Naše dílenská technika a nářadí..
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tome rád MWK vyzkouším.
Co se toho vertikutátoru týče, tak já bych se Ryobi nebál. Mám od nich sekačku a funguje velmi slušně. A ostatní nářadí jim funguje taky.
Eihell nedokážu posoudit.
Ale když půjdu po ceně, tak bych do výběru zařadil i Parkside. Ten má vertikutátor taky a kvalitativně to bude s tím Einhellem srovnatelný.
Co se toho vertikutátoru týče, tak já bych se Ryobi nebál. Mám od nich sekačku a funguje velmi slušně. A ostatní nářadí jim funguje taky.
Eihell nedokážu posoudit.
Ale když půjdu po ceně, tak bych do výběru zařadil i Parkside. Ten má vertikutátor taky a kvalitativně to bude s tím Einhellem srovnatelný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak jsem dnes prořezal pár stromků, stromů s tou mou parkside aku vyvětvovačkou. Druhý prořez bude zjara.
Max spokojenost, větve to uřeže opravdu jak nic, 10 cm silná větev je otázkou opravdu pár vteřin, je to prostě okamžik, 20 cm taky uřeže absolutně v pohodě a během chviličky, je to fakt fofr. Tak by se s ní daly uřezat i silnější větve.
Výdrž baterky naprosto dostačující, řezal jsem s ní hodinu a půl, samozřejmě s přestávkami, z maxima šla jen na prostřední vybití a to až po delší době. Samozřejmě mám řetěz nový, ostrý, tj základ všeho. Jen jsem musel taky samozřejmě hlídat napnutí řetězu, častěji štelovat, řetěz si sedal. Ale je toskvěle uděláno, bezklíčově, jen se povolí plast zajištění a šteluje se, jen nepatrně a je hotovo.
Jo a pravda, časem pilka těžkne v ruce, aby taky ne, ale tak méně silný jedinec holt nemusí nikam spěchat, v klidu.
Tohleto je neskutečný pomocník, to byly zas jednou mimořádně dobře vynaložené peníze, navíc jen pár kaček dá se říct
Pak jsem zkoušel motorovku Stihl, nandal naostřený řetěz a zas mě zlobila nechtěla držet otáčky, zdechala, v maximu plynu šla zase s otáčkami zničehonic dolů, už jsem myslel zas na vstřiky. Vyndal jsem svíčku, očistil, benzín uvnitř žádný nebyl, čili přechlastána nebyla, tak ještě zkontrolovat lištu, řetěz, jeho volné otáčení a pak jsem profoukl vzduchem filtr. Kurva konečně jela zas jak brús, že mě to nenapdalo hned. Koupím nový filtr a svíčku, je tam vše furt původní.
Max spokojenost, větve to uřeže opravdu jak nic, 10 cm silná větev je otázkou opravdu pár vteřin, je to prostě okamžik, 20 cm taky uřeže absolutně v pohodě a během chviličky, je to fakt fofr. Tak by se s ní daly uřezat i silnější větve.
Výdrž baterky naprosto dostačující, řezal jsem s ní hodinu a půl, samozřejmě s přestávkami, z maxima šla jen na prostřední vybití a to až po delší době. Samozřejmě mám řetěz nový, ostrý, tj základ všeho. Jen jsem musel taky samozřejmě hlídat napnutí řetězu, častěji štelovat, řetěz si sedal. Ale je toskvěle uděláno, bezklíčově, jen se povolí plast zajištění a šteluje se, jen nepatrně a je hotovo.
Jo a pravda, časem pilka těžkne v ruce, aby taky ne, ale tak méně silný jedinec holt nemusí nikam spěchat, v klidu.
Tohleto je neskutečný pomocník, to byly zas jednou mimořádně dobře vynaložené peníze, navíc jen pár kaček dá se říct
Pak jsem zkoušel motorovku Stihl, nandal naostřený řetěz a zas mě zlobila nechtěla držet otáčky, zdechala, v maximu plynu šla zase s otáčkami zničehonic dolů, už jsem myslel zas na vstřiky. Vyndal jsem svíčku, očistil, benzín uvnitř žádný nebyl, čili přechlastána nebyla, tak ještě zkontrolovat lištu, řetěz, jeho volné otáčení a pak jsem profoukl vzduchem filtr. Kurva konečně jela zas jak brús, že mě to nenapdalo hned. Koupím nový filtr a svíčku, je tam vše furt původní.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Šímo to je super, že jsi s pilkou spokojenej !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1344
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Můj dotaz na motorovou žábu zde nějak zapadl, tak jsem to vyřešil nákupem tohoto stroje.
