Levorg jako cesťák
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Sima co to jako je? Mne ten plevel taky vadi. Nevadi mi samotna diskuse o hovne, ale kdyz se to "uzavre", tak by presun nekam na smetiste (kde to ale nekdo najde) dost vyresil problem, kdyz pak po letech nejake tema chci donacist.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Newli,tj to co jsem napsal-když to vadí autorovi přesunout,to chápu!
Jen jsem napsal,že se vůbec nedivím reakcím.A taky,že jsem v tomto jiný,nevadily by mNě jakékoliv reakce,kolikrát se musím prokousat zapleveleným vláknem,no a co.Hlavně,že můžu z něčeho čerpat,kolikrát i ta odbočka od tématu,ale stejně furt podvrhnuta autorem,rozšíří mé obzory,ano ne vždy,ale s tím se počítá.
Anebo taky nemusím pitvat,moje volba.
Jen jsem napsal,že se vůbec nedivím reakcím.A taky,že jsem v tomto jiný,nevadily by mNě jakékoliv reakce,kolikrát se musím prokousat zapleveleným vláknem,no a co.Hlavně,že můžu z něčeho čerpat,kolikrát i ta odbočka od tématu,ale stejně furt podvrhnuta autorem,rozšíří mé obzory,ano ne vždy,ale s tím se počítá.
Anebo taky nemusím pitvat,moje volba.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Já nemám problém s touto diskusí, klidně v ní budu pokračovat jinde, ale rád bych zachoval určitou informační úroveň "mých" vláken, tedy jak toho WRX/M3/EVO, tak i Levorg.
Já si občas rád rejpnu a samozřejmě vím, že jakákoliv kritika na Subaru, či hláška, že je pro mě běžná dálniční rychlost 180 tady vyvolá vlnu nenávisti a přesto to dál dělám.
Bohužel tady už úroveň vyprodukovaných blitek viz poslední příspěvek spm (on někdo srovnával outbacka s golfem?) překročila míru mojí tolerance a obtěžuje mě, že se takový balast vyskytuje v mojem vlákně.
Já si občas rád rejpnu a samozřejmě vím, že jakákoliv kritika na Subaru, či hláška, že je pro mě běžná dálniční rychlost 180 tady vyvolá vlnu nenávisti a přesto to dál dělám.
Bohužel tady už úroveň vyprodukovaných blitek viz poslední příspěvek spm (on někdo srovnával outbacka s golfem?) překročila míru mojí tolerance a obtěžuje mě, že se takový balast vyskytuje v mojem vlákně.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Uklizeno
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Levorg jako cesťák
Děkuji.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Levorg jako cesťák
Nazval jsi to vlákno teda hodně květinově Dane. Mohl jsi do nás reagujících jít klidně ostřeji.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Levorg jako cesťák
Přemýšlel jsem o jiném názvu, ale z Dašic jsem pozitivně naladěn
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Jo, v podstatě ty. Napřed jsi napsal, jak je levorg nahovno, protože při jízdě cihla plyn / brzda žere víc než golf a následně si napsal, že jsou nahovno všechny subaru motory, protože třeba 2.5 outback žere stejně.emve píše: Bohužel tady už úroveň vyprodukovaných blitek viz poslední příspěvek spm (on někdo srovnával outbacka s golfem?) překročila míru mojí tolerance a obtěžuje mě, že se takový balast vyskytuje v mojem vlákně.
Mně je to jinak celkem buřt. Ale docela mě irituje to navážení se do subaru ve smyslu: "všichni subaristi se plazí po dálnici subaru 120, protože subaru jsou mrdky, co žerou víc než Golf / německé V8 a majitelé jsou socky co na tu spotřebu nemají." Upřímně si nedovedu představit, co bych s tím autem musel provést, aby mi vyšla průměrná spotřeba přes 13l / 100km... a 120 po plné dálnici se neplazím proto, že bych neměl na benzin, ale protože nechci jezdit jako debil
Re: Levorg jako cesťák
Teď, když tím nebudu zasírat svoje vlákno, budu rád reagovat.spm píše:No byla rec o patku odpoledne. Nevim jak na D1, ale na D11 v patek odpoledne jsem dost casto rad, kdyz jedu vic nez 80 vzhledem k tomu, co se tam deje...
