Naše dílenská technika a nářadí..
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
No vostuda
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jestli jsou to čínské klíče, tak je to ještě dobrý překlad.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
No ono jestli to "IN" v angličtině neodpovídá právě tomu našemu "V" zrovna tak, jako v němčině "IM" (in dem ...)
V ruštině to je jednoduché, to jsou "Шестигранные ключи", zkrátka [šestigraniky].
Ještě že to nepotřebuju finsky, to bych si ulomil jazyk: Kuusiokoloavaimet
V ruštině to je jednoduché, to jsou "Шестигранные ключи", zkrátka [šestigraniky].
Ještě že to nepotřebuju finsky, to bych si ulomil jazyk: Kuusiokoloavaimet
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak se chystám řešit svářečku a ... nic, výroba zrušena. Šlo o PEGAS 200 MIG MAN PFC.
Dělá se prý kvalitnější náhrada PERUN 200 MIG MAN PFC ... https://www.svarecky-obchod.cz/invertor ... -metry.htm
Aj výrobce na dotaz vyšel vstřícně, a že mi cenu nové nabízí za nižší cenu té staré..... Je to teda český výrobce, což je pro mě dost zásadní.
Tak nevím, bo výběr trval dlouho. Budu doufat, že to bude kvalitní stroj a není to jak u aut aj. výrobků.
Nějaká rada ohledně hořáků, keré pořídit? 3 nebo 4m? Čet sem, že pro Al je 4m moc, pokud bych chtěl vařit Al Migem s CO2, nemaje argónu (zatím nevím, co a jak de, ale to časem vše zjistím). Vím k tomu zatím spíše prd, teda se ptám.
Zvažuju, že bych pořídil aj hořák na TIG, ať to nemosím dokupovat později (može se stát, že bude potřeba něco smahnout načisto v hliníku aj., jinak bude TIG spíše jen ležet v regálu).
Kabely na MMA k temu vemu určitě.
Dělá se prý kvalitnější náhrada PERUN 200 MIG MAN PFC ... https://www.svarecky-obchod.cz/invertor ... -metry.htm
Aj výrobce na dotaz vyšel vstřícně, a že mi cenu nové nabízí za nižší cenu té staré..... Je to teda český výrobce, což je pro mě dost zásadní.
Tak nevím, bo výběr trval dlouho. Budu doufat, že to bude kvalitní stroj a není to jak u aut aj. výrobků.
Nějaká rada ohledně hořáků, keré pořídit? 3 nebo 4m? Čet sem, že pro Al je 4m moc, pokud bych chtěl vařit Al Migem s CO2, nemaje argónu (zatím nevím, co a jak de, ale to časem vše zjistím). Vím k tomu zatím spíše prd, teda se ptám.
Zvažuju, že bych pořídil aj hořák na TIG, ať to nemosím dokupovat později (može se stát, že bude potřeba něco smahnout načisto v hliníku aj., jinak bude TIG spíše jen ležet v regálu).
Kabely na MMA k temu vemu určitě.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Hod kdyžtak konkrétní dotazy do SZ a poptám se bráchy, ten prodává srářecí techniku a dokonce i svářečky ALFA IN.Doro píše:Tak se chystám řešit svářečku a ... nic, výroba zrušena. Šlo o PEGAS 200 MIG MAN PFC.
Dělá se prý kvalitnější náhrada PERUN 200 MIG MAN PFC ... https://www.svarecky-obchod.cz/invertor ... -metry.htm
Aj výrobce na dotaz vyšel vstřícně, a že mi cenu nové nabízí za nižší cenu té staré..... Je to teda český výrobce, což je pro mě dost zásadní.
Tak nevím, bo výběr trval dlouho. Budu doufat, že to bude kvalitní stroj a není to jak u aut aj. výrobků.
Nějaká rada ohledně hořáků, keré pořídit? 3 nebo 4m? Čet sem, že pro Al je 4m moc, pokud bych chtěl vařit …
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Marku jestli dobře vidím, tak to je stejnosměrný stroj, to znamená, že hliník s tím Tigem svařovat nejde. Ten se svařuje střídavým proudem. Ta svářečka by musela mít přepínání AC/DC.
Magem hliník svařovat lze, ale musí se měnit vodící kladky drátu a bowden. Takže to není úplně uživatelsky příznivé.
