Elektromobilita X ekologie
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2258
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita X ekologie
Referendum proti blbosti je potřeba vždy a včas. A uvědom si, že málokde v Evropě mají nějakou zkušenost s totalitou..... Tak by se hlas rozumu měl ozvat. Clay
Odesláno z mého Nokia 7.2 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nokia 7.2 pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1480
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Elektromobilita X ekologie
A to je tady další velký problém (kromě toho, že to nebude mít kdo servisovat) a to je požární bezpečnost staveb.
Teď to řešíme v práci a vypadá to, že se bude muset změnit norma, ale bude to asi trvat dýl (tak jako vše - dokud se nic nestane, tak bude "dost" času)
Hořící elektromobil se dá hasit (efektivně) jedině pískem - takže garáže budou asi vypadat následovně: patro garáží, patro jako silo s pískem, patro garáží, patro jako silo s pískem a tak dále
Takže budou parkovat venku a bude
Teď to řešíme v práci a vypadá to, že se bude muset změnit norma, ale bude to asi trvat dýl (tak jako vše - dokud se nic nestane, tak bude "dost" času)
Hořící elektromobil se dá hasit (efektivně) jedině pískem - takže garáže budou asi vypadat následovně: patro garáží, patro jako silo s pískem, patro garáží, patro jako silo s pískem a tak dále
Takže budou parkovat venku a bude
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1281
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita X ekologie
Lobby zájmových skupin, naivita a zdegenerovaná mysl jedinců, kteří tam nahoře na těch svých teplých místečkách hlasují o osudu běžných lidí, lhostejnost a bezmoc běžných lidí a na průser je zaděláno. Kdyby se šlo cinkat klíčema a nebo rovnou defenestrovat do Bruselu, byl bych jeden z prvních.....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Elektromobilita X ekologie
Argument, že jde o nová auta, já nové auto nepotřebuji, tak o co jde, je nebezpečný sebeklam. Nebo si, Schmako, myslíš, že auta se spalovacími motory nikdo nikdy nezakáže nebo jejich provoz ekonomicky nezmrzačí natolik, aby ti ten elektrošunt nakonec nenanutil?
Krom toho elektrifikace se netýká jen vozů v soukromém vlastnictví. Naopak mnohem větší podíl nových a skoro nových aut je služebních a pracovních. A všichni samozřejmě promítnout nárůst nákladů do cen služeb a výrobků. Nebo zkrachují. Že nebude existovat trh s ojetinami staršími 10 let je taky jasné.
Přívrženci rádobyekologické nablblosti se dělí do několika skupin:
- absolutně nemám šajnu, jak to funguje, ale příroda je nyny a páni inženýři určitě nějak zařídí, aby to fungovalo,
- věřím na objev skvělých nových akumulátorů s násobně větší kapacitou a násobně nižší cenou, které nám slibují už kdo ví jak dlouho, ale nikdo zatím reálně nic, co by bylo s přijatelnými náklady nasaditelné ve velkém, nepředvedl,
- mám peněz jak sraček a přijde mi vhod, až žebrota s jejich letitými ojetinami zmizí ze silnic.
Samozřejmě každý, kdo se umí zamyslet v aspoň trochu širších souvislostech, si musí uvědomit, že o nějaké bezemisní dopravě nemůže být v situaci, kdy polovinu elektřiny vyrábíme z uhlí, 8 procent z plynu a jadernou energetiku se snaží zelení bezmozci taky rozesrat stůj co stůj, ani v nejmenším řeč.
Krom toho elektrifikace se netýká jen vozů v soukromém vlastnictví. Naopak mnohem větší podíl nových a skoro nových aut je služebních a pracovních. A všichni samozřejmě promítnout nárůst nákladů do cen služeb a výrobků. Nebo zkrachují. Že nebude existovat trh s ojetinami staršími 10 let je taky jasné.
Přívrženci rádobyekologické nablblosti se dělí do několika skupin:
- absolutně nemám šajnu, jak to funguje, ale příroda je nyny a páni inženýři určitě nějak zařídí, aby to fungovalo,
- věřím na objev skvělých nových akumulátorů s násobně větší kapacitou a násobně nižší cenou, které nám slibují už kdo ví jak dlouho, ale nikdo zatím reálně nic, co by bylo s přijatelnými náklady nasaditelné ve velkém, nepředvedl,
- mám peněz jak sraček a přijde mi vhod, až žebrota s jejich letitými ojetinami zmizí ze silnic.
