Haldex neprenese tolik vykonu, nebo je to PR finta s odpojenym haldexem?
V kazdem pripade je to ale asi fuk - jak pises, je to dost sterilni test. Podstatou u Subaru je IMHO to, ze za normalni jizdy jde na kazde kolo 25% vykonu, a tak to trva podstatne dele, nez se jedno to kolo utrhne a je vubec potreba uzavirat. Navic tech 25%+- neco malo na ty kola jde i v zatacce, coz u haldexu nejde, protoze spojka se musi v zatacce odpojit, protoze kdyz je spojena tak jaksi neumi "diferencialovat" ( :725: fuj to je termin - ale asi bude jasne co tim myslim ::-DD: )
Jen by mne zajimalo, jak vlastne presne funguje Active AWD... (Byt ci nebyt jako Haldex?) Pokud nekdo vi, byl bych moc vdecen :unami:
viz http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw
Haldexy nic moc, subaru o.k. (i kdyz pouzite modely jsou s VTD)
Taky nerozumim tomuhle http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj ... re=related
proc to to Volovo nevyjede? orpavdu teh Haldex neprenese tolik vykonu, nebo je to PR finta s odpojenym haldexem?
V kazdem pripade je to ale asi fuk - jak pises, je to dost sterilni test. Podstatou u Subaru je IMHO to, ze za normalni jizdy jde na kazde kolo 25% vykonu, a tak to trva podstatne dele, nez se jedno to kolo utrhne a je vubec potreba uzavirat. Navic tech 25%+- neco malo na ty kola jde i v zatacce, coz u haldexu nejde, protoze spojka se musi v zatacce odpojit, protoze kdyz je spojena tak jaksi neumi "diferencialovat" ( :725: fuj to je termin - ale asi bude jasne co tim myslim ::-DD: )
Jen by mne zajimalo, jak vlastne presne funguje Active AWD... (Byt ci nebyt jako Haldex?) Pokud nekdo vi, byl bych moc vdecen :unami:
Subaru Outback 2.5i, 5MT comfort-navi, MY08 Prodáno... ;-(
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: proč to nejelo?
Active AWD, no tak to je kapitola sama pro sebe, je to najednu stranu Haldex, ale funguje jako Subaru AWD. V nejlepším případě je to tak, že předek vůči zadku je 90% ku 10%. V nejlepším případě z vyhodnocování z čidel dojde k 50/50. Tak dochází k přerozdělování v závislosti na otáčkách kol, ale prostě nejlepší je VTD+VDC :845: To u mojeho medelu není radši nic :839:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Re: proč to nejelo?
joedog: http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start
Jinak nevím jak haldex, ale MPT u Active AWD není jen zapnuto/vypnuto, ale umí měnit přenášenej moment - jak psal tango - 90:10 (P:Z) -> 50:50, takže v zatáčkách se rozhodně neodpojuje. To samý podle mě bude dělat Haldex. Nevím jestli od první generace, ale dneska to určitě umí.
Jinak nevím jak haldex, ale MPT u Active AWD není jen zapnuto/vypnuto, ale umí měnit přenášenej moment - jak psal tango - 90:10 (P:Z) -> 50:50, takže v zatáčkách se rozhodně neodpojuje. To samý podle mě bude dělat Haldex. Nevím jestli od první generace, ale dneska to určitě umí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: proč to nejelo?
Mne na tom celem videu stejne nehraje jedna malickos a to proc ESP resp. podsystem ASR nebo spis u te Audiny EDS nepribrzdilo to protacejici kolo a nepreneslo cast vykonu jinam, at uz na kolo na druhe strane nebo dozadu. Podle mne presne tohle totiz nastalo u toho XDrive kdy tyhle elektronicke systemy napomohly te mechanice. Stejně tak by to podle mne dopadlo u AWD, ze az by mechanika byla u konce, tak zasahne elektronika (VDC nebo nejaky jeho podsystem) a mirne pribrzdi protacejici kolo a tim prenese kroutak jinam. Chapu ze ESP,VDC, VTS atd, funguji az od urcite rychlosti, vetsinou je to od 30km/h ale takove ASR nebo EDS coz je vzdy soucasti techto systemu tak to funguje od nuly. To mi pripada, ze to nekdo u te Audiny zamerne vypnul a byla reklama na BMW hotova.
