Objem a Objem
Re: Objem a Objem
ja bych jeste chvilku opruzoval
6valec/4valec
https://auto-mania.cz/test-kia-stinger- ... ctyrvalec/
...
rozdil v hmotnosti je 300 kg, to je jako by jste v aute jeli sami a nebo komplet obsazeni, bohuzel nejsou to stejne vykonne motory. takze jedno ma 188kW/1642kg=0,114 s zrychleni 6s
a druhe 272kW/1909kg=0,142 a zrychleni 4,9s na sto a taky skoro o 3 litry vetsi spotrebu, takze kravina, bude to hur ovladatelny v zatackach na brzdach atd. Kdyby ten 4 valec prifoukli na vykon sestivalce s dvemi turby anebo by ten sestivalec nebyl oturbeny, tak by se absolutne na kolegu s lehcim motorem nechytal. Nemyslim motor ale auto jako celek
...
a pruzny zrychleni je neco jak pocitova teplota ci sametove basy
6valec/4valec
https://auto-mania.cz/test-kia-stinger- ... ctyrvalec/
...
rozdil v hmotnosti je 300 kg, to je jako by jste v aute jeli sami a nebo komplet obsazeni, bohuzel nejsou to stejne vykonne motory. takze jedno ma 188kW/1642kg=0,114 s zrychleni 6s
a druhe 272kW/1909kg=0,142 a zrychleni 4,9s na sto a taky skoro o 3 litry vetsi spotrebu, takze kravina, bude to hur ovladatelny v zatackach na brzdach atd. Kdyby ten 4 valec prifoukli na vykon sestivalce s dvemi turby anebo by ten sestivalec nebyl oturbeny, tak by se absolutne na kolegu s lehcim motorem nechytal. Nemyslim motor ale auto jako celek
...
a pruzny zrychleni je neco jak pocitova teplota ci sametove basy
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
No a to je přesně ono... Když do stejného auta dáš motor menší motor o stejném výkonu, tak asi bude víc zrychlovat, nejspíš to bude ovladatelnější, ale ono to není všechno... já třeba s tím přerostlým kombíkem nejezdím erzety po okreskách. Jezdím s ním do práce, na výlety, po návštěvách po republice, tam kam musím. Většinu času v tom nesedím, protože bych strašně moc chtěl jezdit v autě, ale protože se potřebuju někam dostat. A ten motor se většinu času téhle jízdy kope do zadku někde blízko volnoběžných otáček. A co je lepší v tomhle případě? Velká těžká velkoobjemová atmosféra, která si točí někde okolo 2000rpm, motor není vůbec slyšet, je v tom klid, má to dostatečný průběh kroutícího momentu, že většinu situací to zvládne bez nějakého točení do otáček a když na to přijde, tak tam ten výkon pořád je. Nebo splašenej třílitr, u kterého člověk bude celou cestu slyšet, že sedí na očipované sekačce, při každém přidání plynu to posádce zlomí vaz, jak je to splašené a bude to cukat jako koza? Já teda radši jezdím tím třílitremvrgada píše: a osobni zkusenost s atm 3 litrem se jezdi mnohem lepe nez s turbo 2 litrem, protoze tahne od volnobehu, kdezto to turbo je do 2000 naprosta zdechlina a musi se tocit a je to takova jankovita koza, ale jelo zrychlovalo rychleji, obe 147 kW rok vyroby1992
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Objem a Objem
Když jsme u toho slovíčkaření, nejedná se o motor s protilehlými písty, ale protiběžnými písty. https://cs.wikipedia.org/wiki/Motor_s_p ... p%C3%ADsty
Zaprvé rozdíl je "jen 250 kg. Srovnávají 4-válec, turbo RWD s 6-válecem bi-turbo AWD, které se liší i dalšími detaily. Pokud bys chtěl srovnávat turbo 4-válec proti atmo 6-válci asi nejbližší by bylo Audi TT quattro 1.8T vs 3.2 V6.vrgada píše:ja bych jeste chvilku opruzoval
6valec/4valec
https://auto-mania.cz/test-kia-stinger- ... ctyrvalec/
...
rozdil v hmotnosti je 300 kg, ....
