Naše dílenská technika a nářadí..
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
bezesporu za ty prachy
Marku nevím, taky jsem se tomu podivoval...
Marku nevím, taky jsem se tomu podivoval...
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Na tý fotce to špatně vidím, ale nemá to opracovanou svislou plochu u kovadlinky?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
To by to nemělo to A na formě...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Vypadá to že jo, viď? Kouknu na to zejtra.mnov píše:Na tý fotce to špatně vidím, ale nemá to opracovanou svislou plochu u kovadlinky?
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Nemá...
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Snad nevadí, když tady udělám menší "reklamu". Pořídil jsem svářecí stůlz Moravy a je to naprosto dokonalá věc. Mám doma malý stůl a na menší věci to snad bude stačit . Stůl sám o sobě ani není tak drahý, ale na těch upínkách a příslušenství to trochu naskáče..
V podstatě jsou to výpalku z plechu, které se do sebe zacvakají, zajistí a svaří. A i když jsem amatér a mám za sebou jen 2 svarohodiny, tak mám křivost na horní desce 0,1mm na 1m.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wD1m3an4eRA[/youtube]
V podstatě jsou to výpalku z plechu, které se do sebe zacvakají, zajistí a svaří. A i když jsem amatér a mám za sebou jen 2 svarohodiny, tak mám křivost na horní desce 0,1mm na 1m.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wD1m3an4eRA[/youtube]
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Moc hezký !! Skutečně vychytanej stůl !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Na kolik to vyjde?
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Stůl moc pěknej a osobně se mi líbí systém upínání, především, že je to řešeno pouze ze shora stolu, nikoliv zespodu maticemi apod. Příštím rokem mám v plánu si podobný stůl nakreslit a vyrobit u nás ve firmě, laser , soustruh a frézky máme, tak se snad co nejdříve podělím s výsledkem, jen najít trochu času si to zkreslit a dát do výroby. Jinak pod stromeček už přišel nový kousek do dílny na přezouvání. Každoročně přezouvám cca 10 aut a imprezu několikrát do roka, takže využití určitě najde. Zatím vyzkoušeno na pár maticích a také na tesařských vrutech 8x320 a pohoda, nemusím se s tím tak tahat jako s aku šroubovákem, který to sice dává taky v pohodě, ale už je to celkem tah a musí být člověk lépe zapřený.
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
To vypadá fakt parádně.
Už jsem na Youtube viděl spoustu podobně vyrobenejch stolů, kde si to lidi nechali vyřezat na laseru, ale předcházelo tomu několik pokusů kvůli tolerancím, jestli to bude pasovat, pár zkušebních řezů, komplet nakreslit celej stůl, až po finále... protože ono to v podstatě neni nic složitýho, ale vychytat všechny ty vůle a tolerance tak, aby to do sebe sedělo jako stavebnice je opruz. A to maj evidentně vychytaný. Plus samozřejmě záruka, že ten materiál je rovnej a bez pnutí.
Dokázal bych si to představit doma, mít na to místo.
Už jsem na Youtube viděl spoustu podobně vyrobenejch stolů, kde si to lidi nechali vyřezat na laseru, ale předcházelo tomu několik pokusů kvůli tolerancím, jestli to bude pasovat, pár zkušebních řezů, komplet nakreslit celej stůl, až po finále... protože ono to v podstatě neni nic složitýho, ale vychytat všechny ty vůle a tolerance tak, aby to do sebe sedělo jako stavebnice je opruz. A to maj evidentně vychytaný. Plus samozřejmě záruka, že ten materiál je rovnej a bez pnutí.
Dokázal bych si to představit doma, mít na to místo.
Pěknej kousek, to asi bude mít sílu. Jen teda nechápu ten marketing "60 V", když pod tím je "= 18 V / 10 Ah". Vysvětlí mi někdo tu matematiku?janos666 píše:Jinak pod stromeček už přišel nový kousek do dílny na přezouvání.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Hádám, že 60 V je typové (katalogové) označení akumulátoru a markeťák má humanitní vzdělání
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak co se týče výrobní tolerance, tak už hodně je zajištěno samotným řezáním laserem, pokud je ok, máme sice starší ale stále skvěle fungující Trumph. Myslím, že v jednom videu mluvili o tom, že veškeré díly se dodatečně rovnají, jelikož dlouhé dílce se vždy trochu ohnou, tak jak je plech válcovaný. Takže jinak to může být trochu obtížnější to celé zpasovat. Dále to chce vychytat toleranci zámků, tak aby šli do sebe, ale zas neměli zbytečně velkou vůli, na druhou stranu denně navrhuji svařovací přípravky pro malosériovou výrobu kabin na stroje, a to jsou právě převážně stavebnice z plechových dílců spojené zámky, takže to už máme také odzkoušené, kolik je potřeba dát vůli atd. no, uvidí se jak to dopadne, každopádně trochu závidím...
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Štěpáne, s tím humanitním vzděláním to asi bude pravda. Ještě že mu nepřišlo víc cool tam dát to "V" dvojitý.
Imho měli udělat větším písmem to "brushless", to by aspoň mělo smysl
Imho měli udělat větším písmem to "brushless", to by aspoň mělo smysl
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Napětí je skutečně 60V a akumulátor má 3Ah to "18V/10Ah" znamená jako ekvivalent kapacity, nebo jak to lépe vyjádřit, prostě by to mělo odpovídat výdrži podobného 18V akumulátoru o kapacitě 10Ah, každopádně se hádát nebudu, elektrikář nejsem
https://www.narex.cz/novinky/cs/2019-10 ... ovaky.html
https://www.narex.cz/novinky/cs/2019-10 ... ovaky.html
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"