Pokec o Subaru Sambar
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Pokec o Subaru Sambar
Abych to uvedl na pravou míru, všechny kecy tohodle typu, nebo říkejme tomu třeba užitečný informace, najdete na Libero webu/fóru, navíc já jsem přišel o práci a musím vyvíjet jiné činnosti než psát jen na net, abych nebyl bezdomovec :D
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22694
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Pokec o Subaru Sambar
Dík, já si myslel, že to s tou rychlostí nebude až tak žhavý (teda možná na jeho vysvětlení, ten člověk to tam řešil nějak tak, že by to koupil a vyjel na cestu. Na to bych koule neměl. Dřív než za 10 let než to bude v nějakym jakžtakž stavu ).
A překvapivě to tam docela i "žije"
https://www.facebook.com/groups/subarul ... &ref=notifVDC píše:Mezinárodní fb Libero skupina ??
A překvapivě to tam docela i "žije"
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Pokec o Subaru Sambar
Jinak nevím, kdo přesně se v ty FB skupině Libero pohybuje, ale to co píšeš Honzo, odpovídá na KJ Libero, já než si ho upravil, tak pod hodně velkou zátěží (i na dálnici) se prehrivalo, ale to je právě ten fakt o jakém autě je řeč....pokud FA je to nesmysl. Ale ono KJ se dá upravit úplně stejně, ty motory jsou vpodstate totožný u KJ je jinak hlava, ale kompresní poměr u 1.2 objemu je stejnej jak KJ, tak FA takže hlava se dá přehodit (sací kanály jsou objemově i tvarem taky stejný) a chladič oleje se na prsa motoru dá snadno namontovat, jen člověk musí mít patřičný díly. A z velkého procenta se ty KJ prehrivaly taky proto, že tam lidi měly chladič z litrového motoru (má poloviční kapacitu) já jsem si tam dal chladič oleje a hlavně jsem si udělal ke spínání Sahary taky manuální spínání, pak jsem neměl problém ani s chladičem z E10- po bouracce jsem jinej neměl)
Re: Pokec o Subaru Sambar
Je to jak pise Misus, se starym Liberem jsme byli v Libyi (a zpet), silnice, pouste, vydrzelo vsechno, jedina zavada bylo urvany ulozeni predniho diferencialu, coz spravil kus dratu. Pres Italii jsme jeli nahoru i dolu 140 v kuse a vydrzelo bez problemu. Jsou to skvely auta.
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22694
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Pokec o Subaru Sambar
Jo, tak to je klidně možný, že v tý diskuzi se tohle zaměnilo... ono jak to tam ještě každej píše ve svym rodnym jazyce a já to pak luštim google translatorem, tak taky vznikne hromada nedorozumnění
Každopádně super, dík Teď jsem i klidnější, pač jezdit pod 100 na dálnici se mi fakt moc nechce (hlavně kvůli tomu, když mě začínaj dojíždět kamiony )
Každopádně super, dík Teď jsem i klidnější, pač jezdit pod 100 na dálnici se mi fakt moc nechce (hlavně kvůli tomu, když mě začínaj dojíždět kamiony )
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Pokec o Subaru Sambar
Ono je to trochu sporný Honzo, protože když opravdu hodně fouká nad kilo je to pak docela zážitek:D ale dá se to, je to o zvyku;) v tomhle směru je valník za vichru jistě o dost udržitelnější na silnici :D
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Pokec o Subaru Sambar
zážitek... hm si připomínám své jízdy s 1203, jak ta úžasně plavala už při 80 to když jsem byl ještě jinoch a měl málo peněz a jezdil krom své práce rozvážet frgály a i je prodávat tak trochu. Nechápu co vše člověk tehdy musel vydržet a zvládnout, k tomu jedna šílená baba vedle na místě spolujezdce, trhovkyně hadra, však jsem pak záhy utekl, nerrrrvy s ní děsné, měla vše na háku ale platila teda luxusně, to jooo. Ještě, že měla aspoň tři krásnééé dcérky, to se pak jelo jinak hned