Samozřejmě každý, kdo se umí zamyslet v aspoň trochu širších souvislostech, si musí uvědomit, že o nějaké bezemisní dopravě nemůže být v situaci, kdy polovinu elektřiny vyrábíme z uhlí, 8 procent z plynu a jadernou energetiku se snaží zelení bezmozci taky rozesrat stůj co stůj, ani v nejmenším řeč.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Elektromobilita X ekologie
Na tom se asi shodneme. Na druhou stranu, jak říká Tomáš, my nejsme západní Evropě. Tam už se dávno emise starých aut zohledňují v silniční dani, kterou tam platí každý. My jsme se ještě nedostali ani sem. Takže jsem ohledně starších aut u nás zatím v klidu a o koupi novějšího jsem přestal přemýšlet.
Zachovejte paniku, všechno špatně dopadne.
Zachovejte paniku, všechno špatně dopadne.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita X ekologie
Tak tím je to jasný. Já myslel, že v Bruselu odhlasujou, že bača v Rumunsku nemůže jezdit ve starý Dacii. Takže ne. Odhlasujou, že bača v Rumunsku už si novou Dacii nikdy nekoupí a až do smrti bude provozovat tu svoji 40 let starou. Odhlasujou, že to tak budou dělat kdokoliv, kdo bude k životu potřebovat normální auto.
Mě to tvrzení kolidovalo s tím, že nedávno ministr Havlíček tvrdil, že někdy v roce 2030, nebo ještě později, počítají s podílem elektromobilů v nějakých jednotkách procent. Nevím, jestli to bylo 10% nebo kolik ale celkem mě to uklidnilo, že v tomhle mají rozum.
Mě to tvrzení kolidovalo s tím, že nedávno ministr Havlíček tvrdil, že někdy v roce 2030, nebo ještě později, počítají s podílem elektromobilů v nějakých jednotkách procent. Nevím, jestli to bylo 10% nebo kolik ale celkem mě to uklidnilo, že v tomhle mají rozum.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1877
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
- Jméno a příjmení: Jan Kotek
- Bydliště: Praha
Re: Elektromobilita X ekologie
K čemu je bačovi v horách automobil? To by tak scházelo, aby zamořoval panenskou přírodu matičky Gáji. Bača bude sedět na pérdeli všude chodit pěšky.
-- Bruselský byrokrat.
Cílem je zlikvidovat individuální mobilitu střední třídy a níže. Jen tak lze kontrolovat společnost, v sovětském Rusku za Stalina jsi také potřeboval bumážku na návštěvu sousedního okresu. Svobodu pohybu bude mít pouze vyšší třída a příslušníci ekošlechty, všichni ostatní zůstanou tam, kam dostanou od moudrého státu umístěnku.
-- Bruselský byrokrat.
Cílem je zlikvidovat individuální mobilitu střední třídy a níže. Jen tak lze kontrolovat společnost, v sovětském Rusku za Stalina jsi také potřeboval bumážku na návštěvu sousedního okresu. Svobodu pohybu bude mít pouze vyšší třída a příslušníci ekošlechty, všichni ostatní zůstanou tam, kam dostanou od moudrého státu umístěnku.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita X ekologie
Sice mi leckteré bruselské nápady přijdou praštěné, ale přesto přeze všechno jsem stále eurooptimista. A nikdy se nesnížím k tomu, srovnávat Evropskou Unii se Sovětským svazem a Socialismem je to laciný a hloupý.
Pořád je to to nejlepší společenství, kterého jsme kdy byli součástí.
A kecy o nějaké samostatnosti vně Evropské Unie ala Švýcarsko, to jsou úsměvuhodné bláboly...
Pořád je to to nejlepší společenství, kterého jsme kdy byli součástí.
A kecy o nějaké samostatnosti vně Evropské Unie ala Švýcarsko, to jsou úsměvuhodné bláboly...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Elektromobilita X ekologie
Srovnání se Sovětským svazem tu snad nikdo nemetá, ne? A se socialismem, jaký tu už byl, to taky není zrovna na místě, ale budeme-li se dívat na socialismus jako na politický směr, nic nevystihuje EU lépe.
Ad. existence mimo EU - jsi tedy zastáncem myšlenky, že nemá ČR na víc než být kolonií Německa? (no, s mentální sílou a bezpáteřností současné politické reprezentace asi moc ne, a to ať jsme v EU nebo ne - ono od plyšového převratu jsme tu měli jen velmi málo opravdických politických osobností, tedy těch, co jsou víc než úředníkem z povolání, třeba nositelem nějaké myšlenky, vize...).
Já tu ale nevyvolávám žádné referendum, já píšu, že pokud EU významně nepřehodnotí své uhlíkové ambice a Německo svůj postoj k jádru, tak EU příští desetiletku neustojí. To vůbec není o ČR a místním názorem na setrvání nebo vystoupení z EU. Ostatně vystoupení v nejbližších letech je nemožné, na to jsou EU a eurodotace pro příštího prezidenta ČR moc dobrým kšeftem.
Ad. existence mimo EU - jsi tedy zastáncem myšlenky, že nemá ČR na víc než být kolonií Německa? (no, s mentální sílou a bezpáteřností současné politické reprezentace asi moc ne, a to ať jsme v EU nebo ne - ono od plyšového převratu jsme tu měli jen velmi málo opravdických politických osobností, tedy těch, co jsou víc než úředníkem z povolání, třeba nositelem nějaké myšlenky, vize...).
Já tu ale nevyvolávám žádné referendum, já píšu, že pokud EU významně nepřehodnotí své uhlíkové ambice a Německo svůj postoj k jádru, tak EU příští desetiletku neustojí. To vůbec není o ČR a místním názorem na setrvání nebo vystoupení z EU. Ostatně vystoupení v nejbližších letech je nemožné, na to jsou EU a eurodotace pro příštího prezidenta ČR moc dobrým kšeftem.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita X ekologie
Štěpáne srovnání se Sovětským svazem a socialismem jaký jsme tu mívali to srovnává i tady na fóru kde kdo, často a rád. Nejvíc takoví ti chemtrailisti, kvéristi, na který za každým rohem číhá uprchlík a podobní lidé.Tapan píše:Srovnání se Sovětským svazem tu snad nikdo nemetá, ne? A se socialismem, jaký tu už byl, to taky není zrovna na místě, ale budeme-li se dívat na socialismus jako na politický směr, nic nevystihuje EU lépe.
Ad. existence mimo EU - jsi tedy zastáncem myšlenky, že nemá ČR na víc než být kolonií Německa? (no, s mentální sílou a bezpáteřností současné politické reprezentace asi moc ne, a to ať jsme v EU nebo ne - ono od plyšového převratu jsme tu měli jen velmi málo opravdických politických osobností, tedy těch, co jsou víc než úředníkem z povolání, třeba nositelem nějaké …
Ano, že EU je socialistická to nerozporuju. Ono to ani nejde jinak, když všechny velké členské země EU jsou levicově zaměřené. Ale přesto to nesnese jakékoliv srovnání se socialismem sovětského typu, jaký jsme tu měli. Byť je dneska v módě na něj vzpomínat se slzou v oku. Hlavně lidmi, kterým tehdy bylo 8 a méně a měli naprosto jasný přehled o kvalitě toho zřízení.
Ano, jsem zastáncem myšlenky, že nejsme schopni existence mimo EU na té úrovni, na jaké jsme nyní. Nebudu nás nazývat kolonií Německa, protože je to kravina. Je logický, že Německo je tu největší investor, když ho máme hned vedle. Není důvod na to nahlížet s despektem. Českou cestu privatizace zkoušel soudruh Klaus a jak to dopadlo všichni víme. Jak dopadly průmyslové podniky, které zprivatizovaly zahraniční renomované firmy víme taky. Nemám rád Konzern, ale to, že Škodofka jede tak jak jede, je jeho zásluha. Naštěstí to byl tak velkej podnik, že ani Klausovo garnituru nenapadlo to dát na dluh nějakýmu Soudkovi, Stehlíkovi nebo nějakýmu podobnému novodobému průmyslníkovi, kterej by to akorát vytuneloval a přivedl do likvidace. Jak to dopadlo se všemi podniky, které těmhle lidem dali do rukou, taky všichni víme...
Obecně nemám rád to vymezování se vůči Němcům, jakože jak jsme my Češi nejlepší. To je takovej vypěstovanej blud.
Stačí se podívat, kdo byli prvorepublikoví průmyslníci, kteří tvořili vyspělost První republiky. Většinou to byli Němci a Židi. Těch čistokrevnejch Čechů, jako byl Baťa, bylo mezi nimi jako šafránu. Takže bez Němců nám to nešlo nikdy.
Ano souhlasím s tím, že evropské a německé uhlíkové ambice jsou mimo realitu a nemůže to fungovat. A věřím, že praxe to ukáže. Ale nevěřím, že EU desetiletku neustojí. Polsko si klidně otevřelo novej hnědouhelnej důl a nemá s tím žádnej problém. Že by poláci plánovali v nejbližších desetiletích nějak dramaticky elektrifikovat svůj vozový park, toho se taky nebojím. Takže to jsou jen takové bubliny. Babiš nám taky slíbil 280 km dálnic...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Elektromobilita X ekologie
Tomáši, to srovnání EU a SSSR jsem myslel v tomto vlákně, zde jsem to úplně nepostřehl, ale zpětně se mi listovat a hledat nechce. Jinak nadnesená označení typu Eurosojuz apod. vnímám opravdu jako nadsázku a myslím, že je většinou tak myšlena. Minulý režim jsem téměř nezažil a jediné pěkné, co si z něj pamatuji, jsou plechové hračky (dakarský Tatrovky a traktor na klíček). To je asi vše, co k tomu tématu můžu říct
Taky jsem ten poslední, kdo by měl potřebu jen tak pro nic za nic plivat na Němce. Ostatně, minimálně z poloviny mám německé kořeny a ještě hrob, kde leží má babička, je nadepsán "Die Familie ...". Jak ale víš, jsem energetik a do té jejich pošahané energetické koncepce, (většinou) prosté blackoutů jen proto, že všechny okolní země používají ve velkém fosilní paliva nebo jádro, si kopnu kdykoliv na to přijde řeč. A ten automobilový průmysl, pokud má být z poloviny krmen ze zásuvky, s tím chtě nechtě souvisí.
Někdy asi před rokem jsem vyslechl prezentaci jedné sympatické paní v Praze na ČEPSu. Ač si již od školy uvědomuji úskalí pospojování energetických soustav v Evropě (výrazně přesahuje hranice EU) a zejména jednotného trhu se silovou elektřinou, to, co jsem ten den vyslechl, v oblasti vměšování se Německa (silou politickou i ekonomickou) do (nejen) naší energetické politiky předčilo všechna má očekávání. V podstatě každý další slide mě utvrzoval v tom, že jestli Německu do konce měsíce nevyhlásíme válku, jsme v prdeli. A to píšu jen o oblasti energetiky a pochybuji, že v jiných oborech je to (dle mezinárodní atraktivity) jiné. Asi tak jsem to myslel s tou kolonií, a EU tomu vměšování po politické linii nemálo otevírá dveře. Jinak je mi celkem u prdele, jestli tady podniká nějaký Helmut, Kellner nebo Babiš. Většina Helmutů mi bude s největší pravděpodobností sympatičtější, než ti zbylí dva.
Taky jsem ten poslední, kdo by měl potřebu jen tak pro nic za nic plivat na Němce. Ostatně, minimálně z poloviny mám německé kořeny a ještě hrob, kde leží má babička, je nadepsán "Die Familie ...". Jak ale víš, jsem energetik a do té jejich pošahané energetické koncepce, (většinou) prosté blackoutů jen proto, že všechny okolní země používají ve velkém fosilní paliva nebo jádro, si kopnu kdykoliv na to přijde řeč. A ten automobilový průmysl, pokud má být z poloviny krmen ze zásuvky, s tím chtě nechtě souvisí.
