Jaké kolo pro vlastní pohyb
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Kámoš si dělal elektrokolo před mnoha léty sám a jezdí mu to až padesát, jezdí až moc rychle... jezdí s tím celoročně do práce 15 km jedna jízda, je doma dřív jak autem a nezpotí se, čili dobře použitelné i v zimě, kdy si může jen tak pro zahřátí přišlápnout.
Tak si říkám, že jestli jednou elektrokolo tak od něj, vyjde to od něj opravdu na zlomek ceny, je to léty prověřené a i by mě to vyrobil
Jinak další kámoš pořídil ženě elektrokolo a když jej přebíral, tak mu servisák říkal, uvidíš, že se vrátíš ještě pro svoje zanedlouho a taky že jo Bere to od místního týpka z Bystřičky, který kolo po dodání rozebere a seřídí, ale komplet, prý výrobce uvádí, že není třeba, ale není to tak úplně pravda, kámoš je automechanik a viděl ty kola rozebrané, že to opravdu dělá poctivě, že to má určitě smysl, ne že ne.
Tak si říkám, že jestli jednou elektrokolo tak od něj, vyjde to od něj opravdu na zlomek ceny, je to léty prověřené a i by mě to vyrobil
Jinak další kámoš pořídil ženě elektrokolo a když jej přebíral, tak mu servisák říkal, uvidíš, že se vrátíš ještě pro svoje zanedlouho a taky že jo Bere to od místního týpka z Bystřičky, který kolo po dodání rozebere a seřídí, ale komplet, prý výrobce uvádí, že není třeba, ale není to tak úplně pravda, kámoš je automechanik a viděl ty kola rozebrané, že to opravdu dělá poctivě, že to má určitě smysl, ne že ne.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
ekolo ani prestavbu nemam, mam draheho ( na inzerat za polovic ale i s doklady, abych nepodporoval kradeze) celoodpruzeneho scotta a jsem s nim maximalne spokojen, konecne pohodlne kolo, ktere se pod mou nadvahou nevlni. To je stejne jako u bezek s nami tloustiky vyrobci sportovniho nacini nepocitaji.
...
Takze, protoze vim, ze tohle poctivy kolo stalo trojnasobek levnejsi ceny elektrokola (se stredovym motorem), tak proboha, co tam budou za komponenty, kdyz v cene je i baterka i elektromotor?
...
A ted vaha, slusny kolo je okolo 12kg, elektrovyzbroj (motor, baterie a bizuterie okolo) se blizi 10 kg, takze prakticky neexistuje ekolo pod 20kg. A je to supertajny udaj, ktery zpravidla vyrobce neuvadi.
...
A samozrejme diskutabilni je i vykon podpory. Je stejny pro mne korpulentniho dedu i pro manzelku, co vazi polovic. Nastesti se motor presunul do stredu, takze lze radit
....
Rychlostni limit bych nerozporoval, stejne rychleji nejezdivam a v provozu by to mohly byt ty zakamuflovane elektromotorky docela nebezpecne
...
A kdyby kolo nesplnovalo zakonne parametry, tak je hovadina, ze by clovek prisel o papiry
...
Nicmene se mi ta hracka libi a vyhlizim elektrifikovaneho fula (kvuli zadum) s vahou pod 20 kg (ovladatelnost a manipulace) slusne osazeneho za rozumne penize, coz zatim neexistuje.
....
Nejvic se mi libil system gruber assist (ted se to jmenuje nejak jinak). Dlouhy valec motoru ve stredove trubce pohanejici stredovou osku a mala baterecka, co by brasnicka vzadu a forsazni tlacitko. Bohuzel to stoji naprostej nesmysl a Scott nema kulatou rovnou sedlovou trubku.
...
za stavajiciho stavu, lip vychazeji elektrokolobezky
...
Takze, protoze vim, ze tohle poctivy kolo stalo trojnasobek levnejsi ceny elektrokola (se stredovym motorem), tak proboha, co tam budou za komponenty, kdyz v cene je i baterka i elektromotor?