Akorát po první hodině práce se rozpadlo ovládání plynu, šroubek utahovaný jen rukou na tu mašličku strhnul závit v tom plechovém třmenu. Tak jsem musel trochu bastlit.
Pro zajímavost ten rotující nevývažek, co dělá vibrační desku vibrační deskou, se plní olejem DexronIII.
Má to 63kg a rázy 11kN. Otevřu si půjčovnu. Vertikální štípačka už taky víc cestuje po vsi, než by makala doma.Akorát po první hodině práce se rozpadlo ovládání plynu, šroubek utahovaný jen rukou na tu mašličku strhnul závit v tom plechovém třmenu. Tak jsem musel trochu bastlit.
Pro zajímavost ten rotující nevývažek, co dělá vibrační desku vibrační deskou, se plní olejem DexronIII.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1344
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
No a v souvislosti s potřebou udělat příjezd pro velký náklaďák jsme museli uklidit na dvoře, tak jsem vyrobil tlačně tažnou tyč, protože tyč Hepos TT-2 jsme při tlačení Favorita se zablokovaným kolem ohnuli a ještě mu urvali oko.
Použil jsem 2 největší normálně dostupné žehličky na 70mm rouru a pak zjistil, že mám je 60mm trubku. I šrouby jsem si musel nakonec vyrobit, protože jsem tak dlouhé M10 neměl. A budeme se s tím muset naučit jezdit, málem jsme se s Věrkou poprali:-)
Chová se to tak nějak zvláštně, takže uvítám zkušenosti, jestli někdo takovou koninu taky zkoušel. Modrej je bezmotorovej, proto má čumák tak vysoko.
Použil jsem 2 největší normálně dostupné žehličky na 70mm rouru a pak zjistil, že mám je 60mm trubku. I šrouby jsem si musel nakonec vyrobit, protože jsem tak dlouhé M10 neměl. A budeme se s tím muset naučit jezdit, málem jsme se s Věrkou poprali:-)
Chová se to tak nějak zvláštně, takže uvítám zkušenosti, jestli někdo takovou koninu taky zkoušel. Modrej je bezmotorovej, proto má čumák tak vysoko.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
No a kdy bude ten sazomet jezdit? Nějaké nové info?
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1344
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
motor už přišel, je zabalenej ve šprcce, aby se do něj neprášilo a až bude volno ve stodole, pustíme se do zástavby. Akorát jsem byl dnes dost nemile překvapen, když jsem dal do auta baterku kvůli stažení okýnek, že na palubce jsou všechny čudle podsvíceny červeně, což nesnáším, tak buď si budu muset zvyknout, nejezdit s ním a nebo to přebastlit.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Zbyňku to je Hecht ? Copa to stálo ? Já o nákupu desky taky uvažuju, protože uskákat toho budu potřebovat dost. A když vidím, co stojí půjčovný, tak to to radši koupím a pak za nějaký zbytek prodám.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1344
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Je to Hecht 1111. Za desítku. Zvažoval jsem bazar, ale pak mi Věrka našla tuhle potvoru za cenu těch bazarových. To mě ani nenapadlo, že by to Hecht mohl mít. Ve dvou jsme ji po šikmých trámech dostali z té 3m jámy, mít to 120kg, tak bych sháněl jeřáb.
Bude to ale pro správné zhutnění postupně přidávat po vrstvách, Jíl se tomu moc sešlapávat nechtělo, na několikrát přejetým jsem zapíchl patu do země, kde to bylo trochu vlhčí. Má ale poloviční formát, než ty velké, tak je to docela obratný, i když to je jednosměrka. A uvidím, jak tím půjdou výkopy pro potrubí. A už jsem vymyslel vylepšení, namontovat na to dvě vodováhy. Jen nevím, jestli bubliny nenapěněj.
Bude to ale pro správné zhutnění postupně přidávat po vrstvách, Jíl se tomu moc sešlapávat nechtělo, na několikrát přejetým jsem zapíchl patu do země, kde to bylo trochu vlhčí. Má ale poloviční formát, než ty velké, tak je to docela obratný, i když to je jednosměrka. A uvidím, jak tím půjdou výkopy pro potrubí. A už jsem vymyslel vylepšení, namontovat na to dvě vodováhy. Jen nevím, jestli bubliny nenapěněj.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Já jsem jí teda vždycky půjčoval, ale pravda je, že už bych za to půjčovné možná měl půlku nové Ještě když se to pak prodá.. Správně uvažuješ předsedo To už bych teda měl i bagr no, ale tak zase proč ne
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Zbyňku dík, kouknu na to. Já to mám v hlavě od začátku, že si nějakou desku koupím, když to zlevnilo na takovouhle úroveň. S velkou zbíječkou jsem to udělal taky. Až rozmlátím všechno co potřebuju, tak jí prodám.