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
Tak to tipuješ špatně. Víš vůbec kolik váží moderní třílitrový šestiválec? Cca 150 kg. O několik metráků lehčí čtyřválec by pak měl zápornou hmotnost. Bože, lidi se prasí s Bose-Einsteinovým kondenzátem, aby získali pár gramů něčeho co se chvílemi chová jako hmota se zápornou hmotností a při tom stačí sáhnout po běžném čtyřválci.vrgada píše:stojim si za svym, ze krome vykonu je dulezita i hmotnost a motor s polovicnim poctem valcu by mel byt vyrazne lehci, tipuji az o nekolik metraku,
Mno, teď zas vážně. Kolik si myslíš, že váží turbodmychdlo? Kolik intercooler? O kolik jsou těžší svody a sání turbomotoru oproti atmosféře? Obávám se že nakonec nula od nuly pojde
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Objem a Objem
Vrgada zapomínáš na jeden naprosto zásadní rozdíl mezi velkým objemem a turbem a tím je životnost agregátu. To je třeba pro mě naprosto zásadní parametr, kvůli kterému bych prostě turbo nechtěl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
Na wikipedii jsme ti poslali odkazy kvůli obrázkům a popisu, ne kvůli faktickýmu doložení, že to tak skutečně je. Myslíš, že kdy tomu říká boxer Subaru, BMW, říká se tomu tak všude a ono to bude zrovna úplně jinak, protože tebe to tak napadlo?vrgada píše:tak za prve wikipedie neni relevantni zdroj informaci uz proto, ze si tam kazdy muze napsat co chce a lze to dodatecne menit, takze po case tam na stejnem odkazu muze byt neco uplne jineho.
Hele, mně je to jedno. Říkej si tomu, jak chceš. Plochý motor je to vždycky. Boxer je to až když má specifický vlastnosti, tedy konkrétně klikovku zalomenou pro každý píst zvlášť.vrgada píše:za druhe opravdu nejsem motorar a ze se o necem neco rika, jeste neznamena, ze to tak je, mne se predstava boxujicich pistu proti sobe zdala spravna a tak jsem si boxer subaru preradil do pojmu plochy motor, na vlastnostech subaru agregatu oznaceni nic nemeni
No, tak to zapomeň... Víš kolik vážej motory? Prej rozdíl několik metráků... nebavíme se o litinovejch 15litrovejch dieselech. Jinak ten lehčí menší motor má taky menší krouťák, takže s tím roztáčením to zase není taký černobílý, jak píšeš.vrgada píše: za ctvrte
stojim si za svym, ze krome vykonu je dulezita i hmotnost a motor s polovicnim poctem valcu by mel byt vyrazne lehci, tipuji az o nekolik metraku, takze nejen, ze auto bude mit lepsi zrychleni na 100, ale i pruzne zrychleni a pokud to emisne nedokurvili tak i reakci na plyn, protoze staci roztacet polovicni hmotu
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Objem ničím nenahradíš - H6
Já nic nepsal o tom, že to musí bejt na nějakej určitej rychlostní stupeň jako to dělaj novináři při testech. Tak mi to tady nepodsouvej. Navíc bych byl sám proti sobě, protože v nějakym zátahu od nízkých otáček by určitě vynikal spíš přeplňovanej motor.vrgada píše:a pruzne zrychleni je co? jako, ze potrebujes rychle predjet a s vytrestenyma ocima dusis podtocenej motor misto, aby jsi podradil? nastesti tento novinarskej blabol automat resi kickdownem a v pruseru te nenecha
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Objem a Objem
Tak zaprvé to není 300 kg, ale 267... nejsi ty stavař? A zadruhé to není rozdíl hmotnosti motoru, ale celýho auta. Navíc srovnáváš jednou přeplňovanej čtyřválec s pohonem zadních kol a dvakrát přeplňovanej šestiválec s pohonem všech kol. A silnější verze bude mít určitě další rozdíly, co mění váhu - třeba větší brzdy, jinak poskládanou převodovku, jinou základní výbavu atd.vrgada píše:ja bych jeste chvilku opruzoval
6valec/4valec
https://auto-mania.cz/test-kia-stinger- ... ctyrvalec/
...
