Naše dílenská technika a nářadí..
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19165
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
o tobe se jednou budou ucit i deti ve skole
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Hamoune, ty kluku jeden, já furt přemýšlel co k tomu ještě tak napsat. Máš můj hlas, vystihl jsi to naprosto přesně
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jo, má pravdu ten Hamoun
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Neuvěřitelné na co všechno se dá vyrobit přípravek respekt Tomáši škoda, že máš velké čekací doby na servis
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Já jsem hrozně šťastnej, že sice vůbec nechápu binární a chemický anekdoty, ale že mám různý takovýhle nápady.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Takový lidi mají můj obdiv. Je vidět, že ti jde práce od ruky a že si umíš poradit.
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Není to vůbec dílenská technika, jen to nechci zasírat jinde, dotaz:
Není tu někdo, kdo jede ve výrobě průmyslových drtičů, pevných, ne mobilních, určených pro spalovny?
Nebudu tu rozepisovat širokodlouze požadavky zbytečně předem...hlavně žádné ořezávatka, ale ani bohužel technicky neprojdou výkony ála 2x150 KW...
Je tu fakt nezvykle obrovský záběr napříč všehovšudy tak se ptám.
Možno odpověď sem, nebo na SZ.
Není tu někdo, kdo jede ve výrobě průmyslových drtičů, pevných, ne mobilních, určených pro spalovny?
Nebudu tu rozepisovat širokodlouze požadavky zbytečně předem...hlavně žádné ořezávatka, ale ani bohužel technicky neprojdou výkony ála 2x150 KW...
Je tu fakt nezvykle obrovský záběr napříč všehovšudy tak se ptám.
Možno odpověď sem, nebo na SZ.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jsem sliboval tu recenzi pneumatického zvedáku:
Je to z Polska, nevím, jestli je to vyrobené v Číně, kouknu do papíru.
Je to menší, než jsem čekal, tedy násada, kámoš ji má tak o třetinu delší, nicméně tahle délka je ideální, i když pod imprezu to i tak vychází na těsno a budu to upravovat dle Tomovo doporučení.
Oproti hodnotám v inzerátu
Maximální výška zvedání je 45 cm .
Výška v klidu - 13,5 cm
Jsou reálné následující
Maximální výška zvedání je 40 cm .
Výška v klidu - 14,5 cm
Šroubek v patce je krátký a při manipulaci z toho patka padá, vyměním.
Na vrchní desce byl nezabroušený svár, který způsoboval nerovinnost plochy a nedokonalé dosednutí patky, to jsem obrousil.
Páčky ventilů ovládání mají chod v rozsahu 180° v plynulém režimu 0 - 1 - 0, jsou příjemně malé.
Pojistný ventil překročení tlaku funguje.
Odfuk jde přímo do xichtu, říkal jsem si, že to upravím, aby to foukalo bokem, ale zase si říkám, že by to mohlo rozfoukávat bordel po okolí.
Je to celkem žrout vzduchu, ale mám velký kompresor s velkým vzdušníkem, tak cajk...
No a celkově co k tomu říct? Je to suprskvělý a měl jsem si to koupit už dřív, ale to to stálo na mou krkavou povahu moc peněz
Takže za mně rozhodně palec nahoru.
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Je to z Polska, nevím, jestli je to vyrobené v Číně, kouknu do papíru.
Je to menší, než jsem čekal, tedy násada, kámoš ji má tak o třetinu delší, nicméně tahle délka je ideální, i když pod imprezu to i tak vychází na těsno a budu to upravovat dle Tomovo doporučení.
Oproti hodnotám v inzerátu
Maximální výška zvedání je 45 cm .
Výška v klidu - 13,5 cm
Jsou reálné následující
Maximální výška zvedání je 40 cm .
Výška v klidu - 14,5 cm
Šroubek v patce je krátký a při manipulaci z toho patka padá, vyměním.
Na vrchní desce byl nezabroušený svár, který způsoboval nerovinnost plochy a nedokonalé dosednutí patky, to jsem obrousil.
Páčky ventilů ovládání mají chod v rozsahu 180° v plynulém režimu 0 - 1 - 0, jsou příjemně malé.
Pojistný ventil překročení tlaku funguje.
Odfuk jde přímo do xichtu, říkal jsem si, že to upravím, aby to foukalo bokem, ale zase si říkám, že by to mohlo rozfoukávat bordel po okolí.
Je to celkem žrout vzduchu, ale mám velký kompresor s velkým vzdušníkem, tak cajk...
No a celkově co k tomu říct? Je to suprskvělý a měl jsem si to koupit už dřív, ale to to stálo na mou krkavou povahu moc peněz
Takže za mně rozhodně palec nahoru.
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne čtv led 09, 2020 11:11 pm, celkem upraveno 1 x.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Přeplnil se mi odlučovač oleje na kompresoru, tak tohle vím dost dobře.M a r c e l píše: Odfuk jde přímo do xichtu
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
No nene
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Když tu Máca píše o tom měchu, tak já jsem můj měch upravil. Originál ta rukojeť měla u základny heveru ohyb nahoru. Díky tomu byla rukojeť násady vejš, než hever samotnej a překáželo to, když se hever strkal především pod předek břichoplazů. Takže jsem ten ohyb vyřízl a svařil to rovně. Teď je to optimální.