Aha, takže jezdit na dálnici v pátek odpoledne 160 je nebetyčná hovadina, to naprosto přesně víš, bohužel vlastně nevíš, jaký je na D1 provoz...
Tak já ti to řeknu, máš pravdu, že na D11 je stupeň demence asi nejvyšší ze všech českých dálnic. Tam to v pátek odpoledne vypadá tak, že jede kolona idiotů v levém 110, někdy ani to ne a v pravém jsou s 500m odstupy kamiony, nikdo neuhýbá... Jediná cesta vede zprava.
Na D1 to vypadá trochu jinak, tam naštěstí jezdí evidentně trochu víc vyježdění lidi, v levém se jede standardně min 140+, někdy i vláček 160-180 a občas to někdo zpomalí, kamion, nebo řidič, který se zatoulal z hradecké dálnice.
Prostě někdy to chce trochu víc chápavosti a méně fantazie. Nikdo určitě nejezdí úplně tak jak to ty popisuješ, pořád jen brzda/plyn, už to hezky popsal Cheza.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Levorg jako cesťák
To jsem postřehl,pěkné je toVDC píše:Nazval jsi to vlákno teda hodně květinově Dane. Mohl jsi do nás reagujících jít klidně ostřeji.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Levorg jako cesťák
Ne, asi jsem tam nikdy nejel Jsem sváteční řidič, co si jednou za rok kupuje týdenní dálniční známku a z dálnic mám panickou hrůzu...emve píše:
Teď, když tím nebudu zasírat svoje vlákno, budu rád reagovat.
Aha, takže jezdit na dálnici v pátek odpoledne 160 je nebetyčná hovadina, to naprosto přesně víš, bohužel vlastně nevíš, jaký je na D1 provoz...
Hádám, že budeš asi jeden z těch inteleguánů, co se v té mezeře v pravém pruhu vyřítí brutální rychlostí a když už dojedou ten kamion, co všichni předjíždí, tak to tomu poslednímu autu narvou do mezery. Takové mám opravdu taky moc rád.emve píše: Tak já ti to řeknu, máš pravdu, že na D11 je stupeň demence asi nejvyšší ze všech českých dálnic. Tam to v pátek odpoledne vypadá tak, že jede kolona idiotů v levém 110, někdy ani to ne a v pravém jsou s 500m odstupy kamiony, nikdo neuhýbá... Jediná cesta vede zprava.
Že jsem si nějak nevšimnul, poté, co po D1 jezdím, když nějaké individuum (nejspíš to, co musí v každé mezeře v pravém pruhu předjet alespoň ty dvě auta, narvat to do té mezery a auto za vybrzdit) tam způsobí nehodu a ucpe ji. Obvykle to tam pak stojí taky. Možná se pak rychleji rozjedou, což - když tam stojí kolona - překvapivě skončí tím, že vzápětí brutálně brzdí. Posledně když jsem tam jel a skončil jsem v levém pruhu v koloně, tak se závodníci přede mnou najednou rozjeli jak na startu F1. Následované lavinou červených světel. Já to dobrzdil ještě celkem normálně, obauto za mnou už brzdilo tak, že jsem ho přes kouř od gum ani neviděl a jenom jsem čekal, jestli to do mě narve. Fakt nahnali strašně moc času, ujeli těch 500m do dalšího zastavení o 2 sekundy rychleji.emve píše: Na D1 to vypadá trochu jinak, tam naštěstí jezdí evidentně trochu víc vyježdění lidi, v levém se jede standardně min 140+, někdy i vláček 160-180 a občas to někdo zpomalí, kamion, nebo řidič, který se zatoulal z hradecké dálnice.
Řekl bych, že když nejezdí brzda plyn, tak nemají problém s tím, že by jim 2.5 atmosféra žrala přes 13l a že by musely držet půl minuty v kuse plyn na podlaze...emve píše: Prostě někdy to chce trochu víc chápavosti a méně fantazie. Nikdo určitě nejezdí úplně tak jak to ty popisuješ, pořád jen brzda/plyn, už to hezky popsal Cheza.