rozdil v hmotnosti je 300 kg, to je jako by jste v aute jeli sami a nebo komplet obsazeni, bohuzel nejsou to stejne vykonne motory. takze jedno ma 188kW/1642kg=0,114 s zrychleni 6s
a druhe 272kW/1909kg=0,142 a zrychleni 4,9s na sto a taky skoro o 3 litry vetsi spotrebu, takze kravina, bude to hur ovladatelny v zatackach na brzdach atd. Kdyby ten 4 valec prifoukli na vykon sestivalce s dvemi turby anebo by ten sestivalec nebyl oturbeny, tak by se absolutne na kolegu s lehcim motorem nechytal. Nemyslim motor ale auto jako celek
...
…
Jsem myslel, že se bavíme o přeplňovanym malym motoru vs nepřeplňovanym velkym motoru, ale tak proč si to trochu neohnout.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Objem a Objem
Jj, jsem se upsal. Dík za opravu.JRJ píše:Když jsme u toho slovíčkaření, nejedná se o motor s protilehlými písty, ale protiběžnými písty. https://cs.wikipedia.org/wiki/Motor_s_p ... p%C3%ADsty
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Objem a Objem
U toho Stingeru padne většina rozdílu hmotnosti na AWD řešení a výbavu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Objem a Objem
Tohle nemusi byt nutne pravda. Zalezi na zatizeni, vyrobcem planovanem najezdu a na konstrukci motoru, s objemem a turbem to zasadne nesouvisi.VDC píše:Vrgada zapomínáš na jeden naprosto zásadní rozdíl mezi velkým objemem a turbem a tím je životnost agregátu. To je třeba pro mě naprosto zásadní parametr, kvůli kterému bych prostě turbo nechtěl.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Objem a Objem
Nemusí... ale kdo najel půl milionu km s turbomotorem bez výměny alespoň turba, ať hodí kamenem
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Objem a Objem
Hele Saaby s 2.0 LPT nizkotlakym turbem nebo Vectry a Insignie 2.8 V6 turbo tuhle porci dávali.
Tam ty turba ale nebyly kvuli omracujicimu výkonu ale pro plochou křivku krouticiho momentu. To se neda srovnavat s beSTiema a iksteckama
Tam ty turba ale nebyly kvuli omracujicimu výkonu ale pro plochou křivku krouticiho momentu. To se neda srovnavat s beSTiema a iksteckama
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Re: Objem a Objem
Tu Kiu jsem tam hodil, jen proto, ze jsem ten clanek zrovna cetl a ano zaokrouhlil jsem to na 300 kilo a nezohlednil jsem 4kolka a zadni nahon, tj vetsi vaha nejen kvuli motoru, ale i kvuli jednomu diferaku navic, protoze kardan maji oba a obe jsou oturbene, takze hlinikovy intercooler a turbo budou mit asi obe. Takze muzeme proves korekci vahy na rekneme 200 kg rozdil. i tak je to skoro rozdil 3 osob posadky. Je mozne, ze hlinikova 3 litrova 6 valcova atmofera je dnes lehka, ale 3 valcova 1,5ka (ten ford) bude opravdu skoro o 2 metraky lehci, vzdyt je to polovicni motor.
