K těm pístům - pěkný, ale jednak už se to nějakou dobu používá (jinde) a taky je škoda, že to v článku nezmínili mezi těmi příklady - mám dojem, že už pár let zpět "tisknul" z kovu Koenigsegg turba... To mi přijde zajímavější než písty - imho turbo dostává větší záhul, vyšší otáčky, vyšší teplotní namáhání...
A mimochodem, technicky jde víc než o tisk spíš laserové svařování... Přecedo, to by tě zase mohlo zajímat
Jendo, možná to bude kombinace obojího. Já měl za to, že výška první vrstvy je vlastnost tiskovýho profilu 0.20, 0.10, atd..., ne profilu materiálu, ten flow bych zas čekal u materiálu, to jo. Pořádně to prolezu.
Ale jestli říkáš, že pinda je citlivá na teplotu, mohlo by to být to - přece jenom 215/60 je jinde než 255/105. Půl milimetr je hodně, proto mi to taky tak zaskočilo. To nebude tím nastavením první vrstvy.
A kompenzace ... jestli vůbec u MK2S něco takovýho je, tak to asi dokonale nefunguje
Dík za tipy, prolezu to a zkusím ještě pogůglit, nebudu určitě jedinej. Přijde mi to dost konzistentní. Kdyby bylo něco špatně fyzicky na tý tiskárně (něco uvolněnýho), bylo by to pokaždý jiný. A netisklo by to hezky