Jaké kolo pro vlastní pohyb
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
V dobrým servisu mají spoustu řetězů. Novejch i vytahanejch. A u drobností za kilo se fakt vyplatí je kupovat přes e-shop.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
takže to Radku s tím natahováním nebude tak horké , já naměřil to samé takže to bude u mě asi stejné jako u tebe, když mám stejný řetěz, už mám najeto 850km a pořád je to 132,6 od posledního měření žádná změna po nějakých 300km
dnes mi dorazil nový řetěz KMC a stejným způsobem změřeno 132,3 je to mazáno něčím lepkavým a když jsem trochu víc zatáhl tak 132,4mm asi ta vazelína ,takže cca 0,2 až 0,3mm rozdíl oproti tomu co mám na kole
dnes mi dorazil nový řetěz KMC a stejným způsobem změřeno 132,3 je to mazáno něčím lepkavým a když jsem trochu víc zatáhl tak 132,4mm asi ta vazelína ,takže cca 0,2 až 0,3mm rozdíl oproti tomu co mám na kole
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
dneska vyměněné zadní destičky už byly ko drhly tím plíškem o kotouč , dal jsem tam tyto MAX1 Shimano NEW E-Bike a teda brzí parádně , jsem zvědav na životnost , mám koupené ještě nějaké dražší sintrované nebo co , ty mám v záloze, ty destičky teda mizí sakra rychle ...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22701
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Kdyz se tu resily ty zivotnosti, tak jak dlouho vam vydrzi plaste? Na tom mem mi zacinaji pripadat uz takove jete a pritom na tom nemam najeto nic - retez furt nevytahany, takze nejake male stovky km pravda ze dneska jsem tomu plasti moc nepomohl, kdyz jsem blbe odhadnul adhezi asfaltu a nechal jsem na nem 2m cernou caru
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Předělal jsem to na 4pistky a dal tam sintrove desky. A brzdí to neskutečně . Životnost zatím těžko říct...petr píše:dneska vyměněné zadní destičky už byly ko drhly tím plíškem o kotouč , dal jsem tam tyto MAX1 Shimano NEW E-Bike a teda brzí parádně , jsem zvědav na životnost , mám koupené ještě nějaké dražší sintrované nebo co , ty mám v záloze, ty destičky teda mizí sakra rychle ...
Honzo zadní guma má cca 3mm z původních 3.5mm asi za 700km.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10643
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Já asi jezdím málo. Zadní jsem sjel jen párkrát, a to hlavně v období kdy jsem jezdil co nejlehčí pláště s jemným vzorkem... Teď co mám na svým AM/EN (fskutečnosti spíš takový agresivnější XC ) vzadu Maxxis Ardent dvousměs, sotva ubyl (a drží parádně), a předek jsem snad nesjel nikdy - i proto jsem si pořídil Maxxis Minion DHR II v nejměkčí směsi a ten je furt jak novej, to vůbec nechápu. A drží fakt fest. Ten když už bych někde urval, tak leda na mokrým dřevě a ještě vlastní chybou.
A to úplnej střízlík taky nejsem.
Asi neumím jezdit
A to úplnej střízlík taky nejsem.
