Radši odpo na bagru než půl hodiny lopatou...
Když jsem dělal podlahy, měl jsem prvně dvě odpoledne dva brigádníky, co zkoušeli kopat krumpáčem, házet do kolečka a vozit to ven na hromadu. Za ty dvě odpoledne udělali v růžku dirku 2x2m, asi 30cm hlubokou. Pod podlahou byl mix kamenů, střepů, hlíny a popela a buhví jakýho dalšího bordelu. Tudy cesta nevedla. Tak jsem sehnal dědka s 0,8t bagrem co umí stáhnout pásy na 60cm šíři aby projel dveřma a ten mi poradil ať někde seženu pásovej dopravník. Shodou náhod byl o tři vsi vedle k mání slušnej 8m dopravník za 6tis. Dojel jsem pro něj s plaťákem, za sobotní odpoledne jsem vyndal a promazal všechny válečky i převodovku a bagrem jsem ho zasunul oknem do baráku a venku zavěsil za předsunutou pozednici na řetěz. Dědek přijel druhej den starym Tranzitem, uvnitř ten pidibagr, vjel do baráku a 60cm svahovkou během 3h celej ten vnitřek vykopal a naházel na dopravník. Venku stála Avie a náš mladej pouze rozhraboval tu kopici do korby. Já to pak vyvezl sklopit a za 3h byl barák cca 45cm hluboko komplet vybagrovanej. Dědek si vzal 3x 300kč/h a kilo na naftu. Za litr vyřešeno za 3hodiny. Druhej den jsem bagrem ten dopravník vytáhl z okna ven, otočil ho a zavěsil obráceně. Dojel jsem do lomu pro štěrk a z Avie jsem pomalu sypal na pás až jsem ten stěrk dostal dovnitř. Nejpracnější na celý akci bylo ten štěrk rozhrabat uvnitř. Podél stěn jsem rozmístil plastový palety kvůli odvětrání obvodový zdi a udělal průraz na začátku a komínek na opačným konci a vše zhutnil. Další den zedníci udělali základní beton a bylo hotovo. Během dalších 14dní na bazoši jsem dopravník prodal chlapíkovi z Brna za 9tis. Tim se zaplatil dědek s bagrem, štěrk a ty dva kluci co se dva dny pokoušeli to vykopat ručně.