...
a nerozporuji, ze jizda atmosferickym 6 valcem je prijemna, sam jsem jich mel 4, takze se da z toho asi usoudit, ze mi tenhle typ motorizace vyhovuje. A to mam navic jeden z nejuspornejsich atmosestivalcu vsech dob 24ventilovy R6 dualram a jeste v plynu, tam jsem schopen jet podle PP i za neuveritelnych 6 litru plynu (v realu je to tak o litr a pul vic), alespon jsem to v Srbsku kdysi opravdu dosahl, chvili to dokonce vypadalo, ze palivo v nadrzi pribyva (dle dojezdu:-)
...
Jenze je to opravdu spatna koncepce, velke, tezke a toci se tam toho moc. Nejsem priznivcem 3valcovych motoru pokud to neni dvoutakt, ale myslim si, ze 4 valce stacit musi. Tu jankovitost oturbeneho subaru dvoulitra opravdu vyzehli automat s hydromenicem, sice ma clovek pocit, ze jede s autem, kteremu se protaci spojka, ale objektivne to zrychluje dobre a kdyz to v power modu na kickdown podradi, tak rafika otackomeru vystreli pri akceleraci k 7000 skoro, jako by to clovek seslapl na volnobeh
...
je to muj prvni automat v zivote, protoze chlapi prece radi fofr klackem a automaty se serou, ale po 2 mesicich nemuzu rict nic spatneho proti hydromenicove klasice a navic tim, ze mam auto s volantem na spatne strane a nejsem levak, tak jsem i vdecny, ze krome jineho pohledu z prave strany nemusim jeste resit razeni levou rukou. Takze kombinace oturbeny dvoulitr s automatem se komfortem jizdy vyrovna manualu s sestivalcovou atmosferou.
...
jedine, co muzu objektivne porovnavat jsou ruzne motorizace v omegach, mel jsem jich 6, ale i obycejny atmodvoulit nejel o tolik hur nez 6valec, protoze vaha dela opravdu moc. Pravda ovsem je, ze v omegach jsem vzdy slapal plyn na podlahu, kdezto ted u twinturba slapu na plyn jen lehce a uzivam si prerazeni lehkym povolenim plynoveho pedalu. Ja jsem spokojen, ale je to 17 let stare auto a beru to samozrejme realisticky, ze se muze vysrat cokoliv
...
A je to i v zavodech, bylo obdobi kdy spousta koni ve velkych obludach a auta efektne drifujicich v zatackach, nez zavodnikum docvaklo, ze auticka musi byt mrnava mrstna, ze sestivalec je kravina a ze efektni drift v zatacce neni nejrychlejsi zpusob jak ji projet a to se nebavim o slavnych kridlech, ktere auta vznesla do vzduchu
...
Takze muj zaver je, ze atmo sestivalec je velmi prijemny motor na jezdeni, ale oturbeny 4 valec je mnohem lepsi reseni. A jsem stastny, ze neziji na Slovensku, kde jednu dobu meli naprosto priserne podminky prihlasovani vykonnych aut, sic to trochu zmirnili ale i tak. A at vam subaru delaji radost, ja uz jinou znacku auta nechci, ackove omegy uz nejsou, b a c staly za prd a volvo je kram
...
a nerozporuji, ze jizda atmosferickym 6 valcem je prijemna, sam jsem jich mel 4, takze se da z toho asi usoudit, ze mi tenhle typ motorizace vyhovuje. A to mam navic jeden z nejuspornejsich atmosestivalcu vsech dob 24ventilovy R6 dualram a jeste v plynu, tam jsem schopen jet podle PP i za neuveritelnych 6 litru plynu (v realu je to tak o litr a pul vic), alespon jsem to v Srbsku kdysi opravdu dosahl, chvili to dokonce vypadalo, ze palivo v nadrzi pribyva (dle dojezdu:-)
...
Jenze je to opravdu spatna koncepce, velke, tezke a toci se tam toho moc. Nejsem priznivcem 3valcovych motoru pokud to neni dvoutakt, ale myslim si, ze 4 valce stacit musi. Tu jankovitost oturbeneho subaru dvoulitra opravdu vyzehli automat s hydromenicem, sice ma clovek pocit, ze jede s autem, kteremu se protaci spojka, ale objektivne to zrychluje dobre a kdyz to v power modu na kickdown podradi, tak rafika otackomeru vystreli pri akceleraci k 7000 skoro, jako by to clovek seslapl na volnobeh
...
je to muj prvni automat v zivote, protoze chlapi prece radi fofr klackem a automaty se serou, ale po 2 mesicich nemuzu rict nic spatneho proti hydromenicove klasice a navic tim, ze mam auto s volantem na spatne strane a nejsem levak, tak jsem i vdecny, ze krome jineho pohledu z prave strany nemusim jeste resit razeni levou rukou. Takze kombinace oturbeny dvoulitr s automatem se komfortem jizdy vyrovna manualu s sestivalcovou atmosferou.
...
jedine, co muzu objektivne porovnavat jsou ruzne motorizace v omegach, mel jsem jich 6, ale i obycejny atmodvoulit nejel o tolik hur nez 6valec, protoze vaha dela opravdu moc. Pravda ovsem je, ze v omegach jsem vzdy slapal plyn na podlahu, kdezto ted u twinturba slapu na plyn jen lehce a uzivam si prerazeni lehkym povolenim plynoveho pedalu. Ja jsem spokojen, ale je to 17 let stare auto a beru to samozrejme realisticky, ze se muze vysrat cokoliv
...
A je to i v zavodech, bylo obdobi kdy spousta koni ve velkych obludach a auta efektne drifujicich v zatackach, nez zavodnikum docvaklo, ze auticka musi byt mrnava mrstna, ze sestivalec je kravina a ze efektni drift v zatacce neni nejrychlejsi zpusob jak ji projet a to se nebavim o slavnych kridlech, ktere auta vznesla do vzduchu
...
Takze muj zaver je, ze atmo sestivalec je velmi prijemny motor na jezdeni, ale oturbeny 4 valec je mnohem lepsi reseni. A jsem stastny, ze neziji na Slovensku, kde jednu dobu meli naprosto priserne podminky prihlasovani vykonnych aut, sic to trochu zmirnili ale i tak. A at vam subaru delaji radost, ja uz jinou znacku auta nechci, ackove omegy uz nejsou, b a c staly za prd a volvo je kram
Re: Objem a Objem
Nejenom diferák, ale taky další 2 poloosy, pak nějaký to řešení rozdělení momentu mezi přední a zadní nápravy (nevím, jestli to má mezinápravovej diff nebo jenom nějakou spojku, ale ta taky něco váží), náhon toho předního diferáku - tedy nějaká hřídel skrz nebo kolem převodovky atd. A to jsou desítky kilo, dohromady klidně 100 a víc. Rozhodně ten motor neváží o 200 kg víc, než ten v dvoulitru. To je prostě nesmysl. To, že u něčeho je poloviční blok a poloviční hlava, a poloviční počet válců ještě neznamená, že je poloviční hmotnost. Je tam spousta hmoty fixní, tedy nezávislý na počtu válců. A to se bavíme jenom o polomotoru... to příšlušenství kolem váží podobně, ať je to 6- nebo 3válec. A pokud se liší ještě v plnění, tak to může dělat podstatný hmotnostní rozdíly v neprospěch přeplňovanýho.vrgada píše:Tu Kiu jsem tam hodil, jen proto, ze jsem ten clanek zrovna cetl a ano zaokrouhlil jsem to na 300 kilo a nezohlednil jsem 4kolka a zadni nahon, tj vetsi vaha nejen kvuli motoru, ale i kvuli jednomu diferaku navic, protoze kardan maji oba a obe jsou oturbene, takze hlinikovy intercooler a turbo budou mit asi obe. Takze muzeme proves korekci vahy na rekneme 200 kg rozdil. i tak je to skoro rozdil 3 osob posadky. Je mozne, ze hlinikova 3 litrova 6 valcova atmofera je dnes lehka, ale 3 valcova 1,5ka (ten ford) bude opravdu skoro o 2 metraky …
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno