Jaké kolo pro vlastní pohyb
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Ondřeji hlavně, že se ti nic nestalo !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6347
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Ja byl dnes na sundani sadry z toho myho neslavnyho padu a zadna operace nebude, pry to vypada dost dobre na to, jak ten palec vypadal . Poridil jsem si jen ortezu a hned jsem posekal zahradu .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Cleo - tak to je super !!!!
OZP - na takovy nabeh na pruser fakt ok ! ses zdravej a manazerske reseni me pobavilo
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
OZP - na takovy nabeh na pruser fakt ok ! ses zdravej a manazerske reseni me pobavilo
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Pavle to je super, že nemusíš na operaci !!! Paráda !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6347
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Taky jsem rad kluci, diky
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
To potěší!cleo píše:Ja byl dnes na sundani sadry z toho myho neslavnyho padu a zadna operace nebude, pry to vypada dost dobre na to, jak ten palec vypadal . Poridil jsem si jen ortezu a hned jsem posekal zahradu .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ondro opatrně, jak se u nás říká, ať jsi v Praze nebo v Brně, ale tady opatrně!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1517
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Moc pěkná trasa. Odtud pocházím a stále tam trávím spoustu času. Kousek, cca 4k nad Stádleckým mostem máme chalupu. Ale tam už jsi z Dobronic nedojelOZP píše:Sjizdel jsem z docela prudkeho kopce k Luznici kolmo na vrstevnice mimo cestu, jen po turisticke znacce, Cca zde: https://en.mapy.cz/s/pefutupeme.
Bylo po desti, kluzko, blato, stezkou tekl potok vody... Chvili jsem to dokonce vedl, protoze jsem si netroufal. No a v ty casti, co uz sem si troufal a sednul na to, sem si nabil .
Myslim, ze me zradila vidlice- nevim, jestli sem se zasek o sutr nebo zaboril do blata, ale vidle, misto toho aby zapruzila a vratila se zpatky, tak se jen potopila a uz jsem sel. Jak jsem jel pomalu, tak to nebyl let pres …
Důležité že jsi celý... Zdraví nade vše, to není fráze, ale holý fakt.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
OZP: to je dobře, že vznikla škoda jen na materiálu (sice to na$ere, ale život a zdraví,....víme). Ono u těch prudkých sjezdů je to ošemetné. Já už také jezdím pomalu, ale jak to vidla zapíchne, tak i při pomalé jízdě ta sviňa setrvačnost jede...a než si to člověk uvědomí, už se sune... Frírajďáci a Daunhyleři jsou trénování, ti jen přidají, můj mozek to neumí.
Když jsem míval 65kg, tento problém jsem nemíval....:-[ , jak už jsem metrákový, tak
teď už na to musím myslet. Na 26" kole, když to usedím/ustojím, tak to odnese ventilek, tam Véčka chytnou ráfek a zbytek se posune a uštikne,na 29" s kotoučem se mi to naštěstí vyhýbá. Možná i díky geometrii a vyššímu zdvihu. Taky už jsem některé pasáže radši sešel při kole...
Vím, že se dělají širší (DH) ráfky, ale nevím, jestli jsou i tlustší dráty - pro zpevnění, nebo ráfek na 36 drátů...ještě jako týnedžer jsem vidíval loukoťová kola, ale to asi nebude to pravé ořechové. Nebo zamotané dráty u křížení... Těžko poradit
Už jsi taky do těch oprav něco nasypal...
Drž se.
Když jsem míval 65kg, tento problém jsem nemíval....:-[ , jak už jsem metrákový, tak
teď už na to musím myslet. Na 26" kole, když to usedím/ustojím, tak to odnese ventilek, tam Véčka chytnou ráfek a zbytek se posune a uštikne,na 29" s kotoučem se mi to naštěstí vyhýbá. Možná i díky geometrii a vyššímu zdvihu. Taky už jsem některé pasáže radši sešel při kole...
Vím, že se dělají širší (DH) ráfky, ale nevím, jestli jsou i tlustší dráty - pro zpevnění, nebo ráfek na 36 drátů...ještě jako týnedžer jsem vidíval loukoťová kola, ale to asi nebude to pravé ořechové. Nebo zamotané dráty u křížení... Těžko poradit
Už jsi taky do těch oprav něco nasypal...
Drž se.
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Diky vsem za sympatie. Nic se nestalo, az budu lezet rozlamanej ve spitale, piste
Sportu zdar!
Sportu zdar!
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Šamane, bohužel ne vždy pomalu = bezpečněji, na některých nerovnostech je lepší je "přeletět", čím pomaleji jedeš, kolo se zasekává, nebo na kamenech padá sem a tam... Samozřejmě to chce nepřejít přes limit
A širší ráfky se samozřejmě dělají, stejně tak pevnější, silnější dráty, ... 32 drátů může stačit, pokud nebudou zeslabované. U 36 to může být horší s kompatibilitou náboje. V dnešním světe spousty standardů os, kde už není jen rychlupínák, ale pevné osy a různé šířky...