...
A ted vaha, slusny kolo je okolo 12kg, elektrovyzbroj (motor, baterie a bizuterie okolo) se blizi 10 kg, takze prakticky neexistuje ekolo pod 20kg. A je to supertajny udaj, ktery zpravidla vyrobce neuvadi.
...
A samozrejme diskutabilni je i vykon podpory. Je stejny pro mne korpulentniho dedu i pro manzelku, co vazi polovic. Nastesti se motor presunul do stredu, takze lze radit
....
Rychlostni limit bych nerozporoval, stejne rychleji nejezdivam a v provozu by to mohly byt ty zakamuflovane elektromotorky docela nebezpecne
...
A kdyby kolo nesplnovalo zakonne parametry, tak je hovadina, ze by clovek prisel o papiry
...
Nicmene se mi ta hracka libi a vyhlizim elektrifikovaneho fula (kvuli zadum) s vahou pod 20 kg (ovladatelnost a manipulace) slusne osazeneho za rozumne penize, coz zatim neexistuje.
....
Nejvic se mi libil system gruber assist (ted se to jmenuje nejak jinak). Dlouhy valec motoru ve stredove trubce pohanejici stredovou osku a mala baterecka, co by brasnicka vzadu a forsazni tlacitko. Bohuzel to stoji naprostej nesmysl a Scott nema kulatou rovnou sedlovou trubku.
...
za stavajiciho stavu, lip vychazeji elektrokolobezky
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 2-217-5537
....
takhle nejak si predstavuji elektrokolo, jen baterku bych presunul do ramu, u nas se to neprodava
...
Vivax Assit E-Bike Plně 14 kg !!! 2018 RockShock Shimano XT, 5000 euro
....
takhle nejak si predstavuji elektrokolo, jen baterku bych presunul do ramu, u nas se to neprodava
...
Vivax Assit E-Bike Plně 14 kg !!! 2018 RockShock Shimano XT, 5000 euro
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
krome bubu chybi podstatna informace, kdyz z kola udelali zapisem do technicaku motorku, muze speedpedelec na cyklostezky a do lesa?
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Tak na to nepotrebujes snad odpoved, to bys mel znat z autoskoly. Muzes na mopedu na cyklostezky nebo do lesa?
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
doplneni
kdyz bude uprava neoficialni, tak se s tim bude mozne blbnout po lese, kdyz podstoupim martyrium na STK a buhvi kolik si za to reknou, tak jen po silnici a to se oplati.
Odlozim to, je to tezke, drahe a sesnerovane predpisy, nastesti mi zatim nohy slouzi
kdyz bude uprava neoficialni, tak se s tim bude mozne blbnout po lese, kdyz podstoupim martyrium na STK a buhvi kolik si za to reknou, tak jen po silnici a to se oplati.
Odlozim to, je to tezke, drahe a sesnerovane predpisy, nastesti mi zatim nohy slouzi
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Proč bys nemohl? Furt to má variantu s 250W, která vypne při 25km/h.roura74 píše:
S tim podle zakona nemuzes defakto nikam po oficialnich cestach. A na silnici s SPZ a povinnym rucenim.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Dnes večer jsem konečně trošku vyvenčil nové kolo, nevím nevím, nemám lautr nic naježděno a navíc po sekání sekačkou ve svahu navíc pak bolí z kola trošku kolena a kde co, hlavně před léty zdrátovaný kolet a levá bederka, ta bolela i na dřívějším kole, to asi nevyřeším, snad to nejsou játra teda samozřejmě jen ve stoupání no nic fouknu tam baterku, zprzním to
Pocity: velké kola se logicky i při tlustých pláštích, řekl bych spíš pneu velmi statečně hrnou vpřed, myslím včil nutný asfalt, srovnával jsem a měřil zrovna dnes se starým kolem...Možná dám časem šírku jen 2, ale spíš se na to vyseru, jezdím méně než jsem očekával, zatím jo.
