Naše dílenská technika a nářadí..
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jo!!! A Tuchoměřice mám pár km od domova, tak se tam dnes stavím...
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tome za práh to nezvedlo, chtěla jsem obě kola naráz a ani prd. Zvednout celý předek je pro mě kontraproduktivní, protože v garáži je místo vždy jen na jedné straně auta.
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Musíš to zvedat za nosník pod podlahou. Za ten to půlku auta zvedne. Ale je prostě třeba mít nástavec nahoru nebo to podložit.
Ale samozřejmě chápu, že to nemusí každýmu vyhovovat.
Ale samozřejmě chápu, že to nemusí každýmu vyhovovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 340
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Děkuji za odkazy, nejprve jsem měl v plánu jen vytáhnout balanční konektor a celý pack nabíjet modelářskou nabiječku co mam k xrayi na rc rally. Vůbec mě tahle varianta s tou řídící deskou nenapadla a ani nevěděl, že se něco takového dělápodvlada píše:janos, bral jsem konkrétně tuhle:
celkem elegantní řešení, takže to ještě trochu nastuduji a dám snad dohromady
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Aha! No počkej, jestli máš modelářskou nabíječku, a není pro tebe složitý to tak udělat, klidně bych to udělal jak říkáš.
Tuhle balanční nabíjecí a ochrannou desku jsem tam dal, protože to je pro tátu a táta modelářskou nabíječku nemá. Výhoda je, že může použít tu origo nabíječku co k vrtačce byla. (Zároveň dává napětí vhodný jako vstupní pro tuhle desku.) Ale vzhledem k tomu, že to původně bylo na NiMh s kapacitou asi 1300 mAh, tak to má nabíjecí proud asi 300 mAh. Současný Li-Ion mají 3000 mAh, takže se to bude dobíjet asi 10 hodin, v případě dokonalý efektivity. Navíc jsem ani nestihl ověřit jestli to nepřebíjí, třeba. U modelářský, kterou mám vyzkoušenou, bych měl jistotu. A mohl klidně nabíjet 3A, kdybych chvátal tak 4,5 možná i 6A (2C proudem - "dvojnásobkem kapacity" - dle datasheetu li-ionek).
Jestli máš modelářskou nabíječku a zároveň má současná origo nabíječka buď nekompatibilní napětí s deskou nebo příliš nízký proud, na desku bych se vykašlal.
Tuhle balanční nabíjecí a ochrannou desku jsem tam dal, protože to je pro tátu a táta modelářskou nabíječku nemá. Výhoda je, že může použít tu origo nabíječku co k vrtačce byla. (Zároveň dává napětí vhodný jako vstupní pro tuhle desku.) Ale vzhledem k tomu, že to původně bylo na NiMh s kapacitou asi 1300 mAh, tak to má nabíjecí proud asi 300 mAh. Současný Li-Ion mají 3000 mAh, takže se to bude dobíjet asi 10 hodin, v případě dokonalý efektivity. Navíc jsem ani nestihl ověřit jestli to nepřebíjí, třeba. U modelářský, kterou mám vyzkoušenou, bych měl jistotu. A mohl klidně nabíjet 3A, kdybych chvátal tak 4,5 možná i 6A (2C proudem - "dvojnásobkem kapacity" - dle datasheetu li-ionek).
Jestli máš modelářskou nabíječku a zároveň má současná origo nabíječka buď nekompatibilní napětí s deskou nebo příliš nízký proud, na desku bych se vykašlal.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Dneska jsem musel trochu uklidit v dílně a protože jsem si po tátovi přivezl nějaký další truhlářský svěrky a jeden francouzák, tak jsem spíchnul nový závěsy. Je to rychlovýrvor ze zbytků nákupních vozejků. Žádnej hyper projekt, ale mám radost, že to mám všechno po ruce.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1344
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
"Marceli", já bych sehnal větrák s co největší vrtulí, před to mříž na nákupního vozejku, na to přichytit třeba kolíčkama geotextílii a budeš prach chytat na ten textil a teplo zůstane doma. Pak to vezmeš ven, vyklepeš, vypereš nebo vyměníš.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Zbyňku, přes geotextilii to nepotáhne, nebo když bude opravdu patřičně výkonný ventilátor, protáhne ji to skrz mříž celou. Ale existují filtry do vzduchotechnických jednotek a stojí pár korun. Nebo kabinový filtr do auta, proč ne. Pokaždé vyprášit a jednou za čas zahodit, proč ne. Rozhodně bych volil nějaký řidší filtr.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
O tom jsem uvažoval taky to vyrobit, ale nejdřív pohledám hotovou věc, na to z odkazu jsem se byl podívat a prodejce říkal, že jsou s tím lidi spokojení...
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 340
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Hmm je pravda, že o tom nabíjecím proudu jsem až tak nepřemýšlel a asi to tak fakt bude, že by se to origo nabíječkou nabíjelo příliš dlouho, tak to asi pořeším tím balančním konektorem, ale díky za tipy. Schválně na to pak kouknu kolik dává.podvlada píše: Jestli máš modelářskou nabíječku a zároveň má současná origo nabíječka buď nekompatibilní napětí s deskou nebo příliš nízký proud, na desku bych se vykašlal.
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Vsemozne vehementy na zvedani. Asi uz jsem starej, valet se 5h v -2 stupnich na betonu
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
To je přezouvání na zimáky?
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Hlavně ta půlka chlapa v motoru...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Byly na repasi tlumice, jenze zase tekly. Era se na zimni neprezouvaj. Kdyz bejval jeste snih, davali jsme lyze.Tapan píše:To je přezouvání na zimáky?
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Alespon vidis, jak nebezpecnou praci konam...VDC píše:Hlavně ta půlka chlapa v motoru...
Sent from my iPhone using Tapatalk