Levorg jako cesťák

Cheza
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1227
Registrován: úte úno 14, 2017 10:32 am

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od Cheza »

emve píše: Ale už jste odpověděli, Subaru nejsou auta na dálnici, nebo aspoň ne pro ty, kteří lítají často a rychle. A je to vidět, většinou se všechny Subaru plouží 120 v pravém pruhu. Jen je škoda, že jiné automobilky prostě umí motory líp.
Rozhodně bych neřekl, že jiné automobilky umí motory líp, jen umí lepší spotřebu. Ale je to i daň za to, že Subaru nemá odpojitelnou zadní nápravu jako třeba Unterwassermanni :-)
spm píše:Nebo jestli nejezdí 120 kvůli tomu, že jezdit 160 po dálnici v páteční odpoledne za plného provozu je nebetyčná hovadina. Ten časovej na celý D1 je 23 minut, když by ty rychlosti šly držet celou dobu. Což v pátečním provozu nepůjde ani omylem. Čtvrt hodiny se potáhneš jenom za kamionama, než se konečně předjedou, dalších x minut za těma, co kilem předjíždí šňůru kamionů. Takže reálně v Brně budeš rychlejš o kolik, tak 5 minut? Za cenu toho, že v jednom kuse stojíš na plno na plynu nebo na plno na brzdě a furt musíš koukat kdo ti tam kdy …
Jízda po dálnici 160 km/h neznamená styl brzda/plyn. Já 160 tacho jezdím po dálnici nejčastěji, hlavní důvodem byl, že jsem si hlavně po D1 a D2 nechtěl ničit v pravým pruhu auto. Tento důvod s postupem času odpadá, ale už jsem si zvykl :-) Taky mě jízda 120 po dálnici uspává, pokud nejsem 100% svěží. Ze 160 většinu ubrzdím jen motorem a zpátky na 160 stačí polehtat plyn. Policie se není třeba bát. Passaty i Supy snad každej pozná a snížit rychlost na 145 km/h je otázkou mžiku.
Subaru Impreza WRX MY 2008
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od ladis77 »

Nehlede ze tacho 160 bude v realu tak 145, a to te nechaj bejt, pac se vzdycky najde spechajici obchodak v ofci a nebo jinej zavodak :-)
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od spm »

No byla rec o patku odpoledne. Nevim jak na D1, ale na D11 v patek odpoledne jsem dost casto rad, kdyz jedu vic nez 80 vzhledem k tomu, co se tam deje...

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od sima »

No ty rychlosti mě taky nejdou do hlavy,to musí být spíš peklo,než přínos,v takovém provozu,na takové D1 jo.Spm to dobře popsal,výstižně,vůbec se nedivím,že někdo jede v levém 120 a méně.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19080
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od hamoun »

patek na d1 je des ... ale jinak je 160 spis na pravy pruh :)

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Nechci tady rozdmýchávat úplně zbytečnou debatu, předpokládám, že takový sima D1 jede jednou ročně, já ji jezdím každý týden tam a zpět, někdy i víckrát. Opravdu to je rozdíl, ploužit se 120 z Prahy na Valachy, nebo jet 180 když to jde... čas třeba 2:30 vs 3:40... A primárně mě nebaví jezdit pomalu a ve 120 bych usnul. Tím bych debatu od D1 ukončil, případně pokračujte v jiném vlákně.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od sima »

Ano včil se už D1 vyhýbám co to jde,naštěstí nemusím jezdit jako ty,nechci,díky bohu,že nemusím.Dřív jsem jezdil víc.Debatu ukončeme,každý ať si jezdí jak se mu chce,taky mě nebaví jet dlouhou štreku 120 a vždy na to stejně šlapu,ale jen když to jde a má to smysl,což tedy auto na autě,levý pomalu víc plný jak pravý,hm tak to opravdu furt nejde.Jde o časy,kdy jezdíš,Hamoun se mě zdá jezdí často v noci.