No a 1203 taky měla své mouchy, ležel jsem pod ní na cestě nejednou, ale dala si říct, to zas jo a zas jela dál, v tomhle bude Libero zdatnější, vydrží víc
No a 1203 taky měla své mouchy, ležel jsem pod ní na cestě nejednou, ale dala si říct, to zas jo a zas jela dál, v tomhle bude Libero zdatnější, vydrží víc
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Pokec o Subaru Sambar
Srovnávat Libero s dvanacettroskou je dost odvážný Simo :D
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Pokec o Subaru Sambar
už mlčím, ani nesrovnám, ani jsem nesrovnával, nemyslel to tak takový vypich ode mě to byl
Ono když nic jiného a pominem konstrukční zásadní rozdíly, tak jet imr 140 ceres itálií to by byl pro 1203 jen vlhký sen
Ono když nic jiného a pominem konstrukční zásadní rozdíly, tak jet imr 140 ceres itálií to by byl pro 1203 jen vlhký sen
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22694
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Pokec o Subaru Sambar
Troufnu si říct, že tenhle pokus už mám za sebou a zažil jsem to ještě předtím, než jsem to koupil Auto bylo v bazaru v Losiný, což je kousek od Plzně. Na Plzeň odtamtud vede rovná celkem široká okreska, uprostřed polí, nekrytá. Nákup probíhal tak, že po mě chtěli na místě udělat evidenčku a pak že s tím klidně můžu odjet. Takže jsme ve 3 sedli do auta a jeli do Plzně na STK. Ten den foukalo jako kráva To jsem si ověřil ještě zpětně po tom, když jsem jel domů s Outbackem a na té samé cestě to bylo taky dost divoké (ne tak jako v Liberu, ale hodně dlouho jsem v tom autě nezažil takhle protivný vítr). No, vypadalo to nějak tak, že v 60km/h se to dalo, v 80km/h mi ta široká okreska byla s liberem dost úzká Ale to jsou nenadálý události, já taknějak doufám, že se mi s tím podaří jednoho dne vyjet i bez toho, aby byla zrovna vichřice (zatím jsem to řídil 3x a nevyšlo to ani jednou )
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Pokec o Subaru Sambar
spm píše:Ale to jsou nenadálý události, já taknějak doufám, že se mi s tím podaří jednoho dne vyjet i bez toho, aby byla zrovna vichřice (zatím jsem to řídil 3x a nevyšlo to ani jednou )
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22694
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Pokec o Subaru Sambar
Jinak jsem si šel teda opravit své mizerné zeměpisné znalosti a hledal Libyi na mapě a to je teda hodně impresivní Kudy se tam vlastně dalo dostat, z jihu Itálie nějaký trajekt?Grip píše:Je to jak pise Misus, se starym Liberem jsme byli v Libyi (a zpet), silnice, pouste, vydrzelo vsechno, jedina zavada bylo urvany ulozeni predniho diferencialu, coz spravil kus dratu. Pres Italii jsme jeli nahoru i dolu 140 v kuse a vydrzelo bez problemu. Jsou to skvely auta.
Re: Pokec o Subaru Sambar
Ano, ze Sicilie do Tuniska (Trapani-Bizerta)
Neco malo tady https://www.vhk-erika.cz/expedice-tobruk-98/
Neco malo tady https://www.vhk-erika.cz/expedice-tobruk-98/
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Subaru Sambar
Jsme ji měli jako rodinné auto, ještě "kšiltovku", oranžovou, neposrala se ani jednou, jen nám jednou za jízdy uletět stěrač B -)mišus píše:Srovnávat Libero s dvanacettroskou je dost odvážný Simo :D
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Subaru Sambar
Se koukám asi od vidění známe, já jsem KVH Gardekorps B -)Grip píše:Ano, ze Sicilie do Tuniska (Trapani-Bizerta)
Neco malo tady https://www.vhk-erika.cz/expedice-tobruk-98/