Jaké kolo pro vlastní pohyb

Odpovědět
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od sima »

:-D :-D To čeká Petra, medvědi mají výdrž, jak je bude nahánět :-/
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5142
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od petr »

srandičky srandičky, já jsem sedřený i z toho elektra , oni mi zatajili že to má i motor jako tomu Jágrovi :-D
jinak je to bomba věc až na pár pádů na mokrých kořenech :-D
jinak vepředu mám 10 a vzadu 20 barů nebo čeho je to už skoro na maximu, ale pořád když na kolo sednu tak je to vzadu na 30% když se postavím do šlapadel tak asi 25%, no na dorazy to myslím nejde tak asi ok jsem holt těžký ...
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5142
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od petr »

poznatky : testuju dojezd a je to prostě o převýšení a mé váze, s nejvyšší dopomocí je to cca 900m převýšení, je celkem jedno na kolika kilometrech, čistě do kopce to ujede tak 15km, po rovině věřím že klidne i těch udávaných 100 možná víc , ale né na režim turbo
dovezlo mě to ze 400mnm do 1300mnm na cca 12km a baterie byla ze 100% akorát na nule, při jízdě po silnici cca 30km ve středním režimu, menší kopce cca 50% fuč , v práci je dojezd po lesních cestách místy dost do kopce a pak zas z kopce při většinou střední dopomoci cca 40km, pro mé učely zatím super a celkem dostačující i když větší kapacita by naškodu nebyla, možná už taky baterka není ve 100% kondici má už skoro 4 roky
Uživatelský avatar
PetrAT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 579
Registrován: pon dub 10, 2017 9:52 am
Bydliště: Beskydy

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od PetrAT »

petr píše: jinak vepředu mám 10 a vzadu 20 barů nebo čeho je to už skoro na maximu, ale pořád když na kolo sednu tak je to vzadu na 30% když se postavím do šlapadel tak asi 25%, no na dorazy to myslím nejde tak asi ok jsem holt těžký ...
Vyjdi z výchozího doporučení sag (25-30%)
A potom začni ladit podle individuálního používání
Využij celou dráhu zdvihu
A samozřejmě pracuj s tlakem v pneumatikách , to dokáže zcela změnit pocit z jízdy
Naposledy upravil(a) PetrAT dne stř kvě 20, 2020 10:59 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
PetrAT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 579
Registrován: pon dub 10, 2017 9:52 am
Bydliště: Beskydy

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od PetrAT »

petr píše:poznatky : testuju dojezd
Začni pracovat s lehčími převody a s vyšší frekvencí šlapání
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od sima »

petr píše:poznatky : testuju dojezd a je to prostě o převýšení a mé váze, s nejvyšší dopomocí je to cca 900m převýšení, je celkem jedno na kolika kilometrech, čistě do kopce to ujede tak 15km, po rovině věřím že klidne i těch udávaných 100 možná víc , ale né na režim turbo
dovezlo mě to ze 400mnm do 1300mnm na cca 12km a baterie byla ze 100% akorát na nule, při jízdě po silnici cca 30km ve středním režimu, menší kopce cca 50% fuč , v práci je dojezd po lesních cestách místy dost do kopce a pak zas z kopce …
Jak tak čtu tvé trasy, převýšení, to zas dostane kolo řádný záhul :-D podobný nářezu tvému forejsovi, to bude opět výtek co to kurva vše zas nevydrží :-D ;-D (vím že jsi rozumný a po zkušenosti s jiným subaru už forestru jen blahořečíš ;) )
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od roura74 »

petr píše:poznatky : testuju dojezd a je to prostě o převýšení a mé váze, s nejvyšší dopomocí je to cca 900m převýšení, je celkem jedno na kolika kilometrech, čistě do kopce to ujede tak 15km, po rovině věřím že klidne i těch udávaných 100 možná víc , ale né na režim turbo
dovezlo mě to ze 400mnm do 1300mnm na cca 12km a baterie byla ze 100% akorát na nule, při jízdě po silnici cca 30km ve středním režimu, menší kopce cca 50% fuč , v práci je dojezd po lesních cestách místy dost do kopce a pak zas z kopce …
Žádná sláva. Žena má čtvrtým rokem ebike. Najeto lehce přes 3k km. Naše poslední vyjížďka 70 km 1100 výškových, půl terén, půl asfalt a svítily ještě dvě čárky na baterce. Baterku ma 500 wh a pohon bosch.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od RadekN »