No nevim. Mozna kecam blbosti
V kazdem pripade dle meho nazoru, mezinapravovy diferencial se symetricky rozdelenim pohonu (jako např. continuos AWD nebo VTD) nelze srovnavat s haldexem a jim podobnym (netrvalym 4x4) systemum. Ta realita je prece jen takova, ze pokud jsou pernamentne hnane vsechna 4 kola pres mezinapravovy diferencial 25/25/25/25, tak ten zlom, kdy kterekoliv kolo proklouzne a okamzik zaberu kola, ktere neklouze je vyrazne plynulejsi nez u mezinapravovych spojek, at uz spinanych elektricky nebo hydraulicky. Takze vysledny efekt je mnohem rychlejsi a vykonnejsi. Jen ted doufam ze se nedotknu tech co maji ten Active AWD, kdy podle toho, jak jsem to pochopil, tak to ten Haldex trosku pripomina, i kdyz to asi bude vychytanejsi.
No proste Subaru je nejlepsi. :subaru:
No nevim. Mozna kecam blbosti
V kazdem pripade dle meho nazoru, mezinapravovy diferencial se symetricky rozdelenim pohonu (jako např. continuos AWD nebo VTD) nelze srovnavat s haldexem a jim podobnym (netrvalym 4x4) systemum. Ta realita je prece jen takova, ze pokud jsou pernamentne hnane vsechna 4 kola pres mezinapravovy diferencial 25/25/25/25, tak ten zlom, kdy kterekoliv kolo proklouzne a okamzik zaberu kola, ktere neklouze je vyrazne plynulejsi nez u mezinapravovych spojek, at uz spinanych elektricky nebo hydraulicky. Takze vysledny efekt je mnohem rychlejsi a vykonnejsi. Jen ted doufam ze se nedotknu tech co maji ten Active AWD, kdy podle toho, jak jsem to pochopil, tak to ten Haldex trosku pripomina, i kdyz to asi bude vychytanejsi.
No proste Subaru je nejlepsi. :subaru:
Naposledy upravil(a) Ivooos dne pon dub 18, 2011 3:08 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: úte led 04, 2011 3:02 pm
- Jméno a příjmení: Josef Varilek
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: proč to nejelo?
tango, HonzaCZ: Dekuji, zejmena za link - takze proste jako Haldex 4g, samozrejme s moznymi deviacemi dle programovani elektroniky.
HonzaCZ: Ohledne meneni prenaseneho momentu: To sice ano, ale to je IMHO neco jineho - kdyz jedete s C-AWD do zatacky, tak se Vam toci kazde kolo jinak rychle, ale prenaseny moment je stale 50:50. Zatimco u Haldexu (a asi tedy i A-AWD) - kdyz se jede rovne, tak je 50:50 (tedy teoreticky, kdyz elektronika usoudi, ze je to treba), ale v okamziku kdyz zatocite, tak je potreba tocit kazdym kolem jinak a musi poklesnout tlak ve spojce, aby tato mohla proklouznout. Tim se ale neprenasi plny tocivy moment, jako u diffu, ale jen treba 20% - zbytek ohriva olej ve spojce. Tedy ano - spojka umi ubrat moment, ale prave proto, ze ho ubere pak uz neprenasi potrebny moment, zatimco diff stale ano
P.S. omlouvam se, nechci tady jako zelenac delat chytreho, ale obecne se povida o tom (marketing), ze haldex 4 je uz skoro lepsi nex diff, coz se mi nezda zejmena prave z tohoto duvodu :bp:
HonzaCZ: Ohledne meneni prenaseneho momentu: To sice ano, ale to je IMHO neco jineho - kdyz jedete s C-AWD do zatacky, tak se Vam toci kazde kolo jinak rychle, ale prenaseny moment je stale 50:50. Zatimco u Haldexu (a asi tedy i A-AWD) - kdyz se jede rovne, tak je 50:50 (tedy teoreticky, kdyz elektronika usoudi, ze je to treba), ale v okamziku kdyz zatocite, tak je potreba tocit kazdym kolem jinak a musi poklesnout tlak ve spojce, aby tato mohla proklouznout. Tim se ale neprenasi plny tocivy moment, jako u diffu, ale jen treba 20% - zbytek ohriva olej ve spojce. Tedy ano - spojka umi ubrat moment, ale prave proto, ze ho ubere pak uz neprenasi potrebny moment, zatimco diff stale ano
P.S. omlouvam se, nechci tady jako zelenac delat chytreho, ale obecne se povida o tom (marketing), ze haldex 4 je uz skoro lepsi nex diff, coz se mi nezda zejmena prave z tohoto duvodu :bp:
Subaru Outback 2.5i, 5MT comfort-navi, MY08 Prodáno... ;-(
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
Skoda Octavia 1.9 TDI MY01 (Babička)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: proč to nejelo?
Dle meho Haldex 4g teoreticky funguje 100/0 ale prakticky v idelanich (normalnich) podminkach tam je neustale 95/5 a v pripade nouze v kritickych podminkach az 50/50.
Takze pri porovnani s c-AWD a VTD je tam v kazdem pripade porad i kdyz minimalni tak porad casova prodleva nez zareaguje na vzniklou situaci a prense moment tam kam je potreba. U C-AWD neb VTD tato prodleva proste neni, nebot tam to rozdeleni tech momentu je pri idealnich podminkach 50/50 a v kritickych take 50/50 po uzavreni spojky.
Takze sebelepsi haldex nemuze nahratit trvaly pohon, i kdyz ten dnesni Haldexg se snazi kritickou situaci predpovidat co nejlepe a reagovat s predstihem, tak stale bude za trvalym pohonem. A ten trvaly pohon neustale zarucuje ze ten prvni prokluz nastane pozdeji nez u Haldexe a o to jde. Protoze jakmile to trosku sklouzne tak uz se vezes. Dalsi vyhoda je pri prujezdech zatackou, kdy ten trvaly pohon dela auto mnohem prijemnejsi a Haldex bude zase trosku zaostavat.
No ale mozna kecam blbosti, tak me kdyztak opravte. At vim, ze jsem mel vzit to SuperBecko.
Takze pri porovnani s c-AWD a VTD je tam v kazdem pripade porad i kdyz minimalni tak porad casova prodleva nez zareaguje na vzniklou situaci a prense moment tam kam je potreba. U C-AWD neb VTD tato prodleva proste neni, nebot tam to rozdeleni tech momentu je pri idealnich podminkach 50/50 a v kritickych take 50/50 po uzavreni spojky.
Takze sebelepsi haldex nemuze nahratit trvaly pohon, i kdyz ten dnesni Haldexg se snazi kritickou situaci predpovidat co nejlepe a reagovat s predstihem, tak stale bude za trvalym pohonem. A ten trvaly pohon neustale zarucuje ze ten prvni prokluz nastane pozdeji nez u Haldexe a o to jde. Protoze jakmile to trosku sklouzne tak uz se vezes. Dalsi vyhoda je pri prujezdech zatackou, kdy ten trvaly pohon dela auto mnohem prijemnejsi a Haldex bude zase trosku zaostavat.
No ale mozna kecam blbosti, tak me kdyztak opravte. At vim, ze jsem mel vzit to SuperBecko.
Re: proč to nejelo?
VTD není symetrický. Starší mají 45,5 : 54,5 a novější 36 : 64 (resp. nedělí se to jen podle starší x novější, ale také podle regionu...).Ivooos píše:V kazdem pripade dle meho nazoru, mezinapravovy diferencial se symetricky rozdelenim pohonu (jako např. continuos AWD nebo VTD)...
joedog: S tím momentem v zatáčce máš samozřejmě pravdu. Active AWD to musí trochu povolit, takže na zadek nejde 50%.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: proč to nejelo?
HonzaCZ píše:VTD není symetrický. Starší mají 45,5 : 54,5 a novější 36 : 64 (resp. nedělí se to jen podle starší x novější, ale také podle regionu...).
joedog: S tím momentem v zatáčce máš samozřejmě pravdu. Active AWD to musí trochu povolit, takže na zadek nejde 50%.
Jo jo mas pravdu, blbe jsem to napsal. Ty pomery jsou tam trosku jine a neni to symetricke, mel jsem psat trvaly pohon obou naprav.
Re: proč to nejelo?
Co se týče těch videí na válečkách, tak všechny Subaru by podle mě neměly problém. V případě Active AWD a VTD by to vypadalo podobně jako v případě toho BMW, protože při rozjezdu do kopce tyto systémy počítají se záběrem, takže jsou připravený (Active má naplno připojenou zadní nápravu a VTD naplno uzamknutou mezinápravu). V případě C-AWD je v tomto případě trochu nutné, aby se protáčela kola bez adheze, protože jinak viskóza nemůže fungovat. V případě, kdy je adheze na obou nápravách hodně rozdílná, tak má VTD i Active AWD nad C-AWD dost navrch.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: proč to nejelo?
no haldex 4g je sice na perfektní technické úrovni, ale je to stále připojitelná. Výhoda je že je natlekovaný systém a připojuje se okamžitě, ale po diskuzi s kámošem, co dotoho trošku dělá je problém v jedné věci, Haldex neustále na něco čeká, pokud je v relativním tahu, tak funguje jako 4x4, pokud dojde k prokluzu předních kol je v háji. Dělali jsme srovnání VW versus Subaru a není problém dalšího zkoušení, kluci na VW jsou pro, ale co mi přesně psal pásovec, tak říkal, že zkoušel dokopce a couvat a stálo to za :zachod: . Prostě když ta přední náprava neprokluzuje, tak zadní zabírá ok :850: Co je opravdu super masakr, tak to kluci viděli v Pertolkách, kdy kluci dorazili s torsenem a to je super. Bylo to vidět i na autokrosu v Dolním Bousově :657:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html