A když už píšu o měchu, tak i sem šoupnu moje příslušenství k měchu, které používám pro spoustění a zvedání náprav, převodovek a podobně.
Než jsem si měch pořídil, tak jsem pro zvedání používal paleťák a normální hever. Tenhle rám jsem svařil právě na ten paleťák, kam jsem to položil a na to jsem dal klasický pákový hever.
Když jsem pořídil měch, paleťák jsem v dílně přestal používat a tak tahle plošinka zůstala nevyužitá. A pak mě napadlo to jednoduše upravit, když jsem potřeboval manipulovat s nápravou, už nevím na čem.
.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5RK1F1j ... e=youtu.be[/youtube]
Pak se mi podařilo vytvořit ultimativní odstraňovač rzi z plátku strojní pily, sice to píšu u SPM ve vlákně, ale nevím, jestli tam všichni koukají, tak to dám i sem, páč z toho mám fakt radost, jak to parádně funguje...
.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bv2rgcr ... e=youtu.be[/youtube]
.
A včera mi teda fakt udělal radost slevový koutek v AH Profi. Měli tam tolik krásnejch věcí ve slevě, že jsem to tam nemohl nechat.
1/4" gola sada za kilo, 3/8" sada s vadnou ráčnou za kilo, 3/8" ráčna za kilo, Sikovky a upínací kleště za 150, klíč na holendry brzdovejch trubek 150 a 50 čepelek za 50.
A když už píšu o měchu, tak i sem šoupnu moje příslušenství k měchu, které používám pro spoustění a zvedání náprav, převodovek a podobně.
Než jsem si měch pořídil, tak jsem pro zvedání používal paleťák a normální hever. Tenhle rám jsem svařil právě na ten paleťák, kam jsem to položil a na to jsem dal klasický pákový hever.
Když jsem pořídil měch, paleťák jsem v dílně přestal používat a tak tahle plošinka zůstala nevyužitá. A pak mě napadlo to jednoduše upravit, když jsem potřeboval manipulovat s nápravou, už nevím na čem.
.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5RK1F1j ... e=youtu.be[/youtube]
Pak se mi podařilo vytvořit ultimativní odstraňovač rzi z plátku strojní pily, sice to píšu u SPM ve vlákně, ale nevím, jestli tam všichni koukají, tak to dám i sem, páč z toho mám fakt radost, jak to parádně funguje...
.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bv2rgcr ... e=youtu.be[/youtube]
.
A včera mi teda fakt udělal radost slevový koutek v AH Profi. Měli tam tolik krásnejch věcí ve slevě, že jsem to tam nemohl nechat.
1/4" gola sada za kilo, 3/8" sada s vadnou ráčnou za kilo, 3/8" ráčna za kilo, Sikovky a upínací kleště za 150, klíč na holendry brzdovejch trubek 150 a 50 čepelek za 50.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Marceli parádní, já to sice nevyužiju, přesto pro zajímavost kolik to stálo?
Tome ty máš přípravky opět vytuněné na míru, však to vše pak využiješ a potřebuješ, ať se ti lépe dělá, páč jinak by jsi se nadřel daleko víc a efekt těžko takový, máš té práce fakt neurekom a nekonečně, dokdy se ti bude chtít...no mě ruce brní už když vidím jen tu pilku
Včil jsem si všiml sconto vercajku, tak tj opravdu radost
Já si asi objednám sadu vercajku z banky, za nějaké body co se mě tam vždy nasbírají, to taky potěší.
Edit: i když teď s dívám a pohyb, vibrace té oscilačky mě přijdou aspoň na videu jemnější, než na oscilačce co má já, lidlovka, ty máš asi nějakou starší, něco jiného.
Tome ty máš přípravky opět vytuněné na míru, však to vše pak využiješ a potřebuješ, ať se ti lépe dělá, páč jinak by jsi se nadřel daleko víc a efekt těžko takový, máš té práce fakt neurekom a nekonečně, dokdy se ti bude chtít...no mě ruce brní už když vidím jen tu pilku
Včil jsem si všiml sconto vercajku, tak tj opravdu radost
Já si asi objednám sadu vercajku z banky, za nějaké body co se mě tam vždy nasbírají, to taky potěší.
Edit: i když teď s dívám a pohyb, vibrace té oscilačky mě přijdou aspoň na videu jemnější, než na oscilačce co má já, lidlovka, ty máš asi nějakou starší, něco jiného.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
3.690,-
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Taky jsem včera neodolal koupit nefunkční zboží.
GME prodávají na rozebrání, jako nefunkční laboratorní zdroje Hantek 32V/5A za 790.
Už tím trápím starou baterku na chalupě.
GME prodávají na rozebrání, jako nefunkční laboratorní zdroje Hantek 32V/5A za 790.
Už tím trápím starou baterku na chalupě.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT