Palivové dřevo a vše kolem něj

Odpovědět
Uživatelský avatar
mack
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 530
Registrován: pon bře 15, 2010 9:04 pm
Jméno a příjmení: Martin Zbranek
Bydliště: Nový Hrozenkov

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od mack »

Já kupuju do benzínu na motorovku aditivum od oregonu,tak snad to trochu pomáhá,nevylévám nic...
Legacy II 2.2 kombi,94 EX
Outback H6 2001,154kw EX
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24328
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od sima »

A já v to mám momentálně takový zmatek,že už sám nevím,kde mám benzín vyjetý a kde ne,kde jsem dal aditivum a kde ne :-) Dřív jsem to vůbec neřešil a na jaře všechny stroje oživil a zatím vše šlapalo.Takže jaro se blíží a já se snažím oživit paměť :-) vím,že jsem ze sekačky Stigy vyjel benál,ale jen stylem zavřít kohout a nechat to samo zdechnout.To proto,že Stiga má od Hondy motor,sice skvělý,ale rádo se zalepuje vstřik bio sračkou.V pile mám stabilizátor paliva přímo od Stihlu.Tak to uvidím,tam je velká neznámá,mám ji první rok,ale tak věřím,že to bude v klidu.No a jen tři roky starý,byť konsturkčně zastaralý huska křoviňák,který už toho vydržel mraky,ten je tak jak je,benál má starý stejně celý rok,tomu věřím taky,protože ten je prostě držák a pracant,zatím se vždycky rozdýchal,rozpovídal :-)
Hlavně ať se k výkonům rozhýbu já,momentálně se celou zimu aditivuju pivem (_)D :-/ :-D
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24328
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od sima »

Takže vše jinak,v pile štíííl jsem měl jen zbytek starého benálu,byť racing shell,či jak se to jmenuje,beru vždy to nej octan číslo,je mě jedno název.Ta chytla po cirka 3-4 měsících jako nic.Takže oprava předešlého příspěvku-stabilizátor jsem nalil do sekačky Stiga,tak abych tam spíš čekal problém :-D
Ale já nevím no,co jsem slyšel,tak lidem se zalepil vstřik třeba na sekačkách s motorem Honda,řešili to ultrazvukem a vyřešeno,ale co jsem chtěl říct,že jsem z nich těžko páčil kde tankujou do strojů.A vím proč těžko páčil,protože z nich pak vypadlo,že brali ten nejlevnější benál kdesi ze vsi,odkudkoliv,jen protože stál o max kačku méně 8() :-/ A toto je mimo mé schopnosti,tohleto pobrat,tu "slevu".A co víc,rozhodně nevypadalo,že by se tihle lidi poučili,jakoby furt řešili,že přeci jen stejně "ušetří" za sezonu deset,dvacet korun 8() Nicméně jestli tohle je ta pravá příčina,tak pro mě jen dobře.Zatím tomu vše nasvědčuje,že tomu je tak.Uvidíme =)Rád bych se nemýlil,třá se ozvu,že mám problém a o radu zde :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od mnov »

sima píše: Ale já nevím no,co jsem slyšel,tak lidem se zalepil vstřik třeba na sekačkách s motorem Honda,řešili to ultrazvukem
Co tam máš za motor? Já mám na sekačce normální Hondu GCV160 a to má karburátor. Tam se doporučuje vyjetí benzínu, jen aby se to nedostalo sáním do oleje.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24328
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od sima »

GCV190 6,5 koní,zapomněl jsem dodat,že jsem nalil aditivum,sekal s tím krátce a pak zastavil palivový ventil a vyjel následně zbytek benzínu.Je to tak dobře?Máš k tomu co poradit???
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od mnov »

To je v podstatě stejný motor jako mám já. Poradím Ti, abys nic neřešil ohledně benzínu.
To doporučené vyjetí paliva je hlavně z důvodu následné manipulace se strojem např. přeprava.
Prostě tomu dej každý rok novou olejovou náplň a bude to fungovat.
Já do toho dávám stejný olej jako do Subaru. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24328
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od sima »

