Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
- redlinecz
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 523
- Registrován: pon pro 23, 2013 12:26 am
- Jméno a příjmení: Zbyněk
- Bydliště: Domažlice, Klatovy, Plzeň
Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Zajímalo by mě, jestli máte někdo nějakou zkušenost s jízdním projevem těchto variací nebo podobně laděnejch motorů ze Subaru. Vím, zní to divně :D, ale jde mi o srovnání Legacy GT (2008) 2.5 184 kW (250 PS) s automatem a Legacy s H6tkou ve spec.B 180 kW (245 PS), také s automatem, ale s SI-drive... Obojí má pádla. Je to taková otázka do pranice :D Spolehlivost, výkonovej projev motorů, pocity, servisní náklady... Co byste zvolili a proč? 3:-)
Instagram CzechSpecB
Facebook CzechSpecB
Subaru Legacy 3.0R Spec.B 6MT MY2007 sedan
ex Subaru Legacy 3.0R Spec.B 5AT MY2008 sedan - prodáno 11.9.2017
ex Subaru Legacy 2.0R MY2007 sedan R.I.P. 26.9.2014
Facebook CzechSpecB
Subaru Legacy 3.0R Spec.B 6MT MY2007 sedan
ex Subaru Legacy 3.0R Spec.B 5AT MY2008 sedan - prodáno 11.9.2017
ex Subaru Legacy 2.0R MY2007 sedan R.I.P. 26.9.2014
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19154
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Legacy GT melo myslim 265PS .... (chtel jsem ho koupit, nakonec jsem rad, ze to neklaplo a mam WRX ... )
bude mit vyhody i nevyhody turbo motoru .... proste velke WRX ....
H6 bude vice medvide - drzak ... vetsi kroutak, mi se k tomu autu hodi vic ...
bude mit vyhody i nevyhody turbo motoru .... proste velke WRX ....
H6 bude vice medvide - drzak ... vetsi kroutak, mi se k tomu autu hodi vic ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- redlinecz
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 523
- Registrován: pon pro 23, 2013 12:26 am
- Jméno a příjmení: Zbyněk
- Bydliště: Domažlice, Klatovy, Plzeň
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Nemá to s turbem větší krouťák než ta 3.0atmosféra?? Proč jsi vlastně rád, že to neklaplo? S váhou na tom není o tolik rozdílný oproti Réze, tak by to nemusel být až tak hroznej rozdíl v jízdních vlastnotech nebo?hamoun píše:Legacy GT melo myslim 265PS .... (chtel jsem ho koupit, nakonec jsem rad, ze to neklaplo a mam WRX ... )
bude mit vyhody i nevyhody turbo motoru .... proste velke WRX ....
H6 bude vice medvide - drzak ... vetsi kroutak, mi se k tomu autu hodi vic ...
Instagram CzechSpecB
Facebook CzechSpecB
Subaru Legacy 3.0R Spec.B 6MT MY2007 sedan
ex Subaru Legacy 3.0R Spec.B 5AT MY2008 sedan - prodáno 11.9.2017
ex Subaru Legacy 2.0R MY2007 sedan R.I.P. 26.9.2014
Facebook CzechSpecB
Subaru Legacy 3.0R Spec.B 6MT MY2007 sedan
ex Subaru Legacy 3.0R Spec.B 5AT MY2008 sedan - prodáno 11.9.2017
ex Subaru Legacy 2.0R MY2007 sedan R.I.P. 26.9.2014
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Turbo má určitě větší krouťák. Konkrétně 339 @ 3600 vs 297 @ 4200.
Mě by taky zajímalo, jak jede 2.5GT Myslím, že to pocitově pojede mnohem víc než atmo a ten motor bude lehčí.
U třílitru počítej s tím, že to sice jede, ale musí se to dost točit.
Mě by taky zajímalo, jak jede 2.5GT Myslím, že to pocitově pojede mnohem víc než atmo a ten motor bude lehčí.
U třílitru počítej s tím, že to sice jede, ale musí se to dost točit.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19154
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
hele ... ja se omlouvam .. ja mel na mysli novejsi GT ... vs 3.6 ..
jsem se nechal unest ....
takze Legacy GT 2010 me nechytlo, protoze to bylo velke .. a chovalo se to na ceste asi jako tchanova 530xi ... takze fajn, ale ja radsi mensi auta ...
u 2008 nemam zkusenost .... :(
blbe jsem cet ... :(
jsem se nechal unest ....
takze Legacy GT 2010 me nechytlo, protoze to bylo velke .. a chovalo se to na ceste asi jako tchanova 530xi ... takze fajn, ale ja radsi mensi auta ...
u 2008 nemam zkusenost .... :(
blbe jsem cet ... :(
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Nechci zakladat nove tema, ale zajimalo by me, jestli tu nekdo jezdi s automatem nejake "hobby zavody" - okruh, pripadne slalom cup. Mam BL h6 a chtel bych letos zkusit slalom cup, akorat mi hloda v hlavě abych treba nezkurvil automat, protoze tam bych musel radit "manualne"... Ten slalom je tak na 1-2ku...