Mě na tom především baví to, že když s tím potřebuju dělat, tak jdu a dělám. A nemusím nikam jezdit, platit zálohy a koukat na hodinky, abych to rychle dodělal a mohl to včas vrátit.
Mě na tom především baví to, že když s tím potřebuju dělat, tak jdu a dělám. A nemusím nikam jezdit, platit zálohy a koukat na hodinky, abych to rychle dodělal a mohl to včas vrátit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1344
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Já do toho šel také z tohoto důvodu, než bych to dodělal, tak bych se ujezdil, abych to vrátil, když nemůžu pokračovat, protože začlo lejt, musím někam jet apod. Teď to budu moci půjčovat já. V inzerci začíná půjčovné na 300, v DEKu to je přes 700.
Nabídnul bych půjčení, ale je to daleko, aby se to vyplatilo.
Nabídnul bych půjčení, ale je to daleko, aby se to vyplatilo.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
U nás to stojí cca 500 na den; ale přesně musíš pro to jet a makat tak, aby to bylo včas zpět.. No teď už se mi to nevyplatí.. až budu stavět další barák budu o tom uvažovat Mohla by vzniknout subaru půjčovna v kombinaci se spedicí by to byl jistě zajímavý projekt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jelikož jsem strhl tu utahovací matku na Lidl přímé aku brusce, tak jsem objednal nové matky z číny. Bohužel jsem se nějak nevšiml, že Lidl má M7 závit, kdežto všechno ostatní používá M8.
Potřeboval jsem brousit, tak jsem objednal https://www.powerplus.cz/index.php?akce ... =3915&lng=
Tato je sice na 230V, ale je to nebe a dudy. Má vyřešené chlazení, takže narozdíl od lídlu jí lze používat dlouho i pod zátěží a má větší sílu. Navíc tam pasují ty špatné M8 hlavičky co jsem objednal.
Je k tomu i spousta příslušenství, ale to jsem nezkoušel.
Pneu bruska je fajn, ale je na takovou hrubou práci a když vemu kolik elektriky sežere kompresor a jeho opotřebovávání.
Za mě spokojenost. Ale s dremel to porovnat nemůžu. Na to moje garážové použítí mi přišel zbytečně moc drahej.
Potřeboval jsem brousit, tak jsem objednal https://www.powerplus.cz/index.php?akce ... =3915&lng=
Tato je sice na 230V, ale je to nebe a dudy. Má vyřešené chlazení, takže narozdíl od lídlu jí lze používat dlouho i pod zátěží a má větší sílu. Navíc tam pasují ty špatné M8 hlavičky co jsem objednal.
Je k tomu i spousta příslušenství, ale to jsem nezkoušel.
Pneu bruska je fajn, ale je na takovou hrubou práci a když vemu kolik elektriky sežere kompresor a jeho opotřebovávání.
Za mě spokojenost. Ale s dremel to porovnat nemůžu. Na to moje garážové použítí mi přišel zbytečně moc drahej.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Bruska pěkná a když jsi spokojenej, tak super. Ale srovnávat se vzduchem to nemůžeš. To srovnáváš nesrovnatelný a hledáš argumenty, kde nejsou.dracekvo píše: Pneu bruska je fajn, ale je na takovou hrubou práci a když vemu kolik elektriky sežere kompresor a jeho opotřebovávání.
Zásadní výhoda vzduchu je v tom, že ty nástroje jsou malý. Rozměry přímý vzduchový brusky jsou klidně poloviční, než u týhle elektrický, přitom při násobném výkonu a nástroje lze jednoduše měnit. To je výhoda s jakýmkoliv jiným pohonem nesrovnatelná. Takže já mám ty přímý brusky 3 a místo výměny brusných nástrojů měním celý brusky.
Ale samozřejmě nelze argumentovat ani obráceně, protože aby člověk mohl provozovat vzduchovej verkcajk, je třeba si k tomu nejdřív ze všeho pořídit pořádnej kompresor.
Upřímně řečeno máš můj obdiv, protože dělat cokoliv na autě touhle mikrobruskou, ve mě evokuje vzpomínku na "Vykoupení z věznice Shawshank" a prokopávání tunelu geologickým kladívkem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97