Nový olej dávám každý rok.S tím vyjetím paliva jsem dal na radu kluka co mu to takhle bez problémů funguje už dobrých pár let.Taky v servisu,kde jim celkem věřím-ve stize-mě říkali buď vyjet,nebo dát aspoň adtivium,ale mít ho už prokazatelně za palivovým ventilem,nebo nejlíp oboje.No nicméně servisák mě pak stejně řekl,že u své sekačky to vůbec nijak neřeší,prostě vůbec,ale že tímhle aditivováním a lepším benzínem tomu jen pomůžu,no takže klasická neověřená berlička,ale mě to nevadí,za pár kaček to rád udělám.
S tím benzínem,dobrá,ale lepším benzínem tomu dle mě jen pomůžu,dvacku ročně neřešit ne? ;) Co tam teda leješ za olej,když říkáš jako do Subaru?Já olej kupuju nějaký viking či co,musím se mkrnout,ale dle mě je to jedno,hlavně pravidelně měnit,to jsem pochopil i z tvého příspěvku...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od mnov »

Olej používám Shell HELIX ULTRA 5W-40.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24328
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od sima »

Jj já teda až budu na chalupě,tak mrknu na ten oil.Jen mám pocit,že tam mám zase jiný-10W-40.Ale to už je fakt celkem jedno.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od mnov »

Jo to bude jedno, protože v zimě se tráva moc neseká, tak 10W-40 bude vyhovovat. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24328
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od sima »

Ba,ba,hic je hic a já tomu dávám fest zabrat,ix hodin non stop,nelehký terén :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od mnov »

Já se k sekačce ani nedostanu. To má jako relaxaci manželka. O to víc tomu dává zabrat. :-)
Divím se, že to ta sekačka tak dlouho vydržela. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24328
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od sima »

To máš fajn,i když moje žena zase zastoupí jiné,spíš mužské práce,ale sekačku zkoušela zatím je raz,ono těch mých 2500-3000 metrů je kapku na jeden zátah docela dost a tudíž ani nechci ať to dělá za mě :-)Je to plocha,ale zas jsem rád,zatím mě to tak nevadí,naopak je to nej fitko =) na spodní část těla super >B-)na shození kil :-)
Mě se už podařilo ohnout hřídel,tak jsem si dlouho dával pozor a jen jednou divočil a hned se mě to vrátilo a stalo..Jinak sekačka dostává fakt zabrat,všecko mulčuju i vysokou trávu,postupně jsem přibral pole neorané,tráva vysoká,to jsem i prvně využil boční výhoz,byť to má jen omezené možnosti a napoprvé jsem zvedl střih sekačky,už to prostě nešlo.Taky sekám hodně ve svahu,si říkám,vyzkouším co to vydrží a pak když tak něco lepšího,jen to něco lepšího kde nemám zaparkovat a taky ty kila bych u toho neshodil.Myslím tím traktůrek :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od goha »

sima - mám to stejný jako Ty, těch cca 4500m2 taky jen mulčuju, co jiného taky s tím .... že? :-)
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49180
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové dřevo a vše kolem něj

Příspěvek od VDC »

Někteří lidé by motorové přístroje vůbec neměli používat. :-) Třeba švagr, ségry muž. Ten je schopnej nastartovat sekačku na sytič a s tím dusícím se přehlceným motorem je schopnej jít sekat. :-) Řvu na něj: " Vole vypni ten sytič, dusí se ti to." A to obvykle tak 3x, než slyší, pak ho teda vypne, ale je mu to úplně jedno, maximálně řekne: "Jo aha." :-) Bez překvapení, že to najednou funguje. :-)
Na chalupě jednou děsně potřeboval zkusit sekat s mým traktůrkem, tak jsem mu to půjčil a přesto, že s tím jel v zásadě jen rovně, tak asi za 10 minut shodil řemen k nožům. :-D Prostě malé motory se s ním nemají rády. :-)
Přitom je to skvělý chirurg, ale to evidentně nejde ruku v ruce. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Dům, dílna, zahrada“