Subaru Legacy BL, H6, 2005
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Zatím víme s jistotou jen to, že Johyyymu se podařilo servat ozubení na středovym diffu 5EAT; ale zároveň se všichni divíme, že to trvalo tak dlouho.
Pokud nebudeš tahat větší hmotnost než vlastní auto, ten automat by na to měl bejt dimenzovanej. Zároveň teda předpokládám, že okruh/sprint/vrchy je obvykle "plynulá" záležitost, kde nehrozí žádný rázy a kopance jako třeba při offu. Pokud mezi 1-2-1-2 nijak zásadně neškube a řadí plynule, nemělo by to snad mít zásadní vliv, že pojedeš hlavně na 1 a 2. Čeho bych se bál možná víc, jsou teploty, jak motoru tak převodovky, aby se to stíhalo chladit. Ale to je všechno jen můj laickej pohled, nijak nepodloženej.
Mimochodem, ohledně těch teplot, pamatuju si, že ses mě ptal na můj "displej", jestli bych to prodával, a zrovna na tohle by se to hodilo... Ale zkus kontaktovat HonzuCZ (resp. možná si to sám přečte), mam takovej dojem, že mu funguje appka ActiveOBD vyvinutá hlavně pro Sůba, ale už nevim jaký to mělo požadavky - jestli stačí jen kompatibilní dongle do OBD zásuvky, nebo jestli musí bejt v zásuvce vyvedená CAN BUS nebo to komunikuje nějakym pass-through režimem přes SSM / K-Line / ... Tím bys měl bejt schopnej ty teploty vyčíst všechny - krom vody, která je asi jako jediná přístupná jednoduše i olej v motoru a dvě teploty v AT.
Pokud nebudeš tahat větší hmotnost než vlastní auto, ten automat by na to měl bejt dimenzovanej. Zároveň teda předpokládám, že okruh/sprint/vrchy je obvykle "plynulá" záležitost, kde nehrozí žádný rázy a kopance jako třeba při offu. Pokud mezi 1-2-1-2 nijak zásadně neškube a řadí plynule, nemělo by to snad mít zásadní vliv, že pojedeš hlavně na 1 a 2. Čeho bych se bál možná víc, jsou teploty, jak motoru tak převodovky, aby se to stíhalo chladit. Ale to je všechno jen můj laickej pohled, nijak nepodloženej.
Mimochodem, ohledně těch teplot, pamatuju si, že ses mě ptal na můj "displej", jestli bych to prodával, a zrovna na tohle by se to hodilo... Ale zkus kontaktovat HonzuCZ (resp. možná si to sám přečte), mam takovej dojem, že mu funguje appka ActiveOBD vyvinutá hlavně pro Sůba, ale už nevim jaký to mělo požadavky - jestli stačí jen kompatibilní dongle do OBD zásuvky, nebo jestli musí bejt v zásuvce vyvedená CAN BUS nebo to komunikuje nějakym pass-through režimem přes SSM / K-Line / ... Tím bys měl bejt schopnej ty teploty vyčíst všechny - krom vody, která je asi jako jediná přístupná jednoduše i olej v motoru a dvě teploty v AT.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Funguje to přes nějakej obyč ELM327 s podporou CAN bus. Auto musí mít vyvedenou motorovou sběrnici do OBD konektoru.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Na také blbnutie si kúp extra auto, bežné auto na to nie sú ideálne a ani patrične stavané...Bart píše: ↑čtv led 26, 2023 9:49 am Nechci zakladat nove tema, ale zajimalo by me, jestli tu nekdo jezdi s automatem nejake "hobby zavody" - okruh, pripadne slalom cup. Mam BL h6 a chtel bych letos zkusit slalom cup, akorat mi hloda v hlavě abych treba nezkurvil automat, protoze tam bych musel radit "manualne"... Ten slalom je tak na 1-2ku...
Na slovensku jeden taký osprostený sopliak múdrejší ako rádio mal kúpený Suzuki Swift Sport 1.6i rv2013 tuším
Tiež občas šiel na okruh a nejaké tie slalomy, jedna prevodovka KO asi dva mesiace po kúpe, dal ju zrepasovať a druhý krát ju zničil zhruba o 2 roky, presne na ten istý problém, takže znovu oprava a predal to. Kúpil 130i rv2007
Na okruh potrebuješ vylepšiť brzdy, chladenie, pridať olejový chladič, odlahčiť...