No a když jsem se dostal na lesní cesty, navíc mnohde rozbité těžkou technikou, nějaké to kamení, lehké bláto, voda, tam bylo kolo konečně logicky jako doma, čék to pustí a takhle jsem se nějak smál Jede to, tlumí to neuvěřitelně i přes hodně nahuštěné pnojmatiky, drží to stopu, nevangluje to, či jak to říct, skvěle se to kolo prostě "vodí" a poslouchá to, posez pevný, vše stabilní, v tomhle to nemá chybu !
Na to, že to byla první vyjíždka, v podstatě první projetí vůbec jsem si zvykl HNED!
Takže to vypadá, že si kolo přeci jen možnááá nechám, bo mě chytlo, takže bude jedno kolo Třeboňské a jedno Kačické Tu v KačicÁch totiž není rovinky a kopce já mám rád při sjezdu
Hlavně je můj problém, že jsem letos vůbec nejezdil, ani do práce...a při mých 107 kg je to tahání do opravdových kopců pak o to těžšší, i když nohy mám silné, ale furt kdybych měl o 20 kg méně letěl bych jak střela No někdy se i rád pokochám a slezu, zadívám se, pokecám
Jak e-kola nemusím, hlavně myslím tu masovost, mladí-všichni to musí mít, tak musím říct, že až nebudu moc a nebude mě to bavit tak do kopců šupa věc, sice jsem na tom nejel, ale určitě jo, živě to vidím
Ale doufám, že je ještě čas, protože bych rád zkusil místní trasy kde by to e-kolo bylo možná na ten terén těžké, nezkusil jsem, jen mě to nejde dohromady, navíc je tu hodně včil vše rozbité- nutná těžba lesa, mordor pohled, chjo
Finiš: budu se snažit dál poznávat své nové kolo a snad to přežiju ve zdraví.
Místním fajnšmekrům se omlouvám za subjektivní pocity a žádné technické data a postřehy, mohl bych o nich mluvit, ale stejně všechno znáte a tohle není pro vás žádné super kolo, to je mě jasné.
Snad jen krátce, že to brzdí jedovatě jak čert, řadí, přehazuje to ladně, na první dobrou a přední teleskop mám fouklý do tvrda, zatím jo.
Resume: cítím se na tom kole moc jistě, stabilně, sedlo mě už při této první test jízdě, nejsem na něm jak přerostlý ogar, jak na předešlém, sic taky pro mě výborném kole. Ten posez je totálně odlišný už při prvním vyhoupnutí se do sedla, chytnutí za řidítka.
Pocity: velké kola se logicky i při tlustých pláštích, řekl bych spíš pneu velmi statečně hrnou vpřed, myslím včil nutný asfalt, srovnával jsem a měřil zrovna dnes se starým kolem...Možná dám časem šírku jen 2, ale spíš se na to vyseru, jezdím méně než jsem očekával, zatím jo.
No a když jsem se dostal na lesní cesty, navíc mnohde rozbité těžkou technikou, nějaké to kamení, lehké bláto, voda, tam bylo kolo konečně logicky jako doma, čék to pustí a takhle jsem se nějak smál Jede to, tlumí to neuvěřitelně i přes hodně nahuštěné pnojmatiky, drží to stopu, nevangluje to, či jak to říct, skvěle se to kolo prostě "vodí" a poslouchá to, posez pevný, vše stabilní, v tomhle to nemá chybu !
Na to, že to byla první vyjíždka, v podstatě první projetí vůbec jsem si zvykl HNED!
Takže to vypadá, že si kolo přeci jen možnááá nechám, bo mě chytlo, takže bude jedno kolo Třeboňské a jedno Kačické Tu v KačicÁch totiž není rovinky a kopce já mám rád při sjezdu
Hlavně je můj problém, že jsem letos vůbec nejezdil, ani do práce...a při mých 107 kg je to tahání do opravdových kopců pak o to těžšší, i když nohy mám silné, ale furt kdybych měl o 20 kg méně letěl bych jak střela No někdy se i rád pokochám a slezu, zadívám se, pokecám
Jak e-kola nemusím, hlavně myslím tu masovost, mladí-všichni to musí mít, tak musím říct, že až nebudu moc a nebude mě to bavit tak do kopců šupa věc, sice jsem na tom nejel, ale určitě jo, živě to vidím
Ale doufám, že je ještě čas, protože bych rád zkusil místní trasy kde by to e-kolo bylo možná na ten terén těžké, nezkusil jsem, jen mě to nejde dohromady, navíc je tu hodně včil vše rozbité- nutná těžba lesa, mordor pohled, chjo
Finiš: budu se snažit dál poznávat své nové kolo a snad to přežiju ve zdraví.
Místním fajnšmekrům se omlouvám za subjektivní pocity a žádné technické data a postřehy, mohl bych o nich mluvit, ale stejně všechno znáte a tohle není pro vás žádné super kolo, to je mě jasné.
Snad jen krátce, že to brzdí jedovatě jak čert, řadí, přehazuje to ladně, na první dobrou a přední teleskop mám fouklý do tvrda, zatím jo.
Resume: cítím se na tom kole moc jistě, stabilně, sedlo mě už při této první test jízdě, nejsem na něm jak přerostlý ogar, jak na předešlém, sic taky pro mě výborném kole. Ten posez je totálně odlišný už při prvním vyhoupnutí se do sedla, chytnutí za řidítka.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Paráda, susede. Vypadá to, že Tě Maxík kousl a nepustí. Tak jezdi. Neboj, ty pláště uživíš. 2,2 není tak brutální tloušťka, navíc mají jemný dezén, tí dáš i přesun po cestě. Hobluj
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Jsem v Jesenikach a prekvapilo mne mnozstvi pujcoven ekol. Predjelo mne druzstvo 40! ebikeru a na Svycarne to bylo az, Jee normalni kolo. Na Pradedu byla i obycejna kola vcetne ziletkaru, ale pomer byl tak 9:1, je dobojovano. Na dotaz, ze prej bez problemu vyjedou trasu Kouty-Praded. Nejvic mne prekvapilo, jak jsou ty motory tiche
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Elektrokola jsou na velký vlně, od těch ještě normálních až po nesmysly se silnými motory co se tváří že vylezou i na strom. Ale kdo si koupí tuto šílenost za cenu krásné motorky nebo levnějšího auta, která mi přistála v mailu? Ano je krásná, ale ......https://www.elektrokola-nachod.cz/p/ele ... -cup-20193
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Jedeme do Jeseníků přístí víkend a bereme naše kola bez motůrků. Tak jsem zvědavej na ten elektrickej boom . U nás ve východních Krušných horách zatím stále silně převažují kola bez motoru.vrgada píše:Jsem v Jesenikach a prekvapilo mne mnozstvi pujcoven ekol. Predjelo mne druzstvo 40! ebikeru a na Svycarne to bylo az, Jee normalni kolo. Na Pradedu byla i obycejna kola vcetne ziletkaru, ale pomer byl tak 9:1, je dobojovano. Na dotaz, ze prej bez problemu vyjedou trasu Kouty-Praded. Nejvic mne prekvapilo, jak jsou ty motory tiche
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Já včera potkal spoustu kol a e bylo jen jedno. A ta kočka na něm by si měla uvědomit, že tu postavu jako měly holky bez, s tím motůrkem mít nebude. Ta to evidentně měla na to, aby ostatním stíhala. A líbila se mě rodinka se 3 dětmi. 2 na kole a jedno spící na vozíku, ale i to mělo kolo přivázaný na jeho střeše, takže mělo nejspíš jen krátkou pauzu. Tomu se říká opravdový zapálení.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Měla by těžce zabrat holka
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98