A širší ráfky se samozřejmě dělají, stejně tak pevnější, silnější dráty, ... 32 drátů může stačit, pokud nebudou zeslabované. U 36 to může být horší s kompatibilitou náboje. V dnešním světe spousty standardů os, kde už není jen rychlupínák, ale pevné osy a různé šířky...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Přesně. Časem si člověk musí trochu přepnout makovici, že šutry a kořeny je lepší přelítnout rychleji. Zvlášť na 29”. Ta přejede strašně moc. Když se příliš brzdí je to víc o hubu. No a další z super věcí je teleskop. Dle mého, nej inovace za x posledních let.podvlada píše:Šamane, bohužel ne vždy pomalu = bezpečněji, na některých nerovnostech je lepší je "přeletět", čím pomaleji jedeš, kolo se zasekává, nebo na kamenech padá sem a tam... Samozřejmě to chce nepřejít přes limit
A širší ráfky se samozřejmě dělají, stejně tak pevnější, silnější dráty, ... 32 drátů může stačit, pokud nebudou zeslabované. U 36 to může být horší s kompatibilitou náboje. V dnešním světe spousty standardů os, kde už není jen rychlupínák, ale pevné osy a různé šířky...
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Jojo, když náhodou někam jedeme s přítelkyní, tak jak jezdíme málo a ona se vždy bála, bojí se ještě víc, a ty nejhorší pasáže chodí pěšky. Já to sjedu, nějak si ani nevšimnu co tam bylo, trochu to drncalo, a pak koukám, jak nebezpečný to je to jít pěšky, nohy kloužou, kolo se smýká a neposlouchá, ... Ona i sama ví, že je bezpečnější to prostě přejet, ale ... bojí se no.
A teleskop, ještě s ovládáním z řídítek, bez toho už si nedokážu kolo představit. Vyjížďky, kde bych kvůli 3 prudkým sjezdům 2x zastavoval a dával sedlo dolů a jednou se na to vybodl, protože to je krátký a nechce se mi to řešit, jde sedlo dolů 30x, protože to prostě jde hned, na povel a kdykoliv. I kvůli obrubníku, nebo si v mírném klesání odpočinout a dát sedlo níž, protože to je pohodlnější. Fakt super vynález
Ještě jsem měl štěstí a trefil malosériovou výrobu jednoho čecha, co je dělal "doma v garáži"... mechanická ( = nemá se skoro co podělat) se zdvihem 18 cm. To je jako když to sedlo prostě zmizí
A teleskop, ještě s ovládáním z řídítek, bez toho už si nedokážu kolo představit. Vyjížďky, kde bych kvůli 3 prudkým sjezdům 2x zastavoval a dával sedlo dolů a jednou se na to vybodl, protože to je krátký a nechce se mi to řešit, jde sedlo dolů 30x, protože to prostě jde hned, na povel a kdykoliv. I kvůli obrubníku, nebo si v mírném klesání odpočinout a dát sedlo níž, protože to je pohodlnější. Fakt super vynález
Ještě jsem měl štěstí a trefil malosériovou výrobu jednoho čecha, co je dělal "doma v garáži"... mechanická ( = nemá se skoro co podělat) se zdvihem 18 cm. To je jako když to sedlo prostě zmizí
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Podvlada: s tou rychlostí a bezpečnosí máš recht. Ale mně už to hlava nedá, takže brzdím. Už su starý a starého psa novým kouskům…. To, co tu jezdí místní AM, FR, DH Boyz, tak to radši obcházím a z daleka se vyhýbám.
V dnešním pojetí se už považuji za cykloturistu
Ještě se spoléhám na širší obutí - dříve bylo 26x2.1 už pěkně tlusté - dnes už je to prapodivně tenké
Mám na “novém“ kole 29x2.5 a je mi to velmi příjemné, společně se zdvihama max.160 \ 150 je to pro mne příjemné svezení.
V dnešním pojetí se už považuji za cykloturistu
Ještě se spoléhám na širší obutí - dříve bylo 26x2.1 už pěkně tlusté - dnes už je to prapodivně tenké
Mám na “novém“ kole 29x2.5 a je mi to velmi příjemné, společně se zdvihama max.160 \ 150 je to pro mne příjemné svezení.
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Když by to někoho tady zaujalo, budu prodávat svůj e-bike .
Kupovaný v Květnu 2020, poměrně slušně vybavené kolo. Velikost L, čip, a oproti sérii jsem tam dodělával čtyřpístkové brzdy a menší převodník a větší kazetu (11-46). Vyjede to nesmysl . Až bude umyté, nechám v servisu vyjet komplet info z motoru (počet cyklů baterie, kapacitu, najeté km atd..).
Cena 49.000 Kč.
Důvod prodeje? Koupil jsem e-fulla .
Odkaz na kompletní specifikaci zde: https://www.giant-bicycles.com/cz/dirt-eplus-2-pro-2018
Kupovaný v Květnu 2020, poměrně slušně vybavené kolo. Velikost L, čip, a oproti sérii jsem tam dodělával čtyřpístkové brzdy a menší převodník a větší kazetu (11-46). Vyjede to nesmysl . Až bude umyté, nechám v servisu vyjet komplet info z motoru (počet cyklů baterie, kapacitu, najeté km atd..).
Cena 49.000 Kč.
Důvod prodeje? Koupil jsem e-fulla .
Odkaz na kompletní specifikaci zde: https://www.giant-bicycles.com/cz/dirt-eplus-2-pro-2018