Někdy asi před rokem jsem vyslechl prezentaci jedné sympatické paní v Praze na ČEPSu. Ač si již od školy uvědomuji úskalí pospojování energetických soustav v Evropě (výrazně přesahuje hranice EU) a zejména jednotného trhu se silovou elektřinou, to, co jsem ten den vyslechl, v oblasti vměšování se Německa (silou politickou i ekonomickou) do (nejen) naší energetické politiky předčilo všechna má očekávání. V podstatě každý další slide mě utvrzoval v tom, že jestli Německu do konce měsíce nevyhlásíme válku, jsme v prdeli. A to píšu jen o oblasti energetiky a pochybuji, že v jiných oborech je to (dle mezinárodní atraktivity) jiné. Asi tak jsem to myslel s tou kolonií, a EU tomu vměšování po politické linii nemálo otevírá dveře. Jinak je mi celkem u prdele, jestli tady podniká nějaký Helmut, Kellner nebo Babiš. Většina Helmutů mi bude s největší pravděpodobností sympatičtější, než ti zbylí dva.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Elektromobilita X ekologie
VDC- na rozdíl od svícení zadními světly se v tomhle úplně shodneme
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Elektromobilita X ekologie
To pozor, to je úplně jiná kategorie lidíVDC píše:kvéristi
Ten můj zreznul Tatrovku nevím, tu jsem buď ztratil nebo neměl, tak jsem pak o mnoho let později musel dostat plastový DAF TurbotwinTapan píše:traktor na klíček
Ses taky mohl zastavit, když už jsi byl o barák vedle Aspoň bys viděl, kde pak ta elektrika ve finále končíTapan píše: Někdy asi před rokem jsem vyslechl prezentaci jedné sympatické paní v Praze na ČEPSu.
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1257
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Elektromobilita X ekologie
Nevím jestli sem nebo do vtipů... https://youtu.be/iEjTwsfqHOY
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita X ekologie
Štěpáne já nevím, jestli ty srovnání se Sojuzem jsou nadsázka. Většinou, když to někdo vypouští z úst, respektive z klávesnice, vnímám to jako zcela vážné srovnání. Protože lidi jsou pakáž nevděčná a neváží si toho dobrého, co jim doba přináší. Ale možná jsem jen příliš přecitlivělý. Nedávno tu někde v jiném vlákně zaznělo, že negativní vnímání doby předrevoluční je dneska mainstreem. A to bylo myšleno zcela vážně. Alespoň to nebylo opentleno smajlíky, tak jsem to tak vnímal. To může vypustit z úst, respektive z klávesnice, jenom pitomec.
Jsem na jakékoliv vzývání doby předrevoluční a to v jakékoliv souvislosti fakt přecitlivělej.
Samozřejmě tvoje výhrady, vzhledem k tvé profesi, naprosto chápu. Vždycky když člověk hlouběji vidí do nějakého oboru, je vůči němu vnímavější a vyhraněnější. A ano, v energetice se vymýšlí velké kraviny. To vůbec nebudu rozporovat.
Nejsem sice energetik, ale on člověk nemusí bejt úplně energetik, aby si dokázal představit, jak to funguje. Jak to musí být nastaveno, aby byli schopni vykrývat výpadky větru a slunečního svitu, že potřebujou rychlé zdroje, které to překrejou a když nesmí být na uhlí, že musí být na zemní plyn z Ruska a podobně.
Jirko já vím. A těší mě to, že neshody máme v takovejch blbostech, jako jsou zadní světla.
Jsem na jakékoliv vzývání doby předrevoluční a to v jakékoliv souvislosti fakt přecitlivělej.
Samozřejmě tvoje výhrady, vzhledem k tvé profesi, naprosto chápu. Vždycky když člověk hlouběji vidí do nějakého oboru, je vůči němu vnímavější a vyhraněnější. A ano, v energetice se vymýšlí velké kraviny. To vůbec nebudu rozporovat.
Nejsem sice energetik, ale on člověk nemusí bejt úplně energetik, aby si dokázal představit, jak to funguje. Jak to musí být nastaveno, aby byli schopni vykrývat výpadky větru a slunečního svitu, že potřebujou rychlé zdroje, které to překrejou a když nesmí být na uhlí, že musí být na zemní plyn z Ruska a podobně.
Jirko já vím. A těší mě to, že neshody máme v takovejch blbostech, jako jsou zadní světla.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97