Magem hliník svařovat lze, ale musí se měnit vodící kladky drátu a bowden. Takže to není úplně uživatelsky příznivé.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Už sem stih včera něco projít, tak sem hledal, ale nenašel jsem označení, jestli to je přímo jen DC nebo AC...
O variantách vaření Al sem našel pěkný článek, tak mám více jasno https://www.svarbazar.cz/phprs/view.php ... 2008122801 (další pěkný odkaz těď nemožu najít)
Takže u Al by to jít mělo, ale s kratším hořákem s teflonem a vhodnou kladkou - jde o to, to seštělovat a seřídit.
Potom by asi nemělo ani smysl pořizovat Tig hořák. Na druhou stranu, sou svářečky, co umí MMA a TIG, ale bez MIG/MAG.
No, jde oto, jestli to vůbec užiju. U Al tu mám na svařování hafo lopat a semtam něco by se hodilo.
.... dnes se du poptat, co a jak, tak uvidím.
Každopádně, dík za každou informaci.
O variantách vaření Al sem našel pěkný článek, tak mám více jasno https://www.svarbazar.cz/phprs/view.php ... 2008122801 (další pěkný odkaz těď nemožu najít)
Takže u Al by to jít mělo, ale s kratším hořákem s teflonem a vhodnou kladkou - jde o to, to seštělovat a seřídit.
Potom by asi nemělo ani smysl pořizovat Tig hořák. Na druhou stranu, sou svářečky, co umí MMA a TIG, ale bez MIG/MAG.
No, jde oto, jestli to vůbec užiju. U Al tu mám na svařování hafo lopat a semtam něco by se hodilo.
.... dnes se du poptat, co a jak, tak uvidím.
Každopádně, dík za každou informaci.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Zatím to vypadá, že lepší výběr nebude, bo není z čeho vybírat.
https://www.svarecky-obchod.cz/akcni-se ... ev-co2.htm
Hned vedle měli vystavenou pulzní svářečku na Al ...ceny podobné
S touto svářečkou na Al asi jen s Migem a samostatným hořákem - netřeba mít extra kvalitní svár, ale svařit Al tím pude.
Uplatnění pro Tig zatím nemám a nerez pude řešit stejně jako Al, případně mi to někdo ještě upřesní.
https://www.svarecky-obchod.cz/akcni-se ... ev-co2.htm
Hned vedle měli vystavenou pulzní svářečku na Al ...ceny podobné
S touto svářečkou na Al asi jen s Migem a samostatným hořákem - netřeba mít extra kvalitní svár, ale svařit Al tím pude.
Uplatnění pro Tig zatím nemám a nerez pude řešit stejně jako Al, případně mi to někdo ještě upřesní.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1706
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Vymenu oleje a mensi opravy v klidu,ale mnel bych respekt at se tvarnice nejak nerozdrti nebo nekam neposune neuhne .M a r c e l píše:mimochodem, máme o něco sofistikovanější hever, ale ne o moc teda B -) //uploads.tapatalk-cdn.com/201903 ... 05320f.jpg
Odesláno z mého AGS-W09 pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1706
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Uz jsem to parkrat videl zvetraly beton . Jak je rozdroleny nebo je to popraskane a procurane destem vodou a mrazem. Bezpecnost na prvnim miste .námořník píše:Betonová tvárnice ?
Odesláno z mého AGS-W09 pomocí Tapatalk
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14835
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
A zas je tu diskuze beton vs. dřevo Bohouši, pokud by ty tvárnice byly nějak drolivé nebo měly snahu praskat, poznal bys to na nich. Pokud to Marcel odborně staticky posoudil tak to jistě bude ok.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1706
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tapan píše:A zas je tu diskuze beton vs. dřevo Bohouši, pokud by ty tvárnice byly nějak drolivé nebo měly snahu praskat, poznal bys to na nich. Pokud to Marcel odborně staticky posoudil tak to jistě bude ok.
Naprosto souhlasim! Prehanim asi,ale ja radeji volim poradne spalky a fosny a nebo takove ocelove najezdy. At to neni nejak moc vypodkladane a stoji to na pevnem a celkem aspon rovnem podkladu. A spalky sirsi nez fosny nebo najezdy aby se to nezvrtlo.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro