Naše dílenská technika a nářadí..
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22693
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jo, u M1G OK. U Superbu ale 1650kg má samotný auto, takže celková bude něco jako 2,2t? Ono, hádám že u normálních M1 asi nebude auto, který by mělo na kouli povoleno víc, než kolik je celková hmotnost auta, ne? U Otb mám taky celkovou asi 2,1t, ale na kouli podle TP 1,8.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Marku krásný !! To je horizontka ?Doro píše:Tak sem ju konečně v nedělu dovéz, potvoru .
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 340
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Přesně tak u M1 bude vždy celková hmotnost vozu větší než povolená hmotnost na kouli. Jen mě tedy trochu zarazilo ,když teď koukám do velkého TP u X5... tak jsem si vždy myslel, že max. hmotnost soupravy bude pouhým součtem max hmotnosti auta + vleku, ale buď je to to chyba či nějaký nesmysl, nebo tomu nerozumím. Max hmotnost auta 2785, bržděný vlek max 3500kg a souprava 6425kg. Ale už asi dost řečí o vlečkách a povolených hmotnostechspm píše:hádám že u normálních M1 asi nebude auto, který by mělo na kouli povoleno víc, než kolik je celková hmotnost auta, ne?.
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Janosi já se s tebou nechci přít, osobních zkušeností s taháním máš víc jako já. Reagoval jsem jen na tvůj dotaz (viz citace níže), proč by mělo být tažné vozidlo těžší jak přívěs.janos666 píše: Myslím, že to jsou naprosto zbytečné obavy, to bych neodtáhl skoro nic abych hleděl na to mít auto vždy těžší. Nemluvím třeba o tahání na sněhu, tam je to jiná a tomu se snažím vyhýbat. Ale určitě se to samo od sebe v kopci neutrhne za běžných podmínek. A co se týče brzdění, tak je jasný že se s tím musí počítat a hlavně kára musí sama dobře brzdit a mít dobře zajištěný náklad a ideálně rozložený.
janos666 píše: Z jakého důvodu by tažné vozidlo mělo být těžší než přívěs? Běžně tahám přes 3 tuny na kouli za autem co má lehce přes 2 tuny a jede se v naprosté pohodě, jen nedávno se mi stalo když jsem vezl materiál na stavbu, že mi naložili více hmoty dozadu a to bylo chvílemi lehce frustrující, jednalo se o cca 2,5 m3 KVH hranolů, balík střešních latí a balík OSB desek, takže to i něco vážilo....
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 340
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Ano rozumím, v pohodě, já to taky nemyslel nějak útočně. Každopádně to chce jezdit/tahat vždy s rozumem a předvídat jak jen to jde...RadekN píše: Janosi já se s tebou nechci přít, osobních zkušeností s taháním máš víc jako já. Reagoval jsem jen na tvůj dotaz (viz citace níže), proč by mělo být tažné vozidlo těžší jak přívěs.
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jen tak pro "potěchu oka", dávám sem fotky, jak to vypadá uvnitř Fakita článků, tedy fejková Makita, a jejich nabíječky. Zbyněk ok1mpx mi je zapůjčil k diagnostice, protože nějak moc nevydrží, nebo se nechtěj nabíjet, nebo řeknou, že už jsou nabitý a moc nevydrží, vlastně už ani nevim, co bylo za problém. Problém je už jen ten akupack sám.
Nejvíc mě zarazilo, že to nebalancuje články. I na fotkách si můžete všimnout, že je tam jen (-), (+) a pak jeden "test" drát na první článek, nevim teda jestli to na základě hodnoty na něm nějak odhaduje i zbytek, každopádně mi to nepřijde úplně bezpečný. Další dráty jsou teplotní pojistka, a přes spínaný kontakt to je nabíjený; a poslední drátky k "test tlačítku" které ukazuje stupeň nabití. Nářadí jede asi bez teplotní ochrany, protože vnější kontakt jde přímo na články. Jednotlivý články se zdají být bez ochran, mají přesně 65 mm, s vlastní ochranou mívají 68 a víc.
Když jsem změřil napětí na jednotlivých článcích, naměřil jsem:
3,28
3,1
3,42
3,04
3,54
A na druhé:
3,52
3,49
3,45
3,6
0
Ano, jeden pár odešel. Prý neměly ani jeden kompletní cyklus.
Jsme domluveni, že "zdravou" baterku dobalancuju modelářskou nabíječkou, druhou baterku "kuchnu" a ze zdravých 8 článků postavím 5S1P akupack místo původního 5S2P, Zbyněk ty 3 navíc užije jinde. Protože nemá cenu do takhle zbastlený elektroniky cpát kvalitní 18650 formou repasu, protože by zanedlouho bez balancování dost pravděpodobně odešly taky. Navíc Zbyněk už vlastní nějaké Parkside aku, takže jsme se domluvili, že mu udělám redukci na Makitu.
Vypadá to, že nejlevnější spolehlivé aku dělá fakt ten Lidl, protože maj aspoň balancování, tak bych jim co se týče bezpečnosti věřil. Samotné články taky nebudou takovej průšvih, a pokud by přece jenom odešly a nešlo to přes záruku, tam repas jinými kvalitními články smysl má. Fejky nebrat.
Nejvíc mě zarazilo, že to nebalancuje články. I na fotkách si můžete všimnout, že je tam jen (-), (+) a pak jeden "test" drát na první článek, nevim teda jestli to na základě hodnoty na něm nějak odhaduje i zbytek, každopádně mi to nepřijde úplně bezpečný. Další dráty jsou teplotní pojistka, a přes spínaný kontakt to je nabíjený; a poslední drátky k "test tlačítku" které ukazuje stupeň nabití. Nářadí jede asi bez teplotní ochrany, protože vnější kontakt jde přímo na články. Jednotlivý články se zdají být bez ochran, mají přesně 65 mm, s vlastní ochranou mívají 68 a víc.
Když jsem změřil napětí na jednotlivých článcích, naměřil jsem:
3,28
3,1
3,42
3,04
3,54
A na druhé:
3,52
3,49
3,45
3,6
0
Ano, jeden pár odešel. Prý neměly ani jeden kompletní cyklus.
Jsme domluveni, že "zdravou" baterku dobalancuju modelářskou nabíječkou, druhou baterku "kuchnu" a ze zdravých 8 článků postavím 5S1P akupack místo původního 5S2P, Zbyněk ty 3 navíc užije jinde. Protože nemá cenu do takhle zbastlený elektroniky cpát kvalitní 18650 formou repasu, protože by zanedlouho bez balancování dost pravděpodobně odešly taky. Navíc Zbyněk už vlastní nějaké Parkside aku, takže jsme se domluvili, že mu udělám redukci na Makitu.
Vypadá to, že nejlevnější spolehlivé aku dělá fakt ten Lidl, protože maj aspoň balancování, tak bych jim co se týče bezpečnosti věřil. Samotné články taky nebudou takovej průšvih, a pokud by přece jenom odešly a nešlo to přes záruku, tam repas jinými kvalitními články smysl má. Fejky nebrat.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20600
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Na Amazonu v recenzích jsem pár shorelejch makita náhrad viděl.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jestli si pamatuju dobře, tak Parkside a třeba Makita akumulátory nejsou úplně zaměnitelný, Parkside má velkou část elektroniky starající se o napětí článků v samotném nářadí, u Makity je to naopak, elektronika pro nabíjení a hlídání napětí je v baterii... pár lidí už na fórech dojelo na to, že si vytisklo redukci na Parkside články pro Makitu a nadávalo pak na Lidl jakej to je zmetek...
Forester SG 2006 2.0X
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Já mam dojem, že ta série X20 Team nebo jak se to jmenuje, má elektroniku v baterce. Ale je fakt, že co mi Přeceda dal na koumání starší 12V baterku, tak to bylo z doby "chytrá nabíječka, hloupá baterka", a novější 12V už naopak "hloupá nabíječka, chytrá baterka". Současný aku by měly bejt v cajku.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
To Vrták: Díky za upozornění, bude to potřeba hlídat. Určitě to nebude dobrý nápad nabíjet Parkside baterku s redukcí v Makita nabíječce. Tam jsou důležitý ty hlídací kontakty a i kdyby byla servisní dokumentace k obojímu a zapojilo se to správně i s případnou úpravou signálů, tak by to nemusela být záruka bezpečného nabíjení.
Obě nářadí, co mám na "Fakita" baterky, mají jen + a -, takže tam se ničeho nebojím.
Otázka je, jestli si ta baterka hlídá mez vybití a jak. Ale to je pak na disciplíně uživatele, protože když je baterka perfektně ochráněná, vypne se a pak to nedá nabít a někde se to půl roku válí, tak s tím ta elektronika v baterce nic neudělá.
Obě nářadí, co mám na "Fakita" baterky, mají jen + a -, takže tam se ničeho nebojím.
Otázka je, jestli si ta baterka hlídá mez vybití a jak. Ale to je pak na disciplíně uživatele, protože když je baterka perfektně ochráněná, vypne se a pak to nedá nabít a někde se to půl roku válí, tak s tím ta elektronika v baterce nic neudělá.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jasný, nabíjet vždy nabíječkou k baterce. Ale fakt mám dojem, že Parkside baterky v sobě BMS mají, takže by to snad mohlo být i jedno, ale rozhodně pak není potřeba to hlídat v nářadí. Až dojde, vypne se.