Já to mám teda spíš jako Petr. Najeto za 2 hodiny 26km, 900m výškových, pouze les a zbylo mi 9% z 500wh baterky. A to je fungl nová. Ale nešetřil jsem ani sebe a ani kolo,takže se tomu nedivím :-)
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5142
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od petr »

tak taky záleží na váze žena má určitě 50kg , jako já jsem jako pírko ale to kolo je strašně těžké :-DDD
měl jsem půjčené elektrokolo s boschem a 500wh baterkou a stejná zkušenost jako s tím mým až na to že yamaha aspoň na rozdíl od Bosche tolik nebrzdí při vybité baterce a je taky super dvojtalíř vepředu na cestách je to rychlejší není problém jet 50km/h
ten bosch má zas výhodu že to nějak líp dopočítává dojezd víc dopředu, když zjistí po chvíli jak jsem těžky tak to hned přehodnotí a naskočí reálnější číslo :-D , ta Yamaha furt kecá kolik toho ještě ujedu a pak to ubývá každých 200m jeden kilometr když to jede do kopce no má to ještě velké rezervy ty elektropohony , jako je to super , ale prostor na zlepšení tam je, hlavně co se baterii týče , motory jsou vymakané , mají sílu jak čert, buď se to začne stavět na zadní nebo to začne hrabat , vyjede to fakt hodně
ono je dobré otestovat víc typů pohonu ať si člověk vybere co mu sedí , je to sice podobné ale rozdíly tam nějaké jsou, no a taky peněženka hraje roli :-D
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od RadekN »

petr píše:jako já jsem jako pírko ale to kolo je strašně těžké
:-D :-D
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od roura74 »

Záleží taky jak do toho kopce jedeš. Jestli na max, tak je jasný, že baterka mizí před očima. Žena jezdí tak abych jí do kopce stačil a v podstatě mě táhne. Řeknu jí občas ať přidá nebo ubere. Ale každopádně jede lehkej převod. A má cca 80kg.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5142
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od petr »

já jezdím do kopce zasadně jen na max. režim přece se nebudu dřít to bych nekupoval elektro , ale jezdil na normálním kole ;-D jako rovinky a menší kopce to tam mám střední pomoc eko a eko+ nepoužívám leda z kopce :-DDD
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od RadekN »

Tak to pak ta baterka asi vydrží více no :). A máte to čipnutý? Nebo vám vypíná motor při 25km/h? Zatím jezdím bez čipu, ale je to fakt otravný. I do mírného kopce to ušlapu na cca 27-28km/h a to dřu jak vůl a tahám to kolo i motor komplet za svý, pak trochu zpomalím, motor pomůže, tak do toho šlápnu a zase jak když mě někdo zezadu zatáhne...
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5142
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od petr »

já to mám čipnuté bez toho je to nanic, vždyt po rovince to pak jede 40 jak nic, i 50 ale to už musím šlapat trochu , ten bosch taky, akorát víc než 40 je otravné musíš točit nohama jak blázen , chybělo tomu možná víc koleček, v tom je ten dvojtalíř u yamahy boží, v mírnějších kopcích to je taky super, pokud je to do kopce už víc tak těch 25 km stačí to už stejně víc nejede, měl jsem půjčené i kolo bez čipu, ale bylo to fakt hrozné, leda tak do lesa tam to stačilo...
co máš za stroj vlastně ?
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4035
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb

Příspěvek od seatik »

To se mi právě na cyklistice líbí pořádně vybít své fyzické baterky v nejakych kopcích , pak si to teprve užívám. :-D
Koukám , tady je to opačný. Jako elektro chápu a respektují třeba u starších lidí nebo s handicepem, ale když odchipovavate , proč si nekoupíte motorku?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Odpovědět

Zpět na „Hobby, sport“