Re: Levorg jako cesťák
Sám jsi psal, že nevíš, jaká je situace na D1, měl jsi to v citaci, ty tele.spm píše:
Ne, asi jsem tam nikdy nejel Jsem sváteční řidič, co si jednou za rok kupuje týdenní dálniční známku a z dálnic mám panickou hrůzu...
To je přesně ten důvod, proč jsem chtěl vyčistit své vlákno, snůška blitek, polopravd a výmyslů.spm píše:
Jo, v podstatě ty. Napřed jsi napsal, jak je levorg nahovno, protože při jízdě cihla plyn / brzda žere víc než golf a následně si napsal, že jsou nahovno všechny subaru motory, protože třeba 2.5 outback žere stejně.
Mně je to jinak celkem buřt. Ale docela mě irituje to navážení se do subaru ve smyslu: "všichni subaristi se plazí po dálnici subaru 120, protože subaru jsou mrdky, co žerou víc než Golf / německé V8 a majitelé jsou socky co na tu spotřebu nemají." Upřímně si nedovedu představit, co bych s tím autem musel provést, aby mi …
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Levorg jako cesťák
Já jsem akorát prakticky opsal tvoje příspěvky...
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Levorg jako cesťák
K tomu předjíždění zprava...:
To by mě taky zajímalo,snad je nedorozumění "opět".Emve nazval jsi mě v jednom mém videu střelcem,když jsem předjížděl dle tebe žigulem,šnekem,v místě kde jezdím celý život a znám každou zatáčku,každou mez,co kryje viditelnost,navíc přede mnou se ploužící auta,pro tebe emve totální nesmysle...natož aby jeli na okreskách kde se to dá 140km/hod,jak ty jezdíš,když to teda opět jde.A předjíždím vlevo
Tehdy jsem na to nereagoval,nebylo proč už,ale včil mě to nedá nevzpomenout si,v souvislosti s výše uvedeným.Nebyl jsem žádný střelec,jen bylo hodně prostoru na předjíždění i s mým SG vytočeným nad 4- a spíše samozřejmě k 6000 otáček.Ano to se musí když chci rozhýbat atmo boxera 92 kw,kdo to auto zná ví a nemá pak problém.
Snad jsi to tak nemyslel a nejezdíš tak,nechtěl bych tě pak potkat,nejen na cestě.
To by mě taky zajímalo,snad je nedorozumění "opět".Emve nazval jsi mě v jednom mém videu střelcem,když jsem předjížděl dle tebe žigulem,šnekem,v místě kde jezdím celý život a znám každou zatáčku,každou mez,co kryje viditelnost,navíc přede mnou se ploužící auta,pro tebe emve totální nesmysle...natož aby jeli na okreskách kde se to dá 140km/hod,jak ty jezdíš,když to teda opět jde.A předjíždím vlevo
Tehdy jsem na to nereagoval,nebylo proč už,ale včil mě to nedá nevzpomenout si,v souvislosti s výše uvedeným.Nebyl jsem žádný střelec,jen bylo hodně prostoru na předjíždění i s mým SG vytočeným nad 4- a spíše samozřejmě k 6000 otáček.Ano to se musí když chci rozhýbat atmo boxera 92 kw,kdo to auto zná ví a nemá pak problém.
Snad jsi to tak nemyslel a nejezdíš tak,nechtěl bych tě pak potkat,nejen na cestě.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Levorg jako cesťák
Vase starosti bych chtel mit
Ale mam stejny pocit jako emve, tedy ze nekterych dalnicich (mam tu zkusenost s D10, na D11 jezdim zridka) jezdi mnohem vetsi telata nez na jinych (za me primarne D8, obcas D5 a vyjmecne D1). Radu let jsem nepodjizdel (nepredjizdel z prava), nikdy - bez vyjimky! Ale uz asi 2-3 roky to obcas udelam, protoze ty lidi jsou vazne uplni tydyti !!!
Ale mam stejny pocit jako emve, tedy ze nekterych dalnicich (mam tu zkusenost s D10, na D11 jezdim zridka) jezdi mnohem vetsi telata nez na jinych (za me primarne D8, obcas D5 a vyjmecne D1). Radu let jsem nepodjizdel (nepredjizdel z prava), nikdy - bez vyjimky! Ale uz asi 2-3 roky to obcas udelam, protoze ty lidi jsou vazne uplni tydyti !!!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98