Na slalom zasa potrebuješ niečo menšie, obratnejšie a ideálne čo najlahšie, teda aj zbavené všetkých zbytočností ako sedačky, tapacíre, koberce...
Preto extra, lebo nan nepotrebuješ tabule, STK, poistku a ked to niekde šlahneš, alebo niečo klakne tak ťa to nebude tolko srať.
Ideálny adept je napríklad P206 2.0i 99/100kW, kúpiš to za pár šupov, trochu to dáš dokopy a môžeš skúsiť
Ono na tom bežnom aute dokážeš totálne zhumplovať brzdy a pneu za jedno jazdenie.
Takže zaplatíš štartované, doyebeš čo sa dá a spokojne ideš domov
Naposledy upravil(a) pufko dne čtv led 26, 2023 6:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Souhlas
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Elm327 mám. Auto je r.2005...tak nevim.
Jasně, chápu, ale to už je jiná kategorie... myslel jsem 3x do roka si zablbnout na slalom cupu a jeste v katetegori prichozi A2 seriiova auta s TK. Jako celej zavod trva tak 5 minut jizdy
Najedu s tim normalne tak 3-4t za rok, je to treti auto...
Pak mame jeste Aygo 51kw, ale bohuzel je to robot... Jinak si ho ve slalomu dovedu predstavit: -)
Libila by se mi treba mx5... Ale zase bez TP resit podval atd...
Jasně, chápu, ale to už je jiná kategorie... myslel jsem 3x do roka si zablbnout na slalom cupu a jeste v katetegori prichozi A2 seriiova auta s TK. Jako celej zavod trva tak 5 minut jizdy
Najedu s tim normalne tak 3-4t za rok, je to treti auto...
Pak mame jeste Aygo 51kw, ale bohuzel je to robot... Jinak si ho ve slalomu dovedu predstavit: -)
Libila by se mi treba mx5... Ale zase bez TP resit podval atd...
Subaru Legacy BL, H6, 2005
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Podval k Subaru muzu jedine doporucit
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Tak či tak musíš voziť druhú sadu pneu, lebo trening + závod sa ide tuším na dve kolá (nechce sa mi hladať) a tie gumy dostanú riadne za ucho.
Uprímne si odpovedz kolko krát jazdíš s autom tak že ti stále v zátačkách pískajú pneu? Viacmenej nikdy
Tam za jedno to jazdenie tak ošlaháš hrany, že budeš aj plakať, preto druhá sada "nejakých pneu"
To že tam chodia so seriovým čo má STK, vyššie som písal:
Uprímne si odpovedz kolko krát jazdíš s autom tak že ti stále v zátačkách pískajú pneu? Viacmenej nikdy
Tam za jedno to jazdenie tak ošlaháš hrany, že budeš aj plakať, preto druhá sada "nejakých pneu"
To že tam chodia so seriovým čo má STK, vyššie som písal:
5/2021 keby sa nic nekazi, tak som so Swiftom maximalne spokojny je to presne nieco, co mi vyhovuje.A co sa tyka servisu, tak spotrebaky (pneu, brzdy, olej, filtre) nepocitam. repas prevodovky, nova spojka, nove tiahla medzi prevodovkou a radiacou pakou. krasnych 1600€ na fakture.
Ked nechceš auto bez papierov, tak si kúp druhé s papiermi na "ničenie"9/2022 Môj Suzuki Swift Sport je predaný, a hľadám za neho náhradu. Auto išlo preč z dôvodu zle navrhnutej prevodovky, čo nezvláda agresívnejšiu jazdu a jej vplyvom sa postupne rozpadá.
Využitie daily, okresky, raz mesačne okruh. Swift bol na toto použitie dosť dobrý, ale nie dokonalý. Hlavné mínus je chýbajúci výkon, 100kw mi bolo na chvíľu dosť, ale už nie je. Takže niečo výkonnejšie s podobnou koncepciou, fun factor je primárny faktor výberu. Nebyť tej nešťastnej prevodovky, SSS by zostal ešte jednu sezónu.
Naposledy upravil(a) pufko dne čtv led 26, 2023 7:13 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Nejjednodušší je to zkusit.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jízdní projev s automaty 2.5T vs 3.0H6
Nebo se nejdřív podívat, jestli v OBD ta CAN je vyvedená - kroucená dvoulinka. Já ji tam nemám (2004), Honza jo
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!