Já tu Parkside baterku otevřu a ukážu, že tam hlídací elektronika je
Já tu Parkside baterku otevřu a ukážu, že tam hlídací elektronika je
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Určitě je tam balancér pro nabíjení, elektronika pro ukazatel nabití, pojistka proti zkratu... ale co tam na desce chybí je mosfet, který hlídá podvybití článků, případně teploty článků apod. tohle má v sobě elektronika v nářadí (tedy asi jen to podvybití) a to je hlavní rozdíl od Makity, myslím, že i DeWalt to má stejně...
Forester SG 2006 2.0X
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Máš pravdu, uvnitř není nic, co by baterku při podpětí odpojilo. Netušil jsem, díky
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
https://sima33.rajce.idnes.cz/huska/
Dlužím své krátké zkušenosti s aku huskou křoviňákem, možnááá se budou někomu hodit.
Jsem spokojen, ba co víc, hodně, max spokojen. V první chvíli jsem si i říkal, že jsem trochu přestřelil, že jsem tenhle stroj za 7000 tak nutně nepotřeboval, ale je to jak se vším, potřeboval a nutně
Je luxus po posečení před chalupou neřešit těžký křoviňák, nesoukat na sebe postroj-pás od něj, neřešit mix benál, neřešit hluk, virbace, neřešit nic. Jen stistknout tlačítko...tj samozřejmě první výhoda, jak víte sami moc dobře.
Další je, u tohoto stroje jo, že na běžné doseky je naddimenzovaný, žádné šidítko, nejen baterkou a motorem ale i klasickou dvojstrunou, žádná jednostrunka, či dokonce jen takové ty lízátka místo struny.
Křoviňák je na úchop dost dlouhý, teleskop, čili i pěkně skladný.
Výdrž jsem neměřil, ale prvně jsem sekal cirka 45 minut a baterie došla, to jsem ale opravdu s tím dělal hovadiny a sekal kde co, přerostlou trávu, na co jsem narazil.
Dnes jsem osekal co vždy potřebuji, taky vyšší trávu( obzvláště u potůčku co teče hned u chalupy) a baterie na dvou třetinách výdrže, sotva zhasla ze tří první kontrolka. A to jsem nejel na eko režim, který je možno zvolit. Sekal jsem nevím, tak půl hodiny, opravdu nevím, neměřil jsem to.
Čili ty pověsti o tom, že vydrží až dvě hodiny při čistě doseku malé trávy mají blízko k pravdě. I proto, že poslední
kontrolka levelu kapacity baterie vydržela minule déle, než ta první, maximální, aspoň mě to tak jasně tehdy přišlo.
Struna není žádná 1,6mm jak bývá u aku někdy zvykem( skrz nemožnost stroje utáhnout větší strunu) ale 2,0 mm. Dost mě při prvním sečení ubývala, zvažoval jsem zkusit silnější, možná by to ale už bylo moc. Nicméně včera při tom použití co jsem zvažoval jako hlavní, tak struna držela a ani bych nemusel povytahovat( automaticky) ven . Čili i toto je asi nad mé očekávání.
Super je samozřejmě to ticho a rychlost použití, to už jsem ale říkal a taky to jak stroj vypadá, jak se bere do ruky, použité plasty...
Jen nevím, zda bych s ním vydržel dlouho sekat, záleží jak kde, na doseky rovných ploch absolutně OK. Jen když je třeba naklopit křoviňák do svahu, do prudkého, do opravdu ale kolmého, jak jinak, tak dostává hodně zabrat zápěstí, ale teda hodně, to nejde vydržet dlouho, tu mě trochu chybí "řídítka" na křoviňáku. Jenomže ty jsem zase nechtěl, takže vše dle předpokladů, i s tímhle jsem předem počítal, zvolil jsem...
Tak uvidíme, jsem z něj momentálně nadšen, nelituji, naopak.
Samozřejmě zpočátku se to sečení s aku zdá jako takové šmrdlání, oproti benzín křoviňáku jo, v mém případě oproti husqvarně 135 R. Je to o zvyku, dá se s tím udělat hodně práce. Taky je fakt, že jednou za čas si přeci jen rád zahrčím, všechno popílím se 135 R, ale nemusím teda furt a zbytečně.
Mimochodem je to tak tři roky co jsem koupil obyč Fieldmann aku nůžky na trávu i na stříhání jiného, stály v akci doslova pár korun a jsem teda dost udiven co zvládnou, s tak pidi aku a jak baterka furt drží i po pár zimách, kdy na to fakt seru a nechávám vždy aku v dřevníku chalupy, kdy tam bývá ta nula plus mínus jo.
Musel jsem tohle vzpomenout, protože i technika za méně peněz může skvěle fungovat a já chci být objektivní, nepřišlo by mě to vůči ní fér
Dlužím své krátké zkušenosti s aku huskou křoviňákem, možnááá se budou někomu hodit.
Jsem spokojen, ba co víc, hodně, max spokojen. V první chvíli jsem si i říkal, že jsem trochu přestřelil, že jsem tenhle stroj za 7000 tak nutně nepotřeboval, ale je to jak se vším, potřeboval a nutně
Je luxus po posečení před chalupou neřešit těžký křoviňák, nesoukat na sebe postroj-pás od něj, neřešit mix benál, neřešit hluk, virbace, neřešit nic. Jen stistknout tlačítko...tj samozřejmě první výhoda, jak víte sami moc dobře.
Další je, u tohoto stroje jo, že na běžné doseky je naddimenzovaný, žádné šidítko, nejen baterkou a motorem ale i klasickou dvojstrunou, žádná jednostrunka, či dokonce jen takové ty lízátka místo struny.
Křoviňák je na úchop dost dlouhý, teleskop, čili i pěkně skladný.
Výdrž jsem neměřil, ale prvně jsem sekal cirka 45 minut a baterie došla, to jsem ale opravdu s tím dělal hovadiny a sekal kde co, přerostlou trávu, na co jsem narazil.
Dnes jsem osekal co vždy potřebuji, taky vyšší trávu( obzvláště u potůčku co teče hned u chalupy) a baterie na dvou třetinách výdrže, sotva zhasla ze tří první kontrolka. A to jsem nejel na eko režim, který je možno zvolit. Sekal jsem nevím, tak půl hodiny, opravdu nevím, neměřil jsem to.
Čili ty pověsti o tom, že vydrží až dvě hodiny při čistě doseku malé trávy mají blízko k pravdě. I proto, že poslední
kontrolka levelu kapacity baterie vydržela minule déle, než ta první, maximální, aspoň mě to tak jasně tehdy přišlo.
Struna není žádná 1,6mm jak bývá u aku někdy zvykem( skrz nemožnost stroje utáhnout větší strunu) ale 2,0 mm. Dost mě při prvním sečení ubývala, zvažoval jsem zkusit silnější, možná by to ale už bylo moc. Nicméně včera při tom použití co jsem zvažoval jako hlavní, tak struna držela a ani bych nemusel povytahovat( automaticky) ven . Čili i toto je asi nad mé očekávání.
Super je samozřejmě to ticho a rychlost použití, to už jsem ale říkal a taky to jak stroj vypadá, jak se bere do ruky, použité plasty...
Jen nevím, zda bych s ním vydržel dlouho sekat, záleží jak kde, na doseky rovných ploch absolutně OK. Jen když je třeba naklopit křoviňák do svahu, do prudkého, do opravdu ale kolmého, jak jinak, tak dostává hodně zabrat zápěstí, ale teda hodně, to nejde vydržet dlouho, tu mě trochu chybí "řídítka" na křoviňáku. Jenomže ty jsem zase nechtěl, takže vše dle předpokladů, i s tímhle jsem předem počítal, zvolil jsem...
Tak uvidíme, jsem z něj momentálně nadšen, nelituji, naopak.
Samozřejmě zpočátku se to sečení s aku zdá jako takové šmrdlání, oproti benzín křoviňáku jo, v mém případě oproti husqvarně 135 R. Je to o zvyku, dá se s tím udělat hodně práce. Taky je fakt, že jednou za čas si přeci jen rád zahrčím, všechno popílím se 135 R, ale nemusím teda furt a zbytečně.
Mimochodem je to tak tři roky co jsem koupil obyč Fieldmann aku nůžky na trávu i na stříhání jiného, stály v akci doslova pár korun a jsem teda dost udiven co zvládnou, s tak pidi aku a jak baterka furt drží i po pár zimách, kdy na to fakt seru a nechávám vždy aku v dřevníku chalupy, kdy tam bývá ta nula plus mínus jo.
Musel jsem tohle vzpomenout, protože i technika za méně peněz může skvěle fungovat a já chci být objektivní, nepřišlo by mě to vůči ní fér
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
No a Stiga zatím stále furt funguje parádně. Je už sice kapku orvaná a vytuněná, ale fachá. Zvládne teda i na mulč pěkné porosty.
Nabrousit nůž, profouknout filtr, vyměnit olej, tj veškerá údržba.
https://sima33.rajce.idnes.cz/Stiga
Nabrousit nůž, profouknout filtr, vyměnit olej, tj veškerá údržba.
https://sima33.rajce.idnes.cz/Stiga
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98