Asi neumím jezdit
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
mám celkem podobné pláště , nějaké maxis agressor a taky celkem fajn , výdrž myslím taky, ale mokré kořeny teda kloužou a pár pádů už bylo , zatím takové řízené bez následků hlavně z kopce dolů , uhne to uplně do boku a už se kutálím ... taky se mi zdá že mám pedály celkem nízko nad zemí a občas chytám o nerovnosti
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10643
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Na mokrym kořenu nesmíš brzdit a taky snížit tlaky v pneu tak, aby to ty kořeny hezky "objalo"
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Snížit tlaky, pokud máš bezdušáky, jinak si koleduješ o proražení duše. Já teda brzdím obouma brzdama
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
no jo už vím že z prudkého kopce to přes kořeny nejde , tlak mám cca 2 atmosféry , míň už mám strach , ale dobře to tlumí ale odpor je hrozný , když vypnu elektropohon tak je to jak by to brzdilo
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10643
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Leda na čistý rovný silnici. Jakmile sjedeš do terénu, stačí už polňačka, přednosti nízkýho tlaku vyhrávají. To, že to bez elektriky nejede je tim, že je to celý těžký
2atm těžko říct, nevím jestli máš duše nebo bezduše, kolik vážíš, jak a kde jezdíš, to si prostě musí každej vyzkoušet sám. Vpředu jsem na 2,4" bezduš plášti zkoušel asi i 1.2 baru, ale v zatáčkách se to žvejkalo a když jsem přesunul váhu víc na předek, bortilo se to. Ale grip neskutečnej. Teď zas nevím, manometr na nový pumpě měří totální hovadiny, tak foukám pocitově jak jsem schopnej plášť zmáčknout. A furt relativně měkký. Vzadu víc nejen kvůli hmotnosti, ale taky se mi u dřívějšího Schwalbe podařilo prorazit plášť (pořád bezduše), tak jsem se s Maxxisama bál, ale ty si tolik nehrajou na hmotnost, je na nich víc masa, tak postupně zkouším pořád míň a míň co mi ještě bude vyhovovat.
Pokud máš duše, moc prostoru pro manipulaci nemáš. A tam je i nižší tlak znát víc na odporu, prej kvůli vnitřnímu tření duše-plášť. Bezduše prej mají mnohem menší valivej odpor. Já přímý srovnání nemám, jak už jsem psal, když jsem taková komponentová děvka, v momentě kdy jsem přešel na bezduše jsem taky vyměnil půlku kola včetně zápletů, takže to jelo líp tak jako tak
Edit: A z prudkého kopce to přes kořeny jde, jen to chce se na tom kole správně hejbat
2atm těžko říct, nevím jestli máš duše nebo bezduše, kolik vážíš, jak a kde jezdíš, to si prostě musí každej vyzkoušet sám. Vpředu jsem na 2,4" bezduš plášti zkoušel asi i 1.2 baru, ale v zatáčkách se to žvejkalo a když jsem přesunul váhu víc na předek, bortilo se to. Ale grip neskutečnej. Teď zas nevím, manometr na nový pumpě měří totální hovadiny, tak foukám pocitově jak jsem schopnej plášť zmáčknout. A furt relativně měkký. Vzadu víc nejen kvůli hmotnosti, ale taky se mi u dřívějšího Schwalbe podařilo prorazit plášť (pořád bezduše), tak jsem se s Maxxisama bál, ale ty si tolik nehrajou na hmotnost, je na nich víc masa, tak postupně zkouším pořád míň a míň co mi ještě bude vyhovovat.
Pokud máš duše, moc prostoru pro manipulaci nemáš. A tam je i nižší tlak znát víc na odporu, prej kvůli vnitřnímu tření duše-plášť. Bezduše prej mají mnohem menší valivej odpor. Já přímý srovnání nemám, jak už jsem psal, když jsem taková komponentová děvka, v momentě kdy jsem přešel na bezduše jsem taky vyměnil půlku kola včetně zápletů, takže to jelo líp tak jako tak
Edit: A z prudkého kopce to přes kořeny jde, jen to chce se na tom kole správně hejbat
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Jo tohle jsem si taky říkal ... A pak jsem sednul na obyčejný kolo a zjistil, že je to skoro stejný jak elektro bez motoru . Takže asi jen zvyk na tu vyšší rychlostpetr píše:ale odpor je hrozný , když vypnu elektropohon tak je to jak by to brzdilo
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
to může být, to musím zkusit, i když já mám trekové to jezdilo skoro samo , jen do kopce nechtělo
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22701
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Hmm, takze mne s mym najezdem by mi ty plaste mely vydrzet do konce zivota tak to s nima asi taky delam neco blbe
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Nesmíš smykovat jak malej puberťák, pak to bude ok