(Hamoune překlep :-) )
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od VDC »

Emve měl by sis koupit vrtulník... Nemyslím, že je vocas Šíma a kdokoliv další, kdo jezdí plus mínus 10 Km/h okolo rychlostního limitu našich dálnic... Vocasové jste vy všichni, co jezdíte 50+ nad limit. A je škoda, že páky na vás, jsou tady v Banánistánu tak slabé, že je vám to u prdele.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od catana »

Chlapci, chlapci... tady mas na dalnicich 100 km/h nebo 110 a predloni vsechny vybavili usekovymi radary ktere meri po delce desitek az stovek kilometru. Za 160 ti zabavi nejenom ridicak na rok, ale i auto. Takze ti nezbyde nez si zvyknout, ze pri 110 se neusina.

Asi neni potreba dodavat, ze v australskem meritku mas v Cesku vsechno za rohem 8-?

Na to ti ani antiradary, ani nic jineho nepomuze. A muj plan to vyresit motorkou prestal fungovat ve chvili, kdy nainstalovali kamery z obou smeru :-DDD

(mluvi ten, kdo tez tech 160+ jezdil bezne)
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od námořník »

Ještě že jsem každou chvíli v Německu :-D .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3625
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od bushman1 »

Tak aby v tom Emve nebyl sám...;-)

Kdysi jsem jezdil opakovaně Plzeň-Brno za 2 hodiny.
Snažil jsem se mít na tachometru pořád 200km/h, kdekoliv to bylo možné, ale průměrná rychlost stejně vycházela kolem 150km/h.
Tohle ale bylo možné jen při velmi malém provozu.

Dnes už to nedělám.
Asi jsem zestárnul a také nechci přijít o papíry.

Dlouhé cesty se nažím se jezdit kolem 160Km/h tacho a i tak musí člověk v současném provozu mít oči na stopkách.
Tahle rychlost se dá v pohodě ubrzdit na 140km/h, když míjím Pomahače.

Při 130km/h mám také tendenci otupět a usnout.

Pouze hodně krátké trasy po dálnici jezdím 190km/h. A to jsou úseky, které dobře znám a vím, kde čekat Pomahače.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
bonboniera
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 797
Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vit Pochman

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od bonboniera »

A to je presne odpoved na to, proc to v tomhle state funguje, resp. nefunguje jak ma. Nikoliv stredni, uz vubec ne zapadni, ale vychodni Evropa. S timhle pristupem naporad.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od spm »

Mně právě nejvíc zarazil ten páteční provoz... že někdo jede rychle po skoro prázdné dálnici je mi putna. Tam jsem taky jel občas rychlejš a tam to i nějaký smysl má, pač ta průměrná rychlost zůstane vysoká a člověk to zajede rychlejš. Ale jezdit to takhle v pátečním provozu, kdy je tam aut jak nas... a pak v jednom kuse držet na podlaze brzdu/plyn a ještě říkat, že subaru je nahovno, protože při tomhle typu provozu žere 13 a golf to zvládne za míň mi prostě přišlo jako úlet :-DDD (ten outback v konstantních 160 taky za 13 nepojede).
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od emve »

Můžu poprosit adminy o přesun květnových příspěvků (zcela off-topic) v tomto vlákně někam jinam ? Děkuji.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: emveho zkušenosti s Levorgem

Příspěvek od sima »

To jistě můžeš,ale když vypotíš takovou věc,že subaru jezdí vpravo,protože nejede a moc žere,tak se nediv následným reakcím.Mě to samozřejmě vůbec neurazilo,ale pobavilo-hodně pobavilo,tohle nejde jen tak vymyslet,tj velká myšlenka!
No a neposledně taky reakcím na to jak kdo jezdí na D1.Měl by jsi být rád ne,vyvoval jsi mírný rozruch,kdyby nikdo nic nenapsal,vůbec nic,bylo by to lepší?
Se mnou tu taky kolikrát nesouhlasí,je mě to jedno,inu každý to bere jinak,jestli ti to v tvém vlákně překáží,je to tvoje volba.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Žvanírna“